Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 599
ХуЛитери: 1
Всичко: 600

Онлайн сега:
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИз дневника на един луд. Част 1: Страх
раздел: Други ...
автор: Danielita

Ето ги. Дойдоха. Спукана ми е работата! Няма къде да бягам, късно е. Слагат ми белезниците и ме товарят. Не мога да видя къде ме карат. Пристигаме. Уж казват че е болница, но защо всички врати се затварят автоматично, една след друга, отваряне няма, поне от вътре навън.
Почва разпита: име, адрес, телефон. Не отговарям на никакви въпроси. Трябва да измисля нещо. Трескаво се мъча да си спомня от филмите-нямам голям избор – трябва да се изкарам луд или обратен. Да, тук е пълно с мъже с престъпни физиономии. Ако се изкарам гей може и да ме пуснат. Събличам се предизвикателно и един от полузаспалите скача и ме фрасва яко с гребен. Олеле-е, тук всичко може да послужи като оръжие. Веднага двама яки от охраната ни извиха ръцете. Няма шега. Ох, как ме заболя оперираната наскоро ръка! Трябва да си налягам парцалите докато не е станало по-лошо.
Дрехите ми- трябвя да ги изпера докато не са ги дали на кучетата да ги помиришат- казват, че хващат молекули марихуана. Под вода, всичко под вода. Така и направих в къщи-изхвърлих всички хапчета, треви и гъби в клозета. Претърсих навсякъде за скрити микрофони, кабели, камери и пр. електроника. Потопих харддисковете на всички компютри във вода. Всичко подозрително потопих във ваната с вода. И още и още, всичко под вода, да няма следи. Не би трябвало да намерят нищо, освен ако оная кучка приятелката ми, която преспа със съквартиранта ми, не им сътрудничи и не са я разпитвали вече. Никакво доверие на никого.
На сутринта пак се опитват да ме разпитват. По-умен съм от тях, нищо не изкопчиха. Предлагат ми лекарства – о, не! Това си е чиста проба зарибяване. Никакви лекарства, никаква храна, никаква вода! Накарах ги да подпишат Бейкър Акт, че отказвам каквото и да е лечение. Не на мене тези!
Имам чувството, че слагат нещо в храната – няма да ям. Сигурно пускат през климатика някакви газове, съдържащи наркотици. Да можеше и да не дишам... Търсят улики, вземат проби, слухтят...
Днес е третия ден – мога да видя родителите си. Не, няма да изляза. Какво да им кажа, че синът им е продавал наркотици?! Ще ме убият! Освен това, сигурно и тях са ги уплашили, че ще им вземат къщата ако не сътрудничат.
Пак свиждане. Трима от персонала (естествено ченгета) ме молят да изляза да видя родителите си. Най-после склонявам. Боже, колко зле изглеждат, сигурно са ги измъчвали! Не ме убиват, прегръщат ме. Всички плачем. Майка ми се мъчи да ме убеди че съм в болница, а не в полиция. Нямало следствие срещу мен. Просто съм психясал. Колко са наивни, обработили са ги яко!
На другия ден ме вземат и ми казват че ще ме водят в друга болница. Защо не в къщи? Болен съм бил. Болните не ги арестуват и не им слагат белезници... По пътя разбирзм че не съм ял от 5 дена и умирам от глад. Спряха да ми купят сандвич. Сега е момента да избягам, ама къде да отида. Мъча се да ги убедя че са ме преследвали и всичко е от страх и нямам нужда от лечение. Като показах на мама един от „микрофоните“, които са ми поставили, тя се разплака и каза, че това е метално копче и набързо ме набута в колата. Заведоха ме в друга, много по-прилична „болница“ и пак почнаха разпитите. Майка ми спомена наркотици, аз отказах категорично и пак подписаха Бейкър акт, т.е. няма да ме лекуват без мое съгласие. Родителите ми изглеждаха много разтревожени,че отказвам лечение. Горките, мислят си, че наистина съм луд. А аз не съм. В предишното място въртях на пръста си всички ченгета, представящи се за психиатри, психолози и прочее болничен персонал. И тук нямя да им се размине.
Така минаха 2 седмици. Поне храната беще по-хубава. Казват, че цената на този „Хотел Калифорния“ била 1000 долара на ден. Ще разоря родителите си с тези разходи, ама като не искат да ме приберат в къщи... Почнах да ги виждам по-често и да си връщам доверието в тях. До колкото разбирам, майка ми е направила голям скандал и са и разрешили да взема решения вместо мен. Убедиха ме да вземам лекарства. Добре, само да се измъкна от тук. Почнаха да ме пускат на двора, ограден с висока ограда като затвор. Но пак нищо не отговарях на въпросите им. Обратно, казвах им че чувам гласове. И една нощ, май наистина чух леко почукване на прозореца и гласа на Богородица и накои други светии да ми говорят че ще ми помогнат. Като се има пред вид че не съм вярващ, това много ме впечатли. Значи действам по план Б – изкарвам се луд.
А какъв съм наистина- никой не знае.


Публикувано от anonimapokrifoff на 21.10.2014 @ 08:24:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Danielita

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 00:32:03 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Из дневника на един луд. Част 1: Страх" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Из дневника на един луд. Част 1: Страх
от dedenze на 24.10.2014 @ 21:42:20
(Профил | Изпрати бележка) http://dedenze.blog.bg/
Всички вече сме луди евроатлантически ! Подменени човешки ценности, после олеле лошо ! Кой и защо го допусна, старите имаме вина, младите имат налудничаво, тъжно бъдеще! Просто казано- американска мечта и пълна липса на българска такава... горчи и стърже пясък в зъбите... лудите са ухилени и щастливи...


Re: Из дневника на един луд. Част 1: Страх
от Danielita на 25.10.2014 @ 06:52:24
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за коментара. В продължението ще се опитам да опиша и българското налудничаво посрещане на тази изгубена душа. Полудяването е глобално, причините -известни, лечение няма. Но пък лудите са оцелявали през всички трудни времена.

]