Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 644
ХуЛитери: 0
Всичко: 644

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОгледало за хамелеони
раздел: Разкази
автор: sav11

Елеонора беше паднала на колене и мислите й се движеха хаотично, като като изгубени атоми в безкрайният космос и се чудеха накъде да поемат.
Тя беше зодия хамелеон. Разбра го, когато за първи път видя хамелеон и научи как той сменя цветът на кожата си, за да се слее с околната среда и да остане незабелязан. Непривично за една жена. Жените обикновено искат точно обратното. Да бъдат център на внимание. Всъщност и това не е съвсем вярно. Понякога искат да са център на внимание, понякога не искат, мненията и желанията им се менят, като посоките на вятъра.

Но на Елеонора, зодия хамелеон, много често й се случваше да се чувства, като захвърлена в дъгата и това я объркваше, защото не знаеше, кой точно цвят да приеме.

Сега седеше и се молеше. Молеше се на всичко. На Бог, на звездите, на щастието, на късмета, дори и на дявола и на дядо Коледа. Всъщност един човек, който тя смяташе за мъдрец и беше срещнала случайно във виртуалното пространство й беше казал, че когато човек е сам и се моли на някого или нещо, то той всъщност се моли на себе си и иска да извика и намери своите си сили за да може да продължи напред.

На дявола. Защо се молеше и на дявола? Защото и той все пак е Божие творение и съществува благодарение на благоволението на Бог. А и за да се бориш срещу демони трябва да ползваш демонски похвати. Бог знае и ще прости.

Седеше под водопада. Водопада, далече в гората, който често използваше за да измие тялото и душата си от човешката и собствената си шлака. Водата се спускаше над нея от около два метра височина, чиста, изворна и непорочна. Водата на отмиването.

„Грешница ли съм, мръсница или лутаща се сянка, като всички останали, които търсим себе си и щастието?!“ - питаше се тя. Но защо пък да съм грешница? Има милиони по-грешни от мене, дето не им пука, а и на всичко отгоре не се смятат за грешни. Всяка мислеща система дава положителна оценка за себе си, за да може да съществува. „

„А може би просто минавам през Божите изпитания? „ „Кой дърпа конците на живота ни? Колко зависи от нас и колко от Съдбата и Бог? Защо живота е несправедлив?

- Защото хората никога няма да бъдат еднакви, нито на външност и красота, нито на ум и възможности. А има и още нещо, прищявките на съдбата. Тя се забавлява с нас хората. Ние сме й като виртуална игра в компютъра – това я учеше старата. И още нещо, над всичко стоят страстите, алчността и похотта. И запомни, този свят не се управлява от добрите, учените, творците и създателите. Този свят се управлява от злите, алчните, подлите и безскрупулните. Избирай марионетка или кукловод.

Водата се стичаше бързо и хладно по настръхналите й гърди и стегнатите й бедра. В тези минути не трябваше да мисли, но отделни епизоди се прокрадваха подло в съзнанието й, като стряскащ писък от филм на ужасите.

И ето тя е почти на седемнадесет, влюбена в баткото по-голям от нея с две години. Пичът със спортна кола и богат татко по който въздишат всички момичета.

Определено повечето момичета не се замисляха много, когато им предложеше да излязат с него. Знаеха, че ще преспи с тях и ще ги замени за следващата красавица изпречила се на пътя му, но силно се надяваха да го впечатлят и зашеметят със сексуалните си умения, така че той да стане сексуално зависим от тях. Но мъжкарят беше хищник. Вземаше скалп след скалп и въобще не се занимаваше със сантименталности.

Покани я на хижата край езерото. Вечерта бяха сами. Вино, свещи, милувки и бурен секс. На сутринта дойдоха трима негови приятели с три момичета.


Публикувано от anonimapokrifoff на 01.07.2014 @ 18:31:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   sav11

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:03:36 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Огледало за хамелеони" | Вход | 0 коментара (1 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.