Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 841
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 847

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: razkrivashtiq
:: Oldman
:: pinkmousy
:: Elling

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂîäèòå íà Ëåòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: cataphractus

- Ðàçáèðà ñå, ÷å áåøå âåùèöà! – èçñìÿ ñå äîìàêèíúò ìè è çàáàðàáàíè ñ ïðúñòè ïî ìàñàòà. – È òî íå êàêâà äà å, à íàé-êðàñèâàòà âåùèöà, âäèãàëà íÿêîãà ïîãëåä êúì ëóíàòà. Íî àç ìíîãî äîáðå ñè äàâàì ñìåòêà êàê è çàðàäè êîãî òÿ ñòàíà òàêàâà. Åòî, îòòîãàâà êîñàòà ìè ïîáåëÿ.
Ëèöåòî ìó ñå èçîïíà è ïðèäîáè íåñâîéñòâåíà ñóðîâîñò. Åäèí êè÷óð îò êîñàòà ìó – íàèñòèíà áÿëà êàòî ñíÿã, ñå îòäåëè îò ïåð÷åìà è ëåãíà íàïðåêè íà ÷åëîòî. Òîé òðúñíà ãëàâà è òîâà äâèæåíèå ìè ïîçâîëè äà çàáåëåæà, ÷å øàïêàòà ìó íå å îò ñêúï áëåñòÿù ïëàò, êàêòî ìè ñå áåøå ñòîðèëî â èçìàìíàòà ñâåòëèíà íà êàíäåëàáðèòå. Íàïðîòèâ, áåøå îìàçíåíà è ëúùåøå îò íåïðåêúñíàòî íîñåíå. Åäèíñòâåíèÿò äåéñòâèòåëíî ëúñêàâ åëåìåíò â íåÿ áå ñâåòëîæúëòàòà áóêâà Ì, èçáðîäèðàíà îòïðåä ñ ïëúòåí ãîòè÷åñêè øðèôò, à òîâà âíàñÿøå ñòðàíåí êîíòðàñò ñ äðàãîöåííèÿ ìó ïëàù îò ÷åðâåíî-÷åðíà êîïðèíà, è íàé-âå÷å ñúñ çëàòíàòà ìó ôèáóëà. Êàçàíàòà ôèáóëà èìàøå ôîðìà íà òðèçúáåö, íî áåøå òàêà èçðàáîòåíà, ÷å äîñòà ïðèëè÷àøå è íà ïòè÷è êðàê.
- Àç ñúì âèíîâåí çà öÿëàòà ðàáîòà. Àç è ñàìî àç. Òÿ äàäå æèâîòà ñè çà ìåí è äóøàòà ñè çà ìîÿ... òúé íàðå÷åí ðîìàí, à àç íå ïîæåëàõ äà äàì äîðè ìàëêî îò Âå÷íîñòòà ñè íà íåÿ. Äà, óâàæàåìè, ñòðàøíà äóìà å „çàâèíàãè”. Äóìà, êîÿòî òðÿáâà äà ñå îñìèñëè. ×åðíàòà äóïêà ñðåä äóìèòå, Ìàðèàíñêàòà ïàäèíà íà ðå÷íèêà. È íàé-äúëáîêèòå ñòðàäàíèÿ, è íàé-ãîëÿìàòà ëþáîâ èçáëåäíÿâàò, ïîòîïåíè â „çàâèíàãè”. Íî íå å èìàëî, òîâà âè ãî ãàðàíòèðàì, è íÿìà äà èìà îáè÷ êàòî íåéíàòà – áåçêðàéíà, áåçóñëîâíà, áåççàâåòíà. Èñòèíñêà çàâèíàãè. Íà òàêàâà ëþáîâ ÷îâåê ìîæå äà ñå âúçõèùàâà, àëà â åäèí ìîìåíò ðàçáèðà, ÷å íå å ñïîñîáåí äà é îòâúðíå. È ïîä „÷îâåê” èìàì ïðåäâèä ñåáå ñè.
Ïðúñòèòå ìó ïðîäúëæàâàõà áàâíèÿ òàíö âúðõó ïëîòà íà ìàñàòà. Íàïðàâè ìè âïå÷àòëåíèå, ÷å ñà äúëãè, ôèíè è ïî÷òè ìúðòâåøêè áåëè – ðúöå íà ïèàíèñò, äîêàòî ëèöåòî ìó áåøå ñ æúëòåíèêàâ öâÿò è ÷åðòè, îãðóáåëè îò ïàòèëà. Èìàøå êàôÿâè î÷è, íà òîâà îñâåòëåíèå èçãëåæäàùè ÷åðíè, è ÿâíî íå îáè÷àøå ìíîãî-ìíîãî äà ìèãà.
- Íî âèå íå ñè âçåìàòå íèùî! – îòáåëÿçà òîé, âúðíàë ñå çà ìàëêî â äåéñòâèòåëíîñòòà íà ðàçãîâîðà, êîéòî áåøå çàïî÷íàë äà ïðåâðúùà â ìîíîëîã. – Õàïíåòå, ìîëÿ, ïèéíåòå. Íà âàøå ìÿñòî áèõ ñå âúçäúðæàë äà îïèòàì åäèíñòâåíî íàðîâåòå. Àëáåðò, ñèïè íà ãîñòà îò ïðîñëîâóòîòî íè öåêóáñêî âèíî.
- Áëàãîäàðÿ, íå ïèÿ – îòêëîíèõ ïðåäëîæåíèåòî ìó àç è ñìàÿí çàãëåäàõ Àëáåðò, êîéòî ñå îêàçà âèñîê ìàëêî íàä äåâåòäåñåò ñàíòèìåòðà è ñúðàçìåðåí íå ïîâå÷å îò Ïåíôèéëäîâ õîìóíêóëóñ. Êàêúâòî, ñòðîãî ïîãëåäíàòî, ìàé è áåøå. – Ñàìî âîäà, àêî îáè÷àòå.
- Äîáðå òîãàâà, âèå ñè çíàåòå – óñìèõíà ñå äîìàêèíúò, íî êðèâî, ñÿêàø ãî ìú÷åøå çúáîáîë. ×îâå÷åòî ñúùî ñå óõèëè è èçëåçå, âðúùàéêè ñå ñëåä ìèíóòà ñ ãëèíåíà êàíà, âîäàòà â êîÿòî èìàøå ëåê äúõ íà... ìîæå áè íà áëàòî, è äîñåãà íå ñúì â ñúñòîÿíèå äà îïðåäåëÿ.
- Êàêâî ñå ñëó÷è âñúùíîñò? – ïîïèòàõ ãî àç. – È çàùî, äÿâîë äà ãî âçåìå, íèêîãà íå ÿ íàðè÷àòå ïî èìå?
- Î, óâàæàåìè, ëåñíî å äà ñå îòãàòíå òîâà. Ñàìàòà ìèñúë çà èìåòî é, äà íå ãîâîðèì íåãîâîòî ïðîèçíàñÿíå, ìè ïðè÷èíÿâàò òàêèâà ìúêè, êàêâèòî íå ñúì èçïèòâàë íèêîãà. È êîèòî, àêî òðÿáâà äà ñúì ÷åñòåí, ñè çàñëóæàâàì. Ãëóïàêúò àç! Ãëóïàê íàä ãëóïàöèòå!! Ïðåäñòàâÿòå ëè ñè, ìèñëåõ, ÷å òÿ ìè èçíåâåðÿâà ñ Àçàçåëî. Áÿõ âèäÿë êàê ãî ïîãëúùàøå ñ î÷è, ñëóøàë áÿõ êàê ìó êàçâà „Ìèëè, ìèëè Àçàçåëî...”, íî òÿ, åñòåñòâåíî, ìè îñòàíà âÿðíà – êàêòî â æèâîòà, òàêà è âúâ Âå÷íîñòòà. Ïîäîçèðàõ ÿ äîðè, ÷å ìîæå äà ñå îòäàäå íà Ìåñèð... íèêîãà íå å áèëà ëåêîìèñëåíà, çà äà ñå ïîâëèÿå îò ÷àðà íà îíèÿ äâàìöàòà, Áåãåìîò è Ôàãîò... Ãëóïàêúò àç! Âèæäàõ... óñåùàõ, ÷å ñå îòåã÷àâà êðàé ìåí, ñ ìîèòå õëåí÷îâå, òâîð÷åñêè òåðçàíèÿ è æàæäàòà ìè çà ïîêîé. Íî íèêîãà íå ÿ ïîïèòàõ íèùî. Âúîáùå íå îòâîðèõ äóìà ïî âúïðîñà, êîéòî ñåãà ïîâäèãàòå âèå. À òÿ ìå îáè÷àøå òîëêîâà ñèëíî, ÷å áåøå ãîòîâà íà êàêâî ëè íå, çà äà å ñ ìåí.
Âèäèòå ëè, öÿë æèâîò ñúì èñêàë ñàìî âäúõíîâåíèå... äàæå íå âäúõíîâåíèå, ñàìî òåìà è âðåìå çà ïèñàíå. ×óâñòâàòà íå âëèçàõà â ïëàíîâåòå ìè, îñîáåíî ïúê ÷óâñòâà êàòî íåéíèòå. Íî èìåííî òÿ ìå äîâåäå òóê, òÿ îñèãóðè âñè÷êî, êîåòî æåëàåõ - íà öåíà, êîÿòî íèêîé äðóã îñâåí íåÿ íå áè ïëàòèë. È ïàê ñòèãàìå äî òîâà „çàâèíàãè”.
Èçïèòàõìå ùàñòèå, äà. Äúëãî, ìíîãî äúëãî áÿõìå íàïúëíî ñïîêîéíè è îòäàäåíè åäèí íà äðóã. Òÿ îáà÷å íå å æåíà, êîÿòî ìîæåø äà äúðæèø íà âåðèãà êàòî äîìàøíî êó÷å. Òðÿáâàò é âúëíåíèÿ, æàð, ìóçèêà, ñìÿõ, âèíî, àêî ùåòå, òúé êàòî æèâåå – è èçæèâÿâà – ñ âñåêè àòîì íà òÿëîòî è ñ âñÿêà ôèáðà íà äóøàòà. Íàêðàòêî êàçàíî, áè áèëà íà ñåäìîòî íåáå ñ íÿêîé õàéìàíà êàòî Àçàçåëî. Íå ìîãà äà ñè îáÿñíÿ êàêâî íàìèðàøå ó ìåíå, îòíåñåíèÿ äðàñêà÷, è áÿõ òâúðäå æåñòîê êúì íåÿ. Ðàçáèðà ñå, áåç äà ãî èñêàì.
Êèìíàõ áåçìúëâíî. Êîãàòî ÷îâåê å ñòèãíàë äîòàì â ëîãîðåÿòà, ÷å ñå ïîâòàðÿ, çàåêâà è ñè îòïðàâÿ êàêâè ëè íå óêîðè, âñÿêà äóìà íà ñúáåñåäíèêà ìó å íå ñàìî èçëèøíà, à è êàòî ÷å îáèäíà. Ïúê è äîìàêèíúò ìè íå áåøå êîé äà å, çà äà ãî ïðåêúñâàì.
- È ñàì ñå äîñåùàòå êàê ïîñòúïèõ. Ìîæå áè âñå ïàê é ñòèãàøå ïðîñòè÷êîòî óäîâîëñòâèå äà áúäå êðàé ìåí, äà âèæäà êàê ïèøà, ñòèñíàë èñòèíñêî ãúøå ïåðî, èëè äà íàáëþäàâà ñúòâîðÿâàíåòî íà Àëáåðò, çà êîåòî îòèäå åäíà ìàëêà åïîõà... Íî àç, èäèîòúò, ëè÷íî îòèäîõ ïðè Íåãî è ãî ïîìîëèõ äà ÿ âúðíå Îòòàòúê.
- ??
- Íå ïðè íåãî, ïðè Íåãî. Äðóãèÿò. Òÿ áå ïîèñêàëà äà ìå ñïàñè îò... áîëíèöàòà, ñëåä òîâà ïîìîëè è äà íè âúðíå â ñóòåðåí÷åòî íà Àðáàò, íî ñàì íèêîãà íå ãî áÿõ ìîëèë çà êàêâîòî è äà áèëî. Å, òîé èçïúëíè è òîâà.
Ïðîäúëæèõ äà ìúë÷à, äîðè íå ìúðäàõ, ñÿêàø îòíîâî áÿõ äåòå è èãðàåõìå íà çàìðúçâàíêà.
- Ìîÿòà ëþáèìà êàçà ñàìî äâå äóìè, êîãàòî ÿ èçâåæäàõà îò êàáèíåòà ìè. Íÿìà íóæäà äà âè ãè ïîâòàðÿì, ñèãóðíî ùå ñå ðàçïëà÷à, àêî ãî íàïðàâÿ – íî è òîãàâà, è ñåãà ìèñëÿ, ÷å ñòîðèõ... íåîáõîäèìîòî. Âúïðåêè ÷å, ùî ñå êàñàå äî êîëåáàíèÿ, îíçè àìàòüîð Õàìëåò, ïðèíö Äàòñêè, ïîñòàâåí äî ìåíå, áè ìîãúë åäèíñòâåíî äà ñè âîäè áåëåæêè. Êàêòî è äà å. Êàêòî è äà å, çàðàäè ìåí, ðîìàíà è ãëóïàâèòå ìè ñòðàõîâå òÿ íå áåøå èçæèâÿëà è ÷àñòèöà îò îíîâà, êîåòî é ñå ïîëàãàøå. Òðÿáâàøå äà ÿ âúðíà â ñâåòà, çàùîòî ïîêîÿò íå å çà âñåêèãî... íàé-ìàëêî çà õàðàêòåð êàòî íåéíèÿ. Çíàÿ äàæå êúäå è êîãà ñå å ïîÿâèëà: íà îíàçè ïåéêà â Àëåêñàíäðîâñêàòà ãðàäèíà, ìèíóòà-äâå ïðåäè äà ÿ èçíåíàäà íåïîõâàòíèÿò ñâàëÿ÷ ñ êëèìàòè÷íèòå ñè ðåïëèêè.
- Âúçìîæíî ëè å? È çíà÷è âñè÷êî, êîåòî ñòå áèëè åäèí çà äðóã, âå÷å å èçëè÷åíî?
×îâåêúò ñ ìðúñíàòà øàïêà ïîêëàòè ãëàâà, à íåìèðíèÿ êè÷óð âåäíàãà ïàäíà íà î÷èòå ìó:
- Àç ñúì òóê è âè ðàçêàçâàì òàçè èñòîðèÿ. Ñìÿòàòå ëè ãî çà ìèíàëî ñâúðøåíî??
 ìîìåíòà, êîãàòî òîé ïðîèçíåñå „ðàçêàçâàì”, îñúçíàõ, ÷å ãîâîðè îò ìíîãî äúëãî âðåìå, à ñëúíöåòî âñå îùå íå å çàëÿçëî. Ãîëåìèòå ñòúêëà íà ïðîçîðåöà ðàçñåéâàõà äúãîâèäíè èãëè÷êè îò îòñëàáâàùèòå ìó ëú÷è, à õîðèçîíòúò àëåíååøå â ïàñòåëíà ãàìà, êîÿòî ñâåùèòå â ãîñòíàòà íÿêàê çàãàäú÷íî ïîäñèëâàõà.
- Íå ñå ÷óäåòå, íå ñå ÷óäåòå. Òîé çíàå, ÷å îáè÷àì íåáåòî ïðåäè çàëåç è ìåêîòî ñèÿíèå íà êàíäåëàáðèòå. Òîâà å íåãîâ ïîäàðúê, íà êîéòî ñå ðàäâàõìå çàåäíî ñ íåÿ.
- Òîãàâà, ùîì òîâà íå å êðàÿò, êàê ñâúðøâà... öÿëàòà ðàáîòà? – íåóñåòíî áÿõ çàïî÷íàë äà íàêúñâàì èçðå÷åíèÿòà ñè. Èìàì ëîøèÿ íàâèê äà ñå âëèÿÿ îò ñúáåñåäíèêà, è òî â ïî-ãîëÿìà ñòåïåí, îòêîëêîòî òðÿáâà.
- Ïàìåòòà ìè âå÷å íå å òàêà äîáðà, êàêòî íÿêîãà. Ìíîãî õîðà ñà çëîóïîòðåáÿâàëè ñ íåÿ, â òîâà ÷èñëî è àç – ïîäçå òîé. – Íå ìîãà äà ñè ñïîìíÿ êîé áåøå êàçàë: „Àêî îáè÷àø íÿêîãî, ïóñíè ãî íà ñâîáîäà. Àêî ñå âúðíå, å òâîé çàâèíàãè...”.
- „Àêî íå ñå âúðíå, çíà÷è íèêîãà íå å áèë.” – äîâúðøèõ âìåñòî íåãî. – Òîâà å ïðîñòî êëèøå, èçìèñëåíî îò çàáëåÿí ïîåò.
Ìîæå è äà ïðåäïîëàãàõ êàêúâ ùå å åôåêòúò îò òåçè äóìè, íî òîé íàäõâúðëè î÷àêâàíèÿòà. Øàï÷èöàòà íà äîìàêèíà ìè áóêâàëíî ñå âäèãíà ñ åäèí ñàíòèìåòúð âúðõó ãëàâàòà, ïîíåæå êîñàòà ìó ñå èçïðàâè îò ÿä:
- Ïîåòè! Ïôþ!! Êàêâî ðàçáèðàò òå? Äà íå áè è âèå äà èìàòå îáùî ñ òàçè ïàñìèíà?
- Íå, äàëå÷ ñúì îò òàêèâà ïðåòåíöèè, âúïðåêè ÷å îò âðåìå íà âðåìå ïèøà ñòèõîâå - ìàëêî ñúì „ïîåò ïî íåâîëÿ”, íå ïîåò ïî äóøà. Èñòèíñêàòà ìåðåíà ðå÷ å íåùî ãîëÿìî, êîåòî íàäõâúðëÿ ìîèòå äàðáè èëè ñòðåìåæè. Âèíàãè ñúì îáè÷àë äà êàçâàì åäíî äðóãî êëèøå - ÷å ïðîçàòà îïèñâà ñâåòà, à ïîåçèÿòà ãî ïðîìåíÿ. Àç íå èñêàì äà ïðîìåíÿì ñâåòà.
- Ïðè âñå òîâà, íå ïèøåòå ïîâå÷å! – ðàçìàõà äúëãèÿ ñè ïîêàçàëåö òîé. – Ñúðöåîòêðîâåíî âè ìîëÿ.
- Íå ìîãà äà îáåùàÿ, íî ùå ñå ïîñòàðàÿ.
- Äîðè è òîâà å ñòèõ – â î÷èòå ìó çàáëåñòÿõà ïëàìú÷åòà, êîèòî ìè ïðèïîìíèõà, ÷å âñå ïàê å ëåêóâàí îêîëî ãîäèíà â ñïåöèàëèçèðàíî çàâåäåíèå. – Èãðàåòå ñè ñ ìåí, ìëàäè ÷îâå÷å.
- Êàæåòå ìè, êàêâî ñå ñëó÷è ñ íåÿ? Íÿìà äà ïèøà, ìóçàòà áåçäðóãî ðÿäêî ìå ñïîõîæäà âå÷å.
- Ïàê ðèìóâàòå! – èçñúñêà òîé, íî ñå îâëàäÿ. – Ëþáåçíè ïîåòå, çíàåòå êúäå ñå íàìèðàìå. Íàÿñíî ñòå, ÷å àêî åäíà äóøà ñå âúðíå òðè ïúòè òóê, òÿ èìà ïðàâî äà èçáåðå ñàìà ïî-íàòàòúøíàòà ñè ñúäáà – äàëè äà óãàñíå, äàëè äà ñå ïîðàäâà íà âúçìîæíîñòèòå íà Êðúñòîïúòÿ èëè äà òðúãíå êúì Îñòðîâà íà áëàæåíèòå, òàì, êúäåòî ñåãà ñëúíöåòî äîêîñâà âúëíèòå. Òðè ïúòè, ïîåòå. Êîãàòî òÿ äîéäå – çàáåëåæåòå, íå êàçâàì àêî, à êîãàòî, òîâà ùå å âòîðèÿò ïúò. Çà íåéíî äîáðî å äà èìà è òðåòè. Ñëåä íåãî âå÷å ùå ðåøè äàëè äà îñòàíå ïðè ìåí, äðàùåùèÿ ïî ïåðãàìåíòà ãëóïàê, èëè äà îòèäå â íÿêîå îò ìèëèîíèòå ìåñòà, êîèòî òðèæ ïðå÷èñòåíèÿò äóõ ìîæå äà ïîñåùàâà.
- Òà òÿ å ðåøèëà îòíà÷àëî... – ðåêîõ àç, à òîé ñúáðà ïðúñòèòå ñè â þìðóê è èçíåíàäâàùî ãî ñòîâàðè âúðõó ìàñàòà:
- Íèùî è íèêîãà íå å ðåøåíî îòíà÷àëî!! Íèìà àç çíàåõ, ÷å ðîìàíúò ùå ñâúðøè òàêà? Íèìà âèå çíàåõòå, ÷å ùå ñå îçîâåòå òóê? Àáñîëþòíî ïðåäíà÷åðòàíèå íå ñúùåñòâóâà, çàïîìíåòå îò ìåí.
 óñòàòà íà îíçè, êîéòî îëèöåòâîðÿâàøå òúêìî Ïðåäíà÷åðòàíèåòî, òîâà çâó÷åøå ãëóïàâî è ñìåøíî, íî íå ñè ïîçâîëèõ äà ãî êàæà. À ñëåä èçáëèêà òîé ñå óêðîòè, íàõëóïè ïî-çäðàâî øàï÷èöàòà ñè è îòíîâî çàòàêòóâà ïëàâíî ïî ìàñàòà.
- Âèå ñòå ÷îâåê âèäÿë è ïàòèë – çàÿâèõ íàñìåøëèâî, - ìîæåòå ëè äà ìè êàæåòå êàêâî ìå î÷àêâà îòòóê íàòàòúê? Äà, õóáàâî, íÿìà ïðåäîïðåäåëåíèå â ïúëíà ñòåïåí, íî òàêà... îðèåíòèðîâú÷íî ïîíå?
- Âèæ, òîâà å ëåñíî. Ïîåòå ñ èçáÿãàëà ìóçà, èñòèíàòà å, ÷å êîëêîòî è äà áëóæäàåòå, çà êàêâîòî è äà ìå÷òàåòå, íàêðàÿ ùå ñè ñïîìíèòå åäíî èçðå÷åíèå îò ìîÿ ðîìàí è ùå ðàçáåðåòå âñè÷êî. Âñè÷êî. Ìåæäó äðóãîòî, ïîñÿãàòå êúì íàðîâåòå, áåç äà óñåòèòå...
Ðúêàòà ìè ñå îòäðúïíà, ñÿêàø âúâ ôðóêòèåðàòà èìàøå çìèÿ. Äîðè è äà èìàøå, âñúùíîñò íå áèõ ñå ó÷óäèë.

* * * * * * * * * * * * * *

Îáèêíîâåíî íà òîâà ìÿñòî ñëúíöåòî, êîåòî òàêà è íå å çàëÿçëî, áëÿñâà â î÷èòå ìè è ïúðâàòà ìèñúë, ìÿðíàëà ñå â èçòîðìîçåíèÿ ìè óì, å òî÷åí öèòàò: „...Âúðõó ïîåòà íåóìîëèìî ñå ñòîâàðâàøå äåíÿò”.
Ñëåäâà íåÿñíà äîãàäêà, ÷å íîùíèÿò ìè ñúáåñåäíèê ùå äà å èìàë ïðåäâèä äðóãî èçðå÷åíèå, è âÿëî, ïîåòàïíî èçìúêâàíå îò õëàäíîòî ìè ëåãëî, òàçè ÷åòèðèêðàêà ãðîáíèöà íà ÷àñîâå è ñúíèùà.
 íàñèïíîòî ñúñòîÿíèå, äîêàòî òúðñÿ ëåâèÿ ÷åõúë èëè êîëàíà ñè, â ñúçíàíèåòî ìè âèòàå ñàìî åäèí âúïðîñ: çàùî, ñëåä êàòî ïèõ âîäàòà íà ïîäçåìíèÿ ñâÿò, ïîìíÿ òàêà îò÷åòëèâî òîçè ñúí, äóìà ïî äóìà è ñåêóíäà ïî ñåêóíäà?? À åäèíñòâåíèÿò âúçìîæåí îòãîâîð – êàòî èçêëþ÷èì óáÿãâàùàòà ìè ÿäêà íà Òåêñòà, å: çàùîòî, ïîäîáíî íà Ìàéñòîðà, è àç ñúì òâúðäî óáåäåí, ÷å àêî íå â íàøèÿ, òî âñå â íÿêîé îò ñâåòîâåòå, äîñòúïíè çà ÷îâåøêèòå äóøè, íàèñòèíà ñúùåñòâóâà ëþáîâ áåçêðàéíà, áåçóñëîâíà è áåççàâåòíà - ëþáîâ, íàä êîÿòî íÿìàò âëàñò è âîäèòå íà Ëåòà.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 12.06.2014 @ 22:59:25 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   cataphractus

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
319 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 29158
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Âîäèòå íà Ëåòà" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.