Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 818
ХуЛитери: 4
Всичко: 822

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПищящи уши
раздел: Фантастика
автор: sav11

- Позволете ми да почистя тази планета – чу се вибрацията на управителя на Галактиката.
Всички останали вибрации знаеха, какво означава това. Унищожаване на всички животински видове и замяна с нови биологични единици.
- Но защо да ги заличаваме всички? В моите доклади намерих макар и малко, същества с висок потенциал. Те са носители на съзиданието и хармонията, а не като повечето на разрушенията и унищоженията.
- Да ги спасим тогава – предложи друга вибрация.
- Докладите показват, че и в тях има мутирали гени на унищожението. Спящи енергии, които при дадени обстоятелства ще се активират. Не може да рискуваме.
- Да ползваме метода - „Пищящи уши“ - предложи друг.
- Нали редовно го ползваме – обади се управителят.
Както казват човеците: от едното ухо влязло, от другото излязло.
- Нали всъщност това е нашият метод за да ги контролираме – обади се една приятна вибрация. При всяко пищене на ушите им, ние теглим от съзнанието им цялата информация, анализираме я и когато се налага им зареждаме нови виброинформационни потоци.
- Така е – съгласиха се всички.
- Но се оказа, че някои техни мозъчни клетки не функционират. Ние им подаваме информация с функция, но функцията не тръгва. Не работи. Импулса се завихря вътре, отслабва и спира.
- Имаме грешки в настройването и дозирането на химичните елементи и от там идват и грешките в образуването на неправилни физични вибрации.
- Значи смятате, че ние сме виновни, заради това, че сме сбъркали в дозировката на химичните елементи в мозъците им, така ли? - запита управителя.
- В голяма степен, да – съгласиха се всички.
- И искате да не ги унищожаваме – каза управителя.
- Да им дадем шанс – обадиха се много от вибрациите.
- Какво конкретно предлагате?
- Ще проведем нови изследвания, за да заменим някои не работещи химични елементи и съединения с нови.
- Добре, но това нали беше забранено от Вселенския разум. Тоест, бе решено да ги оставим да се развиват самостоятелно и ако нямат прогрес да ги заличим.
- Да, но после ни разреши и метода „ Пищящи уши“
- Който обаче, както виждате дава грешки.
- Все пак докладите показват, че в повечето случай контролираме съзнанията им – чу се отново приятната вибрация.
- Има и няколко извънредни доклада в които при теглене на информация от съзнанията им забелязахме в седем индивида прозрение, за това, че някой ги управлява с непозната за тях методика. Те са на път да ни разкрият.
- Съмнявам се – каза управителят. Подозрението не е доказателство за нищо.
- Не съм съгласен – обади се някой. Самото подозрение е вече първата стъпка към търсене на отговори.
- Ми да си подозират и да търсят – каза управителя. - Схемата е толкова дълга, сложна и в постоянен обновяващ се модел, че дори и ние не знаем абсолютно всичко. Знаете кой дърпа конците и кой слага последният подпис. А те да си търсят, колкото си искат. Ще стигнат до една истина и там ще ги чакат още сто врати, зад които няма да знаят какво има и дори и случайно да намерят правилната врата, на края на коридора ще има още стотици врати. И така нататък. Лабиринта е неразгадаем. За никого! Дори и ние, най-висшите и вечните, сме негови подчинени функции. Но да не се впускаме в подробности. Прекратили сме грешните експерименти на безброй планети. Ще почистим и тази.
- Да гласуваме – предложи някой.
- Добре - съгласиха се всички.
Един глас наклони везната в полза на унищожението.
Тогава всички чуха:
- Не! Аз ги поемам! Чакайте и гледайте до второ нареждане!


Публикувано от viatarna на 31.05.2014 @ 11:11:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   sav11

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 11:37:32 часа

добави твой текст
"Пищящи уши" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.