Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 579
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 579

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒàíöúò íà àíãåëèòå
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: bbobbibgbs70

“ Êúäå îòèâàø, íà ïëàæ ëè...? “
Íàòúðòåíî îòãîâîðèõ : “ Íå, íà ïîãðåáåíèå.”
Íå ñå ïî÷óâñòâàõ íåëîâêî ñëåä òîçè ëàêîíè÷åí è íàòðàï÷èâ îòãîâîð, çàùîòî âúïðîñúò áåøå èçëèøåí.
Îùå â÷åðà ïðèïîìíèõ íà ìîÿ êâàðòèðàíò, ÷å ùå õîäÿ íà ñìúðò. Äÿäîòî íà ìíîãî áëèçúê ìîé ïîçíàò ïî÷èíà. Òîé ìè ðàçêàçà êàê ñòàíàëî. Íå âíåçàïíî, íàïðîòèâ. Îáðàòíî íà î÷àêâàíèÿòà, äÿäîâîòî ñúðöå èçäúðæàëî äúëãî è òîé
âåãåòèðàë áëèçî äâå ñåäìèöè. Áèë íà 85 ãîäèíè – âèíàãè çäðàâ , íå áîëåäóâàë îò íèùî ïî – ñåðèîçíî ïðåç öåëèÿ ñè æèâîò. Õàï÷åòàòà çà óïîòðåáà áèëè çà íåãî íîâîñò è îòåã÷åíèå. Çà æàëîñò ñå îêàçàëî, ÷å èìà íåèçëå÷èì ïðîáëåì ñ ïðîñòàòàòà. Áîëåñòòà, íàðå÷åíà áè÷úò è ÷óìàòà çà ìúæåòå íà âúçðàñò. Êîãàòî ñúñòîÿíèåòî íà äÿäîòî ñå âëîøèëî è äîðè êàòåòúðúò ñïðÿë äà ïîìàãà, áîëíèÿò ïîñòåïåííî ïðåñòàíàë äà ÿäå. Ñàìî ëåæàë ïî ãðúá è ñ äëàíè ðàçêàçâàë áåçøóìíî äåòñêèòå ñè èñòîðèè, êîèòî âñå îùå ïîìíåë. Âúðíàë ñå ïîñòåïåííî êúì íà÷àëîòî íà ñâîÿ æèâîò, ïðåç ìëàäåæêèòå ñè ãîäèíè, êîãàòî ñòàíàë èñòèíñêè ðèáàð, ïîñëå íà÷àëîòî íà çðÿëàòà âúçðàñò. Çàïîçíàíñòâîòî ñ æåíàòà, ñ êîÿòî áèëè çàåäíî âå÷å ïîâå÷å îò 50 ãîäèíè. È ïðåä êîÿòî ñåãà ëåæàë áåçïîìîùåí è çàðåäåí ñ ïàìïåðñ. Íå ãîâîðåë, à ìàõàë ñ ðúöå, êîãàòî çà êðàòêî âíåçàïíî ïîëó÷àâàë ñòðàøíà ñèëà. Ïîñëå ñïðÿë äà ïèå è âîäà. Áëèçêèòå ìó ìîêðåëè ÷åðíèòå íàïóêàíè óñòíè ñ âîäà, îöåò è ëèìîí, íî åçèêúò è ãúðëîòî îòêàçâàëè äà ïðèåìàò æèâîòâîðíàòà âëàãà. Äíèòå îêîëî ñìúðòíîòî ëåãëî ñå íèæåëè áàâíî è ìú÷èòåëíî êàêòî çà äÿäîòî, òàêà è çà õîðàòà ïîêðàé íåãî. Çà äà ñå ñòèãíå âíåçàïíî äî î÷àêâàíèÿ êðàé, ïî íåî÷àêâàí çà íèêîãî íà÷èí.

Âúâ ôàòàëíèÿ äåí íåãîâàòà áàáà ïèåëà êàôå ñ äåæóðíàòà ñè ðîäíèíà â ñúñåäíàòà ñòàÿ äî îäúðà íà äÿäîòî ðèáàð, êîãàòî èçâåäíúæ âúçäóõúò â ïîìåùåíèÿòà ñïðÿë çà ñåêóíäè. Áàáàòà è íåéíàòà áëèçêà îáà÷å, îòíåñåíè â òåæêè ïðèêàçêè è ñïîìåíè çà ìèíàëî è îòëåòÿëî ùàñòèå, íå óñåòèëè êàêâî ñòàâà â äðóãàòà ñòàÿ. À òàì òèõîìúëêîì ñå ïðîìóøèëè ïðåç çàòâîðåíèòå çàòóëåíè ïðîçîðöè, ïëÿñêàéêè ñ ìåêèòå ñè áåëè êðèëå, ÷åòèðè ìëàäè àíãåëè ïîâèêàíè îò óìèðàùèÿ ÷îâåê. Âçåëè äÿäîâàòà äóøà íà òåïñèÿ, äðúïíàëè ÿ íàãîðå è îñòàâèëè áåçäèõàííîòî òÿëî ñàìî, îáåçäâèæåíî è ñòóäåíî. Äà, àìà áóòíàëè ëåêî åäèíèÿ ïðîçîðåö ñ ðàçøèðèëàòà ñå îò òîïëàòà ìúêà äÿäîâà äóøèöà è êó÷åòî, äðåìåùî ïðè äâåòå æåíè, ÷óëî. ×åòèðèíîãîòî, ñîáñòâåíîñò íà áàáèíàòà ðîäíèíà – òúíúê ÷åðíî - êàôÿâ ïèí÷åð ñ ùðúêíàëà êàòî çàïåòàéêà îïàøêà, óñåòèëî êðàæáàòà. Çà òîâà ìó ïîìîãíàëè ïðîçðà÷íèòå âå÷íî èçïúíàòè íàïðåä ãîëåìè óøè. Íàäóøèë ïèí÷åðúò êàê àíãåëèòå çàäèãíàëè ìúë÷àëèâî ëåêàòà äÿäîâà äóøà íàãîðå êúì íåáåòî è îñòàâèëè äîëó íà çåìÿòà ìúðòâîòî òÿëî. Êó÷åòî ñêî÷èëî êàòî óæèëåíî è õóêíàëî êúì ìÿñòîòî íà èíöèäåíòà è çàïî÷íàëî äà ëàå êàòî îáåçóìÿëî è äà âèå ñ îïúíàòà êúì ïðîçîðöèòå ìóöóíà. Òàì îáà÷å âå÷å íÿìàëî íèêîé. Òî ðàçêàçâàëî ïðåãðàêíàëî íà äâåòå äîòúð÷àëè ïðè íåãî æåíè êàêâî ñå å ñëó÷èëî ñ âúðòåíå íà ìóöóíàòà è ñ ïóëåíå íà êðúãëèòå ñè æúëòè î÷è. Äâåòå îáà÷å ñàìî ãëåäàëè íåðàçáèðàùî êúì íåïîäâèæíîòî ñëàáî äÿäîâî òÿëî è íå ñìååëè äà ãî äîáëèæàò. Äîêîñíàëè ãî çà ðúöåòå, ðàçáðàëè âå÷å êàêâî ñå å ñëó÷èëî è ìó êàçàëè íåùî çà ñáîãîì íà èçïðîâîäÿê êúì îíÿ ñâÿò.  òîâà âðåìå ïîëúõíàë âÿòúð è çàòâîðèë ñúñ ñêúðöàíå îòêðåõíàòèÿ ïðîçîðåö. Êó÷åòî ïðîäúëæàâàëî äà ëàå è äà ñå âúðòè â êðúã, íî òàêà è îñòàíàëî íåðàçáðàíî...

Ìúðòâåöúò áå ïðåîáëå÷åí â ÷èñò êîñòþì è ïîëîæåí â ñòðîã êàôÿâ êîâ÷åã, îòðóïàí ñ öâåòÿ ïî ñðåäàòà íà õîëà. Åäíîòî îêî íà äÿäîòî áå ëåêî îòâîðåíî è êàòî ÷å ëè ìè íàìèãíà çà ïîçäðàâ, êîãàòî ñè ïðîáèõ ïúò êúì íåãî ñðåä õîðàòà â ïîäãîòâåíèÿ çà îïåëî àïàðòàìåíò íà ñòàðåöà. Òîé ñå íàìèðàøå íà ïåòèÿ åòàæ â íîâà ñòóäåíà è ìðà÷íà îòâúòðå êîîïåðàöèÿ. Íîñåõ ìó äâà ÷åðâåíè êàðàìôèëà è ñëåä êàòî ãè ïîëîæèõ íà çàìðåëèòå ìó ãúðäè, ñå îãëåäàõ ñ âúëíåíèå, çà äà îòêðèÿ íÿêàêâè ñëåäè îò èçáÿãàëèòå ñ äÿäîâàòà äóøà àíãåëè. Çà òÿõ è âñè÷êî ñëó÷èëî ñå â÷åðà íà âõîäà íàáúðçî ìè ðàçêàçà ïèí÷åðúò, ñëåä êàòî ìó äàäîõ íÿêîëêî ñëàäêè çà Áîã äà ïðîñòè. Âñè÷êî ìè êàçà, çàùîòî àç íàèñòèíà ìó ïîâÿðâàõ è ÿâíî ìè ïðîëè÷à. Âäúõíàõ ìó ÷îâåøêî äîâåðèå. Çàòîâà ÷åòèðèíîãîòî ñå îòïóñíà è ìè îïèñà âñè÷êè ïîäðîáíîñòè îò òðàãè÷íèÿ äåí. Èíà÷å íå ñè ìèñëåòå, ÷å ëåñíî ìîæå äà ñå èçëúæå åäíî êó÷å, îñîáåíî ïèí÷åð. Òàêà äâàìàòà ñòàíàõìå ïðèÿòåëè ñ îáùàòà ñè òàéíà.

Ïîñëå ëåíòàòà íà ãîðåùèÿ ëåòåí äåí ñå çàâúðòÿ ìíîãî áúðçî.Àç áÿõ åäèí îò íîñà÷èòå íà êîâ÷åãà íàäîëó ïî ñòúëáèòå, çàùîòî àñàíñüîðúò áå òâúðäå ìàëúê çà íåãî. Îêàçàõ ñå ÷åòâúðòèÿò îòçàä âëÿâî. Ïî òðàäèöèÿ íàé-áëèçêèòå õîðà íå òðÿáâàøå äà íîñÿò äúðâåíèÿ ñàíäúê äî ïîñëåäíîòî ìó ëîæå. Ùîì ðåøèõìå äà òðúãíåì, ìíîãî íåïîçíàòè çà ìåí õîðà çàïî÷íàõà òåîðåòè÷íî è ñ äîêàçàòåëñòâà äà äàâàò ñúâåòè êàê áúðçî è ëåñíî äà ñëåçåì íåâðåäèìè äî äîëó. À ñòúëáèùåòî äà ñè ïðèçíàÿ áå íàèñòèíà äîñòà òðóäíî è íåêîìôîðòíî çà íîñåíå íà êîâ÷åã. Êàòî ïóêíàòà õàðìîíèêà – íàçúáåíà è ñ÷óïåíà . Ïîëîâèí ÷àñ ïðåäè äà äîéäå êàòàôàëêàòà ïîâå÷åòî ïðèñúñòâàùè îêîëî íàñ çàïî÷íàõà äà ðàçïðàâÿò, ÷å ñúñ ñèãóðíîñò ùå èçòúðâåì êîâ÷åãà ñ ìúðòâåöà, çàðàäè èçêðèâåíîòî êàòî ëàáèðèíò ñòúëáèùå. Äà, íî íå ñòàíà òàêà.

Òðúãíàõìå áàâíî è íåñèãóðíî ïî ñòúïàëàòà íàäîëó, êàòî òðèìà îò íîñà÷èòå áÿõìå áåç îïèò, à åäèí îò íàñ âå÷å èìàøå íÿêîëêî ó÷àñòèÿ â òàêèâà ïðîöåäóðè. Ïîñòåïåííî îáà÷å êðàêàòà , ðúöåòå è ìóñêóëèòå íè çàäåéñòâàõà êàòî åäèíåí ìåõàíèçúì. Òîãàâà èçâåäíúæ íà ïîìîù íè äîéäîõà ÷åòèðèìàòà àíãåëè, êîèòî íåçàáåëåæèìè çà îñòàíàëèòå îñâåí ìåí îáâúðçàõà êîâ÷åãà ñ äåáåëè ìåòàëíè âúæåòà. Ñ îñåìòå ñè êðèëå êàòî õåëèêîïòåð íàä íàñ òå ïîíåñîõà ñ ëåêîòà êîâ÷åãà íàäîëó.  êðàêàòà ìè âúðâåøå è ïèí÷åðúò ñ ùðúêíàëàòà îïàøêà è ïîáåäîíîñíî ìå ïîãëåæäàøå, ùàñòëèâ, ÷å è àç âèæäàì òîâà, êîåòî òîé áå âèäÿë è ïîñëå ðàçêàçàë.  åäíà îò êðàòêèòå ïàóçè ìåæäó åòàæèòå, êîãàòî äúðæàõìå ñàíäúêà íà ðàìåíå, à àíãåëèòå áúðøåõà ïîòòà ñè, çâúííà ìîáèëíèÿò ìè òåëåôîí. Ïðèáðàíèÿò â òåñíèÿ ìè äæîá íà ïàíòàëîíà ìîáèôîí äðúííà ñ ïîçíàòà ïðèñêúðáíà ìåëîäèÿ íà íàé-áëèçêèÿ ìè òîãàâà ðîäíèíà. Áÿõ ñëîæèë ñïåöèàëíî Ëóííàòà ñîíàòà, çà äà ãî ðàçïîçíàâàì , ùîì ìè çâúíè. Òÿ áå áåçïîìîùíà ïàðàëèçèðàíà æåíà, êîÿòî æèâååøå â ÷óæäà êâàðòèðà ñ áîëíîãëåäà÷êè. Òå ïîääúðæàõà íåéíàòà ëè÷íà õèãèåíà è òàçè íà ïîìåùåíèåòî. Ñ ìúêà èçâàäèõ òåëåôîíà è ñëîæèõ ñëóøàëêàòà íà çà÷åðâåíîòî ñè óìîðåíî è òóïêàùî óõî è ñúâñåì áåç äà èñêàì, ÷óõ æåíàòà äà ïðîïëàêâà, ÷å å îñòàâåíà ñàìà, à íåéíàòà äîìàøíà ïðèñëóæíèöà å îòêðàäíàëà ïàðèòå é è íÿêîëêî äðåõè è ïîâå÷å íÿìà äà ñå âúðíå. Ïîòðåïåðâàõ îò ÿä â ìîìåíòíàòà ñè áåçïîìîùíîñò, íî ãëåäàõ äà çàïàçÿ ñàìîîáëàäàíèå è äà íå ñå èçäàì ïðåä êîëåãèòå ìè ïî íîñåíå. Ëîøîòî áå, ÷å ðàç÷èòàõ íà ÷àñò îò îòêðàäíàòèòå âå÷å ïàðè, çà äà ïëàòÿ íà äðóã ðîäíèíà. Ñòàâàøå äóìà çà ïîãàñÿâàíåòî íà ìåñå÷åí íàåì çà åäíà ìàëêà è êðèâà êàòî òåçè ñòúëáè áîêñîíèåðà, â êîÿòî æèâååõìå ñ êâàðòèðàíòà ìè. Îò ÿä çàëèòíàõ ïî ñòúëáèòå íàäîëó, íî íå ñå ïîäàäîõ íà òåæèíàòà íà êîâ÷åãà è ñå îâëàäÿõ .
Ñ íåâèäèìàòà ïîìîù íà àíãåëèòå, êîèòî èç÷åçíàõà òàêà, êàêòî áÿõà è äîøëè, ñòèãíàõìå áëàãîïîëó÷íî äî êàòàôàëêàòà.

Íà ãðîáèùåòî ïîñòàâèõìå êîâ÷åãà çàòâîðåí â ïðèãîòâåíàòà ïðÿñíà ÷åðíà ÿìà. Äðóãè äåñåòèíà ðîâà çååõà ïðåñíè ïî –íàãîðå â íàé-íîâàòà ÷àñò íà òðàóðíèÿ ïàðöåë, êîéòî ñå íàìèðàøå ñúâñåì â îòêðèòàòà íèâà. Çàïî÷íàõìå äà õâúðëÿìå áóöè ïðúñò îòãîðå. Øóìúò îò óäàðèòå èì ïî êàïàêà ñå ñëÿ ñ ìîíîòîííîòî ðèäàíèå íà îïå÷àëåíèòå ðîäíèíè. Åäèí îò òÿõ íå èçäúðæà íà íàïðåæåíèåòî è çàïî÷íà âèñîêî è ñèëíî äà ïëà÷å è ðèäàå è ñå íàëîæè äà ãî ïðèáåðàò â êîëèòå, çà äà íå ïðèïàäíå è äà ñå èçáåãíå òÿãîñòíîòî íàñòðîåíèå ó îêîëíèòå. Ïîñëå ìóðãàâèòå ãðîáàðè îôîðìèõà êóï÷èíàòà íàä ãðîáà êàòî âðåìåíåí òðàïåö, îòðóïàí ñ öâåòÿ. Ðîäíèíèòå íà äÿäîòî èì ïëàòèõà çà ðàáîòàòà è ìîì÷åòàòà, óõèëåíè è äîâîëíè, îòèäîõà äà ñå ÷åðïÿò ñ ìàñòèêà ïðåäè ïîðåäíîòî ïîãðåáåíèå ïîä ïàëåùîòî þëñêî ñëúíöå.
Èìåííî òîçè ñëåäîáåä ïîòåí è çàìàÿí, ñå ìú÷åõ äà ñå ñåòÿ çà ñóòðåøíèÿ ñè ðàçãîâîð.

Ãúðáúò ìè îõêàøå, ãúðäèòå ìå ñòÿãàõà, ÷àêàõà ìå êóï íåóðåäåíè è íåðåøåíè ëè÷íè âúïðîñè. Òðÿáâàøå äà ñå ïîãðèæà è çà áåçïîìîùíàòà èçîñòàâåíà è îãðàáåíà æåíà, çà êîÿòî íèêîé äðóã îñâåí ìåí íå ñè ìúðäàøå ïðúñòà. Òðÿáâàõà ìè è ïàðè, çà äà ïëàòÿ íàåìà íà ìàëêàòà íè áîêñîíèåðà. Ïîãëåäíàõ êúì ñîëåíîòî ñëúíöå è ïîäñâèðíàõ íÿêîëêî ïúòè íà ïèí÷åðà, çà äà ìó äàì øåïà ñîëåíêè è ñëàäêè, îñòàíàëè îò ïîäàâêèòå çà Áîã äà ïðîñòè ! Êó÷åòî îáà÷å íå îòãîâîðè. ×àê òîãàâà â òèøèíàòà íà îïóñòåëèÿ âðåìåííî ïàðöåë â ãðîáèùíàòà íèâà ñå ñåòèõ êàêâî ìå áÿõà ïèòàëè ñóòðèíòà. Äàëè íå îòèâàì íà ïëàæ. Óìîðåíî è ñúðäèòî îòíîâî ïîâäèãíàõ âçîð íàãîðå êúì íàòåæàëîòî êàòî îãðîìåí æúëò êîòëîí þëñêî íåáå, êîåòî êàòî ÷å ëè ïðåâêëþ÷âàøå íà ïî-òîïëî ëåòíèòå ñè ðåîòàíè.  òîçè ìîìåíò íàèñòèíà ìè ñå èñêàøå äà ñúáëåêà ñ êðÿñúê ÷åðíèòå ñè èçïîòåíè äðåõè è äà ñå õâúðëÿ â ìîðåòî. Òîãàâà ïðåä ìåí îáà÷å çååõà ñàìî îçúáåíèòå ÷åðíè äóïêè íà îñòàíàëèòå âñå îùå ïðàçíè êàôÿâè ãðîáîâå. À îò àíãåëèòå íÿìàøå è ñëåäà.

Òàíöóâàéêè ñ âÿòúðà îòãîðå ïàäàøå ñàìîòíî áÿëî ïåðî, êîåòî åäèíñòâåíî ñÿêàø ìè ñú÷óâñòâàøå è áúðçî ìå âúðíà êúì ðåàëíîñòòà. Òðÿáâàøå äà òðúãâàì, çàùîòî íàèñòèíà èìàõ ïðåêàëåíî ìíîãî ðàáîòà çà ñâúðøâàíå, à ïðàòåíèöèòå íà Áîãà ÿâíî ïðåäïî÷èòàõà íåâèäèìî äà òàíöóâàò, âìåñòî äà ìè ïîìîãíàò. Íåâîëíî ñè ñïîìíèõ ïðèêàçêàòà çà íåâîëÿòà è çà ïúðâè ïúò ïðåç òîçè äåí ñå óñìèõíàõ. Ìÿñòî çà êîëåáàíèå íÿìàøå, òðÿáâàøå îòíîâî äà ñå îïðàâÿì ñúâñåì ñàì. Ñëîæèõ ñè òúìíèòå î÷èëà è çàñâèðèõ ñ óñòà íÿêàêâà ëþáèìà ìåëîäèÿ, âå÷å íå ÿ ïîìíÿ. Îïèòàõ ñå ïàê äà ñå óñìèõíà íà ñëúíöåòî. Ïðåäè äà òðúãíà ñå çàâúðòÿõ â êðúã îêîëî îòðóïàíèÿ ñ öâåòÿ ïðåñåí ãðîá êàòî òàíöóâàùà íåñòèíàðêà. Ñàìî ÷å âìåñòî âúðõó òëååùè âúãëåíè áîñèòå ìè êðàêà äîêîñâàõà ñòîòèöè áåëè ïåðà, ïîêðèëè çåìÿòà â ãðîáèùåòî êàòî ëåòåí ñíÿã. Áÿõ ëåäåíî òîïúë ìîðñêè ñêèîð….

2006
Áîÿí ÑÒÀÍÈËÎÂ


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 30.05.2014 @ 09:32:58 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   bbobbibgbs70

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 20200
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Òàíöúò íà àíãåëèòå" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.