Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 724
ХуЛитери: 3
Всичко: 727

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: AlexanderKoz

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЧовекът – инструкции за употреба
раздел: Хумор и сатира
автор: Ekna

Ако чувствате настоящата инструкция – честито – осиновили сте Човек!
Съдържание на комплекта:


Опаковки – най-малко два броя:

- Кожена, едноцветна, с крайно недостатъчно количество козина за да му топли през зимата.
- Поради горното, Човекът обикновено има още една или няколко обвивки с най-различни нюанси.

Физическо съдържимо – подобно на Вашето

Душевно съдържимо – не е съвсем ясно какво точно представлява, но по всяка вероятност и Вие имате нещо подобно.

Внимание!

- Преди употреба внимателно изчетете инструкциите от корица до корица, колкото и да Ви се стори невъзможно! Така ще си спестите много нерви! Най-важните моменти са изведени в Кратка инструкция.
- Човекът е изключително егоистично и себично същество (с тълкуването на тези понятия ще се занимаем в 13 201-ва глава)! Никога не забравяйте това, докато дресирате Човека си!
- Не изхвърляйте инструкциите! Може да Ви се наложи да ги почувствате отново!
- Понякога Човекът е изключително мъглив и неразбираем, но не се отчайвайте – прочетете отново инструкциите и Бог да е с Вас!

КРАТКА ИНСТРУКЦИЯ
ЗА ДРЕСИРАНЕ НА ЧОВЕК ПО ВИДОВЕ ДЕЙНОСТИ

І. Доставяне на храна:

Първото и най-важно нещо е да научите домашния си Човек да ви доставя храна – възможно най-вкусна и в предпочитаното от Вас време.
А/ Време на доставка
Научете го да я доставя точно, когато Вие поискате и го направете още от първия ден! Както свикне в началото, така ще си кара до края… маймунката недна…
Първото Ви хранене за деня е най-трудният момент от дресировката. Човекът има навик да става по никое време и упорито си го отстоява. Ето някои препоръки, стъпка по стъпка:

СЪБУЖДАНЕ НА ЧОВЕКА

1. Приближете се внимателно. Огледайте спящия човек. Вижте къде се намират крайниците му и не забравяйте, че докато спи те са изключително тежки. Той вече е усетил, че сте на леглото му, но продължава да спи.
2. Отначало бъдете нежни. Намерете лицето му и го докоснете с втория си десен мустак, от горе надолу, а после плавно прибавете и останалите мустаци. Сега човекът се усмихва на сън, може дори да сънува.
3. Отдръпнете се и изчакайте няколко секунди, след което отново доближете лицето му и много леко и нежно близнете бузата му. Човекът ще издаде звук. Нещо като „ммм…” Доволен е от вниманието Ви, но все още настоява да спи.
4. Минете в десния край на леглото. Забележете, че между главата му и таблата на леглото има около 20 см разстояние. Минете от там 4 до 6 пъти в двете посоки. Така ще изведете Човека от дълбокия сън и той постепенно ще започне да се пробужда. В тази фаза у него се долавя съвсем леко напрежение.
5. Издайте най-нежното и продължително Мяу, на което сте способни. Започнете с по-нисък тон и преминете към най-високия Ви тон, с леко заглъхване в края на фразата.
6. Повторете всички стъпки от начало до край. Ще забележите, че лекото напрежение преминава в едва доловимо раздразнение. Тук вече трябва да проявите решителност. Ако се разколебаете на този етап има риск да закусвате чак към 10 ч., особено ако е неделя.
7. За последния етап можете да изпробвате различни техники, в зависимост от настроението Ви и комбинации от тях. За улеснение предоставяме някои предложения, но бъдете изобретателни, все пак това е закуската Ви. Техниките се делят на нежни и груби. Редувайте ги за по-добър ефект. Ето и някои от най-често използваните способи за окончателно събуждане:
- Драскане по най-грапавите и звучни повърхности в стаята на Човека. Не забравяйте преди това да наточите добре ноктите си.
- Усилено мъркане в близост до ухото на Човека. Докато мъркате, проучете мястото от тялото на любимеца Ви, където му е най-приятно да бъде масажиран и изпълнете най-изящното си съчетание от тепане с лапи.
- Скачане по коремни мускули – много ефективна, но рискова техника. Изпълнете следния ритуал: Проверете дали Човекът е легнал по гръб. Отидете в съседната стая. Засилете се, драскайки шумно по пода. Вземете завоя, като внимавате да не оплетете лапите си. Решително скочете върху леглото, отскочете във въздуха и се приземете върху корема му. Това действие ще Ви изхвърли отново във въздуха. Приземете се от другата страна на тялото му и светкавично слезте от леглото. Ако се забавите може да получите някой от крайниците му. Това боли.
Сега Вашият Човек е напълно събуден.

НАСОЧВАНЕ НА ЧОВЕКА КЪМ ВАШАТА ХРАНА.

Не изпускайте момента. Човекът може да се разсее с други дейности като мокрене и изхождане. Упражнението е сложно и изисква пълната Ви концентрация. Веднага след ставането му започнете да ходите напред назад пред краката му, като внимавате да не го спънете – може да пострадате. Успоредно с това извийте глава нагоре към неговата и го гледайте право в очите. Желателно е максимално да разширите Вашите за да се възприемат по-добре от неговия зрителен орган. Едновременно с изброеното до тук е необходимо да издавате много звуци на обич и постепенно да го насочите към хладилника или там където стои храната Ви.
Ако сте изпълнили стриктно инструкциите Вие вече закусвате!
За останалите хранения е нужно да изпълните само НАСОЧВАНЕ НА ЧОВЕКА КЪМ ВАШАТА ХРАНА.

Б/ Освен времето на сервиране е необходимо да се научите да контролирате домашния си Човек и по отношение на разнообразието и вкуса на храната Ви.Той има навика да Ви сервира все едно и също, докато самият той се храни с каквото си поиска. Неговата храна не винаги е годна за консумация, но все пак настоявайте от време на време да Ви я предостави за проба.
В случай, че започне да Ви сервира еднообразно меню е необходима абсолютната Ви решителност. Човекът е малко глупав. Понякога може да Ви се наложи да стоите гладни с дни. Той ще продължи да Ви сервира все същото, докато накрая разбере, че няма къде да мърда.

Въпреки, че предварително знаете какво Ви сервира, до промяна на менюто, стриктно изпълнявайте всеки път следната демонстрация:
Приближавате се до храната. Подушвате я. Изправяте глава. Пак я подушвате. Вдигате високо глава и опашка и демонстративно се врътвате с гръб към чинията Ви, след което отивате до хладилника и казвате настоятелно Мяу, като не спирате да го гледате в очите.

Ако Човекът е разтревожен или разсеян (пояснение на понятията в 9934-та глава) той обикновено оглушава напълно. Тогава Мяу може и да не помогне. За това се движете трескаво напред-назад и се опитайте да го спънете, но имайте готовност да се изнесете ако тръгне да пада върху Вас.

ІІ. Обмъркване, масажиране и лекуване на Човека

Ако искате любимецът Ви да се чувства добре и да Ви слуша, се налага да полагате грижи.

Обмъркване можете да му правите по всяко време - ще Ви бъде безкрайно благодарен. По време на обмъркване душата му се разлива и Човекът се разтапя от любов по Вас. Така си гарантирате верността му.
Когато е възможно и удобно добавете и масаж към Вашето мъркане. Той не обича да го драскате, но е готов да го преглътне заради контакта си с Вас. Понякога може да стане груб и да Ви изреже ноктите. Простете му волността, той не знае какво върши.

Човекът не винаги разбира, че го лекувате. Не очаквайте благодарност за това. Вършете си работата и той, макар да не подозира, ще се почувства по-добре, а това значи, че и Вие ще се чувствате добре.

ІІІ. Настроения и емоции на Човека

Това е трудно да се обясни в Кратка инструкция. Дори дългата не може да бъде до край изчерпателна. Емоциите и чувствата му са сложно устроени, често неразгадаеми и зависими от неговия характер. Изчетете внимателно главите от дългата инструкция - от 198 до 18 364 глава. И наблюдавайте внимателно любимецът си, докато научите и най-съкровените му тайни. Само тогава ще можете напълно да го подчините.

В настоящата Кратка инструкция само ще насочим вниманието Ви към един Човешки феномен. Понякога от зрителния му орган излиза течност. Нарича се „сълзи”. Без значение е какво точно ги предизвиква. Просто намерете начин да се доберете до лицето му и го близвайте нежно докато течността напълно спре да се стича по лицето му. Изпълняването на този ритуал успокоява Човека и той е готов да чувства Любов.

Напомняме Ви, че е нужно да изчетете и дългата инструкция, защото след като вече сте осиновили Човек връщане назад няма.



Публикувано от viatarna на 29.05.2014 @ 22:06:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Ekna

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
541 четения | оценка 5

показвания 30512
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Човекът – инструкции за употреба" | Вход | 4 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Човекът – инструкции за употреба
от ivalex на 30.05.2014 @ 08:25:32
(Профил | Изпрати бележка) http://ivaalex.blogspot.com/
От погледа на котката. Винаги съм си мислела, че котките смятат домовете ни, за свои и че ние сме там за да ги обслужваме. Стой и чака да и се отвори врата, а в погледа и се чете досада. Вратата се отваря, коткат минава с достолепие, без да ти обръща никакво внимание.

Харесаха ми инструкциите.


Re: Човекът – инструкции за употреба
от Ekna на 30.05.2014 @ 12:32:37
(Профил | Изпрати бележка)
Такива са си те :) Радвам се, че си се забавлявала!

]


Re: Човекът – инструкции за употреба
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 30.05.2014 @ 08:42:08
(Профил | Изпрати бележка)
ах ти, маце!


Re: Човекът – инструкции за употреба
от Ekna на 30.05.2014 @ 12:33:14
(Профил | Изпрати бележка)
Мрррр :D

]


Re: Човекът – инструкции за употреба
от erka (elokolska@abv.bg) на 30.05.2014 @ 10:33:21
(Профил | Изпрати бележка)
:)...беше удоволствие да прочета!



Re: Човекът – инструкции за употреба
от Ekna на 30.05.2014 @ 12:36:15
(Профил | Изпрати бележка)
Радостно е, когато и друг се забавлява с писаниците ми :)

]


Re: Човекът – инструкции за употреба
от Krasi_Yankova-Zvezdokril на 14.09.2014 @ 19:49:57
(Профил | Изпрати бележка)
Мяу ;)))


Re: Човекът – инструкции за употреба
от Ekna на 17.09.2014 @ 00:47:50
(Профил | Изпрати бележка)
Мррр :)

]