Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 842
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 843

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌèëîñò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Tiranozavar

- Òîâà å ìîåòî áóíèùå, áðàò÷å.
Ãëàñúò ìè å òîëêîâà íèñúê, ÷å îíçè îòñðåùà ñå íàêëàíÿ íàñòðàíè, çà äà ìå ÷óå. Ñèâîòî ìó ïðîäðàíî ÿêå å óâèñíàëî íà ðàìåíåòå. Áóçèòå ìó ñà òîëêîâà õëúòíàëè, ñÿêàø íÿêîé íàðî÷íî ãè å äúëáàë è å ïîëçâàë òúï íîæ, çàùîòî ëèöåòî ìó å íàáðàçäåíî, êàòî íàìàçàíî ñ ìàñëî. Âåæäèòå ìó ãúñòè, à êëåïà÷èòå ìó ñèíüîñèâêàâè. Ãëåäà ìå âòðåí÷åíî, èçïúâà ðàìåíå, ïî íîçäðèòå è åäâà íàáîëàòà áðàäà ñå ïëúçâà ÿðîñò.

- Íÿìà êàê, áðàò÷å – ïîäåìàì îòíîâî ñúñ ñúùèÿ òîí è áàâíî ãî ïðèáëèæàâàì – Òóê êîìàíäâàì àç. Òîâà öÿëîòî áóíèùå – âäèãàì ðúöåòå ñè êðàé òÿëîòî è îïèñâàì êðúã - å ìîå. Ìîÿòà ðàéñêà ãðàäèíà! È íîâîáðàíöè íå ìè òðÿáâàò...
Îíçè îòíîâî íàêëàíÿ ãëàâà è âèæäàì, ÷å øèÿòà ìó å óâèòà ñ ìðúñåí ïàðöàë, ïî êîéòî èìà êàôåíèêàâè ïåòíà îò êðúâ. Ïîä ÿêîòî å ñúñ ñàêî, èçãëåæäà ïî÷òè ÷èñòî, êàðèðàíî ñ îáëå÷åíè â êîæà êîï÷åòà. À ïîä íåãî áëóçà, â ñúùèÿ êàôåíèêàâî êúðâàâ öâÿò. Èçãëåæäà èçïàäíàë. Ïðîãîíåí èëè ïðîáîäåí... Âñå ìè å òàÿ. Ïðèáëèæàâàì ãî è ãî õâàùàì çà ðåâåðà. Áëúñêàì ãî ñèëíî, à òîé çàëèòà.
- Àðå, ôúñ – èçñóìòÿâàì ïî÷òè â ëèöåòî ìó – ×óïêàòà! Áåãîì äà òå íÿìà! Ìíîãî ìðàçÿ íàâëåöè!
Îíçè îòñòúïâà äâå êðà÷êè âñòðàíè, êàòî ÷å ëè ñå êîëåáàå, à ïîñëå ñ îãðîìíà ïî÷òè ìå÷åøêà äëàí áúðêà â äæîáà ñè. Öÿëîòî ìó òÿëî êëþìâà, êàòî ÷å ëè ùå ñå îòòå÷å â äæîáà è ùå èçíèêíå â íÿêîå äðóãî ïðîñòðàíñòâî. Íÿêîé, êîéòî äðåìå â ñêðèòèòå ãúíêè íà ÿêåòî, ùå ñòèñíå óñòíè, ùå èçñìó÷å âúçäóõà, à çàåäíî ñ íåãî â ïàðàëåëíàòà âñåëåíà ùå ñå îêàæå è íîâîäîøëèÿò. Âàäè ðúêàòà ñè è ÿ îáðúùà ñ äëàí êúì ìåí. Äúðæè íåùî êàòî òàáàêåðà. Îòâàðÿ ÿ. Ïóðåòè, öåëè öåëåíè÷êè. Íå ñúì âèæäàë òàêèâà îò ãîäèíè. À è íà áóíèùåòî ðÿäêî ñå íàìèðàò öèãàðè. Îáèêíîâåíî ñìó÷à ôàñîâå èëè èçòðúñêâàì òþòþíà îò íÿêîÿ íàïëþí÷åíà ïóðà, çà äà ãî äúâ÷à è ñå ñòîïëÿ. Ïîñÿãàì è ñè âçèìàì åäíà. Êàïà÷åòî íà òàáàêåðàòà ñå çàòâàðÿ ñ òèõ çâúí, à ìúæúò âå÷å âàäè êèáðèò. Êëå÷êèòå ñà âëàæíè, íî îíçè ÿâíî èìà îïèò, ðàçòðèâà êëå÷êàòà ìåæäó äëàíèòå ñè, áúðøå ÿ â ðèçàòà è íàêðàÿ ïëàìú÷åòî ëóìâà çà ìèã, äîêàòî â ãúðëîòî ìè ïóðåòàòà âúçäúõâà.
- Èñêàø äà ñå ðàçáåðåì? – ïèòàì ãî è ìó äàâàì çíàê äà ìå ïîñëåäâà.
Íàîêîëî ìèðèøå íà âëàæíè ïàðöàëè, ãíèëî÷ è óðèíà. Ðÿäêî èäâàì êúì ñðåäàòà íà ñìåòèùåòî, à è òóê îòäàâíà íÿìà íèùî. Áåçäîìíèöèòå ïðåäè ìåí ñà îïîñêàëè âñè÷êî, à ñëåä òàêèâà îñòàâà ñàìî ëåø è âðàíè, êîèòî ÷àêàò äà ñå îòäàëå÷èì, çà äà èçêðÿñêàò ùàñòëèâî íàä ãëàâèòå íè è ñå çàõâàíàò ñ ìóõèòå, ÷åðâåèòå è ìóõúëà, êîèòî òóê èçáóÿâÿò. Ìóõèòå ñúùî. Òëúñòè, ìúðçåëèâè, ñàìîäîâîëíè. Åäèí äåí ùå ñè íàïðàâÿ øèø îò òÿõ. Ùå âè ñêúñàì ãëàâè÷êèòå, ìàìêà âè è ëåøîÿäè. ßâíî ãîâîðÿ íà ãëàñ, çàùîòî îíçè òèõî èçñòåíà. Ïîíÿêîãà áåçäîìíèöèòå ñå ñìåÿò òàêà. Íåùî ñðåäíî ìåæäó õðèï, ñóõà êàøëèöà è ñêèìòåíå. Êàòî íà êóòðå èëè ìàëêî äåòå, êîåòî ñå å çàäàâèëî.
- Èíà÷å ïîìèÿðè íÿìà – ìó êàçâàì – Èçÿäîõà ãè. È íå ñè ìèñëè, ÷å ñúì ãè èçÿë àç, áðàò÷å... Áàðîâöèòå áÿõà. Èäâàò íîùåì, ñ ìîùíèòå ñè àâòîìîáèëè, ñïèðàò åé òàì ñðåä äúðâåòàòà è çàëàãàò êàïàíè. À ïîñëå êó÷åòàòà âèÿò, âèÿò... Ùå òè ñå ñêúñà ñúðöåòî. Ïðèáèðàò ãè â áàãàæíèöèòå è îòïðàøâàò. Äàëè èì ñìó÷àò êîêàëèòå, à? Êó÷åøêè êîñòåí ìîçúê. Áàó!
Ñìåÿ ñå âèñîêî è âå÷å ñòèãàìå ïðåäãðàäèÿòà. Íà ïåðèôåðèÿòà é êàçâàì òàêà. Òóê ðàçòîâàðâàò êàìèîíèòå. Èäâàò îò ñúùîòî ìÿñòî. Ãîðäè, ìîùíè, ðúìæàùè. Îòâàðÿò òúðáóñèòå è èçñèïâàò. Îáåëêè, ïàð÷åòà, îãðèçêè. Øîôüîðèòå èì ïóøàò, çà äà íå óñåùàò âîíÿòà, à àç ÷àêàì, ñêðèò åé òàì â îíàçè äóïêà. Çà ìåí òàçè ìèðèçìà å êàòî ìàííà íåáåñíà. Êàòî ïóõêàâ õëÿá. Êàòî òîïëà êîæà. Ïóðåòàòà ìè ïðåãàðÿ, îãúí÷åòî âå÷å õàïå ïðúñòèòå ìè. Ìÿòàì ÿ çàä ãúðáà ñè, à äâà ãëàðóñà ïèêèðàò, çà äà ÿ óëîâÿò. Íîâîäîøëèÿò îòíîâî âàäè òàáàêåðàòà. Âèæäàì, ÷å íîñè ãðèâíà, íÿêàêâè ïðåïëåòåíè ëåíòè, êîèòî ñå ïîêàçâàò îò ðúêàâà. Òîçè íå å áåçäîìíèê. Áåçäîìíèöèòå íå íîñèì áèæóòà, íèòî òàáàêåðè, íèòî èìàìå òîëêîâà ìíîãî äðåõè. À è çà êàêâà ñà íè... Öÿëîòî áóíèùå å åäèí ãàðäåðîá. Ìîãà äà ñå ìàñêèðàì êàòî êàêúâòî ñè ïîæåëàÿ. È äà ñè ñëîæà ìåäàë äàæå. Îò ÷åðóïêà íà ÿéöå èëè êàïà÷êà îò êîíñåðâà.
- Íÿìà äà òè ñå ïðå÷êàì – êàçâà íàêðàÿ è ïîñòàâÿ òåæêàòà ñè ðúêà âúðõó ðàìîòî ìè. Óñåùàì äîïèðà ìó ÷àê â çúáèòå. – Íå ñúì äîøúë, çà äà òè âçèìàì òåðèòîðèÿòà.
- À çà êàêâî ñè äîøúë?! – èçñúñêâàì ÿäíî – Äà íå ñè òóðèñò?
- Èñêàõ äà òå âèäÿ îòáëèçî – êàçâà îò÷åòëèâî, äîêàòî îòíîâî ñå îïèòâà äà èçñóøè êëå÷êà êèáðèò. Ïëàìúêúò ëóìâà ïðåä óñòíèòå ìó.
- Äîñåãà îòêúäå ñè ìå ãëåäàë?
- Îòñòðàíè èëè îòãîðå, êàêòî òè õàðåñâà – ìè îòãîâàðÿ è ìè ïîäàâà çàïàëåíàòà ïóðåòà – Õàéäå, àç ùå òðúãâàì. Ïúê òè ñè âçåìè äðóãàð. Ìîæå íÿêîå êó÷å... Äà ñå ãðèæè çà òåáå, äà òå ñëåäâà...
- Òè äà íå ñè íåùî ëóä, áðàò÷å? – âíåçàïíî ÷óâñòâàì ñëàáîñò è ñå íàëàãà äà ñåäíà.
Îíçè ïðèñÿäà äî ìåí è åäâà ñåãà çàáåëÿçâàì, ÷å î÷èòå ìó ñà ñèíè. È ìíîãî áèñòðè. Çåíèöèòå ìó ïëóâàò êàòî ïî âîäà, à óñìèâêàòà ìó ñå ðàçïëèñêâà âúðõó ëèöåòî. Ïî÷òè ìå çàñëåïÿâà. Âäèãà ðúêàòà ñè è òÿ êàòî ÷å ëè ñå ðàçãúâà, äîêàòî ñòèãíå äî ìåí. Ïðúñòèòå ìó çàâúðøâàò ñ äúëãè, èçâèòè íîêòè. Ñëèâàò ñå ñ î÷èòå, îò êîèòî ñèíèÿò öâÿò ìå óáîæäà.
- Íå ñúì ëóä – èçðè÷à è íàâåæäà ãëàâà. Íîêòèòå ìó ñå îòäðúïâàò íà ìèëèìåòðè îò êîæàòà ìè – Âñúùíîñò, àç íå ñúùåñòâóâàì...
- ×èñòî ëóä – ãëàñúò ìè òðåïåðè, íî ñå îâëàäÿâàì - Ëóä äî ìîçúêà íà êîñòèòå!
- Ãðèæà – èçðè÷à áàâíî – Ãðèæà, òðåâîãà è ìèëîñò.
Íîêòèòå ìó îòíîâî ñå ïîêàçâàò ïîä êîæàòà. Îïèñâàò ñâåòëîñèíÿ, ïúëíà ñ èñêðè äúãà.
- Ìèëîñò – èçðè÷à òàêà, ñÿêàø ñå ó÷óäâà íà ñåáå ñè.
Êðàêàòà åäâà ìå äúðæàò, íî âå÷å ñúì ïðàâ äî íåãî. Èçïëàøåí äî ñìúðò.
- Àéäå – ïîäêàíÿì ãî – Ìàõàé ñå.
- Âñåêè èìà ïðàâî íà ùàñòèå, íàëè? – ñèíèòå ìó î÷è ìå óäàâÿò. Åäâà ñè ïîåìàì äúõ – Âçåìè ñè êó÷å. Îñèíîâè åäíî, ïúê àç ùå ñå âúðíà çà äâàìàòà... Æàë ìè å äà òå âîäÿ ñàì. Ðàçáèðàø ëè?
- Íå, áðàò÷å, íå ðàçáèðàì. Òè ñè ëóä, çàòîâà èç÷åçâàé. Ôúñ...
- Ùå ãî êðúñòèø Ìàðñ è ùå å äîáðî êó÷å. Ïîëîâèí îâ÷àðêà.
- Íå îáè÷àì êó÷åòà, áðàò÷å...
- Ñòðàõ?
- Ïðúæäîñâàé ñå.
Îáðúùà ìè ãðúá è òðúãâà. Ïîäìåòêèòå ìó ïîòúâàò â êàëòà, íî â ãðúá èçãëåæäà ñèëåí. Óñêîðÿâà êðà÷êà è ïî÷òè ñå èçãóáâà. Ñêîðî ùå ñòúïè íà òâúðäà çåìÿ. Äàëå÷ îò ìîèòå ñåëåíèÿ, îò ìîåòî áóíèùå è îò ìîÿ ñâÿò. Ïðåäè äà ïðîäúëæè ñå îáðúùà è ìè ìàõà.
- Áåç êó÷å å ëåñíî, áðàò÷å – ïðîâèêâà ñå. Ñÿêàø ñå êèñêà. Ïîäèãðàâà ñå.
- Ùå ìó âèêàì Ìàðñ – îòãîâàðÿì ìó, íî ãëàñúò ìè íå ñòèãà äî íåãî. Ìíîãî å äàëå÷, à âúçäóõúò êðàé ìåí ñå ñãúñòÿâà.
Îíçè âäèãà ðúêà, ñî÷è ñ ïîêàçàëåö íåáåòî, à àç î÷àêâàì íîêòèòå ìó äà ãî ïðîáèÿò. Ïîãëåæäàì íàãîðå, äîêàòî òÿëîòî ìè ïàäà íàçàä è ïîòúâàì ñðåä òèíÿòà. Ãðîõîòúò íà êàìèîíèòå ñå ÷óâà îòäàëå÷. Íÿêúäå îòäîëó èìà òâúðäà çåìÿ, íî êúäå... Îòïóñêàì ñå â îáÿòèÿòà íà áóíèùåòî è ïàðöàëèâèòå ìó îáÿòèÿ ìå ïîêðèâàò. Ïðåäè äà ñå çàäàâÿ èçðè÷àì òèõî „Ìàðñ“ è ñúì ñèãóðåí, ÷å êúäåòî è äà å, òîé ìå ÷óâà. Ïîñëåäíèÿò ïîìèÿð. Åäèíñòâåíèÿò ñïàñåí.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 22.05.2014 @ 16:44:08 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Tiranozavar

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 06:19:59 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ìèëîñò" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìèëîñò
îò Ufff íà 22.05.2014 @ 23:41:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âñå åäíî ãëåäàõ êèíî. Òîëêîâà èçðàçèòåëíî!
Áóíèùåòî ñè å ÿêà ìåòàôîðà.

Ïîçäðàâè!


Re: Ìèëîñò
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 18.06.2014 @ 13:22:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ!

]


Re: Ìèëîñò
îò zebaitel íà 23.05.2014 @ 08:21:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìîåòî áóíèùå, òâîåòî, íàøåòî...è ìèëîñò çà òâàðèòå â áóíèùåòî!

Íî òðÿáâà ëè Ñèíåîêèÿò âñå äà ñëèçà è äà íè ïîêàçâà? Êîãà ùå ñå íàó÷èì?

Ìîèòå ïî÷èòàíèÿ, Òèðàíîçàâúð!


Re: Ìèëîñò
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 18.06.2014 @ 13:21:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìîæå áè íèêîãà íÿìà äà ñå íàó÷èì...
Áëàãîäàðÿ!

]