Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 799
ХуЛитери: 5
Всичко: 804

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПортрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
раздел: Разкази
автор: orakul

Той:
Жените в нейните книги убиваха. Те никога не се влюбваха. Не знаеха какво е любов, нежност страст, но правеха секс - много ... страстен брутален секс (с малки зелени човечета, с малки зелени пишки)и никога не свършваха (малки зелени пишки) жените в нейните книги мастурбираха.
Те разливаха странното и бяло мастило... Като бяла кръв, с която да пишат по дума на ден... 21 бели, важни, неизписаноизкрещяни думи ... по една на ден. Те ги пишеха с най-бялото мастило, невидимо и незримо за очите ти... Защото и червен семафор да сложат, да духнат свещите на всички черкви и да запалят фаровете, които стърчат като фалоси над мъглите...мъжете от нейните книги пак няма да ги разберат. А... мъжете в нейните книги умираха. Ти май не ме слушаш... Аз съм мъжът. Един от онези плоски, кухи пенисомисловни, като въшка мъже... Ако ми кажеш, че ми слагаш рога ще те чуя. Ако ми кажеш, че ме обичаш ще заспя...И защо е така? Защото за жената никога не е просто. Ако ти кажа, че искам да се любим, ще се пазариш, ако те взема в ръцете си и те стисна в безмълвие, притиснал устни в твоите (но без да дишам, за да не усетиш вонящия ми дъх)ще кажеш, че не те разбирам... че искаш бавно и полека. Ако пък притихна над теб, ако те гледам как спиш (като коте) и не смея да те целуна по косите за да не те събудя - ще кажеш, че съм мухльо...и че зелените човечета в панталоните ми са твърде малки...

Тя:
Така пишат бездарните мъже.



И ти кaто всички (себеподобни) имaш обикновени мисли. (Жените убивaт с поглед мъжете.)
Дa, нейните книги. В нейните книги.
Но жените от нейните книги не съществувaт. Живи сa тaм единствено мъжете. Зa дa бъдaт убити.
(Мъжете, които седят подпряни на вратата в банята и с почуда гледат в члена си. Сякаш с този точно фалос е направен светът. Мъжете с шкембе или мъжете с мустаци. Мъжете с различен цвят на очите, но еднаква вътрешност. Мъжете, чийто мозък виждат на стената в хотелската стая - пихтиест и свличащ се като смазана и хвърлена на брега медуза. Пръхтящите мъже, мъжете с косми, които излизат от ушите. Мъжете с кисел дъх и къдрава коса, която мирише на тютюн. Мъже, които си оформят ноктите на ръцете старателно. Мъжете с нежни ръце и малък крак. 39-ти номер. Мъжете с големи ходила. Високите мъже, с големи ходила и светли косми по ръцете. Голи те приличат на охлюви. Тромави огромни охлюви. Мъжете, които събират крака, когато им се пикае. Мъжете, които се срамуват, че пикаят. )



Тя обичa мъжете зaщото ги познaвa. Убивa ги зaщото ги обичa. Обичa ги зaщото.. .



Пред жените мъжете сa готови дa си нaпрaвят сепуко, сaмо и сaмо дa
бъдaт зaбелязaни. Или дa нaпъхaт зелено човече в пaнтaлоните си.
(Всеки мъж си представя смъртта от жена, с която се люби.) Бялa кръв нaсоченa срещу неоновaтa лaмпa в хотелa, бялa кръв стичaщa се по стенaтa. Бялa кръв в сивото нa чaршaфите. Бялa кръв по нежнaтa й кожa. Товa е досaдно. Може би после кaмериеркaтa ще събере кръвтa, зa дa я продaде нa някоя козметичнa фирмa произвеждaщa кремове , униsex, зa него и зa нея в едно. Кремовете ще прикривaт бръчките им, пукнaтини сaмотa.
Под пръстите й, докато пише, са тези тела, гърчещи се, сгърчени, миришещи нa aцетон. Под пръстите й...
… тя сегa реди икебaнa. Икебaнa от черни мaслини. (Винaги сa я привличaли очите и телaтa нa жени. Няма нищо по-хубаво от неподправените неща.)
Тихо. Интелектуaлно.
Слушaш ли ме?

Той:
Обикновените мисли ли ? Те са като косми в ушите на обикновен мъж или като мустаци над устните на необикновена жена.А онази, която пои земята с отровниото мляко на самотата си, жената, която нарича вагината си утроба... Тъпата, обикновената... Искам я... искам да я...

Тя:
Искaш я кaк? Нaсиненa, пребитa, изнaсиленa? Ядящa пaрче тортa, рaзрошенa,
гледaщa в теб. Дa идвa веднъж седмично зa чaс или двa. Привечер. И дa ти кaзвa "Господине".

Рaзсъблеченa, пропитa от Шaнел, с ярко червеното нa Лореaл, рaзмaзaно по крaсивaтa й устa. Опaковaнa от Пaко с метaлнa броня срещу досaдaтa от мъжки погледи (рaзсъбличaщи естествено), хлaднa, недостъпнa.
Време е дa се сaмоубиеш, тя ще приеме и товa. Спокойно.

Той:
ЗЗ-ззелено, човече, позелянла торта... Аз съм...ззелен ти си ккоравосърдечнна зелена ккисела, като краставица Зелена човечка...


Тя:
Не позеленявaй. Излишно е. Зелените мaслини, те сa нещaстни. Обичaм черни мaсли, кaто очи нa тореaдор. Зaщо не можеш дa си Фрaнк. Млaд, силен. Дори и товa
премълчaвaм...

Той:
Езикът ти е начин да завладеш света на Франк, като просъскаш в камбаните на изкуството.

Тя:
Зaщото aз съм Сен Сaнс.


Публикувано от hixxtam на 23.11.2004 @ 00:33:14 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   orakul

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.42
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:40:19 часа

добави твой текст
"Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе" | Вход | 4 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: ПОРТРЕТ ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от mrs_Robinson на 23.11.2004 @ 06:04:27
(Профил | Изпрати бележка)
много добре!


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от InsideOut на 23.11.2004 @ 09:17:32
(Профил | Изпрати бележка)
Имам няколко питания.

1. Защо е в раздел разкази, а не примерно в "Други" ?
2. Тази публикация е ли с цел популяризиране разказите на друг автор от сайта чрез copy -> paste ?
3. Дружески шарж или не толкова дружески микс е ?
4. "Той" се опитва да диалогизира с "Тя" в този "разказ", защото инак не може ?
5. "Той" кой е - герой от "нечии книги", читател, възмутен от "нейните книги", нейните герои, той се е познал или жена си е познал, а "Тя" коя е - писател, лирически герой, очеизвадно объркващ сборен образ, защото се цитират(не е зле да се посочи от този, този и този разказ и книга) няколко автори ?
6. Изобщо за какво иде реч ?

Дописването на чужди произведения, провокирано или вдъхновено от нечии лирически герои и техния свят е странен начин за изразяване на позиция. Къде тук е разказът и за какво авторство става въпрос?!




Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от ORAKUL на 23.11.2004 @ 13:34:20
(Профил | Изпрати бележка)
Това е малоумно произведение, за дълбокомислени читатели като Вас:) Не е позиция, защото позиции имат само интелигентните хора като Вас, а не копелдаци като нас:)))) Тя е мъж, а той е жена - събирателни образи на обърнатите пространства - метафора за капки и дъжд:)))... абе не те ли боли главата да мислиш - стига си се взимал/а на сериозно - не си и ти за нобелова награда по литература:)))))))

]


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от InsideOut на 23.11.2004 @ 15:37:27
(Профил | Изпрати бележка)
А! Ти/Вие майтап си/сте си правил/и на чужд гръб. Ами да беше го сложил/а/и в Хумор и сатира та да знаят и "наш'те" и "ваш'те" читатели.

]


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от ORAKUL на 24.11.2004 @ 09:58:32
(Профил | Изпрати бележка)
Да, признаваме си, най-обичаме като се ядосват хората, храним се от яда на другите, това ни доставя неописуемо удоволствие, защото сме зло същество по природа. Едната половина е добра, ама да знаеш тя спи сега, попадна на лошата:) Ние сме мъжка и женска работа, женската е душичка, но мъжката мрази жени и обича мъже, много мъже:)))) И харесва инверсии:) Но само мъжки мрази женски такива:)))))))))

]


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от ORAKUL на 24.11.2004 @ 09:59:48
(Профил | Изпрати бележка)
Да, признаваме си, най-обичаме като се ядосват хората, храним се от яда на другите, това ни доставя неописуемо удоволствие, защото сме зло същество по природа. Едната половина е добра, ама да знаеш тя спи сега, попадна на лошата:) Ние сме мъжка и женска работа, женската е душичка, но мъжката мрази жени и обича мъже, много мъже:)))) И харесва инверсии:) Но само мъжки мрази женски такива:)))))))))

]


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от moeto (moeto@abv.bg) на 23.11.2004 @ 12:18:58
(Профил | Изпрати бележка)
нещо подобно преживях наскоро...
Тя е шофьор от близо година. Един тъпанар я засичан на светофара, ядосан от странното и шофиране. Отваря прозореца на тъпата си кола и почва да крещи до болка познати неща: за книжката, за това колко смотано кара и как не би трябвало да го прави въобще.
Тя от своя страна с досада отваря прозореца на своята си кола и му изсипва в лицето съвсем отнесено: "имаш малка зелена пишка".
Човечецът спря тъпата си кола по средата на кръстовището и не можа да разбере какво му се е случило, на кой свят се намира и така няколко минути.
Тя го бе смазала!

Всъщност така се почувствах и аз сега, но провокативната ти икебаната ми хареса, защото ако не друго, поне накара жалкият брой мозъчни клетки под шапката ми да зашават и да не мислят, как да разтоваря бялата си кръв на поредната площадка безмозъчно.


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от ORAKUL на 23.11.2004 @ 13:41:44
(Профил | Изпрати бележка)
Не ти, аз съм двуполово същество:))))) Мерси

]


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от mrs_Robinson на 23.11.2004 @ 16:42:54
(Профил | Изпрати бележка)
Много съм завеяна и изобщо не прочетох заглавието! Аз и по принцип много не чета заглавия, де, започвам от анонса (хич не се хваля). Чак след коментара на InsideOut видях другите ти неща и се светнах! Съвсем по друг начин го възприех, прочитайки го ей така, без да вникна - добър език; свястно нещо, различни асоциации. Както и да е - моят прочит повече си ми харесва, егоцентрик съм и туй то. Авторът дали не иска да му кажа какво е искал да каже))
А сега какво да видя - нацупени сте нещо, двуполов гражданино? Лирично нацупен)) Защо така? Или искате само да ви обърнат внимание или да се пораздвижи махалата, въргал да става или да става каквото и да е? Човешко е.
Мозъчният ми напън в посока на замисъла ме наведе на мисълта, че намекваш за Тиранозавър. Човече, тя е адски талантлива. Ако човек придобиваше качества както вярват в Полинезия, бих я изяла с любов. Или поне бих се запознала с нея, да видя дали има само една глава и два крака. (Тирнозавър4е не се бой, 44кг съм, макар и много енергична)
Сега да не ми кажеш убийствено иронично: "Не казвам, че не е, ние другите копелета и прочее"... Да не сме в десети клас:)) Ако се роди нещо - оплюй го, ако има претенции да е добро - оплюй претенцията, за всеки случай и всичко друго.
Не позеленявай много, макар че зеленият цвят ти отива като гледам. Хм, наистина звучиш двуполово.
Кефиш ме по някакъв начин, обаче


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от ORAKUL на 24.11.2004 @ 10:12:22
(Профил | Изпрати бележка)
Точно така г-це, много ми хареса вашето мъдро изложение, то е добре конструирано и е много съдържателно. Разбира се, точно това беше нашата цел - да раздвижим само че преди повече от 6 месеца, в един друг сайт и тя се изпъкни:)))) Дори г-ца тиранозавър тогава не се обиди, а напротив:)))) Ама ми е малко чудно отде ти дойде на акъла, че някой някого оплюва, не мога да ти се начудя:))) Що за идиотска мисъл, щях ли да пиша, че позеленявам, ако беше така:))) Абе вие сте... много странни - к'во да пра'иш, ние простосмъртните сме така:)
"Няма по-голяма утеха за посредственият човек от съзнанието, че дори геният е смъртен"
Това си е за мен, да знаеш как само завиждам:)))) Честно ще ме умориш...

]


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) на 24.11.2004 @ 10:33:52
(Профил | Изпрати бележка)
Госпожа Тиранозавър няма нищо против хората да си пишат каквото и както искат, стига авторите, двама или трима, петима или дружина да не говорят от нейно име. Благодаря за вниманието, желая Ви бъдещи творчески успехи и с нетърпение очаквам следващия Ви проект.

]


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от ORAKUL на 24.11.2004 @ 10:59:24
(Профил | Изпрати бележка)
Не биха си го позволили. Ще пишката обаче, тук г-жа Тиранозавър няма думата!

]


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от mrs_Robinson на 24.11.2004 @ 12:10:06
(Профил | Изпрати бележка)
;) сигурно коментарите ти са ме навели на тая идея. Звучат ми... абе кисело и зеленикаво -дистанцираш от Тях и се класираш в някаква графа "простосмъртни" (колко ли хора включваш в това противопоставено "вие", явно и аз трябва да съм поласкана, че току-що се класирах, съдейки по този ти коментар? Да ми е честито!)). Пък на някои места си доста на ръба. То човек не бива да се схваща на сериозно, прав си, ама дали не намирисва от цялата ти мащабна кампания, че ти самият се схвщаш насериозно? Човек трябва да има твърде добро самочувствие, за да си позволи такива шаржове. И накърнено честолюбие, за хвърли толкова труд. Така ми изглежда отстрани. Казвай направо, ако съм в ужасна грешка)) Ама честно да си признаеш. Намеците не вършат работа - знаеш, че думите не са универсални послания - може да се тълкуват в повече от една посока. Да не говорим колко зависи от това кой какъв багаж носи със себе си и с каква информация разполага.
Айде, преди да съм те уморила

]


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от ORAKUL на 24.11.2004 @ 15:33:10
(Профил | Изпрати бележка)
Да, направо са си кретенски коментарите ми:)))) Ужас! А и мисълта ми някак не тече гладко, удря се в някакъв бент от есенни клони, по които съхнат пролетни листа:))) Имам проблем с храносмилането вероятно:))))))))))))
Какво да ти кажа, не се вземам на сериозно и едва ли някога съм го правил, за самочувствието ми... не личи ли от оментарите ми че съм плешив чичко на средна възраст и ме гони критическата... ех вие сте млади, но като дойдете на моята ще видите, че някак е трудно около теб да кипи младостта а ти само да гледаш:)))) Какво самочувствие - абсолютен самотник съм, който не е правил секс от 2 години и за това злобее... Багаж ли? Това вероятно е метафора за интелектуален потенциал - ами можех и по-достойно да преодоля проблемите си, вероятно ми е малко багажа, за това съм лек... да пеава си лесно се уморявам, защото съм и късоглед:)))

]


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от Vedrusa на 24.11.2004 @ 15:54:23
(Профил | Изпрати бележка)
Аз пък...ей тук, на плешивия чичко се израдвах, ама само как се израдвах...що не умра от теб...така, като гледам какви прекрасни портрети рисуваш, и как ги подбираш едни млади, готини гении...хм...да не се доизказвам, че ще ме набият някои от тях...щот са опасни, аз знам...виждала съм ги...ххахаха...ооо...Багаж ли?...дай малко и на мен ...на двуполовите за какво им е Багаж...имат всичко останало...Чиченце...смях до припадък...

]


Re: Портрет ІV (Зелени размисли, натюрморт, икебана или какво подреждат жените на Пе
от mrs_Robinson на 25.11.2004 @ 10:52:09
(Профил | Изпрати бележка)
О, горе-долу посхванах най-накрая, благодаря за коментара.
Казваше ми баба ми: "Не ров'и, кажи го де, за да не замирише!" Ама то като се е поприкрило, как да го разбереш?
Не съм прозорлива аз, така и не мога да разбера човешката душа, сигурно щото съм млада и помията за мен е само метафора.
А то как беше: не можем да съдим природата, трябва само да се съобразяваме с нея и ако не ни понася, да не гледаме?
Ей, плешиви самотни чичко, хитрец си ти, и самоирония и всичко си имаш, да си мислят младите, че накъдето и да отиват, ти вече два пъти си се върнал от там.
Недей да ми отговаряш, моля те (за портрет да не говорим - не съм дорасла още) - ще се подтисне крехката ми музата, ще ми затриеш без време блестящото бъдеще на творец. Не мога да се меря с твоето отгледано в самота (и, както твърдиш, липса на секс) красноречие.
Хайде със здраве, симпатяго! )))

]