Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 863
ХуЛитери: 3
Всичко: 866

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМонолит (Финал)
раздел: Фантастика
“Като за първи път се справи изключително добре. Аз очаквах да го изпуснеш. ” Колко отдавна чу тези думи и до днес означаваха толкова много. Александра изчакваше арахноботите да свършат своята работа. Щеше да съхрани тази могъща личност. (Ан)друида си отиде неусетно, дори машините остаряват и загиват, издъхна като истински човек.
- Днес ще видиш потока учителю, лично! – арахноботите завършиха и от внушителния друид остана синьо-зелен прозрачен диамант, който Александра внимателно скрепи с рабоша. Новополучения жезъл щеше да позволи да отнесе съзнанието невредимо в Потока.
***
Скалата-град се рееше в плътната атмосфера над безбрежния океан който представляваше този Воден Свят*. Наниз сини диаманти заискри на хоризонта. Също като Островните градове седемте миниатюрни сателита бяха руини от жертваната луна на Юми*. Небето присвило по котешки зеници изпитателно наблюдаваше нашествениците. Двете нетипични фигурки стояха близо до ръба. Едната по едра облегнала гръб на дънера на могъщ Смокинов дъб – обичаен представител на тукашната растителност. По дребничката сгушена в нея си играеше с едно листо. Жълъдовите смокини висяха на щедри шишаркоподобни гроздове и чакаха залеза.
Александра се беше разположила почти толкова удобно, колкото в креслото на нейната Снежна Кралица, отпуснала глава на гърдите на Свен разсеяно също следеше небесното зрелище. Светлите кичури от непокорната му руса грива се вплитаха в тъмния поток по раменете и. Той обикновено я носеше в стегната плитка до кръста прихваната със сребърна офицерска пафта* изобразяваща сблъсък на две галактики – символът на Живота, ръкавите им заключваха съвършена безкрайност. Днес тя бе разпусната в знак на траур. Двамата отдаваха последна почит на своя учител посещавайки първия свят в който бе отворил очи и чието собствено име бе взел. Високо горе над небето Кралицата и Смразяващ Ужас патрулираха, пазеха своите от изненади.
- Какво ще правиш сега?
- Ще направя каквото трябва за да върна Земята в Галактиката.
- А след това?
- …
- Ехей, ще ми отговориш ли?
- Какво искаш да чуеш?
- Истината…
- Истината значи, добре! След това ще се върна в Потока – леле, биваше си я, физически или психологически удряше здраво и винаги в целта, но пък сам си го изпроси. Когато минеше през теб, го правеше брутално честно и безкомпромисно. В най добрия случай после можеше да се свиеш и да си ближеш раните.
01.03.2014г.

* Воден Свят – най - разпространените типове екзопланети. Ядрото е твърда земя обвита с дълбок непрекъснат Океан.
* Юми – Океан
* Пафти – метални токи за колани представляват две плочки, едната от които снабдена с кукичка, играят ролята и на накити в женската народна носия в България от времето на Второто българско царство. По размери пафтите варират от съвсем малки с големина на плочката колкото монета, до такива с размери 20-25 см в диаметър или на дължина. По своята форма те биват продълговати, правоъгълни, или кръгли с характерната форма.


Публикувано от alfa_c на 15.03.2014 @ 19:14:09 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   Krasi_Yankova-Zvezdokril

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
389 четения | оценка 5

показвания 37252
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Монолит (Финал)" | Вход | 5 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Монолит (Финал)
от missana на 15.03.2014 @ 20:06:08
(Профил | Изпрати бележка)
Едно от малкото любими неща, които ми останаха в този мрачен свят, като алтернатива на неговата траурна плътност, е научната фантастика. А когато е поднесена добре и илюстрирана с нестандартен "декор" /както е в случая/, тя ме довежда до екзалтация на духа. Никога няма да забравя как останах поразен от първия прочит на романа "Едем" на Станислав Лем. Каква необуздана и креативна фантазия, създала и описала образа на чужда планета с рядък размах на мисълта. И тук бях впечатлен от "Скалата-град", от "арахноботите", от приказния "синьо-зелен прозрачен диамант", от добре експлоатирания образ на Водния свят и от прелестната идея да бъде върната Земята в Галактиката. И всичко това изложено в една свръхконцентрирана форма.

Поздравявам те, Краси, за приказния фантастичен свят, който толкова успешно си изградила с помощта на фантазията си!: Мисана


Re: Монолит (Финал)
от mpaloma на 15.03.2014 @ 20:22:22
(Профил | Изпрати бележка)
... прекрасно... Поздравления!


Re: Монолит (Финал)
от ami на 16.03.2014 @ 09:54:23
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
Много интересно и увлекателно, харесаха ми разнородните детайли , които оцветяват картината. Благодаря за удоволствието!:)


Re: Монолит (Финал)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 16.03.2014 @ 17:46:59
(Профил | Изпрати бележка)
Хубава приказка!!!
Слънчеви поздрави:)


Re: Монолит (Финал)
от Breeze на 28.03.2014 @ 17:25:34
(Профил | Изпрати бележка)
"Ехей, ще ми отговориш ли?"
Поздравления, Краси!