Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 758
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 760

Îíëàéí ñåãà:
:: yotovava
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐîìàíñ
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: YouNeedLobotomy

Âå÷åð êîãàòî ñòàâàøå òèõî ,ïðåäè äà çàñïÿ ñè ìèñëåõ çà íåÿ. Ïðåäñòàâÿõ ñè êàê å íà ñúñåäíîòî ëåãëî ïî ïèæàìà è ñè ãîâîðèì öÿëà âå÷åð. Ñïîäåëÿøå ìè èäåè, êîèòî èìàøå è ïîíÿêîãà ùîì ÷óåøå ìîèòå ñå âäúõíîâÿâàøå è çàñòàâàøå íà êîëåíå íà ëåãëîòî ñè è ìå ãëåäàøå ñ âúëíåíèå è ìå ðàçáèðàøå òîëêîâà ÿñíî, ÷å çàâúðøâàøå èçðå÷åíèÿòà ìè.
Íèêîãà íå ñè ïðåäñòàâÿõ íåùî ñåêñóàëíî ñâúðçàíî ñ íåÿ. Íå ñúì èñêàë ïîäîáíî íåùî îò íåÿ. Àêî òÿ ãî ïîèñêàøå îò ìåí âåäíàãà ùÿõ äà ãî íàïðàâÿ, çàùîòî òîâà êîåòî èçïèòâàõ êúì íåÿ íàðè÷àõ "âëþáåí" è çíàåõ, ÷å êîãàòî ñè âëþáåí â íÿêîé èñêàø äà ïðàâèø ñåêñ ñ íåãî. Äîðè ùÿõ äà ñå äúðæà ñåêñóàëíî àêî ñå ïðèáëèæà äî íåÿ çàùîòî, ïðîñòî íå çíàì êàê èíà÷å äà ñå äúðæà ñ ìîìè÷åòà, êúì êîèòî èçïèòâàì èíòåðåñ. Íî âúâ ôàíòàçèèòå ìè íèêîãà íå ñè ñâàëÿøå ïèæàìàòà. Áåøå æàäíèÿ çà æèâîò ñúþçíèê, êîéòî íÿìà òúðïåíèå äà ïðîìåíè ñâåòà.

***
Àêî èìàøå íåùî îò êîåòî ìå áåøå ñòðàõ òî áåøå äà çàãóáÿ óìà ñè. Âÿðâàõ, ÷å ìîãà äà ïðåæèâåÿ âñè÷êî êîåòî æèâîòà õâúðëè ñðåùó ìåí, íî íå è àêî âçåìå ñúçíàíèåòî ìè. Ìèñëÿ çà òîâà îò êàêòî âèäÿõ êàê áàùà ìè ñå ðàçïàäíà ïðåä ìåí. Ïî÷òè íå ïîìíÿ ñöåíè çàùîòî áåøå òâúðäå îòäàâíà, íî ïîìíÿ ñòðàõà. Êàê ñèëåí, óìåí ìúæ, êîéòî âèíàãè èìà çàáàâíèÿ è ïðàâèëåí îòãîâîð íà âñè÷êî äåãðàäèðà íàïúëíî çà ìåñåö. Ñòàâà íåñïîñîáåí äà ñâúðæå äâå èçðå÷åíèÿ è íå ìîæå äà ñâàëè òàçè ìàëîóìíà, ïëàøåùà óñìèâêà îò ëèöåòî ñè.
***
Õàðåñâàõ õîðàòà â ãèìíàçèÿòà. Âñå îùå íÿìàõà ÿñíî èçðàçåíè ãðàíèöè è èì ñå íàëàãàøå äà ñúçäàâàò. Îáîæàâàõ äà ïîïàäàì ñ ïðèÿòåëèòå ñè â ñèòóàöèè, â êîèòî íå ñìå áèëè ïðåäè òîâà è â êîèòî íÿìàìå ïðåäñòàâà êàêâî ùå íàïðàâèì. Äà ñìå äëúæíè äà èìïðîâèçèðàìå. ×óâñòâàõ ñå íàé-æèâ êîãàòî ñúì íà ðúáà íà ëè÷íîñòòà ñè, é òðÿáâà äà ñòàíà íîâ ÷îâåê, çà äà ïðîäúëæà. Òîãàâà óñåùàõ êàê âñè÷êè ãðàíèöè, êîèòî èìàì ñúì ãè ïîñòàâèë ñàì, çà äà íàïðàâÿ æèâîòà ñè ïî-ðàçáèðàåì. Äîêîñâàì ñå äî õàîñà, êîéòî äåáíå îòâúä òÿõ è îò òîçè õàîñ ðàçáèðàì èñòèíñêàòà ïðèðîäà íà âñè÷êî. Äîðè íåùàòà, êîèòî èìàø çà ñòàáèëíè ñà ñàìî íàïðàâåíè îò êîíñòðóêòîð è âñè÷êî ìîæå äà áúäå ïðåñòðîåíî è ïðåïîäðåäåíî. Èìàìå ñâîáîäà òî÷íî òîëêîâà êîëêîòî ïîèñêàìå äà èìàìå.

-Çíà÷è íå ìè âÿðâàø, ÷å ùå óñïåÿ? Èñêàø ëè äà ñå õâàíåì íà áàñ?
-Õàõàõàõà íà êàêâî?- Òÿ ñå óñìèõâà ïðåäèçâèêàòåëíî, à àç ÿ ïðîáîæäàì ñ î÷è.
-Çàâèñè. Êîëêî äàëå÷å ñè ãîòîâà äà ñòèãíåø?
-Ìíîãî.- Ìàõà ñ ãëàâà è ìå ãëåäà.
Çàìèñëèõ ñå.
-Àç íå ñúì ñèãóðåí äàëè ñúì ñêëîíåí äà ñòèãíà ÷àê òîëêîâà íàäàëå÷å. Íî áèõ ñè çàëîæèë îáóâêèòå.
-Êàêâî ùå òè ïðàâÿ îáóâêèòå?- Çàñìÿ ñå îùå ïî-ñèëíî.
-Íå å êàêâî ÒÈ ùå ìè ïðàâèø îáóâêèòå, à êàêâî ÀÇ ùå ïðàâÿ áåç îáóâêè. Ïðèáèðàíåòî äî âêúùè ìîæå äà å ìíîãî òðóäíî.
-Ðàçáèðàì. Äåéñòâèòåëíî áèõ èñêàëà äà âèäÿ êàê ùå ñå ïðèáèðàø áîñ. À òè êàêâî èñêàø àêî ñïå÷åëèø?
-Îáóâêè?- Ïîãëåäíàõ âúïðîñèòåëíî, íî òÿ çàìàõà îòðèöàòåëíî ñ ãëàâà.- Ñóòèåí?- Çàãëåäà íàãîðå çàìèñëåíî.
-Îêåé. Íà ñóòèåí ñúì ñúãëàñíà.

Çàïðèñòúïâàõ óâåðåíî êúì ìîìè÷åòî ñ ïðèÿòåëÿ ñè äî íåÿ. Íå èçãëåæäàøå òâúðäå àãðåñèâåí. Å íàé-ëîøîòî âúçìîæíî å äà ìå íàáèÿò.
-Çäðàâåéòå.- Ìàõíàõ ñ ðúêà íåëîâêî. - Ùå ïîìîëÿ çà íåùî êîåòî ùå ïðåäèçâèêà ñèëíî æåëàíèå ó âàñ äà ìè ðàçáèåòå íîñà.- Ñúðöåòî ìè áèåøå çà ïîâå÷å îò êîëêîòî ìó ñå ïëàùà. Çà äà ñå äúðæà õëàäíîêðúâíî â òàêèâà ìîìåíòè, ñè êàçâàõ "Ïðàâè òîâà êîåòî ùå íàïðàâè èñòîðèÿòà íàé-çàáàâíà çà ðàçêàçâàíå ïîñëå". - Íî ñòàâà âúïðîñ çà âïå÷àòëÿâàíåòî íà, åòî îíàçè ãîñïîæèöà- Ïîñî÷èõ Ëèëè, êîÿòî ñåäåøå íà ïåéêàòà è ãëåäàøå íåâÿðâàùî. ßâíî íå î÷àêâàøå äà ñòèãíà ÷àê äîòóê.
Ìîì÷åòî è ìîìè÷åòî ìå ãëåäàõà ñ ìàëêî îïàñíè óñìèâêè è î÷àêâàõà ðàçâèòèåòî.
-Àìè õâàíàõìå ñå íà áàñ, ÷å ùå ìîãà äà ïîëó÷à öåëóâêà ïî áóçàòà îò âàñ. - Íåëîâêîñòòà ìè íàääåëÿ.- Íå å íóæíî äà ãî ïðàâèòå, ïðîñòî ðàçãîâîðà èçáè íàòàì è íå óñïÿõ äà ãî ñïðà.- Íî áîéíèÿ ìè äóõ ñå âúðíà.- Íî ñòàâà âúïðîñ çà åâåíòóàëíà äîæèâîòíà ëþáîâ ñúñ ñúîòâåòíàòà ãîñïîæèöà è äàëè áèõòå ìè ïîìîãíàëè ñàìî òîçè ïúò. À àç âè îáåùàâàì, ÷å ùå âè ãî âúðíà.- Óõèëèõ ñå íååñòåñòâåíî.
Ìîì÷åòî è ìîìè÷åòî ñå çàñìÿõà. Ïîãëåäíàõà ñå.
-Ïî áóçàòà?- Ïîãëåäíà ìå ìîì÷åòî.
-Íå áèõ ñè è ïîìèñëèë çà íåùî ïîâå÷å.
-Íÿìà äà òè ñå ñúðäÿ.- Ìîì÷åòî ïîãëåäíà ìîìè÷åòî è ñå èçñìÿ. Òÿ âäèãàí ðàìåíå, ñòàíà è ìå öåëóíà, à àç èçâèõ íàé-ïîáåäåíîñíàòà óñìèâêà, íà êîÿòî áÿõ ñïîñîáåí.
-Âèå ñòå ñúêðîâèùà! Äàíî ñòå ìíîãî ùàñòëèâè!- Áëàãîäàðèõ èì è òðúãíàõ ïîáåäîíîñíî êúì Ëèëè.
-Äúëæèø ìè ñóòèåí. Ñâàëÿé!
-Ñâàëè ñè ãî ñàì. - Êàçà òÿ è ñå óñìèõíà ïðåäèçâèêàòåëíî, à àç áðúêíàõ ïîä áëóçàòà é è ãî íàïðàâèõ.
***
Ïîïðèíöèï íå áÿõ ñðàìåæëèâ è â ðåäêèòå ñëó÷àè, â êîèòî èçïèòâàõ ñîöèàëåí äèñêîìôîðò óñïÿâàõ äà ãî íàäñêî÷à. Íå ñå ïðèòåñíÿâàõ äà ñè ãîâîðÿ ñ äðóãè ìîìè÷åòà îñâåí ñ Àíè. Ìîæåõ äà ÿ ãëåäàì ñ ÷àñîâå, íî êîãàòî ñå ñëó÷åøå äà èìàìå îáù ðàçãîâîð, âèíàãè âíèìàâàõ äà ñòîÿ â áåçîïàñíàòà ÷àñò íà íåùàòà. Íå êàçâàõ íèùî èíòåðåñíî è íå ñå ÷óâñòâàõ ñèëåí. Àêî ñå ñëó÷åøå äà ñå çàãîâîðèì, ÷åñòî ëúæåõ, ÷å èìàì ðàáîòà è òðÿáâà äà òðúãâàì çàùîòî èçïèòâàõ ïàíèêà âñåêè ïúò êîãàòî ðàçãîâîðà çàïî÷âàøå äà óìèðà. Íå èñêàõ äà ìå ìèñëè çà ñêó÷åí êîåòî ùåøå äà ñòàíå àêî êàçâàõ ñàìî áåçîïàñíè íåùà è íå èñêàõ äà ìå ìèñëè çà èäèîò, çà êîåòî âèíàãè èìàøå ðèñê, êîãàòî ñå õâúðëÿõ â èìïðîâèçàöèÿ.
Íî ìîæåõ äà ÿ ãëåäàì ñ ÷àñîâå. Èçëú÷âàøå íåâèííîñò, íî âëàñò. Õëàäíà ñèãóðíîñò, íî èçîñòðåí àïåòèò êúì õàîñà. Íåùàòà, êîèòî âèæäàõ â íåÿ ñå ñàìîîòðè÷àõà. Óñåùàõ ÿ äà èìà áîëåçíåíà íóæäà îò íÿêîé, íî äà å íàïúëíî ñàìîñòîÿòåëíà.
È âå÷åð ïðåäè äà çàñïÿ ñè ïðåäñòàâÿõ êàê å íà íåñúùåñòâóâàùîòî ëåãëî äî ìîåòî ïî ïèæàìà è ñè ãîâîðèì . Ðàçêàçâà ìè èñòîðèè, êîèòî ìå êàðàò äà òðúïíà è äà ñå ñìåÿ è äà âÿðâàì, ÷å ïðåäñòîÿò íåâåðîÿòíè íåùà.
Áÿõìå èçîáðåòàòåëè è ïðîìåíÿõìå ñâåòà âñåêè äåí. Áÿõìå ñå õâúðëèëè èçöÿëî â áåçäíàòà è ãëåäàõìå õàîñà â î÷èòå. Åäèíñòâåíàòà êîíñòàíòà, êîÿòî íè òðÿáâàøå â æèâîòèòå íè áåøå, ÷å ñìå çàåäíî.
***
Åäíà âå÷åð è ïèñàõ äà èçëåçåì ñàìî äâàìàòà. Íå çíàì çàùî ìè õðóìíà òî÷íî ñåãà, íî ãî íàïðàâèõ. È òÿ áåøå î÷àðîâàíà îò èäåÿòà.
***
Õîäåõìå ñ íåÿ ïî ïîïà è ìúë÷àõìå. Èñêàõ äà çàïúëíÿ ìúë÷àíèåòî ñ íåùî è íàïðàâèõ íàé-áåçîïàñíîòî íà êîåòî áÿõ ñïîñîáåí. Çàïî÷íàõ äà è ðàçêàçâàì êíèãà, êîÿòî áÿõ ïðî÷åë. Òîâà ïðàâèì âñè÷êè ñòðàõëèâöè. Íå, å ÷å íå ìîæåõ äà èçìèñëÿ ïî èíòåðåñíà èñòîðèÿ îò êíèãàòà, íî òàêà ìîæåõ äà ñå ñêðèÿ çàä àâòîðèòåòà íà àâòîðà. È òÿ ñëóøàøå è èçãëåæäàøå çàèíòðèãóâàíà. È àç çíàåõ, ÷å èñòîðèÿòà íå å òîëêîâà èíòåðåñíà. È òîãàâà ñå ñåòèõ, ÷å êîãàòî ìîìè÷å ñå èíòåðåñóâà îò ñêó÷íàòà òè èñòîðèÿ, âñúùíîñò íå ñå èíòåðåñóâà îò íåÿ, à îò òåá.
***
Êîãàòî áàùà òè ñå ðàçïàäíå ïðåä òåá è îò ìàëúê õîäèø ïî ïñèõèàòðè, äà ÷óåø äÿâîëà íèêîãà íå èäâà íàïúëíî êàòî èçíåíàäà. Íå å íåùî îò êîåòî íå ñè ñå ñòðàõóâàë öÿë æèâîò.
***
Ìîæåì äà ÿ âúðæåì ó âàñ è äà ÿ èçíàñèëèì.
Ãëåäàõ âòðåùåí â êðàñèâîòî é ñïîêîéíî øèðîêî óñìèõíàòî ëèöå. Çíàåõ, ÷å òðÿáâà äà ñå ïîñòàðàÿ ñàìî îùå ìàëêî . Ìå÷òàåõ çà òîâà îò ãîäèíè. Ùåøå äà å òîëêîâà õóáàâî.
-Ìíîãî ñå ðàäâàì, ÷å èçëåçå ñ ìåí.
-Ãóøíè ìå.- Ïðèáëèæè ñå êúì ìåí è ìå äîêîñíà ñ ãëàâà. Ïðåãúðíàõ ÿ è óñåøàõ äúõ÷åòî è äà ãúäåëè÷êà âðàòà ìè. Èñêàõ äà ñòîèì òàêà çàâèíàãè.
Èçáúðçàõ íàëè?-Îòâðàòèòåëíèÿ ãëàñ ñÿêàø êàïåøå ìàñ â ìîçúêà ìè.- Äà èçáúðçàõ. Ïúðâî ùå ÿ äúðæèì â êóòèÿ ïîä ëåãëîòî íè. È ùå ÿ âàäèì, çà äà ðåæåì ïî òÿëîòî é.
Ðúöåòå ìè ãàëåõà ìàëêèòå è ðàìåíå. Áåøå íàé-íåæíîòî ñúùåñòâî êîåòî ïîçíàâàõ.
Êàêâî ìîæåõ äà íàïðàâÿ? Ìå÷òàåõ çà òîâà îò òîëêîâà îòäàâíà. Íàé-ãîëåìèòå ìè ìå÷òè è íàé-ãîëåìèòå ìè ñòðàõîâå ñå ñëó÷âàõà åäíîâðåìåííî.
-Õàðåñâàø ëè ìå?
Ùå óáèåì âñè÷êè, êîèòî ïîçíàâà ïðåä íåÿ. Ùå ÿ íàêàðàìå òÿ äà ãè óáèå.
Òÿ ìå ïîãëåäíà ñ ðàçøèðåíèòå ñè çåíèöè.
-Äà.
Íå çíàåõ êàê äà ÿ ïîïèòàì ïî-ÿñíî.
-Îò åäíî äî äåñåò êîëêî?
-Äåñåò.
Ùå ÿ çàîáèêîëèì ñ îãëåäàëà, ùå îòâîðèì ÷åðåïà é è ùå ñèïâàìå êèñåëèíà â íåãî. È ùå ÿ êàðàìå äà ñå ãëåäà.
-Òîâà çíà÷è, ëè ÷å ìå õàðåñâàø, õàðåñâàø.
Òÿ ñå óñìèõíà îùå ïî-øèðîêî.
-Äà.
Ñòèñíàõ ÿ ïî çäðàâî ñ ðúöå è òÿ ñå ñòèñíà â ìåí.
-Îáè÷àì òå. Èñêàì äà ñè îêîëî ìåí ïîâå÷å.
-Ìèðèøåø íà ïðèêëþ÷åíèå.- Êàçà òÿ è âèäÿõ íàé-ìèëèÿ ïîãëåä â î÷èòå é.
***
Îò ìàëúê ìè íàïîìíÿò, ÷å òðÿáâà äà êàæà âåäíàãà ùîì ñå ñëó÷è íåùî òàêîâà. Êàçâàò, ÷å ìîæåëè äà ìè ïîìîãíàò. Íî àêî çàïî÷íåõ äà ñå ëåêóâàì ñåãà òîâà áåøå êðàÿ ñ Àíè. Ùåøå äà èçáÿãà îò ìåí.
×óâàõ ãëàñîâå è âèæäàõ ñòðàííè íåùà ñàìî êîãàòî òÿ áåøå íàîêîëî.
Õîäèõìå íà êèíî è ãëåäàõ êàê îãðîìåí ÷îâåêî-êîçåë ìàñòóðáèðàøå íà ñöåíàòà, äîêàòî ÿ ãëåäàøå ñ ãíóñíèÿ ñè ïîãëåä.
Öåëóâàøå âðàòà ìè è ãëàâàòà ìè êðåùåøå äà ïðåðåæà íåéíèÿ.
***
-Ìèñëÿ, ÷å ñúì âëþáåí.- Êàçàõ íà Ìàìà.
-Îòðÿçàõà ëè òå. - Òÿ ïîãëåäíà òúæíî.
-Íå? Íå, çàùî ãî ðåøè?
-Èçãëåæäàø òúæåí.
-Çàïî÷íàõ äà ÷óâàì ãëàñîâå. Íå èñêàì äà ÿ çàãóáÿ.
***
Áÿõ â áîëíè÷íà êîëè÷êà. Ìîæåõ äà õîäÿ, íî òàêúâ èì áåøå ôîðìóëÿðúò. Êàçàõ íà Àíè, ÷å ñúì øèçîôðåíèê. Òÿ äîéäå äî áîëíèöàòà. Íå áåøå âèæäàëà êàê ÷îâåê ñå ðàçïàäà íàïúëíî, çàòîâà çàñåãà çàáîëÿâàíåòî ìè ñàìî ìå ïðàâåøå èíòåðåñåí.
Ñòîÿõìå, ãëåäàõìå ñå è íå çíàåõìå êàêâî äà êàæåì. Áÿõìå äâå äåöà, êîèòî íå ñå ïîçíàâàõà. Íå çíàåõ íèùî çà íåÿ, íî âúïðåêè òîâà áèõ óìðÿë çà íåÿ.
-Êàêâîòî è äà ñòàíå ñ ìåí èñêàì äà çíàåø, ÷å çäðàâèÿ àç òå îáè÷à ñóïåð ìíîãî.
-È àç òåá.
Áåøå ôàëøèâî. Íå áÿõà îò íåùàòà, êîèòî êàçâàõ êîãàòî áÿõ íà ðúáà íà õàîñà. Èçãëåæäàøå ïðåñòîðåíî è ïðåâçåòî è íå ðàçáèðàõ çàùî. Åìîöèèòå, êîèòî èçïèòâàõ êúì íåÿ áÿõà òîëêîâà ñèëíè è òîëêîâà êðàñèâè, íî âñè÷êî êîåòî óñïÿâàõ äà èçêàðàì â äóìè áåøå ôàëøèâî. Èñêàøå ìè ñå äà óñïåÿ äà è ïîêàæà ÷óâñòâîòî, íî íå ìîæåõ.

Ùå óìðåø ñàì è íàñðàí â ïàíòàëîíèòå ñè.- Êàçà äÿâîëà.
È íèêîãà íÿìà äà èìàì øàíñà äà é ïîêàæà êîëêî íàèñòèíà âàæíà å çà ìåí, äîðè áåç äà çíàì êîÿ å.- Äîâúðøèõ àç.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 03.03.2014 @ 20:43:07 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   YouNeedLobotomy

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
544 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 46718
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ðîìàíñ" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.