Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 921
ХуЛитери: 1
Всичко: 922

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТя-2
раздел: Разкази
автор: Velimira

Дните минаваха, а Тя с тежест надигаше тялото от леглото си. Слънцето се опитваше да я събуди от будния й сън. Сънуваше наяве…
Чуваше гласът му. Усещаше мирисът му. Усещаше топлината на тялото му… А той не беше там…
Нямаше го! Нямаше вече да вплита пръсти в неговите докато заспива. Нямаше да я завива с тялото си в съня си. Нямаше да усеща топлият му дъх по шията си сутрин рано. Нямаше, нямаше, нямаше….Просто го нямаше. Трябваше ли да сложи спомена за него в рамка?!Трябваше ли да изтрие усмивките от съзнанието си?!
Само, ако беше се отказал да контролира нея и целият й свят.Ако беше се решил да остане с нея. Без предизвикателства и без игри.
Гласът на Жоро я извади от унеса й
-Ти разгледали сайта?
-Не разбирам от тези неща - Засмя се и звънкият й смях се разля из стаята
-Ще ти кажа аз на тебе! - Направи заплашителен жест с ръка и започна да се хили заедно с нея.
-Не разбирам какво искаш да ми кажеш?!Сви рамене и отвори широко сините си очи.
-Усмихвай ми се още….
-Какво искаш да ми кажеш?!-сопна му се
-Сега пък се намръщи…. хайде,дай една усмивка-Наистина отваря ли ти се сайта,или само нещо свързано с Forex e.
-Отваря се-Въздъхвайки му отговори.
-Преди 2-3 години го правих и пусках по някоя графика там,и по някой бизнес цитат,ама от много време не бях влизал там,бях го забравил,та преди малко се сетих…-Започна лаконично да й обяснява…Тя продължи да разглежда страниците, механично.Беше оставила някъде далеч зад гърба си гласа на напористия младеж. Върна се при разговора им. Как може да вярва на онази жена?!Защо й вярва? Как Тя ще се обади и ще говори с нея. Всичко друго би направила. Би й разглеждала профилите в туитър,файсбук,-но , не , определено никога не би посмяла да говори с нея. Смяташе, че ако говори с някоя от жените му ще развали магията, в която живееше. Тази магия я караше да става сутрин с усмивка. Да приглажда къдриците си и да пори деня изпълнен с нови задачи. Да вярно е- обади се, за да й чуе гласа. Искаше да си я представи. Този мек глас нарисува в съзнанието й ефирни движения на висока, стройна и елегантна фигура. Представи си я с вдигнат кок. С дълга клош пола на цветя и шанел сако с къс ръкав в цвета на очите й. Знаеше , че той обича скандинавски тип жени. Затова ги видя в съзнанието си като морно юлско небе.
Но защо, защо тази жена беше му казала, че са говорили-Въпросите нахлуха отново в съзнанието й. -Защото искаше да бъде с него? Но нали се бяха разделили. Той и беше помогнал с каквото може, не беше я изоставил и винаги се чуваше с нея, за да разбере как е. Да, може и да съществува приятелство между бивши любовница. Тя не познаваше тази част от човешките взаимоотношения. Но защо ще лъже, че са говорили? Нали приятелите не се лъжат. А сега искаше и да му докаже правотата си. Но как ще го направи. Единствено, ако видят разпечатките от разговорите й. Ако е 1 мин, това означава, че само е звъннала и е чула гласа й. Да точно така ще направи ще му покаже разпечатките си. Решено! Още тази вечер ще отиде при него и ще му покаже разпечатките. Тя беше сигурна в правотата си. Само чу хубавият й глас. Той беше по-хубав от нейния. Нейният беше писклив по детски. Никога не го е харесвала. Винаги изглеждаше инфантилно точно като гласа си.
-И тази платформа ще може да обслужва до 1000 юзера на 30 минути.- Жоро продължаваше да защитава изобретението си. Горкото момче толкова много искаше да я впечатли.
-Добре,разбрах ти основната идея!Ще го обсъдим с меркетолозите и ще ти дам план на развитие. Бързам!- Скочи от стола взе малката си чантичка и излезе навън. Маргото, секретарката й едва премигна докато входната врата се затваряше зад гърба й.


Публикувано от viatarna на 02.03.2014 @ 23:36:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Velimira

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 07:38:25 часа

добави твой текст
"Тя-2" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.