Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 576
ХуЛитери: 1
Всичко: 577

Онлайн сега:
:: valchebnica

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта Начално училище
раздел: Разкази
автор: YouNeedLobotomy

Когато Илиян ми каза, че Явор се е удавил бяхме пети клас. По усмивката, която не можеше да скрие разбирах, че изпитва същото порнографско чувство което изпитвах и аз. До колкото помня се уплаших и за двама ни. Най-вероятно телевизията ми беше казала, че ако единственото което изпитваме в този момент е този гъдел нещо в нас е ужасно сбъркано.

В четвърти клас още ни беше съученик. Янева разказваше как е казала на майка му да го заведе на преглед защото според нея е дебил. Намирахме го за два пъти по смешно, защото докато я слушахме той беше в стаята и гледаше с влажни очи.

През зимата крадяхме обувките му и го карахме да ходи бос в снега.

Съмнявам, се че беше дебил. До колкото помня не беше много по различен от нас освен, че беше циганин. Когато споменавам ромския му произход поемам риск да не бъда разбран. Не мисля, че Янева го тормозеше заради това. Просто не е очаквала някой да го защити. Най-сетне е намерила някой във властта си, който може да съсипе. И показа на групата си малки чудовища кой е най-слабия от тях. Не, е че не проявяваше садизъм към никой друг. Имаше цяла група от деца, която измъчваше, но при никой не стигаше толкова далече колкото при Явор.

Един път го накарахме да седи в шкаф 2 часа. Беше Явор в кутийка.

Беше странно и ужасно приятно чувство, че можеш да направиш с някого всичко. Когато културата се опита да обясни детското насилие всички ослепяват за това чувство. Винаги трябва да е завист или себедоказване. Всички се правят, че демоните не съществуват. Че мотива е нещо друго.

Карахме го да си слага кофата за боклук на главата и когато Янева влизаше в стаята му се караше.

Тогава бях излъган, че трябва да уважавам учителите си и я уважавах страшно много. Когато някое от децата кажеше нещо лошо за нея го издавах.

Малтретирахме Явор всеки ден. Майка му дойде да говори с Янева поне няколко пъти, но не направи нищо. Премести го чак на края на годината. Най-вероятно си е мислела, че това е най-малката щета, но предвид факта, че това беше последната му година живот едва ли е била права.

Когато някой разкаже как някога в училищата всичко е било наред защото учителите са имали повече власт ме побиват тръпки. Всички се правят, че хората имат нужда от мотив, за да са жестоки.

Госпожа Букреева преподаваше в занималнята. Понякога ни караше да станем всички и ни питаше един по един за какво и се извиняваме. Всеки трябваше да измисли причина сам за себе си и никой нямаше право да седне преди тя да приеме извинението му. Понякога продължаваше цял час.

Карахме Явор да лежи на земята. Кристиян си слагаше подметката върху лицето му.
По средата на годината беше спрял да се съпротивлява напълно.

Бяхме в едно от най-големите СОУ училища в младост.
128мо СОУ Алберт Айнщайн.

Най-странно от всичко беше, че или никой не разбра или никой не го интересуваше достатъчно, за да прекрати това което се случва.

На тържеството за завършването на четвърти клас трябваше да научим учителко любима на Росица Кирилова наизуст и да я пеем.

Когато започнах да осъзнавам всичко вече бях в гимназия и Янева все още преподаваше. Трябва да е била учителка повече от 10 години. До колкото знам в крайна сметка я уволниха по причини, които нямат нищо общо.

Ако детето ви се оплаква от учителката си и виждате, че лъже не гледайте в другата посока.
Ако е нещастно не би трябвало да има значение дали може да назове истинските причини или не.
И ако вярвате, че учителя трябва да е и възпитател, може би първо трябва да проверите дали
не е психопат. Психопатите обожават да възпитават.

Всички събития са реални. Всички имена с изключение на това на Явор също.


Публикувано от alfa_c на 02.02.2014 @ 18:36:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   YouNeedLobotomy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 04:42:02 часа

добави твой текст
" Начално училище" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Начално училище
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 02.02.2014 @ 22:18:50
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
и без истинските имена си е съвсем реално.
Пред очите ми изникна Мочика, който се качваше на чина за да удря Володя по главата.
малко статистика:
над 3 процента са олигофрени
над 3 процента са садисти
над 3 процента са психопати
над 3 процента са доносници
над 100 процента лъжат

класовете имат по 30 ученика
Основното училище е задължително