Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 455
ХуЛитери: 5
Всичко: 460

Онлайн сега:
:: rhymefan
:: hunterszone
:: haboob
:: ivliter
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМагическото огледало на Перун
раздел: Приказки
автор: miglena

„Коя съм Аз” – попита Палечка. „Ти си Аз” – усмихна й се Перун от магическото си огледало. „Но как така – теб наричат баща на мълниите, мен – дъщеря на цветята”. „Имената са символи, а родствените връзки ...

... Родословието ни нито започва, нито завършва и в сърцевината си е Слово на Ра-достта, играта на божествената светлина да твори. Пукотът от стъпките на Танцуващия Шива, сътворил и поддържащ настоящия всемир, могат да се чуят между две честоти в радиоефира. Вселените се раждат, когато Брахма се събужда и умират, когато заспива. Със следващата космическа зора изгрява новопреродено вселенско слънце, което се разискрява в несметни галактики, звезди, луни, цветя, хора ... Брахма и Шива са вибрации, безвременни и безплътни. Шакти ги поема в утробата си и създава материята и времето, видими и осезаеми, уханни и дъгоцветни.

Аз се въплътих в теб, когато в една звездопадна нощ листенцата на цветчетата в една градина си пожелаваха ... все хубави неща, разбира се. Ти си дъх от дъха ми, животрептящо вдъхновение. В теб се пресичат спиралите на макровселена и микрокосмос. Носиш кръста на страданието, защото си наполовина образ на доброто, наполовина отражение на злото. Добротата ти дава еуфоричен усет за полет, злините се самонараняват и ти ги чувстваш като болка. Те са мимолетни състояния и се преобразуват едно в друго. Чрез тях в теб и тебеподобните създания вселенското съзнание се самоопознава и усъвършенства. Приличат на кръговрата на водата – поточе, езерце, моренце, облаче, дъждец, снежинки, ледници, подземни блата, изворче ... Всяко по своему превъплъщение на брилянтни капчици роса от нослето на земята.

Тялото ти е изкристализирала светлина. Мислите са съзнателен инстинкт за самосъхранение. С тях те закрилям. Но те са плащ, който заблуждава. Когато узнаеш достатъчно за нещо, то се превръща в част от теб и не е нужно повече да му обръщаш внимание. От непозната загадъчност преминава в армията ти от несъзнателни навици. Тогава е време да приемеш посланиците на новите предизвикателства. Това са миговете, в които се проявявам в теб като озарение и тръпка и широко разтворени зеници.

А връзката ни е безусловна и неприкосновена, закодирана в знака за безкрайност, вълшебната осмица. Усещай ме в зова на сърцето за красота и безупречност, за да контролираш пулса и щастието си. Картините на живота ти и преображенията в твоята съдба зависят от това в какво претворяваш моята сила, която имаш в кръвта си. Твой е изборът. Каквото и както пожелаеш, ще го имаш в изобилие, когато си готова да се откажеш от всичко останало. Това е благополучието – получаваш благата, които сама си поискала.

Ще си засипана и с хиляди ненужни неща ... за тях има метли. Често други ще изживяват твоите мечти, докато ти ще имаш ежедневието, което някои мечтаят. Мечтанията са шалчета по снагите на самодивите ... Ще те оприличават на какво ли не. Усмихнато им благодари, във всеки поглед има късче от мозайката на творящата се светлозарност, одухотворяваща мрака. Своето дъговито огледало гледай и обичай – в него рисувам аз, с лъчите си, по клепачите на тъмата. Помни, че аз виждам през твоите очи и себе си и цялото вълшебство на фантазиите и приказността.

Наричат те Палечка, защото си мъничка, да. Но аз ти дадох пръстена на палеца ти – с формата на мълния, за да не забравяш, че си творение на звездната любов и затова името, с което ти и аз сме едно, е Амийа, словото ти е моето слово, а в танца оживотворяваш себе си, вълшебландия и космическите лъчи.

А сега дишай! И не се опитвай да спираш и за мигновение и не спирай да опитваш и отпивай за здраве вселенско опиянение – в него е истината за всеки въпрос.”

Така Палечка Амийа чула и видяла коя е и от къде се е появила и защо словотвори и танцува и накъде я води сърцето ... поопознала себе си в магическото му огледало, сега следващият й въпрос е ... „А Ти кой си, Перун?”


Публикувано от anonimapokrifoff на 26.01.2014 @ 19:14:14 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   miglena

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 22:25:56 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Магическото огледало на Перун" | Вход | 7 коментара (13 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Магическото огледало на Перун
от doktora на 28.01.2014 @ 16:01:54
(Профил | Изпрати бележка)
...мм, удоволствието от тази приказка е изцяло мое, Амийа, радвам се че не се забравихме в сайта любим хе от 2009...:))


Re: Магическото огледало на Перун
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 26.01.2014 @ 19:28:03
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Оглеждай се в мълниите - те показват пътя


Re: Магическото огледало на Перун
от Dimi на 26.01.2014 @ 19:52:26
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Палечке! Имаш красиво отражение, мечта!


Re: Магическото огледало на Перун
от mpaloma на 27.01.2014 @ 05:47:31
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, мила Палечка!
Фантастична творба! Богат е твоя речник!
Прекрасни образи!
Поздравления, мила ! Харесах!


Re: Магическото огледало на Перун
от mariniki на 30.01.2014 @ 20:14:55
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
мечтанията са шалчета по снагите на самодивите... красиво
приказно четиво... мило и драго ми беше да прочета..


Re: Магическото огледало на Перун
от Omaia на 10.02.2014 @ 21:57:43
(Профил | Изпрати бележка)
"Аз се въплътих в теб, когато в една звездопадна нощ листенцата на цветчетата в една градина си пожелаваха ... все хубави неща..."

"Мечтанията са шалчета по снагите на самодивите ..."

!!!

Красота!


Re: Магическото огледало на Перун
от shrike на 11.09.2014 @ 22:23:32
(Профил | Изпрати бележка)
Стави ми възможно да дишам пак след този текст... до следващия колапс на Вселената.