Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 752
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 756

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: Heel

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: cataphractus

Íÿìàøå îñíîâàíèÿ äà áúäå íåäîâîëíà îò ãëåäêàòà. Òîêó ïðåä ïîãëåäà é ëåæåøå åäèí îò íàé-êðàñèâèòå ìúæå íà ïëàíåòàòà – è òîâà íå áåøå íåéíî ìíåíèå, à êàòåãîðè÷íîòî ñòàíîâèùå ïî âúïðîñà íà äåñåòêè äèçàéíåðè, åäíà òðåòà îò âîäåùèòå ìàíåêåíêè è ìèëèîíè ïî÷èòàòåëêè. Áåøå ãîë, êàòî ñå èçêëþ÷àò áîêñåðêèòå, è êàêòî îáèêíîâåíî ÷åòåøå.
Òóê å íåîáõîäèìî äà óòî÷íèì, ÷å „òîêó ïðåä ïîãëåäà”, îçíà÷àâàøå „ïðåç áóëåâàðä ñ ÷åòèðè ïëàòíà”, à çðåíèåòî é áå ïîäïîìîãíàòî îò àðìåéñêè áèíîêúë ñ äîïúëíèòåëíà ôóíêöèÿ çà íîùíî âèæäàíå, êúì ìîìåíòà âúí îò óïîòðåáà. Âñè÷êî îñòàíàëî ñè áåøå èìåííî òàêà. Òÿ äîðè ïîäîçèðàøå, ÷å âèæäà åäèí îò íàé-êðàñèâèòå ìúæå çà âñè÷êè âðåìåíà, è òîâà âå÷å áåøå ëè÷íà ïîçèöèÿ. Çàïî÷âàøå äà ñå âëþáâà.
 ÷îâåøêèÿ ñâÿò êðàñîòàòà å âúïðîñ íà ïðîïîðöèè è èçëú÷âàíå, à è ïî äâàòà ïîêàçàòåëÿ òîçè ÷îâåê áè ìîãúë äà ñëóæè çà îáðàçåö. Äîðè â ëåæåðíàòà ìó, ïî÷òè äåòñêà ïîçà – ñâèë êîëåíå íà äèâàíà è ñ âúçãëàâíèöà, ïîâäèãàùà ãúðáà – ñè ëè÷åøå áåçóêîðíàòà ìóñêóëàòóðà íà òÿëîòî, òîëêîâà äàëå÷ îò ôèòíåñ èçâðàùåíèÿòà, êîèòî ñúâðåìåííîñòòà îïðåäåëÿ êàòî íîðìà çà ìúæêî òåëîñëîæåíèå, êîëêîòî âúîáùå å âúçìîæíî. Èçïðàâåí, òîé íå áè ñå ÷óâñòâàë íåóäîáíî äî Êîïèåíîñåöà íà Ïîëèêëåò. Ùî ñå îòíàñÿ äî ëèöåòî ìó, òàì äóìèòå é ñâúðøâàõà, çàåäíî ñ äúõà. Òàêîâà ëèöå, ïî çàìèñúë, äåëî è îáðàç íà áîãîâåòå, íå áè òðÿáâàëî äà ïðèíàäëåæè íà òîçè ñâÿò. Íàé-ìàëêî íå è íà òîçè âåê, êîðèãèðà ñå òÿ.
Íå ñè ïîçâîëÿâàøå äà ãëåäà òâúðäå äúëãî ëþáèìåöà íà Âèñøèòå ñèëè, òúé êàòî çàïî÷âàøå äà ñå ÷óâñòâà îùå ïî-íåâçðà÷íà è ãðîçíîâàòà.  íåéíà çàùèòà ñå ÿâÿâàøå ôàêòúò, ÷å òàêà áè ñå ÷óâñòâàëà è Æèçåë Áþíäõåí, è ìàëêàòà ïîäðîáíîñò, ÷å òÿ ñúâñåì íå áåøå ïëàøåùà íà âèä. Ïðîñòî ñè áåøå èçáðàëà – èëè áå ñâèêíàëà, äà íå íàáëÿãà íà äàäåíîòî é îò ïðèðîäàòà â ñòåïåíòà, õàðàêòåðíà çà âñè÷êè îñòàíàëè æåíè. Õóáàâàòà é, ÷óïëèâà êîñà áåøå îôîðìåíà â „åãèïåòñêà” ôðèçóðà ñ ïðàâ áðåòîí, äðåõèòå ïî-ñêîðî ñêðèâàõà, âìåñòî äà ïîä÷åðòàâàò, à íàé-ãîëåìèÿò é ôèçè÷åñêè êîç – ÿíòàðíî çëàòèñòèòå î÷è, ìèãàõà ñìàëåíè çàä î÷èëà ñ äåáåëè ñòúêëà. Àêî ñå óñìèõíåøå, ìàõíåøå ðîãîâèòå ðàìêè îò íîñëåòî ñè è îáëå÷åøå ìàëêà ÷åðíà ðîêëÿ, áè áèëà ìàãíèò çà ïîãëåäè, íî öåëåøå òúêìî ïðîòèâîïîëîæíèÿ åôåêò.
Äîðè è äà èñêàøå äà ãî ñúçåðöàâà áåçêðàéíî, òÿ çíàåøå, ÷å ñëåä ìàëêî òîé òàêà èëè èíà÷å ùå çàòâîðè êíèãàòà, ùå èçãàñè îñâåòëåíèåòî (âèíàãè ãî ïðàâåøå – íå å ÿñíî äàëè îò ñêúïåðíè÷åñòâî, èëè çàðàäè áóäíà åêîëîãè÷íà ñúâåñò) è ùå îòèäå äà âå÷åðÿ. Áè ìîãëà äà íàáëþäàâà è òðàïåçàðèÿòà ìó, ïðåìèíàâàéêè â ñïàëíÿòà íà õîòåëñêèÿ ñè àïàðòàìåíò, íî ïðîãðàìàòà é áåøå èçâåñòíà: ÿäåøå ïðàâ, êàòî íàêàçàí – íàé-÷åñòî ôàñòôóóä, è îòíîâî ÷åòåøå, ñàìî ÷å ñïèñàíèÿ. Òúé êàòî íå ãî áåøå âèæäàëà äà òðåíèðà, äà ìúêíå ðàíèöà èëè ñàê è äàæå äà íîñè ñïîðòíî îáëåêëî, òÿ ïîäîçèðàøå, ÷å îò ÷åòåíå óæàñíî ñå çàÿêâà.
Ñëåäåøå ãî ìàëêî ïîâå÷å îò äâå ñåäìèöè, à äíåâíîòî ìó ðàçïèñàíèå é áåøå äî áîëêà ïîçíàòî, òúé êàòî òîé ñå îêàçà ðîá íà íàâèêà. Áóäåøå ñå îêîëî ñåäåì, îñâåí â ñëó÷àèòå, êîãàòî èìàøå ôîòîñåñèÿ èëè äðóã ìîäåí àíãàæèìåíò; èçëèçàøå êúì îñåì è ïîëîâèíà, ïðèáèðàøå ñå â êúñíèÿ ñëåäîáåä, è òî âèíàãè ñàì. Íàïðàâè é âïå÷àòëåíèå, ÷å îáèêíîâåíî íîñè äâà íàéëîíîâè ïëèêà, íî áèíîêúëúò ïîìîãíà äà óñòàíîâè, ÷å â åäèíèÿ èìà ïðåäèìíî äîêóìåíòè, à â äðóãèÿ – øèøå ñ âîäà è äîñòà êíèãè. Ïî-áëóäêàâî åæåäíåâèå çà åäèí ñâåòîâíîèçâåñòåí ìîäåë íå áè ìîãëà äà ñè ïðåäñòàâè. Êîëêî ðàçëè÷íî èçãëåæäàøå â ðåêëàìèòå...
Òÿ çíàåøå ñúùî, ÷å íå å ïðåïîðú÷èòåëíî, íî íå ìîæà äà óñòîè è íà äåâåòèÿ äåí ãî äîáëèæè, ðåæèñèðàéêè âñè÷êî êàòî íÿêîÿ õîðåîãðàôêà îò Áîëøîé òåàòúð. Èç÷àêà äîëó ïðè âõîäà íà ñãðàäàòà, ìîòàåéêè ñå äî ïîäëåçà, à ñëåä êàòî òîé ñå ïîÿâè - ñ äâà áðàíäèðàíè ïëèêà â ðúöå, åñòåñòâåíî - òðúãíà íàñðåùà ìó, óæ çàðåÿíà â òåëåôîíà ñè, è èçïóñíà ñëóøàëêèòå íà ìåòúð îò íåãîâèòå êðàêà. Ðåàêöèÿòà ìó áå ìèãíîâåíà: ïðåõâúðëè òîðáèòå ñàìî â åäíàòà ñè ðúêà, âäèãíà îìîòàíîòî êàáåë÷å è é ãî ïîäàäå ñ óñìèâêàòà, êîÿòî òîëêîâà ÷åñòî áå âèæäàëà íà åêðàí, íî íå ïðåäïîëàãàøå, ÷å å òàêà îáåçîðúæàâàùà. Áëàãîäàðè ñúñ ñèëåí àêöåíò (òîé ìîæå áè ñè ïîìèñëè, ÷å å èñïàíêà) è íå ïîâòîðè åêñïåðèìåíòà. Ïðè äðóãè îáñòîÿòåëñòâà áè äîâåëà õîðåîãðàôñêîòî íà÷àëî äî õîðèçîíòàëåí êðàé, íî ñ íåãî... íÿìàøå äà å ëåñíî.
Ìíîãî íåùà ÿ îçàäà÷àâàõà â òîçè ìúæ. Ïðåêàëåíî ìíîãî, çà äà é å ñêó÷åí, âúïðåêè íåãîâèÿ î÷åâèäíî ëèøåí îò ïðèêëþ÷åíèÿ è âúëíóâàùè èíòèìíè ìîìåíòè æèâîò. Íàé-âå÷å ñå ïèòàøå êàê å ñòèãíàë äîòóê, çàùî íåïðåêúñíàòî ÷åòå êàòî ùóð è êîé îò áîãîâåòå ìó å ÿäîñàí.  òîâà îòíîøåíèå îïèòúò é áåøå òâúðäå ãîëÿì, êàòî íåäâóñìèñëåíî ñî÷åøå, ÷å ôàâîðèòèòå íà Âèñøèòå ñèëè (è âèñøàòà ìîäà, âïðî÷åì) íèêîãà íå îñòàâàò òàêèâà çàâèíàãè.
Ñ êàêâèòî ñå ñúáåðåø, òàêúâ ñòàâàø, êàçâà äðåâíàòà ìúäðîñò, à íèå ïîÿñíÿâàìå, ÷å âàæè è çà çàäî÷íî ñúáðàëèòå ñå. Òÿ äîâúðøâàøå âå÷å òðåòà êíèãà çà äåñåò äíè – åäíà ñáèðêà ñ àìåðèêàíñêè õóìîð, êîãàòî â îòñðåùíàòà ñãðàäà íàñòúïè ïðîìÿíà. Ìàëêà, ñèâà è èçêëþ÷èòåëíî ÷àðîâíà ïðîìÿíà, à èìåííî êîòå øàðòðüîç, êîåòî âåäíàãà çàå äèâàíà ñ íåñúîòâåòñòâàùà íà ðàçìåðèòå ñè àìáèöèÿ è ïðèíóäè ñòîïàíèíà äà ÷åòå íà åäíà òàáóðåòêà, çà äà íå ãî ñúáóæäà èçëèøíî. Ñàìî îò âðåìå íà âðåìå, îñòàâèë ïîðåäíàòà òóõëà çà ìàëêî, òîé ñå íàâåæäàøå íàä êîñìàòàòà òîï÷èöà êàòî áàùà íàä ïúðâîðîäíî ÷åäî è ñå óñìèõâàøå.
Íå áåøå âèæäàëà òàêàâà óñìèâêà. Îñâåí â åäíà-äâå öúðêâè... è íàñêîðî â Ëóâúðà, âúðõó æåíñêî ëèöå. Î÷èòå é ñïîêîéíî ãî ãëåäàõà ïðåç äâîéíèòå ëåùè íà î÷èëàòà è àðìåéñêàòà îïòèêà, íî ñúðöåòî ÿ áëúñêàøå ÷àê â ãúðëîòî ïðè âñåêè óäàð. Òîêó-ùî áå íàó÷èëà îò Ðîáúðò Õàéíëàéí, ÷å ìîæåø äà ðàçáåðåø ìíîãî çà åäèí ÷îâåê ïî òîâà êàê òîé ñå îòíàñÿ ñ êîòêàòà ñè. Å, çà íåãî áè ñå îìúæèëà áåç êîëåáàíèå, ìàêàð è ñ ðèñê äà óìðå îò ñêóêà ñëåä ìåäåíèÿ ìåñåö. Áåç êàï÷èöà êîëåáàíèå.
 ñëåäâàùèòå ÷åòèðè äíè íå ñå ñëó÷è íèùî, äîñòîéíî äà áúäå îòáåëÿçàíî, è çà äà ñå ðàçñåå, òÿ íàðóøè âñè÷êèòå ñè ïðèíöèïè, êàòî çàïî÷íà äà äóáëèðà ìàðøðóòà ìó èç ìîäíèòå àãåíöèè, ðåêëàìíèòå êúùè è ðåäàêöèèòå íà Ãîëåìè Ñïèñàíèÿ. Àêî íå äðóãî, ïðàâåøå ãî ñúâñåì äèñêðåòíî, ìàêàð è ñàìî íà òðèäåñåòèíà ìåòðà çàä ãúðáà ìó. Òîé íÿìàøå êàê äà ÿ âèäè, ñèãóðíà áå, ÷å íå ÿ å çàïîìíèë, åòî çàùî ñ óäîâîëñòâèå ñè èãðàåøå íà íåãîâà ñÿíêà è îò íÿìàíå êàêâî äà ïðàâè çàïàìåòÿâàøå àäðåñèòå íà ïîñåùåíèÿòà ìó. Ìåæäó êðàòêèòå äåëîâè îáåäè òîé ñå øìóãâàøå â íÿêîÿ êíèæàðíèöà èëè áèáëèîòåêà è èçëèçàøå ñ îùå ïî- íàòåæàëè ïëèêîâå, à ñåãèç-òîãèç ñå íàñòàíÿâàøå íà ïåéêà â ïàðêà è ÷åòåøå, ëåêî ïðèìèæàë íà ñëúíöåòî äîñóù êàòî ëþáèìåöà ñè. Ñòðàííî, íî õîðàòà, è îñîáåíî æåíèòå, íå ãî çàáåëÿçâàõà. Íàëè íå áåøå áèëáîðäíîòî ñè Àç, à ïðîñòî íÿêàêúâ ðàçðîøåí êíèãîìàí, êàêâèòî ïî ãðàäèíñêèòå ïåéêè èìà â èçëèøúê...
Ïîñëå äîéäå ïåòèÿò äåí. Ðàçõîæäàõà ñå çàåäíî â ñëåäîáåäíîòî áåçâðåìèå - âúïðåêè ÷å ãè äåëåøå åäíà ïðåñå÷êà, êîãàòî òåëåôîíúò é èçöúðêà è òÿ çàðîâè â ìåíþòàòà ìó, òîçè ïúò áåç äà ñå ïðåñòðóâà. Ïðàçåí sms îò íåïîçíàò íîìåð. Õì.
Äîîáðå, ðå÷å ñè òÿ, ïîäìÿòàéêè ðú÷íàòà ÷àíòà LV ñ áåçãðèæåí âèä, äîêàòî âúòðåøíî êèïåøå îò ÿðîñò. „Ìàìêà âè ìðúñíà íà âñè÷êè! Ìàìèöàòà âè ãíóñíà!!”
Ïðèáðà ñå â õîòåëà ñ áúðçî òåìïî, çà äà èçðàçõîäè ìàëêî îò îáçåëàòà ÿ íåãàòèâíà åíåðãèÿ, õàïíà øîêîëàä, ñàìî ÷å ñåäíàëà, è ðàçòâîðè íàé-íîâîòî ñè ÷åòèâî. Ïúðâîòî èçðå÷åíèå ãëàñåøå: „ äàäåíè ñèòóàöèè íà ÷îâåê íå ìó îñòàâà íèùî îñâåí ãîð÷èâ âêóñ â óñòàòà è íàêúðíåíî äîñòîéíñòâî”. Íå ñòèãíà äî âòîðîòî, òúé êàòî ñå ÿäîñà îùå ïîâå÷å.
Êàòî âðúõ íà âñè÷êî òîé èçíåâåðè íà ñåáå ñè è çàêúñíÿ. Âúðíà ñå â ñåäåì è äâàäåñåò, õâúðëè ÷àíòèòå íà êèëèìà è êîìïåíñèðà âåäíàãà öåëîäíåâíàòà ñè ëèïñà ñ îáèëíà ïîðöèÿ õðàíà çà êîòåòî. Íàïðàâî áåøå â ñúñòîÿíèå äà äîëîâè ìÿóêàíåòî íà æèâîòèí÷åòî, êîåòî ñå òúðêàøå â êðàêàòà ìó è òðåïòåøå ñ îïàøêà íåïðåêúñíàòî, äîêàòî ÷èíèéêàòà íå áå ñëîæåíà â êóõíåíñêèÿ úãúë çàåäíî ñ êóïà âîäà. Ñëåä êîåòî áóêâàëíî ñå ÷ó òèõîòî, áëàãîäàðíî êîòåøêî ïðèìëÿñêâàíå.
Òÿ ìèíà åäíîâðåìåííî ñ íåãî â äðóãàòà ñòàÿ: îòíîâî ñå äâèæåõà â ñèíõðîí, ñåãà ïðåç ÷åòèðèòå ïëàòíà íà áóëåâàðäà. Ïîñëå òîé òóïíà ñ âúçäèøêà íà äèâàíà, ðàçòúðêâàéêè êðàêà, à òÿ îòâîðè ãàðäåðîáà è èçâàäè íåãîëÿì ñðåáðèñò êóôàð ñ äâå äðúæêè. Áåøå óáåäåíà, ÷å ùå ñå ñïðàâè ñ èíà÷å ïèïêàâàòà ðàáîòà ïî-áúðçî, îòêîëêîòî êîòåòî äîâúðøâàøå âå÷åðÿòà ñè.
Ùðàê-ùðàê-ùðàê-êëèíã-êëèííã.
Ïîêîðÿâàíåòî íà Îëèìï èìà åäíà öåíà, îñòàâàíåòî òàì – ñúâñåì äðóãà, êàçà ñè òÿ. È âúïðåêè ÷å â ñèòóàöèÿ êàòî òàçè ìîåòî äîñòîéíñòâî å ðàâíî íà íóëà, àç âñå ïàê ñúì ìó íåùî êàòî áëàãîäåòåëêà. Ìíîãî îñîáåí âèä áëàãîäåòåëêà, äà. À ãîð÷èâèÿò âêóñ å íàëèöå.

Òÿ èç÷àêà òî÷íàòà ñåêóíäà è äðúïíà ñïóñúêà âíèìàòåëíî, ïî÷òè ñ îáè÷. Çíàåøå, ÷å íå ãî å áîëÿëî... ïîíå òîâà ìîæåøå äà ìó äàäå.

* * * * * * * * * * * * *

Î÷èòå é áÿõà ïëàøåùî ñóõè, à ãëàñúò - ðàâåí, êîãàòî íàáðà íîìåðà îò ñúîáùåíèåòî è êàçà:
- Çäðàâåé, óäîáíî ëè å?
- Äà, ðàçáèðà ñå, ñëóøàì.
- Òðÿáâà äà òè êàæà íåùî. Ëîøà íîâèíà.
- Êàêòî êàçàõ, ñëóøàì òå – ìúæêèÿò ãëàñ îòñðåùà íå ïîêàçà è íàé-ìèíèàòþðíî âúëíåíèå.
- Àäîíèñ ïàäíà. Ñòàòóÿòà å íåïîïðàâèìî ñ÷óïåíà, ïðîñòî íà ïàð÷åíöà.
- Òè äîáðå ëè ñè?
- Äà, íèùî ìè íÿìà. Ïðîñòî...
- Å, õàéäå, íå å óìðÿë íÿêîé – àêî áåøå ïðåä íåÿ â òîçè ìèã, ìúæúò ùåøå äà îòíåñå íàé-ñâèðåïîòî êðîøå, íà êîåòî áå ñïîñîáíà. – Èñêàø ëè äà òè ïîìîãíà ñ ðàç÷èñòâàíåòî?
- Íå, áëàãîäàðÿ – ñ ëåäåí òîí êàçà òÿ. – Ùå ñå îïðàâÿ è ñàìà.
- Òâîÿ âîëÿ. Êàêòî ïðåöåíèø. Îáàäè ìè ñå âñå ïàê, êàòî ñâúðøèø, îêåé?
- Äîáðå.
Òÿ èç÷àêà ñèãíàëúò äà ñïðå, âúçäúõíà äúëáîêî è ñ âñå ñèëà çàïðàòè òåëåôîíà â ñòåíàòà.

* * * * * * * * * * * * * *

Ñåäìèöà ïî-êúñíî ïðî÷åòå, ÷å Êàðë Ëàãåðôåëä å îñèíîâèë êîòåíöåòî, â ïàìåò íà åäèí îò íàé-äîáðèòå ñè ìîäåëè. ßâíî íå áåøå ëîø ÷îâåê.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 22.12.2013 @ 00:27:19 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   cataphractus

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 20:26:54 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (8 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re:
îò Mia2442 (mia2442@gmail.com) íà 22.12.2013 @ 07:25:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Ïëàøåùî èíòåëèãåíòíà ïðîçà - áëàãîäàðÿ çà óäîâîëñòâèåòî!:)
/åäèíñòâåíî ìå îçäà÷è çàùî çàïðàùà òåëåôîíà â ñòåíàòà - çà ñíàéïåðèñòêà áè òðÿáâàëî äà ñå âëàäåå ëåäåíî, êàêòî äåìîíñòðèðà ïðåç öÿëîòî âðåìå. Íî ïúê ìàëêàòà ñëàáîñò ÿ ïðàâè ïî-ñèìïàòè÷íà! Íåâåäîìè ñà ïúòèøàòà íà ëþáîâòà.:)/


Re:
îò cataphractus íà 22.12.2013 @ 11:44:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.avtorat.com
Ìîëÿ, óäîâîëñòâèåòî äà ÷åòà ïîäîáíè êîìåíòàðè å ìîå :)

À òåëåôîíúò îòèâà â ñòåíàòà êîëêîòî çàðàäè ÷óâñòâàòà é êúì íåãî, òîëêîâà è çàðàäè àíòèïàòèÿòà é êúì ïîðú÷èòåëÿ. Òàêà ïîíå å ïî çàìèñúë.

Àç ñàìî äà äîáàâÿ, ÷å çàãëàâèåòî å "Àäîíèñ ïàäíà". Òðè ïúòè ãî ïèñàõ, è íåçíàéíî çàùî íå èçëåçå.

]


Re:
îò zebaitel íà 22.12.2013 @ 08:33:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
...òÿ ïîäîçèðàøå, ÷å îò ÷åòåíå óæàñíî ñå çàÿêâà. ..

Áðàâî! Íÿìà äà ïîâòàðÿì êàçàíîòî îò Ìèà, ñàìî äà ïîä÷åðòàÿ, ÷å ìíîãî ìè õàðåñà!

Àìà ÷å êëèøå, "äà ïîä÷åðòàÿ"!!!

Òè ñè ïèøè, íå îáðúùàé âíèìàíèå íà íåñêîïîñàíè êîìåíòàðè!!!


Re:
îò cataphractus íà 22.12.2013 @ 11:47:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.avtorat.com
Åõ òè, äóøî! :)

Òâîèòå "íåñêîïîñàíè" êîìåíòàðè âèíàãè ìå ðàäâàò ñòðàøíî ìíîãî. Áëàãîäàðÿ!

P.S. Ïèøà ñè, ïèøà ñè àç :))

]


Re:
îò suleimo íà 23.12.2013 @ 10:47:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñíîùè òå ïî÷íàõ, àìà âèíîòî âëåçå â êîíêóðåíöèÿ ñ òâîðáàòà òè. È ïîíåæå òðÿáâà òðåçâî äà îòñúäÿ, åòî ìå íà äâå êàôåòà. Ïðúñòà ìè òðåïåðè íà ñêðîë÷åòî. Íååå, íÿìà äà çàïðàòÿ ìèøêàòà â ñòåíàòà. Îò çàâèñò, òè êàêâî ñè ïîìèñëè :):):)
×åòåíåòî áèëî îïàñíî çàíèìàíèå. Ïóñêàì ùîðèòå, äà íå ìå îòðàçè è ìåí íÿêîé äîêàòî ñå çàáàâëÿâàì òàêà :)


Re:
îò cataphractus íà 23.12.2013 @ 15:51:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.avtorat.com
Áëàãîðîäíà çàâèñò, ïðîïóñíàëà ñè äà óòî÷íèø ;)

Ïîãëåäíàõ â îöåíêèòå, ìàé å ïî-äîáðå àç äà ïóñíà ùîðèòå è äà ìèíà â ñïàëíÿòà, ùîòî íå ñå çíàå çíàå ëè ñå è àêî ñå çíàå, êàêâî òî÷íî ñå çíàå. :Ð

]


Re:
îò suleimo íà 24.12.2013 @ 09:50:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õè÷ íå å áëàãîðîäíà òàçè çàâèñò! Áàø ñè å êàêâàòî òðÿáâà äà å.
È òî÷íî â ñïàëíÿòà ñå ñêðèé, êúäåòî ñúì òè íàðåäèëà ñêðèòè êàìåðêè è ïðåäàâàò íà æèâî! Íå áîé ñå, íÿìà äà òå ãðúìíà! Àç ñàìî ñ ôîòîëîâóâàíå ñå çàáàâëÿåàì.
À ïðîïî êîòàðà÷å èìàø ëè ñè? :)
Âåñåëè ïðàçíèöè!

]


Re:
îò cataphractus íà 24.12.2013 @ 16:16:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.avtorat.com
Àïõàõàôô, çàñðàìèõ ñå, ÷å èçâèêâàì ó òåáå åäèí îò Ñåäåìòå Ãðÿõà ;) Êîòàðà÷å ñè èìàì, íî íå å øàðòðüîç, êîåòî ïúê íå ïðåäñòàâëÿâà çàäúëæèòåëíî äåôåêò.

Õóáàâè ïðàçíèöè è íà òåá!

]