Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 530
ХуЛитери: 2
Всичко: 532

Онлайн сега:
:: durak
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДвамата най–несвободни хора на света
раздел: Други ...
автор: ambrouse

Първият

Първият е роден в Америка. Служител е в голяма инвестиционна банка и има заплата от 300 000 долара годишно. Както може би се досещате става въпрос за човек от средните етажи на банковата система– едрите риби получават много повече. Не знае дали обича работата си, просто я върши машинално, с огромно старание, защото така е научен. Завижда на тези, които изкарват повече от него.
Принуден е да работи по дванайсет, че и повече часа на ден, защото конкуренцията е жестока, освен това трябва да плаща ипотеките на къщата и вилата, и много други неща. Ако си загуби работата или бъде понижен по някаква причина, няма да може да погасява вноските. Няма да може също така да плаща на градинаря, детегледачката и слугинята; няма да може и да задоволява прищевките на жена си, която си пада по старинни английски мебели и постоянно търси за закупи такива. Страх го е, че няма да може да осигури на двете си деца образованието, което заслужават, а те, разбира се, заслужават Харвард или нещо подобно. Той има хобита, едното от които е фотографията, но не може да отдели време за него. Свободното си време прекарва с жена си или ходи на с колеги на партита, на които няма как да не отиде. Когато го заболи нещо, веднага отива на лекар, защото отдели ли се от работното място за ден –два може да пропусне нещо важно и по този начин позициите му във фирмата да се разклатят. Съобразява се с грозната си и дърта шефка и ляга с нея, когато тя поиска, защото тя може да го уволни, ако не слушка. Той не обича жена си, оженил се е за нея, защото така е настоял баща му, а той е настоял така, защото е съдружник с нейния баща – иначе семейното богатство може да се разпилее. Не е особено начетен, но е ходил на много курсове и знае неща от рода на: кога да се усмихне на клиента, колко секунди да задържи усмивката си, колко силно да стиска ръцете на хората при ръкуване, на каква дистанция да стои от събеседника си при напрегнат разговор и съответно на каква при непринуден разговор. Гласува винаги за републиканците, защото те са „нашите”. Той има проблеми със съня, събужда се в четири сутринта и преглежда списъка от задачите, които трябва да отхвърли през деня. Не обича да играе голф, но играе, защото шефовете му играят. Обича тенис, но няма време за тенис. Внимава в какви сайтове влиза, защото не е сигурен дали няма да бъде проследен – с други думи не може да си позволи да погледа порно, когато се освободи за пет минутки. Има консултант за дрехите, който му казва как да се облича, и най–вече – кои вратовръзки са модерни в момента. Планира отпуските си една година предварително, като гледа да ги съчетае с някой бизнес ангажимент. Харесва рок музика, по– специално групи от седемдесетте години, но не си признава пред никого. Страни от старите си приятели, защото те имат по–нисък социален статус от него, а някои от тях дори все още носят дънки. Мечтае за едно единствено нещо – да възроди голямото си хоби, а именно, колекционирането на модели на автомобили, в мащаб 1:24. Може да си купува дори най–скъпите модели, тези които струват по хиляда долара, но не го прави, защото жена му е заявила, че това е детинско занимание и че на един сериозен банкер не подобава да колекционира колички.


Публикувано от alfa_c на 10.12.2013 @ 19:07:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   ambrouse

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 13:13:37 часа

добави твой текст
"Двамата най–несвободни хора на света" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Двамата най–несвободни хора на света
от doktora на 10.12.2013 @ 20:55:19
(Профил | Изпрати бележка)
Отлично, амброуз, отлично!!!