Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 460
ХуЛитери: 4
Всичко: 464

Онлайн сега:
:: rajsun
:: LeoBedrosian
:: AlexanderKoz
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМечтата на Оног (20)
раздел: Приказки
автор: Milvushina

Мечтата на Оног (19), може да намерите тук.

Полуоркът падна като бомба върху Гаргасон. Двамата се сборичкаха. Въпреки немощния си вид на старец, магьосникът се оказа корав противник. Той засипа болезнени заклинания по гърба на Оног. Полуоркът, изтощен от левитацията, едва успяваше да отбие ударите. Валора му извика да се пази, но в същия миг един огромен котарак му се нахвърли и го изподра. Гаргасон се изправи на крака като ругаеше цветисто, бръкна в джоба си и хвърли шепа прах в очите на врага си. Последното, което Оног чу преди да изпадне в несвяст, бе отчаяният вик на Валора.
Когато се свести, се намери в лабораторията завързан за стол. Гаргасон грубо наливаше нещо в устата му. Оног се опита да плюе, но блудкавата течност заплашваше да го удави и той преглътна насила.
- Видя ли, не е толкова трудно. Не се бой, не е отрова – бъбреше оживено Гаргасон. – И една лъжица чай от корена на вилняк е достатъчна да забравиш за магията. Дори не се опитвай. Всеки опит за заклинание ще ти докара единствено тежко главоболие.
- Пусни го, проклетник такъв!
Гаргасон се обърна назад към Валора, която напразно се опитваше да се освободи от веригите си. Той й намигна, а тя започна да се мята още по-настървено.
- Ако можеше да убиваш с поглед, любима, щях да падна покосен – ухили се Гаргасон. – Колкото и да си ми на сърце, като домакини трябва да обръщаме внимание първо на гостите си. А какъв специален посетитил само е дошъл неканен у дома! Виж ти, виж ти. Орк магьосник! – Той зацъка с език и поклати глава. – Какво ли не бях виждал, но това, признавам, ме изненада. Откъде го намери това чудо на чудесата, Валора? При това не само се престува на магьосник, ами и носи медальон от Съвета! Ето го къде го е скрил!
Гаргасон извади медальона изпод робата на Оног и с един рязък жест скъса верижката.
- Това повече няма да ти трябва! Моята гълъбица се оплаква, че съм я товарел с къщната работа. Нейните нежни ръце не са създадени да търкат подове, затова с тази задача оттук насетне ще се нагърбиш ти. А щом стана дума, с глупавия си щурм прекъсна ритуала по затвърждаването на нашата вечна любов с Валора. Но всяко зло за добро, драги магьоснико-орк! Дойде тъкмо навреме, за да станеш свидетел на голямото събитие!
Гаргасон театрално взе стъкленицата с тъмната отвара и я вдигна пред очите на Оног. Въпреки че бе пребит и всичко го болеше, полуоркът впрегна цялата си воля за едно-единствено заклинание. Нищо не се получи. По-лесно щеше да бъде да се задържи върху въже на обувки с висок ток. Той изпъшка, а в отчаянието му погледът му се насочи нагоре.
Оног премигна на парцали. Неговото куче-голем бе застанало до ръба на дупката в купола и наблюдаваше господаря си в готовност. Оног бе забравил за Брон. Той подсвирна, а металното куче показа глава през дупката. В това време Гаргасон бе зает с Валора, която някак бе успяла да скъса веригата на десния си крак и го бе ритнала здраво по задните части.
- Знаеш ли какво е това? Ето тук в стъкленичката? – попита магьосникът-ренегат, щом отново върза алхимичката. – Не, не се измъчвай да отгатваш. Любовна отвара е. Само една глътчица от нея ще накара моята прелестна гълъбица да се влюби в мен до полуда. Ще пийне, ще ме погледне и ще е моя завинаги!


________________________
Продължението можете да намерите в предстоящото книжно издание.


Публикувано от Administrator на 22.11.2013 @ 14:36:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   Milvushina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 21:24:30 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Мечтата на Оног (20) " | Вход | 7 коментара (13 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мечтата на Оног (20) (финал)
от anonimapokrifoff на 22.11.2013 @ 16:58:27
(Профил | Изпрати бележка)
Аз май някъде в себе си - далече от собствения си поглед - съм си останала дете. Прекрасна приказка!


Re: Мечтата на Оног (20) (финал)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 22.11.2013 @ 17:36:04
(Профил | Изпрати бележка)
Беше удоволствие Миленка!!! :)


Re: Мечтата на Оног (20) (финал)
от zebaitel на 22.11.2013 @ 19:36:17
(Профил | Изпрати бележка)
Макар да чаках с нетърпение всеки следващ епизод, не исках да свършва тази приказка, Миленка! И сега не искам, но силно се надявам да започнеш следващата, защото ти можеш да пишеш страхотни приказки!!!


Re: Мечтата на Оног (20) (финал)
от Tsveti (violetcv@gmail.com) на 22.11.2013 @ 19:38:54
(Профил | Изпрати бележка)
И тази история, както и другите ти, е страхотна, нямах търпение да я прочета, ще се радвам да те чета още и обилно!

Поздрави
Цвети


Re: Мечтата на Оног (20) (финал)
от secret_rose на 23.11.2013 @ 12:54:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
И тук да кажа - много харесах финала, съвсем приказен си е :) Стана хубав роман.
Съжалявам, че свърши... Оног ми стана скъп..
Очаквам следващия проект.


Re: Мечтата на Оног (20) (финал)
от Jenia (jivkova@hotmail.com) на 24.11.2013 @ 12:46:18
(Профил | Изпрати бележка)
ех, колко много съм изпуснала! Страхотна приказка! Толкова е вълнуваща и вълшебна! Толкова се надявам някой ден да издадеш всички приказки, ти имаш невероятен талант!!!


Re: Мечтата на Оног (20)
от suleimo (suleimo8@gmail.com) на 27.09.2014 @ 15:35:39
(Профил | Изпрати бележка)
Ами хайде издай я най-после тази книга деее....
Плииииз Миленка :):):)
Виждам поздравяват те за финала...прелистих целия ти профил...е не го видах!
"И заживели щастливо" ми липсва! :)
Беше невероятно удоволствие да те чета!
Очаквам обещаното писмо с тръпнещо нетърпение :)