Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 850
ХуЛитери: 1
Всичко: 851

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСамците Гама
раздел: Романи
автор: sradev

Лекция на проф. Бошлайф
Истарпоинт

Стадото е сложно животно.
Отвън изглежда просто и глупците си мислят, че лесно могат да го поведат: тук ритнат едни, там чукнат други, уплашат трети и работата е опечена. Но не е така просто, както изглежда. А то изглежда просто, както правилно забеляза Левият Щраус, понеже трябва да заблуди простаците. "По-добре стадо рогачи водени от лъв, отколкото стадо лъвове водени от рогач" казваха древните.
Начело на стадото е самеца или самица Алфа. Това и на Щрауса му е ясно, макар че не е бил допуснат да говори с Алфа. Алфата води стадото, но винаги първо си избира заместник. Без заместник няма друг полюс и стадото остава без компас. А тогава е лесно Алфата да стане от водач на враг. Бета е вторият водач на стадото. Самците (самиците) бета са отчасти с настройката на алфа, отчасти с настройката на стадото. Често се случва да бъдат мимикрия на алфа, но истинските алфа не се съгласяват да бъдат бета. Едва на фона на бета водача става истински Алфа. Силата му е и в това, че винаги може да изрита бета, който и така събира отрицателните емоции. Глупавото стадо се радва, а глупаците игнорират ролята на бета.
Поради това самците бета галантно се подмазват на стадото, събират отрицателните настроения и ги канализират към пършивата овца. Паршивата овца е в опашката на стадото и е запазена като закуска на лъва, ако реши да дойде на гости. За да му е по-лесно да я разпознае, нея я скубят, ритат, щипят и дори и да не е болна - изглежда на болна. Както древните отбелязват "всяко село си има свой идиот" и "в болно тяло - скапана душа".
Но това, което не се вижда пряко, са Гама. Самците (самиците) гама не се тикат напред както водачите алфа и бета, макар че искренно и от сърце им завиждат. В представите им мястото на алфа е свободно, но те се боят да го заемат. Дори когато бета е изритан, те не се домогват до мястото му, а подтикват истински бета към него. Всяко стадо има достатъчно много порядъчни задници готови да развеят опашка пред стадото.
Самците гама са повече от кандидатите за бета, те са в известен смисъл естъблишмента на стадото. Свикнали да се подчиняват със задна мисъл те не се тикат да водят, но държат да пасат от втората линия. Внимават да не нагазят водата пред водача, но пият веднага след него. Лесно се разпознават по това как ритат черната овца. Погледнете внимателно и ще забележите спецификата. Те водят на водопой страховете и омразата на стадото. От тях се ражда паниката, но обърнете внимание - след като гама внесат паниката с едно съвместно лъжливо движение, те се събират в стройна редица зад алфа и бета. Смели са в рамките на разумното, стегнатите им редици тикат алфа и бета напред срещу неизвестното. Всеки бета добре познава навиците на гама и се възползва от тях само в случай на сигурна смяна на позицията.
Самците алфа добре разбират интригата и тушират страха изпращайки бета, ако страха има основание или сами тръгвайки напред, ако е виртуален. И в двата случая интересите им съвпадат с тези на гама и за това алфите толерират гамите.

иа записките на брюнетката С. Паска


Публикувано от nikoi на 10.11.2013 @ 06:42:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:31:35 часа

добави твой текст
"Самците Гама" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Самците Гама
от rajsun на 10.11.2013 @ 09:37:50
(Профил | Изпрати бележка)
Като те чета се чувствам като пшеничено зърно в мелничен комбинат)))


Re: Самците Гама
от Krasi_Yankova-Zvezdokril на 10.11.2013 @ 12:24:21
(Профил | Изпрати бележка)
Много харесвам хумора в тези лекции ;)


Re: Самците Гама
от mariq-desislava на 10.11.2013 @ 12:47:01
(Профил | Изпрати бележка)
Всеки е част от някаква верига и е хванал някого за ръка, така че се образува затворен кръг. Каквото и да дадеш на човека до теб, то рано или късно ще се върне при теб.

А ти даваш много.:)


Re: Самците Гама
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 12.12.2013 @ 20:50:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
А какво да кажем ние - делта?;) Сега ще кажеш да вървим по делтите, нали?;)
Много са готини твоите текстове - търпят разни асоциации и въобще!:)