Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 929
ХуЛитери: 4
Всичко: 933

Онлайн сега:
:: ivliter
:: AlexanderKoz
:: rady
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТрилогията Матрицата - мнения, разсъждения и вярвания
раздел: Еротика
автор: metal_gearsolid

Според мен идеята в трите филма е гениална - особенно в първия, защото е много оригинална. След като гледах първия филм, бях си задал въпроса дали нашия свят не е Матрица.
Ами ако един ден всичко до момента се окаже една голяма илюзия. Сигурно тогава всички хора ще преживеят голям психически срив. Ще стане много страшно, ако се озовем в опасна за човешката цивилизация реалност. Границата между реалност и нереалност ще бъде напълно невидима.
От друга страна всичко това е много вълнуващо, защото може би тогава ще открием истинските произход и цел на човешкото съществуване. От къде идваме? Накъде отиваме? В момента компютърните технологии се развиват със светлинна скорост и сигурно след време ще бъде създадена някаква Матрица, а може би вече се работи върху такъв проект.
Друг въпрос, който ме вълнува е дали човешката цивилизация и планетата Земя не са плод на научен експеримент на извънземни същества, които управляват всичко в нашия свят включително и човешкия характер. Ако това е истина, тогава ще се окаже че хората нямат личен живот. Ами ако извънземните решат да сложат край на експеримента? Дали тогава човекът ще стане независим или ще бъде унищожен от създателите си? Въобще не ми се мисли за второто.
Преди няколко години бях чел една статия за теория на алтернативните вселени. В нея се споменаваше, че ако на един човек в будно състояние дадена обстановка му се стори позната като спомен от миналото, това означава, че обстановката вече е преживяна в друга или други алтернативни на нашата вселена вселени, в които всеки човек от нашия свят има свое копие, което води същия начин на живот, но с малки разминавания в периодите от време - минало или бъдеще. Аз лично до сега съм почувствал доста познати обстановки. Може би има поне малка частица истина в тази теория. А дали сънищата не са някакъв портал към други светове?


Публикувано от hixxtam на 16.11.2004 @ 15:05:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   metal_gearsolid

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:27:38 часа

добави твой текст
"Трилогията Матрицата - мнения, разсъждения и вярвания" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Трилогията Матрицата - мнения, разсъждения и вярвания
от Hammill на 17.11.2004 @ 00:01:11
(Профил | Изпрати бележка)
Идеята на филма съвсем не е оригинална. Още в индийската философия се говори за омаята на сетивия свят за т.нар. "Мая", говори се, че всичко което виждаме и чуваме е една илюзия, матрица, която ни отдалечава от истинския свят.
Също така дравногръцките философи са се запитвали какъв е критерият, по който можем да различим сън от реалност и как може да сме сигурни, че целият свят не е един сън. И въпросът би бил тогава: какво предстои след събуждането.

А Декарт пред 17 век е поставил нещата още по-радикално. Той собствено представя този сюжет който авторите на филма са преписали от него. Декарт пита: как може да сме сигурни, че це' всъщност не е едно театро, което някакъв зъл демон разиграва пред мен с намерението да ме мами?

Декарт продължава по нататък - как може да съм сигурен, че други хора изобщо съществуват и че те не само мои илюзии, подобно на света, в който ги срещам? Декарт би се подсмихнал и добавил, че още по-малко мога да съм сигурен, че извънземни съществуват, след като не мога да съм убеден в съществуването на тези хора, които постояннно срещам.

Така, че не прибързвай да обявяваш плоски и повърхностни филми като "Матрицата" за гениални.
В света на киното има много по-хубави филми от онези правени в Холивудската матрица за производство на евтини удоволствмия.


Re: Трилогията Матрицата - мнения, разсъждения и вярвания
от samin (kireza@abv.bg) на 19.07.2006 @ 17:40:28
(Профил | Изпрати бележка) http://kirezasobich.free.bg/001_lubovna_lirika.htm
Гледал съм матрицата....Дали светът ни е реален?
Много лесно се проверява - удряш си пръстите с

чукче и ако не са смазани,то нашият свят е една
илюзия!Пробвай...))))))))))))))))))))))))