Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 768
ХуЛитери: 0
Всичко: 768

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСвободен час във Вселенското училище
раздел: Разкази
автор: sav11

И тогава пак го срещнахме, да онзи същият мъдрец, детето мъдрец. Имахме урок по пътешествия в съзнанията, но Съзнанието, бе заето и затова тръгнахме да се разхождаме из една красива млада гора с много дървета.
Детето мъдрец си лежеше с ръце зад главата и гледаше към небето. Двете слънца светеха приятно в различни цветове. Едни от най-интересните слънца във Вселената. Прилепени едно до друго в перифериите си, те кръжаха около планетата, а не планетата около тях.
Детето мъдрец ни видя и каза:
- Здравейте, защо не сте на урок?
- Съзнанието е заето и затова сме свободни – отвърнахме ние.
- Учителю – попита един от нас – разкажи ни за любовта.
- Любовта? – повтори той. Какво да ви разкажа? Тя не може да се разказва. Не може да се анализира, не може да се изучава. Тя е индивидуална за всеки и всичко.
- Но аз я срещнах – каза един от нас. Беше момиче закле ми се във вечна любов, а после си замина.
- И аз срещнах момиче, което направи същото – обади се друг.
- И аз, и аз, и аз, и аз – дочуха се много гласове.
Момчето мъдрец се усмихна и после каза:
- Съжалявам, не мога да ви помогна. Но знам една човешка поговорка. “От това, което иска жената и Господ трепери”. Вие едва ли сте с такъв статут, така, че успокойте се и не му мислете. Но за да бъда откровен с вас, ще трябва да ви кажа, какво представляват всъщност човешките същества и това, което наричат любов.
- Тези, които искат вярност и любов, когато я получат , след време я предават. Приемете го. Няма нищо постоянно. Самите вие сте противоречия на самите себе си. Искам да ми кажете има ли сред вас такива, които са обещавали вечна любов на някое момиче и после са я изоставяли?
Групата се спогледа. Почнаха да вдигат ръце един по един и то повечето бяха същите тези, които се оплакаха от момичетата.
- Аз няма да коментирам – каза мъдреца. Вие сами се заразявате един от друг. Някой е постъпил така с вас, после вие с друг. За да си го върнете или както казах, защото вече сте заразени. За да получите нещо сте готови да обещаете всичко, но когато го получите вече искате и нещо друго и ново и различно или пък искате и това, което имате и всичко останало! Алчно е. А и цената е много висока – парченца от душите ви. Някои си мислят, че са бездушни и безскрупулни и не им пука, но всъщност и те плащат, даже по-скъпо. Вижте, знам, че е много трудно, но трябва да се научите на самота. Всичко и всички ще ви предаде, освен може би майките ви. Всевишният никога няма да ви забрави и това какво ще прави с вас, вече си е само негова работа. Можете единствено да му се молите и да му благодарите. Ако имате късмет ще ви чуе и ако реши, че е за ваше добро и не е в разрез с неговите планове, може и да изпълни молбата ви.
- Но какво е любовта? – настоя един ученик. Защо я искаме и ни липсва, а после ни боли и страдаме.
- Както всичко, така и любовта не е само радост и щастие. Всичко си има по две страни. Някои неща и по-повече. Ето ви един пример. Всички обичате да ходите да се печете на слънце и да плувате във водата. Но не стоите само под слънцето или само във водата. Редувате малко се печете, малко се разхлаждате. Колкото и да е приятно слънцето, любовта тя ще ви изгори ако не се разхлаждате. А и смятам, че проблема ви вече е решен. Има емоционроботи. Перфектна биологична клонингова структура. Всъщност са си истински хора. Само, че може да си ги програмирате. Искате да ви е вярна, само и го прошепвате и готово. Харесвате дадена жена, било тя актриса, красавица или която и да е, и тази при вас придобива същият образ. Прошепвате й на кого да прилича визуално и какви качества да има. Какво да прави, как да се държи и така нататък и тя за секунди се превръща в това, което искате.
- А жените и те ли ще могат да си поръчват така мъже.
- Разбира се – засмя се мъдреца.
- Ама аз знам народи, където жените са били такива още от преди милиони години – обади се едно момче. Мили, покорни, послушни и верни.
- Да, но и те са имали чувства и са страдали. Мислите ли, че не са изживявали свои си неща? А тези нови биосъщества просто ще ви бъдат верни и винаги можете да разчитате на тях. И най-важното никога няма да страдат и на вас да ви е неприятно, че те страдат и ще ви защитават, каквото и да стане. Защото освен, че са умни и красиви са и много силни. Разбирам и подвъпроса, който не ми задавате. Да, ще можете да имате неограничен брой същества, но пък, защо ли, след като това, което имате всяка една минута ще може да придобива образ, който си поискате.
Ние се спогледахме удивени и изненадани.
- Ами защо не сме чували за тези същества? - запитахме.
- Защо, защо? Защото още се обучавате. Когато получите знания да можете да си ги правите сами, ще ги имате – отвърна мъдреца и се изтегна.


Публикувано от alfa_c на 15.10.2013 @ 22:16:07 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   sav11

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 03:36:18 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Свободен час във Вселенското училище" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.