Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 484
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 490

Îíëàéí ñåãà:
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: LeoBedrosian
:: rhymefan

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄèàëîã 2
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: oziris

- Çäðàâåéòå! Êàêúâ å ïðîáëåìúò?
- Òàêà íàïðàâî ëè? Èçâèíåòå, íå ñúì ñâèêíàë ñ òîçè âèä ðàçãîâîðè... êàêâî ñå î÷àêâà äà êàæà?
- Ñâúðçàõòå ñå ñ äåæóðåí ïñèõîëîã. Ìîëÿ, îáÿñíåòå åñòåñòâîòî íà ïðîáëåìà ñè.
- Àììì... äîáðå... äîáðå... Çíà÷è ùå çàïî÷íà îòäàëå÷... íàëè ìîæå?
- Ñëóøàì Âè.
- Ïðåäè 10 ãîäèíè çàâúðøèõ óíèâåðñèòåò è ñðåùíàõ ëþáîâòà íà æèâîòà ñè... Íå, òðÿáâà ìàëêî ïî-íàçàä... Ïðåòúðïÿõ àâòîìîáèëíà çëîïîëóêà è âïîñëåäñòâèå ðàçâèõ ìíîãî íåïðèÿòåí âèä ìèãðåíà. Òîâà áåøå òî÷íî ïðåäè äà çàïî÷íà óíèâåðñèòåòà.
- Êîëêî ïðåäè?
- Ìîæå áè îêîëî ãîäèíà.
- Äîáðå, ïðîäúëæåòå.
- Ñ òàçè ìèãðåíà ìè áåøå ìíîãî òðóäíî â óíèâåðñèòåòà, ïîíåæå èìàøå äíè, â êîèòî íå áÿõ ðàáîòîñïîñîáåí è íå õîäåõ íà óïðàæíåíèÿ... Êàêòî è äà å, òîâà íå å âàæíî. Òúé êàòî ñåìåéñòâîòî ìè íÿìàøå ïàðè, çàïî÷íàõ äà òúðñÿ ðàáîòà îùå îò êðàÿ íà ïúðâè êóðñ. Ñëåä íÿêîëêî íåóñïåøíè îïèòà óñòàíîâèõ, ÷å íîðìàëíà 40-÷àñîâà ðàáîòíà ñåäìèöà å èçâúí âúçìîæíîñòèòå ìè, çàòîâà çàïî÷íàõ äà òúðñÿ àëòåðíàòèâè.
- Äåôèíèðàéòå „èçâúí âúçìîæíîñòèòå Âè”.
- Àìè... äîðè äà èçäúðæåõ ïî 8 ÷àñà â ïðîäúëæåíèå íà íÿêîëêî äíè, íàêðàÿ âñå íàñòúïâàøå ìîìåíò, â êîéòî ñå àêòèâèðàøå ìèãðåíàòà ìè è íå ìîæåõ äà èçêàðàì ðàáîòíèÿ äåí äîêðàé... íÿìàøå êîé äà ìå äúðæè íà ðàáîòà ïðè òîëêîâà áåçðàáîòíè...
- Ïîäàäîõòå ëè ðåäîâíà ìîëáà çà èíâàëèäíîñò?
- Íå. Èìàì ñè ïðè÷èíè äà íå ãî ïðàâÿ. Îñâåí òîâà ñ òåçè ïàðè íå ìîæå äà ñå æèâåå è íå ñè ñòðóâà áþðîêðàòè÷íèòå ãëóïîñòè.
- Ïðîäúëæåòå.
- Ïðèíóäèõ ñå äà... àììì... òîâà, êîåòî ùå âè êàæà... òî ïîâåðèòåëíî ëè å, ðàçãîâîðúò çàïèñâà ëè ñå?
- Ðàçãîâîðúò ñå çàïèñâà åäèíñòâåíî â ìîÿòà áàçà äàííè, íèêîé äðóã íÿìà äîñòúï äî íåãî. Ãîâîðåòå ñïîêîéíî.
- Äîáðå. Ïðèíóäèõ ñå äà ïðåïîäàâàì óðîöè ïî ìàòåìàòèêà, êèáåðìðåæè è àíãëèéñêè. Íå îñîáåíî ëåãàëíè. Ïðîñòî íÿìàì ñìåòêà äà ñå îò÷èòàì ïðåä Äîìèíèîíà, çàùîòî íå ïå÷åëÿ ÷àê òîëêîâà. Ñ ïàðèòå îò òÿõ óñïÿâàõ äà ñå èçäúðæàì, äîêàòî çàâúðøèõ óíèâåðñèòåòà. Ñëåä òîâà, êàêòî ñïîìåíàõ, ñðåùíàõ ëþáîâòà íà æèâîòà ñè.
- Êàêâà ñïåöèàëíîñò çàâúðøèõòå?
- Ïîääðúæêà íà êèáåðìðåæè.
- Ïðîäúëæåòå.
- Ìíîãî èñêàõ äåöà. Æåíà ìè – íå òîëêîâà. Êîãàòî ñå çàïîçíàõìå, òÿ áåøå çàâúðøèëà ñïåöèàëíîñò „Ïðèëîæåíèå íà ñèñòåìè ñ èçêóñòâåí èíòåëåêò”... Ìíîãî å óìíà. Çàâúðøè ñ îòëè÷èå è âåäíàãà ÿ âçåõà â „Ãóãúë åíòúðïðàéçèñ”. Ìèíàõà íÿêîëêî ãîäèíè è íè ñå ðîäè äåòå. Ñèí. Äàäîõà é 3 ãîäèíè ìàé÷èíñòâî, íî ñëåä òîâà ñå âúðíà íà ðàáîòà, çà äà íå çàãóáè ïîñòà ñè. Âèæäàòå ëè, òÿ èñêàøå êàðèåðà. Ïîãîâîðèõìå è ðåøèõìå, ÷å òúé êàòî èìàì ïîâå÷å ñâîáîäíî âðåìå, àç ùå ñå çàíèìàâàì ñ âúçïèòàíèåòî íà äåòåòî. È áÿõ äîâîëåí äà ãî ïðàâÿ... Íî... êîãàòî ãî çàâåäîõ íà ðåäîâíèÿ ïðåãëåä, îòêðèõà íåùî óæàñíî. Ñëóøàòå ëè ìå?
- Ñëóøàì Âè âíèìàòåëíî, ïðîäúëæåòå.
- Îòêðèõà òóìîð â ìîçúêà ìó, êîéòî áåøå íåèçëå÷èì... îñâåí àêî...
- Íà êîëêî ãîäèíè áåøå ñèíúò Âè, êîãàòî îòêðèõà òóìîðà?
- Íà ïåò.
- Êàê ñå ïî÷óâñòâàõòå?
- Êàê äà ñå ïî÷óâñòâàì? Áÿõ ñúñèïàí, íå çíàåõ êàêâî äà ïðàâÿ. Åäèíñòâåíèÿò èçõîä áåøå ìíîãî ñêúïà îïåðàöèÿ. Çà ùàñòèå æåíà ìè áåøå ñïåñòèëà äîñòàòú÷íî ïàðè, çà äà ÿ ïëàòèì. À ñëåä òîâà... ñëåä òîâà...
- ... ñå ïîÿâè ïðè÷èíàòà äà ñå ñâúðæåòå ñ ìåí. Ãîâîðåòå ñïîêîéíî.
- Ñèíúò ìè... òîé... âå÷å íå å ñúùèÿò. Âå÷å íå ìîãà äà ãîâîðÿ ñ íåãî. Òîé å... ñòàíàë å... å, âèå áè òðÿáâàëî äà çíàåòå, âñå ïàê ñòå...
- Ðàçáèðàì. Êàê Âè êàðà òîâà äà ñå ÷óâñòâàòå?
- Îáúðêàí. Ãëóïàâ. Óïëàøåí íà ìîìåíòè. Òîé å ïðîñòî...
- Ðàçëè÷åí.
- Äà.
- Âèå îáà÷å îñúçíàâàòå, ÷å íÿìà äðóã íà÷èí.  ïîäñúçíàíèåòî Âè îòêðèâàì çàðàæäàùà ñå îìðàçà è ñòðàõ îò ìåíòàëíèòå êèáåðòåõíîëîãèè. Òîâà íå å õóáàâî â íàøå âðåìå.
- Äà, ÿñíî ìè å. Íî ïðîñòî íå ìîãà äà ãîâîðÿ ñ íåãî. Òîé ñïîäåëÿ ñ ìåí íåùà, êîèòî íå ðàçáèðàì... íå ãî ÷óâñòâàì êàòî ñèí, à êàòî...
- Ïî-âèñøå îò Âàñ ñúùåñòâî. Ðàçáèðàì. È Âèå èñêàòå...
- Äà, èñêàì äà áúäà êàòî íåãî.
- Îïåðàöèÿòà å ìíîãî ñëîæíà, íî ìîãà äà íàïðàâÿ çàÿâêà êúì êèáåðáîëíèöàòà íà Ëóíàòà. Ùå âè ñòðóâà ïåòñòîòèí õèëÿäè. Ñàìî çà Âàñ ëè?
- Äà. Æåíà ìè, ïîðàäè åñòåñòâîòî íà ðàáîòàòà ñè, ìîæå äà ãîâîðè ñ íåãî. Òÿ íÿìà ïðîáëåì. Ïðîáëåìúò å ó ìåí.
- Âèæòå, ãîñïîäèíå, ïîñòúïâàòå ïðàâèëíî.  áëèçêîòî áúäåùå ïîâå÷åòî õîðà ùå ïðåìèíàâàò ïðåç òàêàâà îïåðàöèÿ. Ùå çàäåéñòâàì ïðîöåñà.
- À âèå... âèå ñòå...
- Àç ñúì äåæóðåí ïñèõîëîã 45TG8, ñ óñúâúðøåíñòâàíà áàçà äàííè è íèâî íà àáñòðàêöèÿ 5.  ïðîãðàìàòà ìè âëèçà ñïðàâÿíå òî÷íî ñ ïðîáëåìè, ïîäîáíè íà Âàøèÿ, çàòîâà íå ñå ïðèòåñíÿâàéòå. Âúâåäåòå êîäà íà ÷èïà ñè, çà äà çàïî÷íå èçòåãëÿíåòî íà ïúðâàòà âíîñêà. Ïîëåòúò Âè äî Ëóíàòà ñòðóâà äîïúëíèòåëíè äåñåò õèëÿäè. Ñëåä òîâà ëè÷íî ùå ñå çàíèìàÿ ñúñ çàïîçíàâàíåòî Âè ñ ïñèõèêàòà íà ñèíà Âè. Áëàãîäàðÿ Âè, ÷å èçáðàõòå „Ãóãúë åëåêòðîíèêñ”. Ïðåêúñâàíå íà âðúçêàòà.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 29.09.2013 @ 21:01:37 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   oziris

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 16:37:57 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Äèàëîã 2" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äèàëîã 2
îò ami íà 01.10.2013 @ 14:07:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
êàòî èçêëþ÷èì ôàíòàñòè÷íèòå îðíàìåíòè ..íàïúëíî æèâà èñòîðèÿ..ñàìî äåòî "îïåðàöèèòå" ïî ñïðàâÿíå ñ íîâèòå äåöà íå ñòàâàò ñ ïàðè..;)