Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 804
ХуЛитери: 2
Всичко: 806

Онлайн сега:
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНямало едно време...
раздел: Есета, пътеписи
автор: Tzeck

Имало едно време... Нали така започват приказките - имало било там едно време нещо си. Само дето всъщност нищо не е имало. Нито времето го е имало, нито дворците, нито горите тилилейски, нито дори принцовете и принцесите и всички останали второ- и третостепенни персонажи. Нищо. Една голяма измислица.
Имало нещо, дето всъщност хич го е нямало и едва ли ще го има някога. Кой си позволява да ни пробутва подобни глупости? "Нямало едно време..." - ето така би трябвало да започват приказките! И като каже някой: "Ау, колко е хубаво - като приказка!". Що за тъпотия? Как може нещо да е хубаво като друго нещо, което реално не съществува? Следващият път като чуете някой да възкликва възхитен нещо от рода на: "Колко приказно красив е този залез", имайте си едно на ум - подлецът всъщност казва: "Този залез на нищо не мяза!" Бъдете сигурни, едва ли човекът иска да намекне, че залезът прилича на Спящата красавица или някое от седемте джуджета. Залезът си е залез - прилича на спускащо се зад хоризонта слънце и в него няма нищо приказно, защото си е съвсем истински. А и в приказките няма залези. Нито изгреви. Има само промоционални пакети от "три дни и три нощи", вървящи в комплект с евтин кетъринг, без включена цена на доставката (сеното за конете си го плаща инициаторът на гуляя). Очевидно за редовни клиенти се предлагат и леки наркотици, с които може да се обясни безметежното щастие "до края на дните си" (за неизменната влюбена двойка офертата задължително включва и доживотна доставка на виагра). Освен това я се опитайте да се тъпчете с ядене и пиене в продължение на 72 часа! Това може да е някакво напредничаво китайско мъчение, но не и забавление. Всичко това с кетърингите, наркотиците и въобще цялата капиталистическа консуматорска идилия някак не се връзва с комунистическата същност на приказните общества, където престъпления почти няма, а и да има се хващат и наказват твърде бързо, и всички са доволни и сити под зоркия справедлив поглед на Царя Честити. Не е ли парадоксално, че комунизмът, който си е класическа приказка без хепи енд, но убеждаваща през цялото време слушателите си в обратното, се явява основа на приказки с хепи енд, които пък до самия си край манипулират всички, че хепи ендът е невъзможен? Абе, сложно нещо са това приказките. Сложно и тъпо. Вместо да си пуснеш новините в седем... Дето всичко е реално, та чак накъртва и ти се приисква да се завреш в някоя приказка. Имало едно време... Защото там - в приказките - доброто винаги побеждава, дори и реално да не съществува. И ти винаги си важен. В реалността ставаш важен единствено ако влезеш в новините в седем... Хубаво нещо са това приказките. Ех, приказките... Приказно красиви са те. Искам да живея в приказка, в която по цял ден гледам изгреви и залези. Ама няма - в приказките има само "три дни и три нощи"... А красавицата спи, та се къса. Какво да правя с непробудно спяща красавица? Не! Това дори не бих си го и помислил! За какъв ме взимате?! О, по дяволите красавицата - има толкова порно канали! Там са нощите от приказките. Без изгреви и залези за какво са ни дните?


Публикувано от aurora на 24.09.2013 @ 14:20:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Tzeck

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 18:52:01 часа

добави твой текст
"Нямало едно време..." | Вход | 4 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Нямало едно време...
от suleimo на 24.09.2013 @ 16:07:41
(Профил | Изпрати бележка)
:) Ха, като ода за прецакания любител на приказки!
Два пъти го четох и цялата истина е както си го написал.
Поздравления!


Re: Нямало едно време...
от wingstofly на 24.09.2013 @ 18:30:36
(Профил | Изпрати бележка) http://wingsto.wordpress.com/
Много свежо, харесах си го:) Здравей!


Re: Нямало едно време...
от typa на 26.09.2013 @ 05:26:28
(Профил | Изпрати бележка)
Хм, той, комунизмът, хич не беше приказка, най-малкото затова, че едно време баш си го имаше, за разлика от хепи-енд -а, който по най-приказния начин така и не се състоя... "Абе, сложно нещо са това приказките", а? ;) Най-важното, обаче, е децата да бъдат мили :))


Re: Нямало едно време...
от mariq-desislava на 15.04.2016 @ 20:43:05
(Профил | Изпрати бележка)
Има си хепи енд и твоята приказка - порнографски.:) Реалността си е съвсем такава.