Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 833
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 837

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌîñòúò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: lubara

×åñòî ñè ìèñëÿ çà íåãî. Ïðîëåòòà ïúòóâàõ ñ êîëàòà, è çàùî íå ñïðÿõ äà ãî ñíèìàì, ñàì íå ðàçáðàõ. Íàâÿðíî å îò îíåçè âðåìåíà, êîãàòî Áàëêàíà å áèë ïðåêîñÿâàí ñàìî ñ êîíå è êàðóöè, íå âÿðâàì äà å îò âðåìåòî íà àâòîìîáèëèòå. Ìàëúê, êàìåíåí, òåñåí, îáðàñúë ñ ìúõ è ïàïðàòè.  ïîäñòúïèòå íà Áàëêàíà. Ìîæå è êúðâàâîòî ïèñìî äà å ìèíàëî ïðåç íåãî, êîé äà ìè êàæå. Ðàçõîäêàòà áåøå â åäèí ïðåêðàñåí äåí, îáèêîëèõ äâå ÷èñòè è ñïðåòíàòè ãðàä÷åòà, âëÿçîõ â íÿêîëêî êúùè ñ àñìè è ñíèìêè íà âåëèêè áúëãàðè. Íî ïðåç öÿëîòî âðåìå èìàõ ÷óâñòâîòî, ÷å íåùî ñúì ïðîïóñíàë.
Òàêà ïðåäè ãîäèíè çà ïðúâ è ïîñëåäåí ïúò ñå ñêàðàõ ñ áàùà ìè. Ïî-ñêîðî ðàçãîâàðÿõ íåòúðïåëèâî è íå ìó ñïåñòèõ íÿêîè èñòèíè. À òîé íå çàñëóæàâàøå òîâà, áåøå âå÷å ÿñíî, ÷å íÿìà äà ãî áúäå îùå äúëãî. Îñòàâèõ ãî â ìàëêèÿ àïàðòàìåíò, áåøå ìè êàçàë, ÷å íà äðóãèÿ äåí èñêà äà îòèäå ïðè ï÷åëèòå ñè, äâà êîøåðà, êîèòî äàâàõà òúìåí è àðîìàòåí ìåä. Îòñêîðî ñå áåøå çàõâàíàë ñ òîâà ñâîå õîáè, íÿìàøå âå÷å ñèëè äà îáèêàëÿ áàèðèòå çà ãúáè è ãîðñêè ïëîäîâå. Áåøå ñè êóïèë äâå êíèãè çà ï÷åëàðñòâîòî. Îùå ãè ïàçÿ, íåùî íå ìè äàâà ñèëè äà ãè èçõâúðëÿ… È òîâà â åäíî ñåëî ïîä âðúõ Áîãäàí, êúäåòî å ìèíàëî ìëàäîñòòà ìó.
Íà äðóãàòà ñóòðèí îòèäîõ â àïàðòàìåíòà, íàäÿâàõ ñå äà íå å çàìèíàë. Íÿìàøå ãî, áåøå ñè îïðàâèë ëåãëîòî, êàêòî âèíàãè, è íà ìåí ìè ñå íàñúëçèõà î÷èòå. Âçåõ åäèí áÿë ëèñò, è íàïèñàõ íåùî êðàòêî, ñ êîåòî ñå íàäÿâàõ äà çàáðàâèì çà ñòàíàëîòî ïðåäèøíàòà âå÷åð. Ïîñëå ìè ñòàíà ÿñíî, ÷å ñ òîâà íèùî íÿìà äà ïðîìåíÿ. Òà òîé å áàùà ìè, âèíàãè ìè å ïðîùàâàë…È ñêúñàõ ëèñòà.
Ñåãà ñè ñïîìíÿì êàê ïðåäè òðèäåñåòèíà ãîäèíè, â åäèí êðàñèâ è íåïîçíàò ãðàä, êúäåòî ñå áÿõìå çàòî÷èëè ñ æåíà ìè êàòî îòøåëíèöè öåëè äâå ãîäèíè, àç ÿ îñòàâèõ, çà äà ñâúðøà íåùî, êîåòî ñúì çàáðàâèë âå÷å. È îò ïðîçîðåöà íà àâòîáóñà, â êîéòî ñå êà÷èõ, âèäÿõ êàê ñå îòäàëå÷àâà, ñ åäíè ñìåøíè äúðâåíè ñàíäàëè, áåç äà ñå îáðúùà íàçàä. Âñå ïàê ñå áÿõìå ðàçäåëèëè çà íÿêîëêî ÷àñà. È òîãàâà èçâåäíúæ èçâèêàõ íà øîôüîðà, ÷å òðÿáâà äà ñëÿçà. Ïî÷óâñòâàõ ãî òîëêîâà ñèëíî, ÷å ÷àê ìå çàáîëÿ… íàñòèãíàõ ÿ, òÿ ñå óñìèõíà è äåíÿò áåøå ïðåêðàñåí. À ðàáîòàòà, êîÿòî èìàõ äà âúðøà, íå ñå ñåùàì çà êîãà ÿ îòëîæèõ.

Ïðåäè ñåäìèöà ñëÿçîõ îò âëàêà, â öåíòúðà íà ãðàäà, íà öåíòðàëíèÿ ãîëÿì è õóáàâ ïëîùàä ìàéêè ðàçõîæäàõà äåöàòà ñè. Áåøå ðàííà âå÷åð, âñè÷êî íàîêîëî ìè áåøå òàêà ïîçíàòî, âñå ïàê òîâà å ãðàäúò íà ìîåòî äåòñòâî. Ñåäíàõ íà åäíà ïåéêà è óñåòèõ êàê êúì ìåí ñå îòïðàâèõà åäíè áëåñòÿùè î÷è. Òîé áåøå ñ ìðúñíè äúíêè, äðèïàâà ðèçà è áðàäà, íå âèæäàëà ñêîðî áðúñíà÷. Òúêìî áÿõ çàïàëèë öèãàðà.
- Ùå òè äàì, ñåãà ùå ãîâîðÿ ïî òåëåôîíà- îòãîâîðèõ ìó, èçïðåâàðâàéêè ìîëáàòà ìó.
Òúðïåëèâî ìå èç÷àêà, ïðåãúíàë êîëåíå íà ñúñåäíàòà ïåéêà, çà äà íå ìå áåçïîêîè. Êîãàòî ñâúðøèõ êðàòêèÿ ðàçãîâîð, ïðîòåãíà ðúêà.  íåÿ èìàøå åäèí ëåâ è íÿêîëêî æúëòè ìîíåòè.
- Íå ìîãà äà òè äàì ïàðè, åòî òè öèãàðà, ñúùîòî å.
Óñåòèõ ðàçî÷àðîâàíèåòî ìó, íî âñå ïàê íàìåðè ñèëè äà ìè áëàãîäàðè.
- Íÿìà íèùî, íàëè óòðå àç ìîãà äà òè ïîèñêàì. Òóê èìàì áðàòîâ÷åä, íî âðàòàòà íà êúùàòà å çàêëþ÷åíà, à íå ìó çíàì òåëåôîíà. Èìà ïðè êîé äà îòèäà - êàçàõ ìó è íàïðàâèõ íÿêîëêî êðà÷êè.
- Òàêà å, çàùî ïúê äà íå ñòàíå òàêà - îòãîâîðè ìè òîé, áåç äà ñè âÿðâà ìíîãî, ÷å ùå äî÷àêà òàêúâ äåí, â êîéòî ìîæå äà ïî÷åðïè, ïúê ìàêàð è åäíà öèãàðà.
Íî íàëè âñå ïàê äâàìàòà ìó çàïàçèõìå äîñòîéíñòâîòî…

Íà äðóãèÿ äåí, íà ïúò çà âêúùè, ïàê ñè ìèñëåõ çà ìîñòúò.
Òðÿáâà äà îòèäà, íÿìà íóæäà äà ÷àêàì äà èçñêî÷è íÿêàêâà ðàáîòà çà âúðøåíå â îíçè êðàé.
Ïðîñòî ùå îòèäà äà ãî âèäÿ. Ùå ñëÿçà îò êîëàòà è áåç äà áúðçàì ùå ìó íàïðàâÿ íÿêîëêî ñíèìêè. È òîãàâà, êîãàòî ãî âèäèòå êàê èçãëåæäà, ùå ñå ñúãëàñèòå ñ ìåí, ÷å ñè å çàñëóæàâàë ïúòÿ, êîéòî òàêà òðóäíî ïîíÿêîãà ìèíàâàìå.
Ìàêàð, ÷å â ñðàâíåíèå ñ ÷îâåøêèÿ æèâîò òîé å òîëêîâà êðàòúê.

18.09.2013 Ëþáîìèð Íèêîëîâ



Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 19.09.2013 @ 10:19:31 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   lubara

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
386 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 25673
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ìîñòúò" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìîñòúò
îò agripina íà 19.09.2013 @ 10:56:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ôèëîñîôñêà òâîðáà, êîãàòî òå ÷åòà, ñëàãàì î÷èëàòà çà âèæäàíå â ìèíàëîòî è â áúäåùåòî! Ïîçäðàâè!


Re: Ìîñòúò
îò lubara íà 19.09.2013 @ 12:14:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Àç è ôèëîñîô, íåùî ñè ñå îáúðêàëà. Ñ äîáðî ÷óâñòâî ãî êàçâàì, áëàãîäàðÿ òè, agripina!

]


Re: Ìîñòúò
îò agripina íà 19.09.2013 @ 13:30:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìîæå è äà ñúì ñå îáúðêàëà, èñêàøå ìè ñå äà òå ïîõâàëÿ, çàùîòî íàèñòèíà ìè õàðåñâà, è àç ãî êàçâàì ñ íàé - äîáðè ÷óâñòâà! Ïîçäðàâè!

]


Re: Ìîñòúò
îò lubara íà 19.09.2013 @ 13:57:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://lubopnikolov.blogspot.com
Ðàäâàì ñå äà ãî ÷óÿ ïàê. Àìè òàêà ìè äîéäå, çàòîâà òàêà òè îòãîâîðèõ. Áúäè çäðàâà è îòíîâî òè áëàãîäàðÿ!

]