Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 793
ХуЛитери: 4
Всичко: 797

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСелски развод по френцки
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

Киро Тиро го фана съклета и от кризата ли от кво ли никой се не сеща, ама зе та остави прощална белешка на жената си, каде е доведе от некаков френци град и на нея написал. На белешката, а не на женаси.

Тека и тека скъпа моя, язе съм решил че тека повече нема накаде. Не да кажеш че не живееме добре, дума да не става. Обаче защото понеже се нещо каточели не е баш като при ората, на мене ми дойде връз нанагорно и ми отказаа спирачките. Е не може льобима моя, секидневно да гледаш нешанал джиографик, а една дума не си обелила на козата от кво те повним ебаси. Откак се земахме още по времето на Беров, се слагаш на масата цвеке и свещи палиш, а тека и не се изучи как се пръжат яйца с лук, ели със сланинка, апа за как се прават пръжки с боб изопщо да не говориме. И друго има ма шери. Льобов, льобов, ама само на френцка льобов на човек му иде не баш накъмто както при разнобразие да речеме. Що и вола нищо че не е човек, ама и он обича да оре надлибоко и отпред и отзад. А не само да си лежи кротко и да слуша жо тем, не е ли тека. Ето поради което язе реших, че нема що да продалжeваме тиа мъки и неволи да савместиме твойто вазпитание и мойте нужди, що откъде и да го погледнеш, они май са несавместими въобще изобщо ебаси. И понеже защото съм сигорен че нема да се опрайш ако ръгнем да делиме нещата, ти оставам сичко - и къщата и козата и градината и телезизоро с нешанал джиографик, само кучето зимам с мене си, що ако ти го оставим и него, нема да издаржи живо повече от две недели да му не проговориш нищо и те тека.

И Киро пална тиро и отпраши да търси савместима женска, ама що па накъде европата ръгна никой ти не казва.
Мале онаа оставената френцка женска се поболе ебаси.
Ама страданиата нейни и они се оказаа не като при нашенките да речеш. Наместо да го кълне три пъти на ден преди и след ядане, она кротко си реве при затворени джамове. Ама от ден на ден наместо да намалева, се по-силно добре зе да се чуе зад прозорците й че реве. И нервените й напрежениа леко полеко зеха та се осилиха, та чак един ден пропе ебаси. Ем реве, ем пее таа женска француска - развот ми дай, развот ми дай и повече не ме мачи, земи си кучето, трабанта, но льобовта ми остави - ем пее с глас, ем реве с глас, завалийката нещасна.
И ние у хоремаго решиме че повече тека не може да продалжева да се мъчи жената за нема нищо ебаси. Напрайме савещание и от дума на дума и от рикия на рикия опреме до това, че по сека вероятнос на жената явно и требва некой каде да слуша как она че му вика жо тем. Ама некакси заобиколно на секи му е у акъло кво па толко страшно има у таа нейна френцка льобов, та Тиро ръгна по европата баш по кризата. И намислиме план да теглиме клечки, па на кой му се падне късата да оди да види пръв и те тека.
Добре, ама Къци Ходожнико уж знааше плана, ама зе та прибърза. Да земе да й нарисува картина и лично да е занесе за подарак, сигорно да види че почне ли она да му прай жо тем. Обаче понеже кой го знаа кво му е било у главата, да земе да й нарисува как петел яри кокошка. И нея толко й требвало и савсем дигнала нервените напрежениа, та чак Къци се видел у чудо ебаси. Та жисиеми, та линейки, та я вързаа у бела риза с дълги ръкаве, та айде у градо на лечение уж. Обаче нема мъж у село, на кой да му не минава през акъло, че тиа ьонаци къде я дигнаа с бръзата помош, нема как да не са чуле за жо тем и френцката льобов и като нищо че земат да я изнудат да им изкаже кое що ебаси. А ние па че има само да се чудиме и те тека.

Абе и на тебе ти е ясно, че нема скоро да напрайме савместимос с европата, оно се е видело.


Публикувано от alfa_c на 03.09.2013 @ 12:34:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 14:38:45 часа

добави твой текст
"Селски развод по френцки" | Вход | 4 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Селски развод по френцки
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 03.09.2013 @ 13:38:30
(Профил | Изпрати бележка)
Коментарите са безпредметни, всичко си е казал Глигор. И с френцка либоф и с жо тем, и без все трудно я съвместяваме тая Европа!


Re: Селски развод по френцки
от roza1 на 03.09.2013 @ 17:31:48
(Профил | Изпрати бележка)
Глигоре, то се разбира от горното, че и френцката льобов е на свършване...ебаси.
Дету нема съвместимост нищо не помага...те тека.

Поздрави,ама български!:)


Re: Селски развод по френцки
от Layla (asokolova@mail.bg) на 03.09.2013 @ 22:21:18
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
За пръф път виждам некой избегал от френцка любоф, срамота :)))))))))))


Re: Селски развод по френцки
от libra на 03.09.2013 @ 23:26:01
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))