Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 466
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 468

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàVraca in my heart
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: LeoBedrosian

"Vraca in my heart". Òàêà îçàãëàâèõ ïîñëåäíèÿ ñè ïîñò âúâ Ôåéñáóê. Íà ôîíà íà çåëåíèÿ Áàëêàí è òåàòúðà ñå ðàçõîæäàò íÿêîëêî îò îñòàíàëèòå âñå îùå âðà÷àíè. Íà ïëåòåíèòå ñòîëîâå íÿêîëêî äóøè ïèÿò êàôå. Êàêâî äðóãî äà ïðàâÿò. Íà ïëîùàäà ñà ñïðÿëè äâà-òðè äæèïà, âñåêè çà îêîëî ÷åòâúðò ìèëèîí ëåâà, ùå ðå÷å ÷îâåê, áàñè ïðîñïåðèòåòà!

Áàëêàíà è òåàòúðà ñà ëàéòìîòèâà íà öÿëàòà âÿëà êàðòèíêà. Ïðèðîäà è êóëòóðà, òîâà, êîåòî îáåäèíÿâà æèòåëèòå íà ãðàä÷åòî, êàðà ãè äà ñòîÿò â íåãî è äà ñå ïðîòèâîïîñòàâÿò ñòîè÷åñêè íà íåñãîäèòå - ïðèðîäíè è ñîöèàëíè. È àêî ñðåùó åäíèòå òðÿáâà ïðîñòî äà ñå áîðÿò, òî ñðåùó äðóãèòå óñòîÿâàò áåç äà ïðîòåñòèðàò îñîáåíî.

Äà, òåàòúð èìà, èìà è ìåñòíà òðóïà äåòî òâîðè. Êîëêî è êîè ÿ ãëåäàò å äðóã âúïðîñ. Íÿêîëêî êóëòóðíè äèíîçàâúðà ïîñåùàâàò âñå îùå ïîñòàíîâêèòå è åäâàì îïðàâäàâàò äúðæàâíèòå ѝ ðàçõîäè. Íàñêîðî ãëåäàõ íÿêîëêî ïðåäñòàâëåíèÿ è íå ñà ëîøè, äàæå ìå çàäúðæàõà áóäåí äî êðàÿ èì, êîåòî çà ìåí ñè å ïîñòèæåíèå. Òóê ñå áëàçíÿ äà ñëîæà óñìèõíàòî ëè÷èöå, ñèìâîë íà êîìïþòúðíàòà èíòåðíåò êóëòóðà, íî çà ñåãà ùå ñå âúçäúðæà îò ïîäîáåí ìîäåðíèçúì.

Âèæ áàëêàíà, òîé å äðóãî! Òîé å âå÷íîñò, ïðèðîäà, èçâúí âðåìåòî è ñîöèóìà, èçâúí âñè÷êî, êîåòî îïðåäåëÿ áèòà íè è â ñúùîòî âðåìå å âúòðå â íàñ è â äóøèòå ... Î÷óäâàùî å êîëêî ìàëêî õîðà ñà ãî óñåòèëè èñòèíñêè, õîäèëè ñà ïî ïúòåêèòå ìó, ïèëè ñà îò èçâîðèòå ìó, âëèçàëè ñà â ïåùåðèòå ìó. Òðÿáâà äà ñè ïðèçíàÿ, ÷å ñðåä òÿõ ñúì è àç. Íÿêîëêîòî ìè (ìîæå áè äåñåòêè) èçëèçàíèÿ è èçêà÷âàíåòî íà âúðõîâåòå ìó íå ìå íàïðàâèõà òóðèñò. Äà, îáè÷àì ãî, íî íå ìîæàõ äà ñå íàðåêà áàëêàíäæèÿ. Ôàêò å, ÷å ñëåä êàòî êóáèíêèòå ìè ñå ñêúñàõà îêîí÷àòåëíî íÿìàì òóðèñòè÷åñêè îáóùà. À èìà ëè òóðèñò áåç ïîäõîäÿùè îáóâêè? Îïåðåäåëåíèåòî "íåñåðèîçåí" íå ìå îïèñâà íàïúëíî, ïî-ñêîðî ãðàäñêè ÷îâåê.

"Èäâàé çà ïîñëåäíî," âèêà ìå íàé-äîáðèÿò ìè ïðèÿòåë "ùå òè äàì è îáóâêè è áàãàæà òè ùå íîñÿ, îò òåá ñå èñêà ñàìî äà äîéäåø." ×å çàùî çà ïîñëåäíî, íÿìà äà óìèðàìå. Ùå íàïóñêà ðîäíèÿ ãðàä òîé. Ëèïñàòà íà ïðåïèòàíèå ãî îáðè÷à íà ìèçåðíî è íåäîñòîéíî ñúùåñòâóâàíå, à òîé íå å îò òèÿ äåòî ëåñíî ùå ñå îòêàæàò. Ïî-ñêîðî ñòàäî êîçè ùå ïàñå èç ðàïîëÿöèòå, àìà íÿìà äà ñå ïðåäàäå. Å, êîçè íå ñè âçå, ïðîôåñèÿ èìà è ðåøè äà ÿ óïðàæíÿâà íà äðóãî ìÿñòî. Ïî-ëåñíî íÿìà äà ìó å, íî ïîíå ùå êàçâà, ÷å ñå å ïðîáâàë.

È îòèäîõ. Ïðúõòÿõ ïî ñêëîíà, òðè òåíèñêè ïîäãèçíàõà îò ïîò, íî ñå êà÷èõ. "Å â òàÿ ïåùåðà ùå âëåçåì" ñî÷è íèñúê ñâîä ïðèÿòåëÿ. Íàâåæäàì ñå, îáëúõâà ìå õëàä è îò âúòðå è îò âúí. Êàëÿì ìó îáóâêèòå ïî ìîêðèÿ ãëèíåñò ïîä è ñå ïëüîñâàì êàòî ãîë îõëþâ íà õëúçãàâèÿ äâóìåòðîâ ïðàã, äåòî òðÿáâà äà ïðåìèíà, òà äà âèäÿ êðàñîòèòå ѝ. "Æàëêà ðàáîòà, íàáèðàé ñå" èçáóòâà ìå ïî ñêëîíà òîé è àç , êàëåí êàòî íåäîèçïå÷åí Àäàì ñå äèâÿ íà ñòàëàêòèòè è ñòàëàãìèòè. Êðàñîòè, êîèòî ñàìî Òîé Áàëêàíà ìîæå äà ñúçäàäå, à íèå õîðàòà ðóøèì è èì ñå ïîäèãðàâàìå! Ïðîõëàäíèòå ìó ïúòåêè, êàëíèòå èçâîð÷åòà îò êîèòî òå÷å íàé-âêóñíàòà âîäà, íàïå÷åíèòå ñêàëè è âñè÷êèòå ïðåæóëÿùè è òðúíëèâè ñòåáëà ïî ïúòåêàòà ñà ìè òîëêîâà ìèëè, òàêà ñêúïè êàêòî íå ìîæå äà ìè äîìèëåå è çà íàé-èñêðÿùîòî ïîñòèæåíèå íà öèâèëèçàöèÿòà.

À âå÷åðòà, êîãàòî äîâîëíî ëî÷åõìå áèðè è ñîêîâå èçïèòàõ åäíî îò íàé-ãîëåìèòå çàäîâîëñòâà, ìàêàð è òîëêîâà óìîðåí. Óìîðåí ôèçè÷åñêè, íî ïñèõè÷åñêè îòïóñíàò, îñâîáîäåí è ïðåðîäåí. È áëàãîäàðÿõ. Áëàãîäàðèõ íà Áàëêàíà, ÷å ìå äàðè ñúñ ñâîèòå ãëåäêè è êðàñîòè. Áëàãîäàðèõ íà ïðèÿòåëÿ ìè, ÷å ìå èçâåäå îò åäíîîáðàçèåòî. Áëàãîäàðèõ íà êåëíåðêàòà çà óñìèâêàòà ѝ è íà æèâîòà, ÷å çà ïîðåäåí ïúò äîêàçà ñâîÿ ñìèñúë.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 02.07.2013 @ 14:18:15 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   LeoBedrosian

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 7


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 20:45:26 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Vraca in my heart" | Âõîä | 11 êîìåíòàðà (27 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Vraca in my heart
îò doktora íà 04.07.2013 @ 17:02:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óìîðåí ôèçè÷åñêè, íî ïñèõè÷åñêè îòïóñíàò, îñâîáîäåí è ïðåðîäåí. È áëàãîäàðÿõ. Áëàãîäàðèõ íà Áàëêàíà, ÷å ìå äàðè ñúñ ñâîèòå ãëåäêè è êðàñîòè. Áëàãîäàðèõ íà ïðèÿòåëÿ ìè, ÷å ìå èçâåäå îò åäíîîáðàçèåòî. Áëàãîäàðèõ íà êåëíåðêàòà çà óñìèâêàòà ѝ è íà æèâîòà, ÷å çà ïîðåäåí ïúò äîêàçà ñâîÿ ñìèñúë.


å, ò,âà å...íî êîìåíò, Ëåî!!


Re: Vraca in my heart
îò erka (elokolska@abv.bg) íà 04.07.2013 @ 16:53:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)...ìíîãî ïðèÿòíî è ñïîíòàííî, à áëàãîäàðíîñòòà å íàé-ñâåòëîòî
÷óâñòâî, êîåòî ìîæå äà èçïèòà ÷îâåê, ñëåä ïîäîáíî äîêîñâàíå...!


Ïîçäðàâè, Ëåî! :)


Re: Vraca in my heart
îò vencienchev íà 02.07.2013 @ 14:32:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðî÷åòîõ ñ óäîâîëñòâèå. Ïîçäðàâè, Ëåî


Re: Vraca in my heart
îò secret_rose íà 02.07.2013 @ 16:40:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ìå÷òà ìè å òàçè Âðàöà... :) À òè ìíîãî õóáàâî ðàçêàçâàø...


Re: Vraca in my heart
îò mariposasenelalma íà 02.07.2013 @ 17:18:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âïå÷àòëåíà ñúì!Ïðîñòè÷êî è óâëåêàòåëíî ðàçñêàçàíî è òîëêîâà ìíîãî ïðèðîäíà è äóøåâíà êðàñîòà - â ðàçñêàçà è â òåáå!
Ïîçäðàâè, Ëåî!!!


Re: Vraca in my heart
îò Solara íà 02.07.2013 @ 18:44:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî íà òåá! Ïîçíàâàì ìíîãî äîáðå òîçè êðàé è ñúì ìèíàâàëà íå åäèí ïúò ïðåç Âðàöà. Ìàéêà ìè å ðîäîì îò Áÿëà Ñëàòèíà. :)


Re: Vraca in my heart
îò Krasi_Yankova-Zvezdokril íà 02.07.2013 @ 19:45:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîäíåñúë ñè íè óâëåêàòåëíî åäèí æèòåéñêè øåäüîâúð!


Re: Vraca in my heart
îò rumpel (rumpel@abv.bg) íà 03.07.2013 @ 08:50:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâ íà âñè÷êè èìàùè íåùî îáùî ñúñ Ñåâåðîçàïàäíàòà ÷àñò íà íàøàòà ñòðàíà! È ìîèòå êîðåíè ñà íÿêúäå îòòàì...


Re: Vraca in my heart
îò Milvushina íà 03.07.2013 @ 09:28:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åäíà îò íàé-äîáðèòå òè òâîðáè, Ëåî!

Íå çíàì çàùî âñå íàòèñêàø âúâ âåðòèêàëíà ïîñîêà.  õîðèçîíòàëíà ïîâå÷å òè ñïîðè!


Re: Vraca in my heart
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go2.pl wp.pl) íà 04.07.2013 @ 09:14:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Åõ, òàêà ìå ðàçìå÷òà.
Ñëóæèõìå âúâ Âðàöà (âæ. Âëàäî ßíåâ, Ãîëåìèÿ Õúëì), òàì õîðàòà ñà õîðà, ïðèðîäàòà - ïðèðîäà, âèíîòî - âèíî, äîðè ïîëèöèÿòà - Ïîëèöèÿ, íà àâòîñòîï íè âçåõà, ÷å çàêúñíÿâàõìå çà êàçàðìàòà.

Òîëêîâà ãîäèíè íå ñúì ìèíàâàë îòòàì.


Re: Vraca in my heart
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 13.11.2013 @ 07:49:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìäààà, ñåãà êàòî ãî ÷åòÿ ñè äàâàì ñìåòêà ÷å òîâà áåøå ïðåëîìíèÿ ìîìåíò îò êîéòî ïàê ïðîïèõ.
"È áèðà ïèõ è âèíî ïèõ,
ðàêèÿ ïèõ è ñå îïèõ!"
ÍËÎ

Íå ïðàâåòå òàêàâà ãðåøêà, êàòî ìåí!