Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 779
ХуЛитери: 0
Всичко: 779

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ плен на простащината
раздел: Хумор и сатира
автор: jitanosten

Когато пътувам с автобус от София за Варна, винаги си зарязвам мястото, посочено в билета и сядам на широката задна седалка. Вярно, че там друса, но почти винаги съм сам и мога да се разположа на широко.
Обикновено пътувам през седмицата и автобусите са полупразни. Този път обаче се наложи да деля седалката с някакъв шишкав, с червени бузи мъж, който се намести веднага след мен, като любезно запита:

- Няма да ви преча, нали? Тук има достатъчно място и за двамата.

- Разбира се! – съгласих се, защото това си бе самата истина.

- Не понасям човешка миризма и не понасям да ми бърборят, докато пътувам! – оправда се непознатият.

- Няма проблем! Сутринта се къпах и не съм досадник! – успокоих го, доколкото можах.

- Нямах предвид вас! – вдигна ръце мъжът – Щом сядате тук, значи изпитвате подобни на моите чувства!

Не отвърнах нищо, а в този момент автобуса тръгна, заклати се настрани и навлезе в уличното движение. Подпрях колене на седалката пред мен, притворих очи и се отпуснах. През следващите шест – седем часа можех спокойно да размишлявам, мечтая и дори да поспя. Можех, ........ ако не бе непознатия на седалката до мен!

- Мен ме отгледаха баба и дядо! – ни в клин, ни в ръкав започна да си разказва биографията мъжът, който не обичаше хората да му бърборят. – Родителите ми умрели, докато съм бил още бебе. През лятото отишли на близкия язовир да се къпят, мама започнала да се дави, баща ми се опитал да я спаси и така съм останал сирак. Дядо и баба бяха добри хора, но много пърдяха. Живеехме в една стая и там се хранехме, там спяхме, там всичко правехме. Старците се грижеха за мен, но по цял ден говореха и пърдяха като коне. Каченото върху бюфета радио не се изключваше дори през нощта и така какафонията бе абсолютна. Имаше дни, когато бяхме яли чесън и от газовете така смърдеше в стаята, че чак очите ми се насълзяваха. Излизал съм през зимата навън за минута – две, защото щях да се задуша от вонята.

Дискретно погледнах към спътника си. Той говореше с леко отворени очи, без да ме гледа. Сякаш си говореше сам. Бях готов да му съчувствам за трудното детство, но в този момент той леко надигна единия си крак, млъкна и се напъна. Чу се звук, като от спукана топка, мъжа се усмихна и продължи:

- Единственото спасение бе и аз да почна като тях. Поне щях да мириша своята миризма. Така се оформи оркестър, в който всеки влагаше свой звук и мирис. Понякога изпълненията бяха толкова музикални и ритмични, че не отстъпваха на симфониите, които се разнасяха от радио „Хоризонт”. В къщи всички пърдяхме до насиране. Особено аз, като бях по-малък. Толкова се напъвах понякога, че се случваше дори да разкалям терена. Сега, от далечината на изминалото време отчитам, че здравата сме се забавлявали по този начин. Бяхме здрави, усмихнати и дори грип не хващахме през зимата. Болестта изглежда се боеше да влезе в нашата опърдяна стая.

Мъжът отново надигна крак, но аз не чаках, скочих бързо и се преместих на възможно най-отдалечената седалка напред в автобуса. Дори тук все още ме преследваше гадната му воня! Обърнах се, за да видя още ли си говори сам и установих, че вече се е изтегнал на цялата седалка и кой знае, може да е заспал. Интересно, дали ми ги наговори тия глупости, само за да ме изгони и да остане сам отзад? Та нали, ако ме бе помолил, щях да се преместя, за да може да поспи!

Загледах се в пътя напред. Шофьорът се пресегна и увеличи леко музиката по радиото. После, както си караше, внимателно надигна единия си крак. Направо полудях! Идеше ми да му разцепя главата с един удар и после да скоча в движение от автобуса. Преглътнах, омерзен от безсилие и като нямаше как да отвърна на простащината край мен, надигнах крак и аз.


Публикувано от alfa_c на 23.06.2013 @ 12:06:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   jitanosten

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 05:07:46 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"В плен на простащината" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.