Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 860
ХуЛитери: 1
Всичко: 861

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПланът
раздел: Фантастика
автор: dedenze

Това е продължение на:
dedenze.blog.bg/drugi/2013/06/08/jenskiiat-modifikator.1118292



М1Х5 замислено гледаше в пулта на анихилатора, докато два андроида набутаха управителя на земната станция и стажанта М32М7 в цилиндъра. Последва ярък пламък и независимо от херметичността, във въздуха се разнесе мирис на изгоряло. Гробна тишина покри падналите в свръхпочтителна поза модификатори, мразеха това, а то се случваше често.
- Новият ви управител е М13М17, той има всички, мои пълномощия, когато не съм тук, при най- малката грешка, всеки ще последва тези некъдърници! Ясно ли е?- отговора беше положителен, общ, хоров и еднозначен – Управител, разпредели задачите и веднага при мен !
- Слушам ваше превъзходителство ! – М13М17 раздаде подготвените жетони с описание на дейностите, всеки се обръщаше чинно и се отправяше за изпълнение. Един от стажант модификаторите се засуети и опита да запита нещо, но хладния поглед на управителя, го обезкуражи напълно – За първи и последен път пояснявам, първо питаш другите, после четеш в масива данни на станцията и ако не се справяш, идваш при мен с риск за живота, тук не е училище !
Андроида докладва за посещението, още не беше затворил напълно вратата към покоите на М1Х5, записа на всички събития вървеше, затова новия управител стриктно спази етикета и довърши фразата:
- Ваше превъзходителство, управител М13М17 се явява по ваша заповед!- вратата изсъска и се затвори, М1Х5 беше направил физиономия, която можеше да се тълкува като дружелюбна. Нямаше нищо чудно в новото назначение, без него успеха беше невъзможен.
- Това което не знаеш с подробности, нова управителко, е устройството и йерархията в Императорския двор. Без придружители и официална покана, никой не може да попадне там, мястото е осигурено денонощно от космоса, океана и сушата. Има доста случаи при които повреден, граждански транспорт и летателни средства са мигновено унищожавани, навлизайки в забранената територия, независимо от налична връзка и молбите за помощ. Само императорското семейство се възпроизвежда наследствено от собствен, генетичен материал. Жените се подбират от стари богати родове и твърдят , че са грозни и нелицеприятни. Имат право сами да родят едно дете по древния начин, но заченато инвитро, императорския наследник се определя сред зрялите мъжки наследници с машинен, здравен тест. Четирите, представителни жени на императора са сравнително млади, бъкани с електроника и модни подобрения, наивни, но с първостепенна важност, защото прекарват много време с него и така могат да му внушат основни неща и действия. Никога не се снимат в натурален вид и трудно могат да бъдат разпознати. Говори се, че понякога се появяват на невероятни места с подобаващ ескорт и охрана. За слуги използуват само обучени андроиди, а охраната, тренирана в саможертва, се подбира лично от императора, веднага и се имплантира целестинова помпа, което изключва всеки елемент на нелоялност. Вторите по сила са военните, от които той се страхува и подменя на всеки четвърт епон. Среща се с тях много рядко, при церемониални прояви и опасност за империята, дневния ред и обсъжданите въпроси се уточняват подробно и предварително. Те наистина са сила, говори се че поддържат старите порядки и правят недопустими, сексуални действия, подобни на нашия експеримент !? Обществената организация и структура е в ръцете на старшите дизайнери. Аз имам пряк достъп до група бивши, военни специалисти, на които правя малки услуги с луксозна храна и разбира се Риго ІV на когото съм пряко подчинен. Най- важното е, че получих секретна информация за двама старши дизайнери, които имат недопустим контакт с две от императорските жени, някои бивши, военни величия също, с тях и ще започнем.
- Харесва ми смелостта и мисленето ти, рискуваш живота си, подхождаш делово и не губиш време в празни приказки, ако още не ми вярваш, вади целестина. – Тя се приближи много по близо от допустимото – Знаеш ли, при контролираното развитие на фермата, имаше етап на религиозната, земна мания, тогава жената се оприличаваше с най- лошата, тъмна сила – наричана дявол, може да има някакъв, вселенски смисъл в това, за нейното място и сила. Така, че е правилно да започнем с тях. Аз осигурявам подбрана, екстревагантна храна, водеща до бърза зависимост и сексуални мечти, непостижими с техника и филми. Един епон време отделих на рекламните похвати, земните субекти не са за подценяване, научиха ме на някои неща. Те използуват психологическа атака с цвят, музика и допълнителен подкадър с което успешно манипулират човеците. Успях при синтеза и отделянето на духовната субстация да вкарам нещо подобно в земната, добивана храна.
- Това ли ми даде да опитам вчера, ти си наистина страшен и опасен дявол, странно можеше да ме убиеш с човешката отрова, но не го направи !
- Успокой се мое превъзходителство, вчера не съм, но днес като приключим разговора, ще ти дам такава храна и няма да те убивам, това е безмислено! С твое разрешение ще проведем само експеримент разбира се, нали сме модификатори, единствено и само ти решаваш !? Трябва да подсигурим живота ти, който ще бъде изложен на опасност. Земляните имат една примитивна техника с която записват проведени разговори, тембъра, звука и интонацията са неповторими за всеки от нас, затова се приемат като твърдо доказателство за автентичност. Често си спретват политически и финансови компромати с които печелят пари и власт, при тях все още няма безусловна йерархия, но имат подобни мераци. Винаги може да се научи нещо ценно, даже и от по- изостанала цивилизация.
- Как си представяш да направим компромат и да го изпратим нагоре, без разрешение и сигнатурата на висшестоящия, това е невъзможно ?
- Тук земляните плашат, че ако с тях нещо се случи, компромата чрез поща или доставчик, ще попадне в нужните ръце. Ако някой от нас го анихилират, юридически той няма и задължения за спазване на йерархията, няма и на кого да се откаже достъпа, така може да се изпрати съобщение и всичко друго до всяка инстанция. Тук имат израз, който използуват на шега визирайки нещо невъзможно „Да получиш от умрял писмо !” При нас е ключ към шантажа на по- висшият в йерархията, използувайки глупавите, властнически ограничения. Мисля, че схващаш, какво би означавало, какви ще са последствията, ако императора получи пряко доказателствен материал за нелоялността на Риго и пр..., било то от умрял!?
- Представям си, но тайните имперски служби може да открият и обезвредят тези, прости устройства. Също, не ми се иска да умирам, за да изпратя информация или компромат нагоре ?
- Никой не иска да умираш и изпращаш лично данните, за това имаш хиляди подчинени, днес се освободи от двама, които щяха да бъдат твои бъдещи врагове, ако бяхме готови, можеше да ги използуваме по- ефективно! Относно записвачките, подобни са се ползували преди 30 -40 квинтона, информацията за тях е на стари носители, а службите по сигурността не обичат, даже не могат да четат, писмото на древните. Постарах се да ги оформя като малки контейнери подобно на пробите за есенции, даже миришат приятно, успокояващо, ако ги отвориш! – М13М17 му подаде една, от която тихо се разнесе запис на техния разговор.
- Трябва да призная, че ти не си модификатор, а старши дявол- конспиратор ! Разкажи за себе си, не искам да се ровя в досиетата.
- Нищо интересно, като теб нямам истински родители, семейство, независимо от моите желания, обучение, работа. Водя безсолен, монотонен и тъп живот, без особена стойност. Тук познавам най-добре психологията на човеците, пряко работя със съдействуващите екземпляри. Казват, че съм много над средното ниво за познания и интелигентност, но това не ме топли. Затова съм решила да вложа всичко и да опитам да изменя нещата и нашия живот, ако ти си съгласен да оглавиш промяната.
- Как да те топли, какво топлиш? – М1Х5 гледаше с недоумение.
- О, това е един земен израз, в най населения географски пояс, имат 4 сезона, през зимата времето е студено и ако не повишат с допълнителна енергия температурата на средата, където живеят, може да умрат. Ще имаме хиляди въпроси помежду си, искаш ли да опиташ обработената от мен храна, да оцениш, че това е модерно оръжие ?
- Готов съм, само при положение, че след храната ще повторим вчерашния експеримент с пълни подробности !
- Не само че не мога, но не искам да ви откажа ваше превъзходителство, може да внесем и нови елементи, без задушаване разбира се ! Да съчетаем науката с полезното и приятното !
М1Х5 констатира за първи път, че умората може да бъде очарователна, гледаше с премрежен поглед, независимо от недопустимостта на действието леко, изучаващо, докосваше гърдите на спящата М13М17 , като тихо мълвеше:
- Боже, какъв глупак съм бил !

следва продължение....


Публикувано от viatarna на 14.06.2013 @ 17:22:17 



Сродни връзки

» Повече за
   Фантастика

» Материали от
   dedenze

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 06:50:12 часа

добави твой текст
"Планът" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.