Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 1040
ХуЛитери: 5
Всичко: 1045

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: kril
:: Mitko19
:: Heel
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНа мой приятел си жена
раздел: Разкази
автор: rosi45

Марин и Петър бяха връстници- 30 годишни.
И двамата бяха учители, и двамата по математека, преподаваха в едно и също училище. И двамата не бяха от града- споделяха една ергенска таванска стая под наем. Но външно , и по характер, много се различаваха. Марин беше дребен, но добре сложен, с военна стойка, руса коса и пронизващо сини очи. Строг, но справедлив. Амбициозен- искаше да направи кариера. И както показаха следващите 30 години, той постигна тази си цел. Петър беше бавен , туткав, с отпуснати рамене, свит, тих, много не говореше, може би заради недостатъка си-фъфлеше. Сив и безличен. Двамата станаха много близки. Станаха приятели.

Близки запознаха Петър с една мома- доста напориста, дори нахалничка. В онези времена не беше прието девойка да ходи сама в дома на приятеля си. Но тя ходеше , и то неканена. Изненадващо се появяваше с някоя измислена причина. Една вечер тя дойде, но Петър не беше вкъщи. Девойката ни най-малко не се притесни. Седна на кревата до Марин /макар че имаше стол/- все по-близо и по-близо. Тя се смееше кокетно, отмяташе коса насам-натам, полата й се вдигаше все по-високо, а ръката й неусетно се оказа на бедрото на Марин. Когато започна да разкопчава блузката си и страстно пошепна"в същност аз харесвам теб", Марин разбра, че няма да устои... Тази нощ обаче имаше последици - тя забременя. Когато го съобщи на Марин плачейки, като излъгана девица, жално каза, че сега трябва да се оженят. Но-о-о,това не влизаше в плановете на Марин!

Много скоро след това, един ден в малката стаичка с гръм и трясък влязоха Петър и девойката, хванати за ръце, тя носеше букет. " Честити ни!Оженихме се". Марин гледаше глуповато ухилената физиономия на приятеля си и си представи как тази хитруша го е прелъстила, без дори да разбере, че той не е първият, да не говорим, че е бременна.

Младоженците се изнесоха от таванската стаичка и поеха по своя път. Родиха им се две деца едно след друго. Марин беше най-близкият им човек. Присъстваше на всяко семейно тържество и много обичаше децата. Но той самият, увлечен в това да прави кариера, си остана вълк-единак. Годините се нижеха неусетно. Марин си купи апартамент, но и там живееше самотно. Беше свикнал с този си начин на живот и не правеше планове да го променя. Рядко, много рядко, Марин и момичето от младините им, задоволяваха физическите си страсти, но много дискретно, изключително конфеденциално. Първият син на Петър стана студент по медицина. Беше умен и амбициозен...

Веднъж Петър търсеше нещо из един албум. Незнайно как в ръцете му се оказаха една до друга снимките на големия му син и на приятеля му Марин от младежките години. Петър гледаше и се чудеше какво не е наред. Изведнъж изстина, кръвта му се оттегли от сърцето и то прескочи няколко удара. Ръцете му се разтрепериха. Целият му живот, с бясно препускащи отделни кадри от него, се стовари като лавина върху него. Не можеше да си поеме въздух, всички мисли бяха изчезнали от главата му, с изключение на една "Те си приличат като две капки вода! Как не съм забелязал?Излъган, лъган цял живот..." Като че пелена се вдигна от очите му... "Значи само аз, глупакът, не съм знаел... беше усетил, че жена му не го обича, но намираше различни оправдания за студенината и отчуждеността й... затова значи Марин толкова обичаше това момче, дори му даде ключ от апартамента и колата си... но това момче Петър бе отгледал от парче месо... той си му беше дете, за Бога!А всъщност не е бил? Какъв е тогава, чий е, на Марин,биологичния баща или негов?? Чий е!?!" Всичко се завъртя пред очите му...

Тежестта и болката бяха непосилни. Трябваше да ги спре... изведнъж осъзна, че е с примка на врата, качен на един стол. Не помнеше как е стигнал до там... оставаше само едно единствено движение- да ритне стола... и болката и целият му глупав живот щяха да престанат най-после... Това и стори.

ПП - всяка прилика с реални лица е случайна


Публикувано от viatarna на 21.05.2013 @ 17:25:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   rosi45

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 21661
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"На мой приятел си жена" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: На мой приятел си жена
от voda на 21.05.2013 @ 22:36:56
(Профил | Изпрати бележка)
Бесят се слабите.
Силните винаги намират изход...


Re: На мой приятел си жена
от angar на 22.05.2013 @ 21:49:09
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Ама че сюжет! Сюжет за роман, а ти си го събрала в толкова кратък разказ. Сякаш е резюме на романа.
Никой не би могъл да каже, че не е взет от живота, че в живота не стават такива неща.