Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 769
ХуЛитери: 1
Всичко: 770

Онлайн сега:
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАмброас (пролог)
раздел: Романи
автор: avloeis

Между стените на този замък само четири пъти бяха звучали стенанията на родилка, от които се родиха три момчета и едно момиче. Още с първата глътка въздух те усещаха, че са свързани един с друг и даваха и на хората да разберат, че е така, затова и израснаха заедно, тичайки по коридорите и градините.
Бях едно от тези деца. Онова дребничко, чернокосо момиче, усмихващо се на всички, с надеждата, че ще получи любовта, която й липсваше. Още с раждането си майка ми ме отхвърли и даде на дойка, предполагам бе готова да ме изхвърли, ако момчетата не казаха категорично, че ме искат при себе си. Що за майка бе това?! Винаги се питам дали мога да й простя, все пак тя го правеше, за да предпази близките си, но нима аз бях просто пречка за щастието й. Разбирах я, защото и аз обичах тези хора и желаех те да са добре, но не мога да й простя, дори не мога да я обичам като своя майка не и когато видях очите с които ме гледа. Очаквах там да видя поне малко обич или ако не това то поне болка, състрадание – нещо по-различно от ненавист и безразличие, с които ме заливаше всеки път щом се срещнехме. Обърнах й гръб и реших да живея така както сметна за добре, но тя провали и това, когато баща ми претърпя инцидент и тя обвини мен. Едно тринадесетгодишно момиче, което беше на другия край на страната и дори не знаеше за инцидента докато не й казаха, беше абсурдно, но какво можех да направя. Изпрати ме в Академията...
В началото се радвах да съм там, бързо си създадох приятели и живота бе приятен, докато тя не провали и това, заповядвайки ми да не говоря с никого и най-вече с любимите ми момчета Каин и Фабиан. Бе прекалено жестока, но нима можех да откажа, с тази жена не можеше да се спори. Мразех я и все още не мога да й простя за всичката болка, но сега се опитвам и да й бъда благодарна макар да ми е трудно...
Съдбата често прави обрати, които никога не си очаквал и преобръща живота ти с главата надолу и докато се опитваш д се изправиш, той започва да те върти в една въртележка на живот и смърт и трябва да правиш избори, които ще решат всичко. В началото бях объркана, уплашена, но сега цялото ми тяло е обгърнато от светлина, която ме стопля и успокоява. Майката бе права, че в този миг всичко ще бъде приятно, но все още не усещам удоволствието, за което говореше, все още има нещо в мен, което боли повече от когато и да било... Хах, оплаквам се от майка ми и света, че не е справедлив, а сега аз самата не постъпвам правилно. Дали някога Амброас ще ми прости, а Каин и Фабиан, приятелите ми, баща ми... Те дали ще бъдат щастливи? Това все пак е за тяхно добро...
Колко съм объркана, изборът ми беше ли правилния?

От автора:
Пролога написах след като завърших първата част от "Амброас" и поради тази причина го публикувам последен. Това е първото обемно произведение, което пиша и искрено Ви благодаря за отделеното внимание и така милите думи, които казахте.
Усмихвайте се


Публикувано от BlackCat на 07.05.2013 @ 12:31:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   avloeis

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 03:07:50 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Амброас (пролог)" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Амброас (пролог)
от Iokasta (videnova_vesi@abv.bg) на 09.05.2013 @ 21:40:50
(Профил | Изпрати бележка)
С удоволствие прочетох. Беше супер интересно. Единствено финала ми се видя неясен.
честно казано не разбрах какво точно стана.