Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 487
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 491

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: durak
:: pinkmousy
:: mariq-desislava

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà×îâåöè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: borei

Âúðâÿõ ñè áàâíî ïî òðîòîàðà è çÿïàõ âèòðèíèòå. Õâúðëÿõ ïî åäíî îêî è íà ïîäêàíÿùàòà ñ ïîêàçíàòà ñè ïîëóîáëå÷åíîñò äàìñêà ÷àñò îò ÷îâå÷åñòâîòî, êîÿòî òóê, â êðàéìîðñêîòî ãðàä÷å, áåøå â èçîáèëèå.
Íîðìàëíî – ðàííà âå÷åð å. Ðàçãàðúò íà ñåçîíà â ïèêîâ ÷àñ. Íå ñúì ïî ðàçõîäêèòå, çàòîâà ñè èìàõ íàïðàâëåíèå – ðåñòîðàíò „Ãëàðóñ”. Å, ðåñòîðàíò çà íåïðåòåíöèîçíèòå, òàêèâà êàòî ìåí. Èíà÷å ñè å ïðèëè÷íà êðú÷ìà. Èìà è ñåðâèòüîðêà. Íÿêîé áåøå èçðèñóâàë äâå çâåçäè âúðõó íàöàïàíàòà òàáåëà. Åâðîïà – íÿìà êàê. Âñúùíîñò âå÷å áÿõ ïðåä ìðúñíîñèâèÿ íàäïèñ. Êàêòî âèíàãè, äàäîõ äâàéñåòà÷êà íà ïðîñåùèÿ ïðåä âõîäà èíâàëèä. Íàëè ñìå ÷îâåöè, ìàêàð ÷å íàé-÷åñòî ÷îâåùèíàòà èçáóÿâà êàòî ñíèçõîäèòåëíîñò, ïîðîäåíà îò ðàäâàùè íè îáñòîÿòåëñòâà – ìîæå áè, ÷å íà ñîöèàëíàòà ñòúëáèöà èìà è ïîä íàñ.
Õëúòíàõ â ãðàäèíàòà, äâå ñòúïàëà ïîä íèâîòî íà óëèöàòà, è ñå íàñòàíèõ ïîä äåêîðàöèÿòà íà òåæêèòå, ïîðîçîâåëè ãðîçäîâå íà àñìàòà. Ñúñåäíèòå ìàñè ñå áÿõà íàïúëíèëè, íî îñòàíàëèòå ñòîÿõà î÷àêâàùî. Ðàçãîâîðúò âñå îùå áåøå ïðèãëóøåí – íà÷àëåí ñòàäèé íà çàïèâàíåòî. Íÿìàøå ñ êîãî äà îáìåíÿì ìíåíèÿ è ñè ÷àêàõ. Íå ìèíà è ïîëîâèí ÷àñ – ñèíåîêàòà, ñúñ ñâèëåíè èãðèâè êîñè ñåðâèòüîðêà âå÷å ìè ñå óñìèõâàøå. Äîíåñå ìè åäíî äâîéíî è ñå øìóãíà â õëàäèíàòà íà áàðà. Îòïèõ è æèâîòúò ìè ñå ñòîðè îùå ïî-õóáàâ. Îãëåäàõ ñå. Íà ìàñàòà îòëÿâî äâîéêà ïîïðåçðåëè âëþáåíè ïèåõà âèíî è ñå äúðæàõà çà ðúöå. Îòñðåùà ÷åòèðèìà â ãèìíàçèàëíà âúçðàñò ñå íàëèâàõà ñ áèðà è âîäêà. Äîêàòî ìåñòåõ ðàçñåÿíî ïîãëåä, èçó÷àâàéêè îêîëíèÿ ìèêðîñâÿò, ïîëóìðàêúò ïðèòèñíà óëèöèòå, à àç ñè äîïèâàõ âòîðîòî. Ïîâå÷åòî ìàñè âå÷å øóìÿõà, îæàäíåëè çà àëêîõîë è ñåáåèçÿâà. Ïîãëåäíàõ î÷àêâàòåëíî êúì ìúæäóêàùèòå ñâåòëèíè íà áàðà ñúñ ñàìî÷óâñòâèåòî íà íîâîçàáîãàòåëèÿ íàèâíèê. Íàñêîðî ïîëó÷èõ õîíîðàð. Òðè õèëÿäè ëåâà. Âå÷å ñà äâå õèëÿäè. Ñòî áàíêíîòè ïî äâàäåñåò. Ñòåãíàòè ñ æúëò ëàñòèê.  ãîðíîòî äæîá÷å, ñ öèï. Çà ïî-ñèãóðíî.
Ñèíåîêàòà èçïëóâà îò åëåêòðè÷åñêèÿ ïîëóçäðà÷ è ñ èíòóèöèÿòà íà âåêîâíàòà è ïðîôåñèÿ ïîäíåñå ñìåòêàòà. Èçâàäèõ ñ äîñòîéíñòâî ïà÷êàòà è äîñòîëåïíî ïîäàäîõ áàêøèø – ñòàìáîëîâêà. Âçàèìíè óñìèâêè, ðúêîñòèñêàíå. Èçìúêíàõ îùå åäíà äâàéñåòà÷êà çà äîâèæäàíå ñ ïðîñÿêà èíâàëèä è òðúãíàõ. Äèñêîòåêà „Ïîñåéäîí” ìå ÷àêàøå.



Ïðèçîðè ñå ïðèáèðàõ. Îçîâàë ñå áÿõ äî ïîçàíåìàðåíà ãðàäèíêà, êîãàòî ÷óõ ïèñúêà. Ñïðÿõ ñå, îùå âåäíúæ ïèñúêúò ðàçìúðäà ñúííàòà îêîëíîñò è òîãàâà âèäÿõ áÿãàùîòî ìîìè÷å. Ïîíå ìè ñå ñòîðè, ÷å å ìîìè÷å. Ñëåä íåãî òè÷àøå åäðà ôèãóðà, âåðîÿòíî ìúæ. Íå áåøå ñå ñúâñåì ðàçâèäåëèëî. Âòóðíàõ ñå íàñðåùà, ìîìè÷åòî ïàäíà, ìúæúò âå÷å áåøå äî ìåí, âäèãíà ðúêàòà ñè è ïîòúíàõ â ãúñòî ìîðå îò áåçïàìåòåí ìðàê.
Ñëåä äâà äíè ìå èçïèñàõà îò îáëàñòíàòà áîëíèöà. Âñè÷êî ìè áåøå íàðåä, îñâåí ëåêîòî ãëàâîáîëèå. È ãîðíîòî äæîá÷å ñè áåøå íà ìÿñòîòî. Ñ öèï è ïðàçíî. Äî âëàêà èìàõ öÿë ÷àñ, ñïîêîéíî êðà÷åõ è ðàçãëåæäàõ. Ïúñòðà âúðâîëèöà îò õîðà è îùå ïî-ïúñòðè âèòðèíè.  åäíà îò òÿõ ìè ñå ìÿðíà ñâèëåíà êîñà, äî íåÿ ïîçíàòà ôèãóðà. Ãîâîðåõà ñè îæèâåíî è ñî÷åõà íà ïðîäàâà÷êàòà íåùî. Àìè äà, ñåðâèòüîðêàòà îò âå÷åðòà ïðåäè çëîïîëó÷íàòà ìè ñóòðèí. À äî íåÿ, ñâîéñêè ïðåãúðíàë ÿ ïðåç êðúñòà, ïðîñåùèÿò èíâàëèä. Ñàìî ÷å ñåãà, êàêòî è êîãàòî ÿ ãîíåøå, íå áåøå ïðîñÿê, íèòî ïúê èíâàëèä. Òÿ íå ïèùåøå, íå áÿãàøå, à óìåëî îòáðîÿâàøå áàíêíîòèòå – äâàéñåòà÷êè. Âàäåøå ãè îò ïà÷êà, ñòåãíàòà ñ æúëò ëàñòèê.




Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 10.04.2013 @ 15:58:42 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   borei

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 18:47:31 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"×îâåöè" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: ×îâåöè
îò LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) íà 10.04.2013 @ 16:26:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×óäåñíî, çíà÷è âñè÷êî ñè äîéäå íà ìÿñòîòî è òè ðàçáðà êîëêî ãàäåí å ñâåòà. Öåíàòà, íà êîÿòî ñè ãî ðàçáðàë íå ÿ êîìåíòèðàì, íî ìîæå äàñå îêàæå íèñêà çà ïðèäîáèòîòî çíàíèå :D


Re: ×îâåöè
îò Caniko íà 10.04.2013 @ 17:01:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://caniko-cania.blogspot.com/
Òàêà å â BG :-((((((((

:-)))


Re: ×îâåöè
îò doktora íà 10.04.2013 @ 17:25:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî, áîðåé...Ëåî å ïðàâ õå

Èíà÷å, ëåêî ïèøåø è ñå ÷åòå! Íà äîáúð ÷àñ, â ñàéòà ëþáèì!
Äîê:))


Re: ×îâåöè
îò mariq-desislava íà 11.04.2013 @ 13:26:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìàéñòîðñêî áðúêâàíå â äóøàòà.


Re: ×îâåöè
îò bezkomentar íà 11.04.2013 @ 14:49:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñàõà ìè ðàáîòèòå òè äîòóê. Ùå ïðîäúëæàâàì, äà òå ÷åòà:)