Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 803
ХуЛитери: 2
Всичко: 805

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВ омаята на Вълшебството
раздел: Еротика
автор: RedRose

Нощ е. Морето шуми под прозореца. Чувам го дори и от тук. За последен път хвърлям поглед към това, което съм направила и оставам доволна от резултата. Ваната е пълна с топла вода, а от пяната, която се носи плавно по повърхността, се разнася нежен аромат. Мирише на цветя и на пролет. Сякаш те подканя да се потопиш…
Оглеждам черните огледални плочки, с които са покрити стените и пода на банята. Толкова са красиви - като всяко едно кътче от Къщата. Замислено прокарвам пръст по златните кранове на душа, а после бавно запалвам двете свещи, които леко се поклащат върху пълните с вода кристални свещници. Слагам ги внимателно от двете страни на ваната и изгасям осветлението. Гледката е така зашеметяваща, че за миг затаявам дъх. През големият панорамен прозорец се вижда морето, а лъчите на фара за миг пробягват върху вълните, а после изчезват, за да се появят отново.
Сама съм, но зная, че скоро ще дойдеш и ти. Пускам си нашия диск, намирам вълшебната мелодия и сякаш за миг изчезвам сред хармонията от звуци. Затварям за миг очи. Музиката сякаш ме гали - нежно и бавно - като ръцете ти… Усещам я като докосване и леко потръпвам .
Звъни телефонът. Влизам в спалнята и грабвам слушалката. Чувам гласа ти. Започваш нежно да говориш и да шептиш името ми. Отпускам се бавно върху пухкавия розов мокет. Сякаш потъвам в него… Слушам топлия ти глас и бавно, много бавно започвам да разкопчавам копчетата на сатенената пижама, с която съм облечена. Галя гърдите си. Усещането е невероятно. Гласът ти ме влудява. Възбудата постепенно обхваща цялото ми тяло. Свалям долнището на пижамата и пъхам ръка под черните бикини с лек и ефирен тюл по краищата. Докосвам се… Толкова съм гореща… С върха на пръстите си усещам влагата. Галя се, а ти не спираш да ми говориш. Не зная къде си, но имам чувството, че се приближаваш до мен. Гласът ти става все по-близък и по-близък. Притварям очи, а когато ги отварям отново - те виждам леко наведен над мен - държиш в ръка мобилния си телефон и ми шепнеш…
Придърпвам те нетърпеливо върху себе си и започвам да те целувам. Диво и невъздържано. Пъхам ръце под ризата ти, за да усетя допира на кожата ти. Прегръщам те с едната ръка, а другата вече разкопчава ципа на дънките ти. Миг по- късно държа възбудения ти член и леко го стискам. Насочвам го към себе си. Искам те - сега и докрай. Усещам как плавно потъваш в мен. Целия… Обхващам те с крака и започвам да се движа под теб. Ти хващаш с ръце гърдите ми и леко ги стискаш, а после започваш нежно да смучеш зърната. Усещам члена ти как се движи в мен, как все по бързо се плъзга напред - назад в страстен ритъм. Чувствам всеки сантиметър от него. Страхотно е… Искам да се изпразниш в мен и да ме напълниш с горещата си сперма. Казвам ти го - бързо и задъхано. Движенията ти стават все по-бързи, а миг по-късно ме залива страхотно удоволствие. Крещя… Толкова е хубаво… И този път достигнахме до края заедно. Изпълва ме гореща топлина. Отпускаш се бавно върху мен…
Не зная колко време е минало - може би са само пет минути, а може и да е просто един час. Сякаш се събуждам отново. Повеждам те към банята. Водата е все още топла, а свещите горят. Ти се потапяш в ароматната пяна, а миг по-късно и аз съм върху теб. Целувам те нежно по устните, а после леко ги разтварям с език. Ръцете ти ме галят, усещам члена ти - отново твърд и силно възбуден. Стискам го, като леко започвам да масажирам тестисите ти. Гледам те в очите почти без да мигам. Произнасям шепнешком името ти. Ти заравяш пръсти в косите ми, а после бавно ги хващаш на опашка. Допирам члена ти до себе си, леко галя с него най - чувствителната си част. Кожата му е толкова гладка. Отново съм страхотно възбудена и те искам - дълбоко вътре. Искам да те почувствам. Започвам бавно да го вкарвам и изкарвам, като леко го допирам до клитора си. Невероятно е. Правя го - отново и отново… А после го вкарвам до край, а ръката ми остава върху тестисите ти, като не спира да ги масажира - леко и почти влудяващо. Започвам да се движа върху теб, като с всеки тласък те допирам все по-близо до себе си. Не искам да губя дори и сантиметър… Продължавам да се движа и да те целувам, да те галя с език. Краят е все по-близко и по-близко. Усещам го… Искам го… Сега… И отново крещя - вече не зная за кой ли път…
Сега ти си върху мен. И обхващаш с ръце гърдите ми. Пъхаш члена си между тях. Започваш да го движиш, а аз с език докосвам върха на главичката му. Искам да се изпразниш в устата ми. Направи го… Искам да усетя вкуса ти, искам да почувствам морето… Движиш се… Гледаш ме в очите. Лапам главичката и я смуча. Сега, хайде - направи го сега… В този момент. Започваш да стенеш, усещам солени пръски по лицето си, облизвам спермата ти с език… Морето е при мен. А някъде в далечината дочувам вълшебната музика…



Публикувано от mmm на 06.11.2004 @ 22:05:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   RedRose

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.42
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 10:23:43 часа

добави твой текст
"В омаята на Вълшебството" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: В омаята на Вълшебството
от feniks74 на 15.01.2008 @ 22:03:55
(Профил | Изпрати бележка)
Млада Госпожице,Вие твърде непристойно злоупотребявате с прозата.Не са богу удобни тези неща.Особено много ме възмути един фрагмент от Вашите ерЕтични писания,а именно:"Лапам главичката и я смуча".Да пази Господ праведните,от такива деяния.


Re: В омаята на Вълшебството
от RedRose (r_rose@abv.bg) на 16.01.2008 @ 10:06:21
(Профил | Изпрати бележка) http://rosered.hit.bg
Този цитат, който си направил...звучи ми като дълго бленувано в студените зимни нощи, но неизречено на глас желание!
Поправи ме, ако греша! Ако не - часът и датата на срещата остават непроменени!

]