Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 801
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 803

Îíëàéí ñåãà:
:: Georgina
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçãóáåíà èñòèíà 17
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: samotnik

- Òîâà å! Íå ðàçáèðàø – ðàçïàëåíî ãîâîðåøå Áîðÿíà, äîêàòî ïúòóâàõà îáðàòíî. – Îíåçè ïðåñëåäâàò ñúäîâåòå, çà äà ìîãàò äà âúçñòàíîâÿò ðèòóàëíèÿ íàáîð! Ñúñ ñèãóðíîñò çíàÿò îò êàêâî ñå ñúñòîè, íå ãî òúðñÿò ñëó÷àéíî.
Ïåòúð íå ñïîäåëÿøå äîêðàé åíòóñèàçìà è, íÿêàê íå ìó ñå âÿðâàøå ãðóïà èìàíÿðè äà òúðñÿò èñòîðè÷åñêè àðòåôàêòè çàðàäè íÿêàêúâ çàãóáåí âúâ âðåìåòî åçè÷åñêè ðèòóàë. Îò äðóãà ñòðàíà, çíàåøå òâúðäå ìàëêî çà èìàíÿðñêèÿ áèçíåñ è äîïóñêàøå, ÷å ïî ñâåòà èìà õîðà, ñêëîííè äà ïëàòÿò ìèëèîíè çà äðåâåí îáðåäåí íàáîð.
- Ïðåç öÿëîòî âðåìå å áèëî ïðåä î÷èòå ìè, à àç íå ñúì äîïóñêàëà, ÷å å âúçìîæíî – ïðîäúëæàâàøå ìëàäàòà æåíà. – Õàéäå íà áàñ, ÷å îíîâà ïîä ñòúëáàòà å áèëî ðèòîí, èñêàø ëè äà ñå õâàíåì? Ìÿñòîòî áåøå òâúðäå ìàëêî çà êóïàòà, òàêà ÷å îñòàâà äà å ðèòîí, ïðè òîâà ñàìî åäèí.
- È êàê ùå ðàçáåðåì? – îõëàäè åíòóñèàçìà è Ïåòúð.
- Êàê... êàòî ãî íàìåðèì è ãî âçåìåì îò òÿõ.
- Òè... ñåðèîçíà ëè ñè? – íå ïîâÿðâà íà óøèòå ñè òîé. – Äà òè íàïîìíÿì ëè êàêâî íè ñå ñëó÷è â÷åðà?
Áîðÿíà ãëåäàøå íàïðåä, ñâèëà ïëúòíèòå ñè óñòíè â ïðàâà ëèíèÿ.
- Íå, íå å íåîáõîäèìî. Ñàìî ÷å òè íàèñòèíà íå ðàçáèðàø.
- Êàêâî íå ðàçáèðàì? – çàÿäå ñå Ïåòúð.
- Òîâà, ÷å îíåçè ñúäîâå ñà èñòèíñêè.
Êîëàòà ëåòåøå ïî çàâîèòå íà ïóñòèÿ ïúò. Âå÷åðòà íàáëèæàâàøå è òðàôèêà áå íàìàëÿë, êàòî ñàìî îò âðåìå íà âðåìå íàñòèãàõà íÿêîé òåæêîòîâàðåí êàìèîí, ïúïëåù ïî íàêëîíà ñ áàâíà ñêîðîñò.
- Èñòèíñêè? À äðóãèòå, îíåçè êîèòî ñå ñúõðàíÿâàò â Íàöèîíàëíèÿ Ìóçåé äà íå ñà ôàëøèâè?
- Äà – îòâúðíà ðåøèòåëíî Áîðÿíà. - Ôàëøèâè ñà.
- Áîðå, ìàé ïîñëåäíèòå ñúáèòèÿ òè äîéäîõà ìíîãî. Êîé ùå ñè èãðàå äà ôàëøèôèöèðà ñúêðîâèùå è äà ãî èçðàâÿ, óæ ñëó÷àéíî, ñ òðàêòîð?
- Íå, íå å òîâà. Èçðîâåíîòî ñè å èñòèíñêî, íàèñòèíà å áèëî íà Êîòèñ ². Ñàìî ÷å å êîïèå íà äðóãîòî, îíîâà, êîåòî íàìåðèõìå íèå. Êàòî âèäÿõ íàäïèñà è ñå ñåòèõ, âñè÷êî ñè äîéäå íà ìÿñòîòî. È äóïêàòà, êîÿòî ÿ íÿìàøå.
Ïåòúð íå ðàçáèðàøå çà êàêâî ãîâîðè òÿ è ñúâñåì ñå îáúðêà.
- ×àêàé, ÷àêàé, íàìàëè ìàëêî, ÷å ñúâñåì ñå îïëåòîõ. Êîå å êîïèå è êàêâà äóïêà? Äàé îòíà÷àëî, ñàìî ÷å ïî-áàâíî.
Áîðÿíà ïîå äúëáîêî äúõ.
- Îêåé. Ñàìî ñëåäâàé ìèñúëòà ìè – î÷èòå è èñêðÿõà ñ âúçáóäà. – Ïîìíèø êàíè÷êàòà, êîÿòî îíåçè ÿ âçåõà, íàëè?
- Äà, ãîðå-äîëó, íå óñïÿõ äà ÿ îãëåäàì ÷àê òîëêîâà äîáðå.
- Íî âèäÿ, ÷å å ñúùàòà, êàòî òàçè?
- Äà, íà ïðúâ ïîãëåä – îòâúðíà òîé, ïîñëå ñå ñåòè è äîáàâè – Ñàìî ÷å òàçè íÿìà äðúæêà.
- Èìåííî, òî÷íî òîâà å åäíî îò íåùàòà, êîèòî ïîäêðåïÿò òåîðèÿòà ìè. Íà òàçè îò Áîðîâñêîòî ñúêðîâèùå íÿìà äðúæêà, íî èìà ñëåäè, ÷å íàâðåìåòî å èìàëî. Êàêâî îçíà÷àâà òîâà?
- Íå çíàì, êàêâî? ×å ñà åäíàêâè?
- Òî÷íî òàêà! Îñâåí, ÷å å åäíàòà å çëàòíà, à äðóãàòà ñðåáúðíà.
- Ñ ïîçëàòà.
- Òîâà íå å âàæíî. Òðÿáâà äà ìè ïîâÿðâàø, àç îãëåäàõ îíàçè ñúâñåì âíèìàòåëíî, çàùîòî âåäíàãà ÿ ïîçíàõ.
Ïåòúð ìèñëåøå óñèëåíî êúì êàêâî ãî âîäè Áîðÿíà, íî ñå îòêàçà è ðåøè äà ñëåäâà èãðàòà è.
- È êàêâî?
- Íà çëàòíàòà íÿìàøå äóïêà íà äúíîòî, ñïåöèàëíî ïîãëåäíàõ.
- À íà òàçè îò Áîðîâñêîòî ñúêðîâèùå èìàøå ëè? – ïîïèòà Ïåòúð ñ èíòåðåñ.
- Äà, íå ñå çàáåëÿçâà, çàùîòî å íà äúíîòî, íî àç ñúì ÿ âèæäàëà. Íàïðàâåíà å îùå ïðè èçðàáîòêàòà, íå å íåùî äîïúëíèòåëíî.
- Äîáðå, ïîñëå?
- Å, ïîñëå, êàêâî ïîñëå, íå âèæäàø ëè? Ñðåáúðíàòà å êîïèå, ïðè òîâà îáîçíà÷åíî êàòî òàêîâà, êàòî å ïðîáèòà óìèøëåíî, çà äà ñå çíàå, ÷å íå ìîæå äà áúäå èçïîëçâàíà çà ðèòóàëà. Îñâåí òîâà åäíàòà å çëàòíà, íàé-ñêúïèÿ ìåòàë, îò êîéòî ñà ñå èçðàáîòâàëè èçêëþ÷èòåëíî öåííè ïðåäìåòè, à äðóãàòà å ïî-ìàëîöåííîòî ñðåáðî.
Ïúòÿò ñå âèåøå â ñóìðàêà, êàòî ïðåç ïðîçîðöèòå íàâëèçàøå õëàäúò íà Ñòàðà Ïëàíèíà.
- Êàíè÷êèòå íàâëèçàò â íàáîðà çà ïèåíå íà âèíî êúì ïåòè âåê ïðåäè íîâàòà åðà, à îíàçè áå íåñðàâíèìî ïî-äðåâíà, àêî ñúäèì ïî ëèíåàðíîòî ïèñìî, äîðè ìîæå äà å îùå ïî-äðåâíà. Íå òè ëè ñòàâà ÿñíî, ÷å ñðåáúðíàòà å ïðîñòî ðåàëèñòè÷íî êîïèå íà çëàòíàòà?
- Çàùî äà ïðàâÿò êîïèå íà êàíè÷êà, êîÿòî å ñêðèòà?
- Åòî – âúçêëèêíà Áîðÿíà – òî÷íî òóê å èíòåðåñíîòî. Íà êàêâî ñå ïðàâÿò êîïèÿ, îñîáåíî îò áëàãîðîäíè ìåòàëè, êîèòî ñå ñìÿòàò çà òîëêîâà öåííè, ÷å äà ñå ïîäàðÿâàò íà öàðå?
- Íåùî îùå ïî-öåííî? – ïðåäïîëîæè Ïåòúð.
- Áèíãî! Ïîçíà – èðîíèçèðà ãî òÿ â îòãîâîð.
Òîé ÿ èçãëåäà ïðîäúëæèòåëíî, ñìðúùèë âåæäè, ìèíàâàéêè íà ïî-âèñîêà ïðåäàâêà.
Òÿ ñìåê÷è òîíà.
- Å, íå ñå ñúðäè äå, àç ãî ïîäîçèðàõ, îòêàêòî âèäÿõ ôðåñêèòå â òàéíèÿ õðàì.
- Êàêâî çà òÿõ, íàëè âå÷å ãè ðàçãàäàõìå?
Áîðÿíà ñå óñìèõíà îñëåïèòåëíî, ðàçêðèâàéêè ðàâíè áåëè çúáè.
- Äà, íî íå ñìå ðàçáðàëè âñè÷êî. Íå òè ëè íàïðàâè âïå÷àòëåíèå, ÷å îíîâà, êîåòî áåøå íàðèñóâàíî å òî÷íî òîâà, êîåòî âèäÿõìå äíåñ?
Ïåòúð ñè ïðèïîìíè ñòåíîïèñèòå è îáðàçúò íà ÷îâåêà ñúñ çàâúðçàíè î÷è èçíèêíà ïðåä íåãî. Ïðèïîìíè ñè, ÷å òîé ïúðâîíà÷àëíî ïèåøå îò ðèòîí, ñ ïðîòîìå íà ãîëà æåíà, ïîñëå êàíè÷êà, äîñóù êàòî îíàçè íà êàìúêà, è íàêðàÿ, êóïà ñ ïîëóêðúãëè äðúæêè.
- Äà... Íàèñòèíà, ïðåäìåòèòå ñúâïàäàò – ïîòâúðäè òîé. – Ñàìî ÷å â òîâà ñúêðîâèùå ðèòîíèòå áÿõà òðè, à íà ôðåñêèòå èìàøå íàðèñóâàí ñàìî åäèí, ïðè òîâà ñ æåíñêà ôèãóðà íàêðàÿ.
- Åòî, ñåùàø ñå âå÷å – çàñìÿ ñå Áîðÿíà. – Òîâà å ðèòóàëíèÿ íàáîð, èñòèíñêèÿ, îíçè êîéòî å íàðèñóâàí. Áîðîâñêîòî ñúêðîâèùå å êîïèå. Íàïðàâåíî ïðåäè âåêîâå, íî âñå ïàê ôàëøèôèêàò. Ïðåäíàçíà÷åíî å åäèíñòâåíî äà íàïîìíè íà òîçè, êîéòî ãî ïðèòåæàâà çà ìîùòà íà ðèòóàëà. Çàòîâà å ïîäàðÿâàíî íà öàðå.
- À ðèòîíèòå? Çàùî â Áîðîâñêîòî ñúêðîâèùå ñà òðè? – ïîïèòà Ïåòúð.
Òÿ ïðåêàðà ïðúñòè ïðåç êîñàòà ñè è îòãîâîðè çàìèñëåíî.
- Çàùîòî Êîòèñ ² íå å çíàåë êàê èçãëåæäà èñòèíñêèÿ ðèòîí.

***

- Ãîâîðè ïî-ÿñíî, íå òå ÷óâàì...
Ãëàñúò íà Êèðåòî èäâàøå ñÿêàø îò îíçè ñâÿò. Ïúê è íàèñòèíà ñè áåøå òàêà - Çëàòàíîâ åäâà íå ïàäíà îò ñòîëà, íà êîéòî ñåäåøå, êîãàòî îñúçíà êîé ãî òúðñè. Íå ìîæåøå äà ïîâÿðâà, ÷å å îñòàíàë æèâ. Íå è ñëåä êàòî ãî âèäÿ îêúðâàâåí, ïðîñíàò â íååñòåñòâåíî ðàçêðèâåíà ïîçà âúðõó ñêàëèòå ïîä âúðõà.
Ñëóøàøå íàïðåãíàòî. Îïèòâàøå ñå äà äîëîâè êàêâî ìó êàçâà Êèðåòî, íî äóìèòå ñå ðàçëè÷àâàõà òðóäíî, ïîðàäè åôåêòà îò îáåçáîëÿâàùèòå. Î÷èòå ìó ïîñòåïåííî ñå ïðèñâèâàõà âñå ïîâå÷å è ïîâå÷å.

***

- Òîãàâà èçëèçà, ÷å ñè ïðàâà â òúëêóâàíèåòî, çà êîåòî ñïîìåíà. Îíîâà, ÷å ôðåñêèòå ñà èíñòðóêöèÿ, êîÿòî òðÿáâà äà ñå ñëåäâà.
- Äà, òàêà èçãëåæäà.
Ïðîõëàäàòà íà âå÷åðòà ñå ñìåñâàøå ñ ïëàíèíñêèÿò âúçäóõ è èì íîñåøå èñòèíñêà íàñëàäà. Ñåäÿõà â ìåõàíàòà íà ìàëúê ñåìååí õîòåë â ïîêðàéíèíèòå íà Êîòåë, ñëåä êàòî óìîðàòà îò ïðåäíèÿ äåí âçå ïðåâåñ è ñå íàëîæè äà ñïðàò çà ïî÷èâêà. Ìÿñòîòî èì õàðåñà òîëêîâà, ÷å ðåøèõà äà ïðåíîùóâàò òàì.
- Çàùî å öÿëàòà ðàáîòà? Èìà íåùî, êîåòî èçïóñêàìå – êàçà Ïåòúð. – Îíåçè óáèâàò áåç äà ñå çàìèñëÿò, çà äà ñå ñäîáèÿò ñ ðèòóàëíèÿ íàáîð.
Áîðÿíà âäèãíà ðàìåíå.
- Íàâÿðíî öåíàòà ìó å ìíîãîêðàòíî ïî-âèñîêà, àêî å êîìïëåêò.
- Èëè, êîé çíàå, ìîæå äà âÿðâàò â ñèëàòà íà ðèòóàëà.
Äâàìàòà ñå ñïîãëåäàõà, ñëåä òîâà ñå ðàçñìÿõà íà íåëåïàòà øåãà.
- Äà áå, íÿêîé ìåðàêëèÿ èñêà äà ñå ïðåâúðíå â Áîã.
- Òîâà ëè å? Òîâà ëè å êðàéíàòà öåë íà ðèòóàëà?- ïîïèòà Ïåòúð.
- Àìè äà, õèåðîãàìèÿòà å êóëìèíàöèÿòà, íàëè ÷ó Æîðî – îòãîâîðè Áîðÿíà.
Ìëàäî ìîìè÷å, ñ ïëèòêè äæèíñè è êúñà ôëàíåëêà, ïðèáëèæè è ñëîæè ïðåä òÿõ äâå ÷èíèè ñúñ ñàëàòà, ïðèäðóæåíè îò ïàð÷å äîìàøíî ñèðåíå. Ïåòúð èç÷àêà ìîìè÷åòî äà ñå îòäàëå÷è ïîïèòà.
- Å, êóëìèíàöèÿ, àìà ïîñëå? ×îâåêúò ñòàâà áîã, èëè êàêâî? Èìà ñè ëè÷åí áîã, êîéòî ìó èçïúëíÿâà ïðèùåâêèòå?
Áîðÿíà âçå âèëèöàòà ñè è íàáîäå êúñ÷å ÷åðâåí äîìàò ïðåäè äà îòãîâîðè.
- Ïðåâðúùà ñå â àíòðîïîäåìîí.
- Â êàêâî?
- Àíòðîïîäåìîí, ìåæäèííî ñúñòîÿíèå ìåæäó áîæåñòâî è ÷îâåê. Ìèòè÷íèÿ òðàêèéñêè öàð Ðåçîñ å áèë òàêúâ, ñïîðåä òðàãåäèÿòà íà Ïñåâäî-Åâðèïèä....
Òÿ ñïðÿ çà ìèã, ïîñëå âäèãíà âèëèöàòà ñè â ðúêà è èçäåêëàìèðà:
- „Çà ìåíå òîé ùå áúäå êàòî ìúðòúâ è íåâèæäàù ñâåòëèíàòà: íèòî ùå ñå âúðíå â ïðåäèøíèÿ ñè îáðàç, íèòî ùå âèäè íÿêîãà ëèöåòî íà ìàéêà ñè, à ùå ëåæè, âïåðèë ïîãëåä â ñâåòëèíàòà íà äåíÿ, ïðåâúðíàò â àíòðîïîäåìîí è ñêðèò â ïåùåðèòå íà çåìÿòà ñúñ ñðåáúðíè æèëè...”
- Áîðå... – âúçõèòåíî êàçà Ïåòúð, - íå ïðåäïîëàãàõ, ÷å ìîæåø äà öèòèðàø Åâðèïèä.
- Õàðåñâàì äðåâíàòà ëèòåðàòóðà, êàêâî òîëêîâà...
Âúïðåêè ñóìðàêà, Ïåòúð ÿñíî âèäÿ êàê ÷åðâåíèíàòà ñå ðàçëèâà ïî ëèöåòî è.
- Èíòåðåñíî çàùî äîñåãà íèêîé íå å çíàåë íèùî çà òîçè ðèòóàë – ñìåíè òåìàòà òîé.
- Î, ñúâñåì íå å òàêà – êàçà Áîðÿíà è çàäúâêà êúñ÷åòî äîìàò. – Çíàå ñå, äîðè ïîâå÷å, îòêîëêîòî ìîæåø äà ñè ïðåäñòàâèø.
Çàìèñëè ñå çà ìîìåíò è äîáàâè:
- Íå çà ñàìèÿò ðèòóàë, ðàçáèðà ñå, íî çà ôèëîñîôèÿòà çàä íåãî. Äîðè èìà èìåíà íà èñòîðè÷åñêè ëè÷íîñòè, êîèòî ñà áèëè ïîñâåòåíè â ìèñòåðèèòå íà Êàáèðèòå.
- Ñåðèîçíî?
- Äà, íàïðèìåð ñå ïðåäïîëàãà, ÷å Çàëìîêñèñ å áèë ïîñâåòåí. Îðôåé ñúùî, êàêòî è ìíîãî äðóãè.
- Çàëìîêñèñ íå áåøå ëè ó÷èòåë íà Õèïîêðàò? – ïðèïîìíè ñè Ïåòúð.
- Äà, òî÷íî òàêà, íî íå ñàìî. Òîé å âíóøèòåëíà ôèãóðà, îêîëî êîÿòî èìà ìíîæåñòâî ìèòîâå è ëåãåíäè. Ñìÿòàí å çà ó÷åíèê íà Ïèòàãîð, íÿêîè êàçâàò, ÷å å áèë íåãîâ ðîá íà Ñàìîñ. Ñëåä òîâà îáèêîëèë Åãèïåò çà äà òúðñè ïðîñâåòëåíèå. Êàêâàòî è äà å èñòèíàòà, Çàëìîêñèñ ñå çàâðúùà â äðåâíèòå òðàêèéñêè çåìè êàòî íîñèòåë íà íîâî ïîçíàíèå.  êðàéíà ñìåòêà å îáîæåñòâåí. Íà íåãî, âïðî÷åì, ñå äúëæè îáåçñìúðòÿâàíåòî íà äóøàòà ñëåä ñìúðòòà.

***

Ãåîðãè Áîæàíîâ ñòîåøå èçïðàâåí äî àðõèâíîòî áþðî â êàáèíåòà ñè è áàðàáàíåøå ñ ïðúñòè ïî èçòúðêàíàòà ïîâúðõíîñò. Î÷èòå ìó íåâèæäàùî ñå âçèðàõà êúì íàñòúïâàùèÿ ïðåç ïðîçîðåöà ñóìðàê.
Äóìèòå íà Áîðÿíà çà ôðàãìåíòà, êîéòî å îòêðèëà, íå ñïèðàõà äà ñå áëúñêàò â ãëàâàòà ìó. Âúçìîæíî ëè áå òîâà äà å àðòåôàêòúò, êîéòî òúðñåøå? Óæàñíî ìó ñå èñêàøå äà íàó÷è îùå ïîäðîáíîñòè, íî îò îòíîøåíèåòî è ñå äîñåòè, ÷å òÿ íå æåëàå äà ñå ðàçïðîñòèðà. Ðàçáèðàøå ÿ - â òåõíèòå ñðåäè òîçè, íàïðàâèë îòêðèòèåòî ïðàâåøå ïóáëèêàöèÿòà è îáèðàøå âñè÷êè ëàâðè.
Çàùî òî÷íî Áîðÿíà? Ìîæåøå äà å íÿêîé äðóã, íÿêîé, ñ êîãîòî íå ñà â òîëêîâà äîáðè îòíîøåíèÿ. Âúïðåêè ÷å, àêî òðÿáâàøå äà å ÷åñòåí ïðåä ñåáå ñè, áëèçîñòòà ñ äîêòîð Êàçàêîâà áå äîñòà åäíîñòðàí÷èâà.
Èñòèíàòà áå, ÷å äîêàòî ðàáîòåõà çàåäíî ïðåäè âðåìå òîé áåçâúçâðàòíî ñå áå ïîääàë íà ÷àðà è. Íåêîëêîêðàòíî áå îïèòàë äà ñå ñáëèæè ñ íåÿ, äåìîíñòðèðàéêè íàìåðåíèÿòà ñè ñ äðåáíè, íî íåäâóñìèñëåíè æåñòîâå.
Ñëåä ïîðåäíèÿ ïðîâàëåí îïèò ìó ñòàíà ÿñíî, ÷å òÿ èçïèòâà êúì íåãî åäèíñòâåíî äîáðè êîëåãèàëíè ÷óâñòâà. Ðåøè, ÷å å ïî-äîáðå äà íå íàñòîÿâà. Íå ìîæåøå äà ñè ïîçâîëè äà ÿ çàãóáè êàòî êîëåãà è ïðèÿòåë, à àêî ïðîäúëæàâàøå äà óïîðñòâà òîâà ñúñ ñèãóðíîñò ùåøå äà ñå ñëó÷è. Òîãàâà âçå ðåøåíèå äà íå íàñèëâà êúñìåòà ñè è äà çàïàçè âðúçêàòà ñè ñ íåÿ, êîëêîòî è îñàêàòåíà äà ìó ñå ñòðóâàøå. Îòäðúïíà ñå â ñåáå ñè, íàáëþäàâàéêè îòñòðàíè. Ïîíÿêîãà ó íåãî ñå áóäåõà ïðîòèâîðå÷èâè ÷óâñòâà, ãðàíè÷åùè ñúñ çëîáíà ðåâíîñò - îñîáåíî, êîãàòî ÿ âèæäàøå äà ñå ñìåå ñ ïî-ìëàäè êîëåãè - íî íÿêàê óñïÿâàøå äà ñè íàëîæè êîíòðîë. Òÿ áå íåçàâèñèìà æåíà è òîé íå ìîæåøå äà ñå áúðêà â æèâîòà è îòíîøåíèÿòà è. Ñëåä òîâà ïúòèùàòà èì ñå ðàçäåëèõà è ñå ÷óâàõà ñúâñåì ðÿäêî ïî ñëóæåáíè ïîâîäè. Ãîäèíèòå ìèíàâàõà è òîé íåóñåòíî ïðåîäîëÿ óâëå÷åíèåòî ñè.
Èëè ïîíå òàêà ñè ìèñëåøå äî äíåñ. Êîãàòî ÿ âèäÿ äà âëèçà êðàêàòà ìó ñå ïîäêîñèõà – ãëàäêàòà è êîæà, ïîêðèòà ñúñ ñëúí÷åâ çàãàð, ðóñàòà ñâîáîäíî ïóñíàòà êîñà è ñòåãíàòèòå ãúðäè, èçïúëíèëè ôëàíåëêàòà áåç ðúêàâè – åôåêòúò íà îòìèíàëèòå ãîäèíè áå ïîìåòåí áåç îñòàòúê. Æåëàíèåòî äà öåëóíå ïëúòíèòå óñòíè, êîèòî ñå óñìèõâàõà êúì íåãî áå òîëêîâà ñèëíî, ÷å çà ìèã óñåòè áîëêà íèñêî äîëó, â ñëàáèíèòå. Íå î÷àêâàøå ñïîìåíèòå äà ñå ñòîâàðÿò ñ òàêàâà ñèëà îòãîðå ìó. Ñÿêàø íå áå ìèíàë è äåí îòêàêòî ñå áÿõà ðàçäåëèëè. Âñå ïàê óñïÿ äà ñå îâëàäåå è ñ íèùî íå ïîêàçà êàêâî èçïèòâà.
È îíçè Ïåòúð. Ìëàä, ñèìïàòè÷åí, áåçñïîðíî ñ ïîâå÷å óì, îòêîëêîòî ïîêàçâàøå.  ñðàâíåíèå ñ íåãîâèòå ìóñêóëè è ñïîðòíà ôèãóðà, Æîðî èçãëåæäàøå êàòî ìåêîòåëî. Êàêâî âúîáùå ñè âúîáðàçÿâàøå? Õâàíà ãî ÿä íà ñåáå ñè, íà ìèñëèòå ìó, íà óñåùàíèÿòà, êîèòî îáðàçúò íà Áîðÿíà ïðåäèçâèêâàøå â ñúçíàíèåòî ìó.
Íàé-ìíîãî, îáà÷å, ãî áå ÿä íà Ïåòúð, òîçè ñèíåîê êðàñàâåö, êîéòî äîðè íå ñå ñòàðàåøå äà ïðèâëå÷å âíèìàíèåòî íà Áîðÿíà.
Âçå òåëåôîíà ñè è íàáðà íîìåð, êîéòî îòäàâíà íå áå íàáèðàë.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 27.03.2013 @ 16:30:29 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   samotnik

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 18:51:35 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èçãóáåíà èñòèíà 17" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (14 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò zebaitel íà 27.03.2013 @ 17:50:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òóê ìàé ñå çàâúðçâà äðóãà èíòðèãà?! Âñå ïî-çàïëåòåíî ñòàâà, íî ïúê è ïî-èíòåðåñíî!


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò samotnik íà 27.03.2013 @ 19:12:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòðèãè àìè, áåç òÿõ íÿìà êàê :-)

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 27.03.2013 @ 18:13:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñ óäîâîëñòâèå ÷åòà è ïðîñëåäÿâàì èñòîðèÿòà :)
Ïîçäðàâè!!!


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò samotnik íà 27.03.2013 @ 19:13:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, ðàäâàì ñå, ÷å òè çàäúðæà âíèìàíèåòî :–)

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò secret_rose íà 27.03.2013 @ 19:01:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ìíîãî èíòåðåñíà ìèñòè÷íà òåìà ñè ïðîïðàâÿ ïúò òóê, è î÷àêâàì ñ íåòúðïåíèå ïðîäúëæåíèåòî...


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò samotnik íà 27.03.2013 @ 19:14:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ñå ðàäâàì, ÷å òè äîïàäà, äàíî íå òå ðàçî÷àðîâàì íÿêúäå ïî ïúòÿ...

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò anonimapokrifoff íà 27.03.2013 @ 19:20:05
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñþæåòúò èñêà äîñòà ñåðèîçíà ïîäãîòîâêà è òè î÷åâèäíî ñè ÿ íàïðàâèë - ïîíå òàêîâà ìè å âïå÷àòëåíèåòî.


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò samotnik íà 27.03.2013 @ 19:32:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Î, äà, ìîæå äà íå ñå ñúìíÿâàø, ÷å â ïîêðàéíèíèòå íà Êîòåë èìà ìàëêè ñèìïàòè÷íè ìåõàíè÷êè, â êîèòî òè ñåðâèðàò ñàëàòà ñúñ ñèðåíå ;-ð


]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò anonimapokrifoff íà 27.03.2013 @ 19:59:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òî÷íî òîçè ìîìåíò ìå õâúðëè â ñúìíåíèå, íî ñåãà ñå óñïîêîèõ.

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò samotnik íà 27.03.2013 @ 20:07:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:-)

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go2.pl wp.pl) íà 28.03.2013 @ 03:06:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Èçâèíÿâàé çà ñòðàíè÷íèÿò êîìåíòàð.
Ðåêîõ ñè, ÷å àêî ñáúðêàø ôîðìóëàòà çà ïðàâåíå íà àíòðîïîäåìîí ùå ïîëó÷èø øåäüîâúð íà êóáèçìà. Òðÿáâà äà ñå âíèìàâà êàêâî ñå íàëèâà â ÷àøàòà.
×å êóáèçúì ñ àáñåíò å ðàçëè÷åí îò ðåàëèçúì ñ ìàñòèêà, ïåëèíîâ áàðîê èëè êàêòóñîâ ìîäåðíèçúì.


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò samotnik íà 28.03.2013 @ 18:47:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õà-õà-õà... ðàçêîøíî çâó÷è. Èçêóøèõ äà ñå âúðíà ïðèìåðà ñ ìàòåìàòè÷åñêè ôîðìóëè, äåòî ñòîÿò êðàñèâî íà ëèñòà, àìà íèêîé íå èñêà äà ãè ïèïà, íî ùå ñå âúçäúðæà.

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go2.pl wp.pl) íà 28.03.2013 @ 19:59:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
äàâàé - ìîæå è íà áåëåæêà!
Òúêìî èçìèñëèõ åäèí ìàéòàï êîéòî ìè ñå ùå äà ãî ïóñíà çà 7 ðàìêîâà ïðîãðàìà.

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 17
îò samotnik íà 29.03.2013 @ 16:48:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ, ìíîãî å èçêóñèòåëíî, íî ùå ñå âúçäúðæà. Îò äðóãà ñòðàíà ñ óäîâîëñòâèå áèõ ñå íàñëàäèë íà ìàéòàï, äîñòîåí çà åâðîïåéñêî ôèíàíñèðàíå.

]