Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 399
ХуЛитери: 6
Всичко: 405

Онлайн сега:
:: Markoni55
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: Albatros
:: durak
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаШоколад и Мляко
раздел: Еротика
автор: suleimo

Съвместен проект на BobbyAngel и Suleimo


I. Шоколад
Лятна нощ на плажа в страна не далеч от края на света.
Руснака слизаше по стъпалата на клуба. Всички дами го оглеждаха от глава до пети - висок, рус, облечен в черен костюм.

Всяка го желаеше, но никоя го нямаше.
Сред ослепяващите лазерни ефекти в центъра на дансинга се открояваше Кенийката. Тъмнокожа прелест в бяла прилепнала рокля. На високи токове с дълга катранена коса. Всяка нейна чупка в ритъма на танца беше знак за подвиг. Макар и обградена от богати ухажори, тя не беше притежание.
С непоколебими стъпки сред тъпата, Руснака се приближи до Кенийката. Обгърна я с танц. Около тях се освободи кръг от пространство. Никой не ги доближаваше с метри. Силата на нощта...
В миг се подчертаваха техните стъпки. В първият момент се вихреха, в следващия ги нямаше. И пак. И пак. И пак. Секундите мигом се превърнаха в часове.
Той я грабна на ръце. Тълпата им направи път. Сякаш всички бяха под хипноза. С едно премигване на лазерният лъч, те изчезнаха.
Озоваха се на плажа. Руснака я държеше вдигната, а Кенийката уви крака около кръста му. Езиците им се преплетоха. Сякаш искри хвърчаха с тази красота на различията.
Той повдигна роклята й. Само сантиметър-два. Тя не носеше бельо. Нежната й ръка откопча ципа на панталона му. Погали го от корен до глава. Сляха се.
Въздухът се променяше. Палмите наоколо се поклащаха в техния ритъм. Всяко нейно дихание, всяко негово помръдване носеха наслада от живота.
Постави я на шезлонга. Като див звяр разкъса бялата й рокля. Обгради я с нежни малки целувки цялата. Не пропусна място. Тя погали лицето му и провря палец в устата му. Засмука го. Обърна я по корем. Провря го в миг отзад. Тласъкът отвя косата й, сля я с нощта.
Птиците не издаваха нито звук. Морето спря да се вълнува. Пясъкът се затопли.
Руснака я отпусна. Кенийката се вдигна на омекналите си крака. Вкопчи пръсти в косата му, захапа устните му и го бутна на пясъка. Свали сакото и ризата му. Бавно се наведе и подаде розата си. Той засмука страстно.
Звездите блестяха все по-силно. Кенийката ги гледаше, а те я съзерцаваха с удивително смирение. Сякаш светът се беше трансформирал в тези две тела.
Тя изстена. Устата на Руснака се напълни с любовта й. Кенийката се преви назад като черна кобила. Диви стонове пронизаха тишината.
Като шоколад и мляко, Кенийката и Руснака вплетоха телата си в едно...

II. Мляко
Устните им се сляха. Тя вкуси собствения си еликсир. Много бавно гривата ú измете голото му тяло. Всяка негова клетка крещеше за нея. Мъжествеността му я търсеше като компас. Само леко го близна.
Руснака посегна да я приласкае, но тя му се измъкна.
Шоколадовата голота се понесе към морето. А то притихна при тази красота. Имаше магия при тази картина. Небето сменяше нюанси.
Обърна се подканящо към него и се гмурна. Руснака я търсеше с поглед. Сърцето му отброяваше нарастващата тревога. Затича се, призован от тази сирена. Усети я как се плъзга около него. Тази игра му харесваше. Обичаше да ловува. Изчакваше търпеливо. Рязко посегна и Кенийката беше уловена. Черните ú очи хвърляха мълний. Руснака пожела устните ú, но тя го ухапа. Заболя го и я пусна. Устната му пулсираше. Усети собствената си кръв.
Затича се след нея и я повали. Заби жезъла си в нея до край, като наказание. Кенийката зарови пръсти в пясъка. Милиони песъчинки се завихриха около тях. Настана пълна тишина. Като жреци на езически ритуал. Той- рус бог, тя- черна магьосница.
Руснаха не бързаше. Наслаждаваше се на всеки миг на това сливане. Кенийката правеше нещо с коремните си мускули и го докарваше до лудост.
Последен мощен тласък и млякото му се разля по шоколадовата кожа. Размазваше го с огромно удоволствие върху красивите ú гърди.
Небето надвисна над тях и заваляха звезди
Гръмотевица раздра небето. Светкавица заслепи Руснаха.

Премигна няколко пъти, огледа се. Беше на дансинга. Танцуваше, а Кенийката беше притисната плътно в него. Роклята ú беше непокътната. Явно всичко е било плод на фантазия.
- Добра съм, нали!- шоколадовото изкушение го целуна страстно, обърна се и се стопи в морето от хора.
Капка кръв на устната само напомняше на Руснака, че не всичко е било сън.




Публикувано от aurora на 25.03.2013 @ 08:51:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   suleimo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 19:07:07 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Шоколад и Мляко" | Вход | 10 коментара (26 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Шоколад и Мляко
от ina_krein (ina_krein@abv.bg) на 07.12.2014 @ 18:35:14
(Профил | Изпрати бележка) http://inakrein.blog.bg/
Има хубава емоция в текста, смислена идея и красота. Има за какво да бъде четен. Поздрав!


Re: Шоколад и Мляко
от erka (elokolska@abv.bg) на 25.03.2013 @ 09:40:15
(Профил | Изпрати бележка)
:) Спрях още на плажа, защото въображението
на авторката е направило малък пропуск - с крака около нечии кръст,
в изправена поза, няма как да разкопчаеш нечии цип, да не говорим за колана, да не говорим за нестабилната основа от пясък на плажа и т.н.


Възможно е моето въображение да е ограничено, но мисля, че можеш
да обръщаш повече внимание и да изпипваш нещата, най-вече защото еротичния раздел ти отива. :)
Надявам се, да го приемеш позитивно, харесвам творбите ти!

Поздрави, suleimo! :)


Re: Шоколад и Мляко
от mariq-desislava на 25.03.2013 @ 10:04:18
(Профил | Изпрати бележка)
Не се сърди, ама от подобни определения като "еликсир", "розата й" и разни преплетени езици ме напушва смях.:) Едва ли звучат твърде литературно, по-скоро порнографски, че измисли нещо по-творческо, де, отличаващо се, сигурна съм, че го можете и двамата съавтори.:))) Това го казвам като читател, лично мнение, нали няма да ме пребиеш с камъни?:) Само с един-два.


Re: Шоколад и Мляко
от kasiana на 25.03.2013 @ 12:25:34
(Профил | Изпрати бележка)
Това е видение - реалистично-фантазно, затова детайли, които ни се струват невъзможни в разказа, не са невъзможни в помислите на героите. Аз в сънищата си излитам вертикално нагоре, рея се къде ли не...Обаче наяве -не мога...

Що се отнася до "розичката" и пр. - ами това е е типичен за подобни герои речник... Ненормално е да очакваме те да рецитират Пушкин...

Поздрави, Сю!!!


Re: Шоколад и Мляко
от suleimo на 25.03.2013 @ 13:41:44
(Профил | Изпрати бележка)
Когато чета еротична творба и тялото ми не реагира, означава,е не ми въздейства. Нито ,че творбата е лоша.Чела съм творба на прехвален автор на еротична проза. И абсолютно нищо не почувствах, все едно бях на гинекологичен преглед, сухо, без грам емоция. Казвам си край, станала съм фригидна. Тествах се с моя дуетна творба с друг автор и воала, всичко е медец. Жива съм :):):)


Re: Шоколад и Мляко
от Solara на 25.03.2013 @ 14:49:28
(Профил | Изпрати бележка)
Съжалявам, но тук не мога да се въздържа да не коментирам. Не става просто, откъдето и да го погледнеш!
Извинявам се на съавтора, но от това което чета следва автоматично изводът - въображение на девствен мъж или на такъв с много малко опит по тънката част. Прилича много междувпрочем на едно друго произведение тук в Хулите (няма да го цитирам - по досещане), в една глава на което се обясняваше надълго и нашироко как се консумират омари...Ами и там не ставаше, макар че не го коментирах навремето. Успех и ползотворна седмица!


Re: Шоколад и Мляко
от chocolate на 26.03.2013 @ 04:23:22
(Профил | Изпрати бележка)
Ох... Ще свърша...
:-)
После отивам да си сменя ника...


Re: Шоколад и Мляко
от malkiatprintz на 27.03.2013 @ 20:05:00
(Профил | Изпрати бележка) http://malkiatprintz.blogspot.com/
Хихих... Дани напомни ми тази песен:

http://vbox7.com/play:3b991e1a4e

"Обичам твоя цвят кафе,
твоите коси с цвят на кафе,
шията ти с цвят на кафе,
обичам когато танцуваш за мен..."

;):):)



Re: Шоколад и Мляко
от libra на 27.03.2013 @ 20:14:38
(Профил | Изпрати бележка)
докато четох се сетих за наоми кембъл и владимир доронин и за ей този мой стар стих http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=19288
поздрав :)


Re: Шоколад и Мляко
от Markoni55 на 08.04.2013 @ 00:45:11
(Профил | Изпрати бележка)
Ей това имах предвид, като говорих за силата ти. Според мен независимо от различните мнения, не ги изключвай, мисля че има магия. Права си за това, че има майсторски изпипани текстове в които няма заряд. Твоя текст има. Значи развивай се. Толкова от мен.