Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 799
ХуЛитери: 3
Всичко: 802

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: pc_indi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКомарджията- II- 92, 93, 94
раздел: Романи
автор: ATROPA

92.
Орфей погледна първо към Стефка- последното прераждане на Евридика, после към Николай- неговото осмо, след Питагор, Спартак, Аспарух, Симеон, Евтимий, Паисий и Ботев.
И страшно много се зарадва, че най-после след 35 века, беше успял да се срещне на живо със своя пра-пра-правнук, защото когато беше убит от враговете на тракийската цивилизация, тялото му беше разчленено на седем части, а душата му, тази малка частица от голямата душа на света, която е искра от божествения дух, беше разполовена на две. Лявата беше останала в безплътното му сияйно тяло, а дясната беше продължила пътя си на прераждания в очакване на мига, когато ще се съберат отново и Той ще се върне на земята в плът и кръв, за да подготви идването на Спасителя на Човечеството- Иисус Христос, наричан от някои Орфей Втори, защото беше възприел много неща от неговото учение за постенето, смъртта и възкресението.

93.
А сега, ако успее да помогне на Николай да премине успешно през седемте стаи на съкровището на Вълчан войвода и преди да достигне до Подземния град, където в сандък от кедър се намират неговите многочислени свитъци папируси с египетски йероглифи, финикийски писмена и двете керамични плочки със Свещения Орфеев завет- първия договор в света с Върховния, записан на „бески език“, който е равнозначен на „езика на траките“, защото писмеността им е държана в тайна и е дело само на посветените, да намери ключа за отварянето му, който се намира в друг сандък, с друг Завет, Заветът на неговия ученик Мойсей с Господа, щеше да въоръжи Николай с най-мощното оръжие за спасение на изстрадалия български народ- потомък на на неговия род- траките.

94.
Стефка погледна към Орфей и го попита : „Какво се е случило след като Евридика го побеждава на кокалчета и вярно ли е че, в деня на сватбата между двамата, Евридика, която бягала, преследвана от един неуспял поклонник, настъпила змия, която я ухапала смъртоносно и той успял да слезе в царството но мъртвите и да измоли от боговете на подземното царство позволение да я върне на земята. И Боговете се съгласили, но при едно условие. Било му е забранено да се обърне и да погледне Евридика, докато излязат на белия свят. Той не изпълнил условието и се обърнал, при което я загубил завинаги.
Орфей не можа да се сдържи и прихна да се смее, като през сълзи на очи й каза, че няма нищо вярно в тези приказки и ако искат могат да се уверят на живо, като отново се върнат 35 века назад и ги подкани с превръщането си отново на очите в две вдръбнати огледала.
Николай и Стефка само това чакаха и след като се огледаха в тях и не намериха изображенията си, се хванаха за ръце и политнаха през хилядолетията да ги търсят.
Не беше много трудно да ги намерят.
Евридика току що беше спечелила играта с кокалчета и трябваше да каже на Орфей къде по какво и как ще примерят силите си и победителят какво ще спечели.
Николай и Стефка радостни, че са ги намерили, побързаха да се шмугнат през очите в телата им.


Публикувано от Administrator на 06.03.2013 @ 09:29:58 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   ATROPA

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:14:32 часа

добави твой текст
"Комарджията- II- 92, 93, 94" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.