Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 773
ХуЛитери: 2
Всичко: 775

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПовръща ми се.
раздел: Други ...
автор: Ray_Jay

Драйфа ми се от лицемерието и жалките им "опити" да бъдат харесани, и да се покажат като нещо, което НЕ СА!
Поне имайки смелостта хора да си признаете, че цял живот сте се престрували, че сте нищо. Че всъщност сте се превърнали в това нищо и даже не сте разбрали кога. Повръща ми се от "любезните и учтиви разговори", които чувам между повечето хора... Драйфа ми се!!!!! Нямате ли капка, дори капчица искреност в себе си?
Кога успяхте да погубите това, на което някой му казват "сърчице"? В някой преден живот или просто в този сте толкова смотани, че, за да го оправдаете, търсите решението, и последствията на СЕГАШНИТЕ си ДЕЙСТВИЯ в миналото, което дори не помните... Дори да го има, дори хиляди пъти да съм била с някой, в безброй животи, дали това ме оправдава в сегашния си живот да наранявам други хора и да "съдби" променям, само, защото Его-то, което уви, хахаха, можело да се "пренася", и през Времето, иска точно този, който някога е бил мой? Или пък, заклал ме е някой, и аз чувствайки неприазън към него/нея, следва да му животеца стъжня. Къде остава тогава "свободния избор"? Именно, ТУК И СЕГА, да откажеш да продължиш, по старому.
Човешките души били "смърдели"... Хм, аз мисля, че по-скоро смърди това, в което те обитават, а именно, човешките тела?!? Защо ли? Защото-недей си къпи физическото тяло и работи, и виж след близко една седмица как ще миришеш, и ухаеш на теменужки. Блях! Само, дето с мислите е още по-зловредно!!!!! Мисли пагубно две денонощия и всеки, който мине покрай теб, ще те усеща, инстинктивно подсъзнателно. Говориш едно, а мислиш друго, а после се чудиш защо "привличаш" отрепки и хора, които са все еди-какви си... Може би, приятелю, ти неусетно си се превърнал в същата "паплач"... Драйфа ми се от моралисти, които мечтаят само да пият и ч*кат, но нямат смелост да го направят, или пък не могат. Времето си отминава и идва момент, в който вече желанието остава, а другото го няма!!!!!
Другата страна на бряга или барикадата са тези, които дотолкова са си повярвали, че им е нужно "любов, нежност, и прехвъркащи пеперудки, и са супер "добрички"", че само "намирайки" взаимност могат да направят, каквото, и да е, дори да си общуват. Бях от тия, како Сийке твърде дълго време, всъщност!
Дето само, при един мой сблъсък с някой, дето нито имаше "взаимност", нито имаше нужда от разговор, исках най-животинското на 5-тата, всъщност 2-рата минута, просто подсъзнателно. След няколко часа, вече си беше и напълно съзнателно! Та, къде отиде целият морал и "взаймност"?!? Приказки за лека нощ и малки деца, които ги е срам да заявят открито какво искат, и за какво копнее тяхната душа, която уви, колкото, и да е неприятно за някои(включително и мен)обитава човешко физическо тяло. И в крайна сметка разбрах, и се научавам, че точно това физическо тяло, което отхвърлях, и отричайки го с години, обричах на страдание, можело да носи невероятно удовлетворение...
Удовлетворение, че съм използвала пръстите си, за да напиша това, което в действителност мисля, устата си, за да заявя "правата си", които по рождение съм имала, но нали нямало "Ни един праведен", но разбирано от хора, няма как да се вникне в смисълът, който е вложил в него Човекът! Години наред, научена на религия и "търпение", безкрайно при това от семейството ми, и религията, и по-късно оказвайки се, изправена пред Бездната, нищо чудно, че избрах да се "скрия" при нещо подобно.
Няма да стане обаче! Някои отговори наистина са Отвъд Времето и Пространството, но уви, преди това трябва да минеш през тях! Не, както някои търсят "Спасение", за да избягат от "Освобождение"-то, което по пътя си руши Всичко, абсолютно всичко и всичко скрито става явно! Толкова явно, че ти горят бузите от страх и срам, и в същото време усещаш адреналина в теб, който ти прошепва, че не си полудяла, а просто си била на неправилното място, с неподходящите хора за някои цели... Навсякъде има страхотни хора, но, ако искаш някой да ти ремонтира колата-няма да отидеш при фризьора, нали? После с цялата си наглост да започнеш да го нападаш, че е тотален некадърник и нищо не разбира от коли... Та, с човешките взаимоотношения е по-същия начин. А ми се драйфа и наричам тези лицемери, които са фризьори, но се правят на автомонтьори само, за да не те "обидят". Алоу, ейч, това е моята кола! Ако я строшиш после аз ще ти строша твоята и хич не ми пука, че какво си правел не си знаел... Всяко нещо си имало "последствие", нали? Е, на ти го!!!!!
Крайно време беше и е да спра да бягам!
Променяш другите, когато те е страх да вършиш променя в теб! Крайно време е да започна с друг тип Промяна!


Публикувано от alfa_c на 05.03.2013 @ 12:42:57 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Ray_Jay

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
322 четения | оценка няма

показвания 42463
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Повръща ми се." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.