Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 744
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 747

Îíëàéí ñåãà:
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçãóáåíà èñòèíà 11
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: samotnik

Ïðúñòèòå ìó âíèìàòåëíî îïèïâàõà âñÿêà èçäàòèíà, ïðåäè äà ñå õâàíå çà íåÿ. Ïîä íåãî, êàòî îòâîðåíà ïàñò, çååøå ïðîïàñòòà, ãîòîâà äà ãî ïðèåìå, àêî ñå èçòúðâå. Ïîñòàâè êðàêà ñè â òåñíèÿ ïðîöåï è ñå èçòåãëè íàãîðå.
Ïëî÷àòà ñ îáðàçà íà Õåðîñ òåæåøå íà ãúðáà ìó è îãðàíè÷àâàøå äâèæåíèÿòà íà ðúöåòå ìó. Íÿìàøå âúæåòà, íî àêî âíèìàâàøå, òå íå áÿõà íåîáõîäèìè. Ñêàëàòà íå áåøå åäíîðîäíà, à ñúñòàâåíà îò ðàçëè÷íè ïî ðàçìåð áëîêîâå, êîèòî áÿõà íàáðàçäåíè îò ïðîöåïè è ñ ëåêîòà íàìèðàøå îïîðíè òî÷êè. Âñåêè áè ìîãúë äà ñå èçêà÷è, ñòèãà äà âíèìàâà çà êàêâî ñå çàõâàùà è íå íîñè òåæêà ðàíèöà íà ðàìåíåòå.
Ïîä íåãî, â îñíîâàòà íà îòâåñíàòà ñòåíà, îñòàíàëèòå íàáëþäàâàõà äâèæåíèÿòà ìó. Çíàåøå, ÷å å ìíîãî âåðîÿòíî äà èçãóáè æèâîòà ñè, íî ëþáîïèòñòâîòî âçåìàøå âðúõ. Òàêà èëè èíà÷å áÿõà ñòèãíàëè äî òóê, èñêàøå äà âèäè çà êàêâî áÿõà âñè÷êè óñèëèÿ, çàòîâà íå ñå íàëîæè äà ãî óáåæäàâàò çà äà ñå êà÷è êúì çíàêà íà ñêàëèòå.
Îòäîëó ìÿñòîòî èçãëåæäàøå ðàçëè÷íî è òðóäíî ðàçëè÷èìî, çàòîâà ìó ñå íàëîæè äà ñå ïðåìåñòè âëÿâî çà äà ãî îòêðèå îòíîâî. Ïðîòèâíî íà î÷àêâàíîòî, ïîäõîäúò êúì îêðúæíîñòòà áåøå èçíåíàäâàùî ëåñåí. Ñêàëèòå îêîëî íåÿ îáðàçóâàõà ñåðèÿ ìàëêè ïëîùàäêè, ðàçïîëîæåíè âúâ âåðòèêàëíè öåïíàòèíè, êúäåòî ìîæåõà óäîáíî äà ñòúïÿò ïîâå÷å õîðà.

***

Ïî çíàêà èìàøå ïîëåïíàëè ëèøåè, íî ôîðìàòà è ðàâíèòå ðúáîâå áÿõà ñúâñåì ÿñíè. Ïåòúð èçñòúðãà ñ ïðúñòè ëèøåèòå è ðàçãëåäà ñ èíòåðåñ ðåëåôíàòà ôèãóðà. Íèêîé íå ñå áå ñåòèë çà âúçìîæíîñòòà îêðúæíîñòòà íà ãúðáà íà ïëî÷àòà äà å îò çíà÷åíèå ïðè ðàçãàäàâàíåòî íà çàãàäêàòà.
- Èìà ëè íåùî? – ÷ó ãëàñà íà Ñëàâåÿ.
Íå ìó îáúðíà âíèìàíèå, çà ðàçëèêà îò ìúæà â ðèçàòà è ìëàäåæúò, êîéòî î÷åâèäíî áåøå ìîì÷å çà ãðóáè ïîðú÷êè, Ïåòúð èçïèòâàøå êúì Ñëàâåÿ ñàìî ïðåçðåíèå. Àêî èìàøå âúçìîæíîñò, áè ãî ñìàçàë ñ åäíà ðúêà. Äðóãèòå áÿõà íåùî, ñ êîåòî îùå íå çíàåøå êàê äà ñå ñïðàâè. Áåøå ãîòîâ è íå èçïóñêàøå îò î÷è ïèñòîëåòà, ñàìî ÷àêàøå ïîäõîäÿùèÿ ìîìåíò. Íàäÿâàøå ñå äà óñïåå ñëåä êàòî ñëåçå îáðàòíî - äîñòàòú÷íî âðåìå áÿõà ïðåêàðàëè çàåäíî è òîé ñå áå ïîä÷èíèë íà âñè÷êèòå èì êîìàíäè. Âúïðîñ íà âðåìå áå äà îòñëàáÿò áäèòåëíîñòòà ñè. Äîðè è äà íå óñïååøå äîêðàé, ùåøå äà ïðåäîñòàâè âúçìîæíîñò íà Áîðÿíà äà èçáÿãà.
Îãëåäà îêîëíèòå ñêàëè è çàáåëÿçà, ÷å âäÿñíî îò îêðúæíîñòòà èçïúêâàøå ãëàäêèÿò âåðòèêàëåí ðúá íà îãðîìåí êàìåíåí êúñ. Çàêà÷è íà íåãî ðàíèöàòà. Ðúáúò èìàøå ïðàâèëíà ïðàâîúãúëíà ôîðìà è ðåìúêúò ñå çàêðåïè ñòàáèëíî.
Áàëàíñèðàéêè, Ïåòúð èçâàäè îò íåÿ êàìåííàòà ïëî÷à è ÿ îïðÿ íà ñêàëàòà ïðåä ëèöåòî ñè. Òåæåñòòà è ãî êàðàøå äà ñå äâèæè ïðåäïàçëèâî, äîêàòî ÿ ïëúçãàøå êúì ðåëåôíàòà îêðúæíîñò. Çàïúíà ñ êðàêà, íàìåñòè ñå ñòàáèëíî è âäèãíà ïëî÷àòà ñ ðúöå. Íå çíàåøå êàêâî äà î÷àêâà, çàòîâà íå ãóáè âðåìå è ÿ ïîñòàâè âúðõó èçïúêíàëàòà îêðúæíîñò. Çàâúðòÿ ÿ ëåêî äîêàòî èçäàäåíèòå ðúáîâå ñå íàìåñòèõà â êàíàëà íà ïëî÷àòà. Ìîæå áè ïîðàäè åðîçèÿòà íà âðåìåòî, íî ïàñâàíåòî íå áåøå òî÷íî è ïëî÷àòà ñå êëàòåøå ïî ðàâíàòà ñêàëà. Õåðîñ ãî ãëåäàøå íåâúçìóòèìî îò êîíÿ ñè. Íèùî íå ñå ñëó÷è.
- Íèùî íå ñòàâà – ïîäâèêíà íàäîëó.
- Çàâúðòè ÿ – èçâèêà ìó âúçðàñòíèÿ ìúæ.
Ïåòúð ïîñëóøíî îïèòà äà çàâúðòè ïëî÷àòà ïî ÷àñîâíèêîâàòà ñòðåëêà, à ñëåä òîâà îáðàòíî. Îòíîâî íèùî.
- Íå ñå ïîëó÷àâà.
Áåç äà ñå îáðúùà, äî÷ó ïðèãëóøåíà ðàçìÿíà íà ðåïëèêè â îñíîâàòà íà ñêàëàòà è ñëåä òîâà ÿñíèÿò ãëàñ íà Áîðÿíà.
- Íàêúäå ñî÷è Êîííèêà? Êàê ñè ÿ ïîñòàâèë? – èçâèêà ìó òÿ.
- Íàäÿñíî, ãëåäàì ãî íîðìàëíî – îòâúðíà òîé ïðåç ðàìî.
Îòãîâîðúò è ñå çàáàâè íÿêîëêî ñåêóíäè.
- Îáúðíè ÿ, âñå åäíî ÷å ñå ãëåäà îòãîðå.
Ïåòúð èçâàäè ïëî÷àòà è ÿ çàâúðòÿ íà ñòî è îñåìäåñåò ãðàäóñà. Ñëåä òîâà îòíîâî ÿ ïîñòàâè âúðõó çíàêà. Çàâúðòÿ ëåêî è óñåòè êàê õëúòâà ïîä ðúöåòå ìó. Òîçè ïúò ïàñíà èäåàëíî, êàòî ëåãíà ïëúòíî âúðõó ãëàäêèÿ êàìúê. Íàòèñíà ñ ðúöå âúðõó íåÿ, çà äà ÿ âêàðà äîêðàé, êîãàòî ìó ñå ñòîðè, ÷å íåùî ïîä íåÿ ïîääàäå.
Îòíà÷àëî íå ðàçáðà êàêâî ñå ñëó÷âà, äîêàòî âèáðàöèÿòà íå ãî íàêàðà äà ñå õâàíå çäðàâî çà èçäàòèíèòå. Îêîëî íåãî ñå ïîñèïàõà ìàëêè êàìú÷åòà. Óñåòè äâèæåíèå äî ñåáå ñè è ðàíèöàòà ãî áëúñíà â ëèöåòî. Íåñúçíàòåëíî âäèãíà ðúêà äà ñå ïðåäïàçè. Òî÷íî òîãàâà êðàêúò ìó ñå èçïëúçíà îò ðúáà, íà êîéòî áåøå ñòúïèë è ïîëåòÿ íàäîëó.

***

Îïèòà äà ñå èçâúðòè è ñå óäàðè â ïëîùàäêàòà, íà êîÿòî ñòîåøå äî ïðåäè ìèã. Óäàðúò çàáàâè ïàäàíåòî è ìó äàäå øàíñ äà ñå õâàíå çà ðúáà ñ âúðõà íà ïðúñòèòå ñè. Óâèñíà íà ëÿâàòà ñè ðúêà äèøàéêè òåæêî, ïîñëå ñå õâàíà è ñ äÿñíàòà è îñòàíà òàêà çà ìîìåíò. Êîãàòî óäàðèòå íà ñúðöåòî ìó çàãëúõíàõà, ïðîòåãíà êðàê íàñòðàíè è íàìåðè îïîðà, íà êîÿòî ñå îòïóñíà. Ðúöåòå ìó òðåïåðåõà.
- Ïåòå – âèêàøå îòäîëó Áîðÿíà, – äîáðå ëè ñè?
Íèùî ìó íÿìàøå, îñâåí óñêîðåíèÿ ïóëñ. Àäðåíàëèíúò ïîòèñêàøå áîëêàòà îò ñúïðèêîñíîâåíèåòî ñúñ ñêàëàòà.
- Äîáðå ñúì... – êàçà ïî-ñêîðî íà ñåáå ñè è âäèãíà ãëàâà.
Êàìåííèÿò áëîê, íà êîéòî áåøå çàêà÷èë ðàíèöàòà, ñå áåøå îòìåñòèë âñòðàíè è îòêðèâàøå òúìåí ïðîöåï ñ ïðàâîúãúëíà ôîðìà. Øèðîê íå ïîâå÷å îò òðè ïåäè è âèñîê ÷îâåøêè áîé, ïðîöåïúò ïîòúâàøå íÿêúäå íàâúòðå ïîä ñêàëèñòèÿ âðúõ.

***

Ïðèãëóøåíîòî õëèïàíå íà Áîðÿíà ïîäñêàçâàøå, ÷å å ñêðèëà ëèöå â øåïèòå ñè. Ïåòúð îïèïîì ïîòúðñè ðàìîòî è â íåïðîãëåäíàòà òúìíèíà è ãî ñòèñíà âíèìàòåëíî.
- Áîðå, íÿìà ñòðàøíî, ùå èçìèñëÿ íåùî – íàñèëè ñå äà çâó÷è îïòèìèñòè÷íî, ìàêàð è ñàì äà íå ñè âÿðâàøå. Ðàìîòî ïîä ðúêàòà ìó ïîòðúïíà îò ñïîäàâåíè ðèäàíèÿ.
Áå ìèíàë åäâà ÷àñ îòêàêòî ãè çàòâîðèõà â òúìíàòà íèøà, íî èçãëåæäàøå êàòî ÷å ñà ìèíàëè äíè. Íåðàâíèòå ñêàëíè áëîêîâå, êîèòî ñúñòàâÿõà âðàòàòà íà õðàìà ëÿãàõà ïëúòíî è íå ïîçâîëÿâàõà äîðè ëú÷ ñâåòëèíà äà ïðîíèêíå ïðåç íÿêîÿ öåïíàòèíà. Íåñúçíàòåëíî, Ïåòúð ñúæàëè, ÷å íå å ñïîñîáåí äà ñå íàñëàäè íà ìàãè÷íàòà ãëåäêà íà òàéíèÿ òðàêèéñêè õðàì, êúäåòî ãè áÿõà çàòâîðèëè.

***

Êàìåííèÿò áëîê, êîéòî åäâà íå ãî óáè ïðè ïðåìåñòâàíåòî ñè áå ðàçêðèë òåñåí ïðîõîä, âîäåù êúì øèðîêà ÷åòâúðòèòà íèøà. Äúëãà ïðèáëèçèòåëíî ïåò-øåñò ìåòðà è øèðîêà ìîæå áè òðè, òÿ íàïîìíÿøå åñòåñòâåíî îáðàçóâàíèå, óìåëî ïðèãîäåíî îò íåèçâåñòíè ìàéñòîðè, çà äà ïðèåìå äðåâíèÿò õðàì.  êðàÿ íà ïðîöåïà, òî÷íî ïîä ïîëåãàòèÿ òàâàí ñå íàáèâàøå íà î÷è ñëîæíàòà êîíñòðóêöèÿ îò ëîñòîâå è ïðîòèâîòåæåñòè, êîèòî çàäâèæâàõà ñêàëíèòå áëîêîâå íà âðàòèòå. Ïîìåùåíèåòî ïîñòåïåííî ñå ñòåñíÿâàøå, êàòî äúíîòî ñå ãóáåøå, ñâðÿíî ìåæäó íåðàâíèòå ñêàëè íà äðåâíèÿ âðúõ.
Íåïîñðåäñòâåíî ñëåä Ïåòúð âúðâåøå Êèðåòî, íàñî÷èë ïèñòîëåòà êúì ãúðáà ìó. Ñâåòëèíàòà, êîÿòî ïðîíèêâàøå ïðåç îòâîðà áåøå ñëàáà, íî ñúâñåì äîñòàòú÷íà çà äà ñå äîáèå ïðåäñòàâà çà ïðåäíàçíà÷åíèåòî íà ïîìåùåíèåòî.
Ñòåíèòå ìó áÿõà èçêóñòâåíî èçãëàäåíè è ïîêðèòè ñ ìíîæåñòâî ñòåíîïèñè, çàïàçèëè ÿðêîñòòà íà öâåòîâåòå. Èçîáðàçåíèòå ñöåíè áÿõà ïðåäñòàâåíè ñ èçÿùåñòâî è êðàñîòà, êàòî ëè÷åøå ñòàðàíèåòî, êîåòî äðåâíèòå õóäîæíèöè áÿõà âëîæèëè â èçðèñóâàíåòî íà êàðòèíèòå.
 öåíòúðà íà íèøàòà, ïîñòàâåí âúðõó íåâèñîê êàìúê ñ ïðåñå÷åí âðúõ, ñòîåøå ïðåäìåò, êîéòî âåäíàãà ïðèâëè÷àøå ïîãëåäà ñ áëÿñúêà ñè. Íåäîêîñíàòî îò âåêîâåòå ñàìîòà, çëàòîòî íà òóìáåñòà àìôîðà èñêðåøå, õâúðëÿéêè îòáëÿñúöè ïî ñòåíîïèñèòå îêîëî òÿõ. Ìàëêà, èçðàáîòåíà ñ ïðåöèçíà èçÿùíîñò, êàíè÷êàòà áe îáñèïàíà ñ ðåëåôíè èçîáðàæåíèÿ, ïîäîáíè íà îíåçè ïî ñòåíèòå íà õðàìà. Âúïðåêè ñóìðàêà, Ïåòúð çàáåëÿçà ïèðóâàùèòå ôèãóðè è âåñåëèåòî, èçîáðàçåíî ïî ïîâúðõíîñòòà è. Îò åäíàòà è ñòðàíà èìàøå ïðèêðåïåíà áîãàòî óêðàñåíà äðúæêà.
- Âúðâè íàïðåä, áåç äà ïèïàø íèùî – Ïåòúð ÷ó ãëàñà íà Êèðåòî çàä ñåáå ñè è ïðèñòúïè íàïðåä.
- Ïî-íàòàòúê, îòèäè â äúíîòî.
Ïåòúð íàïðàâè íÿêîëêî êðà÷êè è ñå îáúðíà ñ ëèöå êúì âõîäà, òúêìî êîãàòî ïðåç íåãî âëÿçîõà âèñîêèÿò âúçðàñòåí ìúæ è Áîðÿíà. Èçãëåæäàõà çàäúõàíè è çàïîòåíè îò èçêà÷âàíåòî. Ñëàâåÿ áå ïðåêàëåíî äåáåë è íå ðèñêóâà äà ñå èçêàòåðè ïî ñòðúìíèòå ñêàëè êúì õðàìà.
Áîðÿíà ñòîåøå íåïîäâèæíî, îòïóñíàëà ðúöå îêîëî ñåáå ñè, çÿïíàëà êúì ñòåíèòå â áåçìúëâíî óäèâëåíèå. Ìúæúò çàä íåÿ ÿ èçìåñòè ãðóáî âñòðàíè è ïðèñòúïè êúì êàìúêà â öåíòúðà íà ïîìåùåíèåòî. Íå èçãëåæäàøå âïå÷àòëåí íèòî îò ñòåíîïèñèòå, íèòî îò íåâåðîÿòíèÿ íà÷èí, ïî êîéòî îòêðèõà õðàìà.
Çàñòàíà íàä êàíè÷êàòà è âïåðè ïîãëåä â íåÿ.
- Èìà ëè íåùî? Åé, êàêâî èìà âúòðå? – äî÷ó ñå ïðèãëóøåíî ãëàñúò íà Ñëàâåÿ, èçîñòàâåí â ïîäíîæèåòî íà âúðõà.
- Êàæè ìó äà ñïðå äà âèêà – áåç äà îòìåñòâà ïîãëåä îò çëàòíàòà àìôîðêà ïðîöåäè ìúæúò êúì Êèðåòî.
Ìëàäåæúò ñå îòìåñòè âñòðàíè è ñå ïúõíà â îòâîðà, ïðåç êîéòî íàâëèçàøå ÿðêàòà ñëúí÷åâà ñâåòëèíà.
Ïåòúð ñúçðÿ ñâîÿ øàíñ è ðåàãèðà ìèãíîâåíî.
Ñêîêúò ìó áå áúðç è öåëåíàñî÷åí. Ðúêàòà ìó ñãðàá÷è âúçðàñòíèÿ ìúæ çà ðèçàòà è ãî ïðèäúðïà êúì ñåáå ñè, ïðåäè îíçè äà óñïåå äà ðàçáåðå êàêâî ñå ñëó÷âà. Ïðåêàðà äÿñíàòà ñè ðúêà ïðåä ëèöåòî è ñòèñíà âðàòà ìó ìåæäó áèöåïñà è ïðåäìèøíèöàòà ñè. Çàâúðøè êëþ÷à ñ ëÿâàòà ñè ðúêà è ïðèòèñíà ãëàâàòà íà ìúæà â æåëÿçíà õâàòêà. Èñêàøå äà ãî îáåçâðåäè, êàòî â ñúùîòî âðåìå ãî èçïîëçâà êàòî ùèò.  òîçè ìîìåíò Êèðåòî äî÷ó çâóêà, ðàçáðà êàêâî ñå ñëó÷âà çàä íåãî è ñå îáúðíà ñâåòêàâè÷íî íàçàä. Àêî Ïåòúð ðàçïîëàãàøå ñàìî ñ ÷àñò îò ñåêóíäàòà áè ìîãúë äà çàâúðòè òÿëîòî ïðåä ñåáå ñè çà äà ñå ïðèêðèå ñ íåãî, íî çàêúñíÿ.

***

Òîâà, êîåòî ãî ñïàñè, áå ðåàêöèÿòà íà ìúæà, êîãîòî äúðæåøå. Óñåòèë ìîìåíòíîòî îòñëàáâàíå íà õâàòêàòà òîé ñå èçâúðòÿ è îïèòà äà ñå èçòðúãíå, êàòî ïî òîçè íà÷èí çàñòàíà ïðåä ïèñòîëåòà è íå ïîçâîëè íà Êèðåòî äà íàòèñíå ñïóñúêà. Êîëåáàíèåòî, êîåòî çàáàâè Ïåòúð, ìó êîñòâà ñèëåí óäàð â ñëúí÷åâèÿ ñïëèò, îò êîéòî êðàêàòà ìó îìåêíàõà è òîé çà ïîðåäåí ïúò äíåñ ïàäíà íà êîëåíå ïðåä òåçè õîðà.
- Íå ñòðåëÿé! – èçâèêà ìúæúò êúì Êèðåòî, äîêàòî ñ òî÷íî ïðåìåðåí ðèòíèê óöåëè Ïåòúð â êîðåìà, êàòî ãî ñâëå÷å áåç÷óâñòâåí íà ïîäà íà ïåùåðàòà. Ïðåç ïåëåíàòà, êîÿòî ñå ñïóñíà íàä ñúçíàíèåòî ìó, Ïåòúð áåãëî ðåãèñòðèðà, ÷å Áîðÿíà âäèãà ðúöå êúì ëèöåòî ñè.
Âòîðèÿò ðèòíèê ãî íàêàðà äà çàãóáè ñúçíàíèå.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 26.02.2013 @ 21:21:37 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   samotnik

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 11:20:39 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èçãóáåíà èñòèíà 11" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (8 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçãóáåíà èñòèíà 11
îò secret_rose íà 27.02.2013 @ 12:10:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ñ íåòúðïåíèå î÷àêâàì âñÿêà íîâà ãëàâà.
Ïóñêàé ãè ïî-÷åñòî... ÷å ñåãà êàòî ñå ñòîïëè, è êàòî çíàì ãðàäèíñêèòå óâëå÷åíèÿ íà Åäèíàê... :))


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 11
îò anonimapokrifoff íà 27.02.2013 @ 12:22:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àç ñúùî ÷àêàì ïðîäúëæåíèåòî.


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 11
îò zebaitel íà 27.02.2013 @ 11:34:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×åòà ñ óäîâîëñòâèå è ÷àêàì ñëåäâàùèÿ îòêúñ!


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 11
îò kristi íà 27.02.2013 @ 12:42:48
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå ãóáÿ èíòåðåñ. Íàïðîòèâ!