Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 763
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 767

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: nickyqouo
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐúêàòà íà æåíà ìó
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: vladolubenov


Êàëîÿí ëåæåøå íà ëåãëîòî â äúíîòî íà ñòàÿòà, êúäåòî ñâåòëèíàòà áåøå
îñêúäíà. Òàì îáèêíîâåíî ïîñòàâÿõà áåçíàäåæäíèòå ñëó÷àè èëè òåçè, ÷èåòî ñúñòîÿíèå áåøå ìíîãî òåæêî.
 ñòàÿòà áÿõìå îùå òðèìà äóøè. Åäèí îñåìäåñåò è ïåò ãîäèøåí äÿäî îïòèìèñò, ÷èÿòî óñòà íå ìëúêâàøå, îïåðèðàí îò õåðíèÿ, àç, ñ òîêó ùî èçâàäåí àïàíäèñèò è Ïîëêîâíèêà, êîéòî áåøå òóêà îòäàâíà ñ íÿêàêâî êîðåìíî óñëîæíåíèå.
Âñè÷êî áè áèëî íîðìàëíî ïîòèñêàùî êàòî â îáèêíîâåíà áîëíèöà, àêî íå áåøå åäíà ìàëêà ïîäðîáíîñò.
Êàëîÿí è ñåñòðà ìó.
Êàëîÿí áåøå ïåòäåñåòãîäèøåí ìúæ, ñ óâðåæäàíå íà ãðúáíà÷íèÿ ñòúëá îò íàñêîðî ïðåòúðïÿíà çëîïîëóêà, êîåòî áå äîâåëî äî ïúëíà áåç÷óâñòâåíîñò îò êðúñòà íàäîëó. Áÿõà ìó íàïðàâåíè äâå îïåðàöèè, âòîðàòà ÷àñòè÷íî ñïîëó÷ëèâà, êîÿòî áå âúðíàëà äî èçâåñòíà ñòåïåí ÷óâñòâèòåëíîñòòà â êðàêàòà. Ñëåä óïîðèòà ðåõàáèëèòàöèÿ íÿêîëêî ìåñåöà Êàëîÿí ìîæåë äà ñòàâà ñàì, äà ïðèáèðà êàòåòúðà ñè â ãàùèòå, íàäóòè îò ïàìïåðñèòå è äà ïðàâè íÿêîëêî ñòúïêè ñ ïðèäðóæèòåë.
Çà âñè÷êèòå ñè îòäåëèòåëíè ôóíêöèè îáà÷å íÿìàë íèêàêâà ÷óâñòâèòåëíîñò. Àêî íå ñå íàïðàâeëî íåùî, òðÿáâàëî æåíà ìó äà ìó ñìåíÿ ïàìïåðñèòå è êàòåòúðà äîêàòî å æèâ.
 ìîìåíòà îáà÷å Êàëîÿí áåøå â êîìà. Âñå îùå ñè ëè÷åøå, ÷å å áèë êðàñèâ ìúæ â ðàçöâåòà íà ñèëèòå ñè, ïðåäè âîëÿòà çà æèâîò äà ãî íàïóñíå. Áåøå íàãúëòàë äâå îïàêîâêè ïðèñïèâàòåëíè õàï÷åòà, çà äà ñå ìàõíå îò÷àÿí îò òîçè ñâÿò, íî áåøå óñïÿë ñàìî îò÷àñòè.
Ïîãëåäíàõ ÷àñîâíèêà. Ñêîðî òðÿáâàøå äà ñå ïîÿâè ñåñòðà ìó Ðàäêà, êîÿòî ñå ãðèæåøå çà íåãî.  ñòðàõîâåòå ïðåäè ìîÿòà îïåðàöèÿ, íå áÿõ èì îáúðíàë âíèìàíèå â÷åðà, à óòðå ñèãóðíî ùÿõà äà ìå èçïèøàò. Áÿõ ñå äîêîñíàë ìèìîëåòíî äî íÿêàêâà ÷îâåøêà ñúäáà è íèùî ïîâå÷å.
Âëåçå ñåñòðàòà. Ãîëåìèÿò é áþñò âåäíàãà ðàçäâèæè âúçäóõà â ñòàÿòà.
– Ìèðíî! – èçâèêà Ïîëêîâíèêà. – Ñúáåðè ïåòè, ïðèáåðè êîðåìè, èçïú÷è ãúðäè! Âñè÷êè ñå èçïúíàõìå ïî ãðúá â ëåãëàòà ñ èçêëþ÷åíèå íà Êàëîÿí.
Ñåñòðàòà ñå óñìèõíà óìîðåíî, õâúðëè ëþáîïèòåí ïîãëåä êúì ìåí è ïúðâî îòèäå â úãúëà.
Êàëîÿí ëåæåøå ñïîêîåí è áåçó÷àñòåí ïîä íàäâåñåíàòà ãðúä íà ñåñòðàòà. Ñëåä êàòî ïðîâåðè ñèñòåìèòå è èçìåðè òåìïåðàòóðàòà ìó, ñåñòðàòà ñå íàäâåñè è íàä ìåí.
Èç÷åðâèõ ñå, çàùîòî ÿ õàðåñâàõ. Áåøå òîïëà æåíà íà ñðåäíà âúçðàñò, ñ âèñîê õåìîãëîáèí è òúìíîêàôÿâè î÷è, êîèòî âèæäàò âñè÷êî. Ñåñòðàòà ïîâäèãíà çàâèâêàòà ìè è àç äðúïíàõ äîëíàòà ïèæàìà. Òÿ ïðåöèçíî ïî÷èñòè ðàíàòà êàòî âíèìàâàøå êúäå äîêîñâà. Ïðåç öÿëîòî âðåìå ñè ìèñëåõ çà êîòêàòà âúðõó ãîðåù ëàìàðèíåí ïîêðèâ. Äàëè é ïàðåøå ïîä ëàïè÷êèòå?...
Ïîñëå áåøå ðåä íà Ïîëêîâíèêà.
– Åé, íàé-ïîñëå – âúçäúõíà òîé – ìèñëèõ ñè, ÷å ùå îñòàíåø çàâèíàãè ïðè ñòóäåíò÷åòî. Àõ, çàùî íå ñå å ðîäèëî ïî-ðàíî, äà ãî âêàðàìå â êàçàðìàòà äà âèäè êàê ñå ñòàâà ìúæ!
– Ìúæ ëåñíî ñå ñòàâà – îáàäè ñå äÿäîòî îò äðóãèÿ êðàé – íî òðóäíî ñå îñòàâà. Ìåí ïèòàø ëè ìå êàòî ìè óìðÿ áàáàòà. Ñåãà ìè ñå èñêà äåñåòîðíî ïîâå÷å. Àìà ñàìî ìè ñå èñêà, äå. Äîáðå ñè ïîæèâÿõìå íèå ñ Àíóøêà, ñòðàñòíà æåíà áåøå, ñ åé òàêèâà ãúðäè êàòî ñåñòðàòà! – è äÿäîòî çàõèõèêà ñ òúíúê è íåìîùåí ãëàñ.
Ïîëêîâíèêà ñóìòåøå è ñå ïîòåøå, î÷åâèäíî ãî áîëåøå, íî íå èñêàøå äà ñå ðàçáåðå. Áåøå åäúð ìúæ, ðÿäêî ãîâîðåøå, ïîèçïðàâÿøå ñå äîêîëêîòî ìîæå â ëåãëîòî è ãëåäàøå ïðåç ïðîçîðåöà. Îòâúí áåøå çàäíàòà ÷àñò íà äâîðà, ñíåãúò òîêó ùî ñå áå ñòîïèë è ïðîëåòòà ïîäàâàøå âðúõ÷åòàòà ñè. Îòêîãà áåøå òóê, íå çíàåõ.
Ñåñòðàòà èçáúðñà ÷åëîòî íà ïîëêîâíèêà, ïî÷èñòè íàáúðçî è äÿäîòî, êîéòî ñå áå óìúë÷àë è èçëåçå.
Âñåêè ñè ìèñëåøå çà íåùî ñâîå.
Ïðúâ ñå îáàäè ñòàðåöúò.
– Àêî ñå îæåíè çà ìåí – ùå ÿ ïîçëàòÿ – ðå÷å òîé è ïîãëåäíà Ïîëêîâíèêà. – À? Êàê ìèñëèø? Èìàì èìîòè, à ñèíúò ìè å â ÷óæáèíà, âñè÷êî ùå è çàâåùàÿ. Äàëè å îìúæåíà?
– Ðàçâåäåíà å – êàçà ìðà÷íî Ïîëêîâíèêà. – È ìúæå ñè èìà äîñòàòú÷íî. À òè ñè áåçíàäåæäíî ñòàð.
– Òè ïúê îòêúäå çíàåø! – èçñóìòÿ îáèäåíî äÿäêàòà. – Äà íå ñè é ñâåòèë. Èëè ïúê íà ìåí. Îíÿ â úãúëà äà íå å ïî-äîáðå îò ìåíå! Èìà ñè ñåãà ëåêàðñòâî çà âñè÷êî. Ñàìî çà îíÿ íÿìà...
– Ìëúêíè äà íå òè îòâîðÿ õåðíèÿòà! – ðå÷å ïðåç çúáè Ïîëêîâíèêà. – Çàòâîðè ñè òðàêàëíèêà! – Íàèñòèíà êàòî ãîâîðåøå, ÷åëþñòèòå ìó òðàêàõà íåïðèÿòíî. Ïîëêîâíèêà ñòèñíà þìðóöè è ñå èçâúðíà êúì äÿäîòî. Îíÿ âåäíàãà ìëúêíà è ñå îáúðíà íà äðóãàòà ñòðàíà..
Ïîñëå âðàòàòà ñå îòâîðè è âëåçå áåçøóìíî Ðàäêà.
Ðàäêà áåøå îêîëî ïåòäåñåò è ïåòãîäèøíà æåíà, íèñè÷êà, ñ ïðîñòîäóøíî ëèöå è ñâåòëè î÷è. Îãëåäà âñè÷êè â ñòàÿòà è íè ñå óñìèõíà.
Ïîñëå ñåäíà íà ïðàçíîòî ëåãëî äî Êàëîÿí è çàãëåäà áðàò ñè.
Ëèöåòî é òó ïîòúìíÿâàøå, òó èçñâåòëÿâàøå, ïîñëå çàïëàêà áåççâó÷íî.
– Íå ïëà÷è ñåñòðî – îáàäè ñå ñëåä ìàëêî Ïîëêîâíèêà – Íà âñåêè êàêâîòî ìó å ïèñàíî.
Ðàäêà ñå îáúðíà êúì íàñ è èçáúðñà ñ äëàíè î÷èòå ñè. ×àê ñåãà âèäÿõìå êîëêî ñè ïðèëè÷àò ñ áðàò é. Êàòî äâå êàïêè âîäà, åäíàòà, îò êîèòî áåøå ñîëåíà. À ìîæå áè è äðóãàòà – àç íå çíàåõ – áåøå èçïëàêàëà òàéíî è áåçìúëâíî äîêðàé ñúäáàòà ñè – çà äà ñòèãíå äî ñàìîóáèéñòâîòî.
– Îò øåñò ìåñåöà ãî ãëåäàõ ïî÷òè âñåêè äåí – çàïî÷íà òÿ – âñå ïî áîëíèöè, âêúùè, ó òÿõ, ó íàñ, íèêîé íå ãî ùå! Íèòî æåíà ìó, íèòî ñèíîâåòå! Àéäå, æåíà ìó ðàáîòè â ÷óæáèíà, â Ãåðìàíèÿ, íî ìîì÷åòàòà. Àêî íå èì ñå ðàçâèêàì, íå èäâàò äà ìå îòìåíÿò. Àìè çàùî ãî ãëåäàì, ùå êàæåòå, àìè áðàò ìè å, êàê äà ãî îñòàâÿ! Êà÷èë ñà äà ðåæå åäèí îðåõ ñ ðåçà÷êàòà, ïàäíàë ïî ãðúá íà òðåâàòà, à òðåâàòà ìåêà, íåæíà è ñàìî åäíî ìàëêî ïàð÷åíöå îò òóõëà – â ãðúáíàêà ìó, à ïðåøëåí÷åòî ñ÷óïåíî è çàòèñíàëî ìîçúêà. È åòî òè ñåãà – ïàðàëèçà. Äâå îïåðàöèè ìó íàïðàâèõà, ùî ïàðè çà ðåõàáèëèòàöèè, íî ïî÷íà ïðúñòèòå äà äâèæè íà êðàêàòà, è äà ãè ñãúâà è äà ñòàâà. À äà ïèêàå – íå ñå óñåùà, íå, èçîáùî, òàì îêîëî ìåõóðà – ïúëíà áåç÷óâñòâåíîñò... Âñåêè ìåñåö ñìåíÿìå êàòåòúðà, ÷å ãî ðàçðàíÿâà. Ïúê è ïàìïåðñè çà îòçàä...
Ðàäêà ñå îáúðíà è ñå çàå ñ ðóòèííèòå ïðîöåäóðè ïî èçâúðøâàíåòî íà òîàëåòà, ìàñàæèðàøå âíèìàòåëíî êðàêàòà è ðúöåòå íà îòïóñíàòèÿ, íåùî øåïíåøå – íà íåãî ëè, íà ñåáå ñè ëè...
– Äóõ íå ìó îñòàíà, äóõ! Òóé å òî! – ãîâîðåøå ñè óáåäåíî æåíàòà. – Çàùî áå, Êàëîÿíå! – èçïëàêà èçâåäíúæ òÿ – ìëàä ñè îùå, çäðàâ ñè êàòî áèê, çàùî íàïðàâè òàÿ ïîðàçèÿ ñ õàï÷åòàòà! Ùåøå äà ñå îïðàâèø è òàì, íàëè ÷ó êàêâî êàçà äîêòîðúò. Ðåõàáèëèòàöèÿ òðÿáâà, ðåõàáèëèòàöèÿ...
Îòñðåùà äÿäîòî ñàìî èçñóìòÿ è íèùî ïîâå÷å.
Ïîëêîâíèêà ñå èçêàøëÿ.
Âñè÷êè ìúæå èçæèâÿâàõìå ñúñòîÿíèåòî íà Êàëîÿí, âñåêè ïî ñâîé íà÷èí.
– Êàêâà ðåõàáèëèòàöèÿ – ïðåñòðàøèõ ñå äà ïîïèòàì.
– Òðÿáâà äà ñå ñúáóäè ÷óâñòâèòåëíîñòòà íà ìåõóðà – ðå÷å Ðàäêà – åòî òàêà äà ñå ïî÷óêâà ñ ïðúñòè – è òÿ ïîêàçà íà òàáëàòà íà êðåâàòà, ïî÷óêâàéêè ëåêî ñ äâà ñãúíàòè ïðúñòà. Åòî òàêà òðÿáâà – íà âñåêè ÷àñ ïî äåñåò ìèíóòè, âñåêè äåí, òà ñ ìåñåöè, à ìîæå è ñ ãîäèíè – äà ñå âúçáóäÿò íåðâíèòå îêîí÷àíèÿ è äà ïîëó÷è ÷óâñòâèòåëíîñò ìÿñòîòî...
– Òîé ñàì íå ìîæå ëè? – ïîïèòàõ.
– Íå ìîæåøå – ðå÷å Ðàäêà – áåøå ìíîãî ñëàá è íÿìàøå êîîðäèíàöèÿ îùå ñëåä îïåðàöèÿòà, ïúê è âîëÿ íÿìàøå äîñòàòú÷íî. Àç ãî ïî÷óêâàõ òàêà, àìà òðÿáâà ïîñòîÿíñòâî...
– À èìà ëè øàíñ äà ñå îïðàâè?
– Êîé çíàå – ðå÷å æåíàòà – ùîì êðàêàòà çàïî÷íàõà äà ñå çàòîïëÿò, ùî äà íå ñòèãíå è äî êðúñòà.
Îòíîâî íàñòàíà òèøèíà.
– Ùå ñå îïðàâè! – ðå÷å óáåäåíî æåíàòà. ×óâñòâàì ãî, ùå ñå âúðíå íà òîçè ñâÿò!
– Ùå ñå âúðíå, ñåñòðî, íå ñå îò÷àéâàé – îáàäè ñå ïðåãðàêíàë Ïîëêîâíèêà. Áåøå îòâîðèë ïðîçîðåöà äà âëåçå âúçäóõ è ñèãóðíî áåøå íàñòèíàë. – Âàæíî å æåíà ìó äà ñå âúðíå îò Ãåðìàíèÿ. Äà òå ñìåíè ìàëêî.
– Àìè òÿ ñå âúðíà – ðå÷å Ðàäêà. – Âúðíà ñå çà åäíà ñåäìèöà è ïàê çàìèíà. È áðàò ìè íàãúëòà õàï÷åòàòà.
Ëåãëîòî â úãúëà èçñêúðöà. Ëåê ãúð÷ ñÿêàø ïðåìèíà ïðåç áîëíèÿ, ðàçêëàòè êðåâàòèòå íè è èçëåòÿ ïðåç ïðîçîðåöà.
Âëåçå ñåñòðàòà. Òîçè ïúò Ïîëêîâíèêà íå èçâèêà. Ñåñòðàòà ñåäíà äî Ðàäêà è ÿ ïðåãúðíà ïðåç ðàìåíåòå.
Èçâåäíúæ ìè ñå äîïèêà æåñòîêî. Ñòàíàõ áàâíî è ñå çàïúòèõ êúì òîàëåòíàòà. Áîëåøå ìå, íî íå áåøå êîé çíàå êàêâà áîëêà. Âàæíîòî å, ÷å ãî óñåùàõ. Ñëåä ìåí ñå çàìúêíàõà è äðóãèòå äâàìà. Ïîãëåäíàõ êúì êàòåòúðà íà Êàëîÿí. Ñåñòðà ìó òîêó ùî ãî áåøå èçïðàçíèëà. Âñè÷êè ñå áÿõìå îáëåê÷èëè.
Êîãàòî ñå âúðíàõ, Ðàäêà è ñåñòðàòà ãè íÿìàøå. Îòíîâî â ñòàÿòà áÿõìå ñàìî ìúæå.
 åäèí ìîìåíò ñè ïðåäñòàâèõ êàê ñåñòðàòà ñ ãîëåìèòå ãúðäè ñå ãðèæè çà Êàëîÿí. Âñåêè áîæè äåí – ñ ìåñåöè è ãîäèíè. Áåç ïðåêúñâàíå. È òîé ñå îïðàâÿ...
– Ïîëêîâíèê, èìàø ëè ñåñòðà? – äÿäîòî áåøå ñå îáúðíàë íàëÿâî è áåøå âïåðèë ïîãëåä â ëèöåòî íà Ïîëêîâíèêà. – Ùîòî àç âèíàãè ñúì áèë ñàì...
– Ñåñòðà ìó íÿìà äà ìó ïîìîãíå – îáàäè ñå ñëåä ìàëêî Ïîëêîâíèêà. – Íóæíà å ðúêàòà íà æåíà ìó.
Ìúë÷àõìå è èç÷àêâàõìå êàêâî ùå êàæå.
– Ïðåäñòàâè ñè, ÷å ñè ìúæ â ðàçöâåòà íà ñèëèòå ñè... – ïðîäúëæè òîé – êàòî ìåí... È îíîâà ìÿñòî òè å íàïúëíî áåç÷óâñòâåíî. Êàê çàñïèâàø íîùåì? Êàê ñå ñúáóæäàø ñóòðèí? Êàêâî ÷óâñòâàø? Íàäÿâàø ëè ñå? Ïðåäñòàâÿø ëè ñè ñåêñóàëíè ñöåíè? Íèùî íå òå áîëè, íèùî íå òè ñå èñêà. Íå ìîæåø äà ðàçáåðåø äîðè êîãà òè ñå ïèêàå, ïî äÿâîëèòå, çà äà ñå îáëåê÷èø êàòî õîðàòà! Íÿêîé òè å çàâðÿë åäíà òðúáà òàì è ÷àêà äà ñå îïðàâèø îò ñàìî ñåáå ñè. Íèêîé íå èñêà äà òå ïðåîáóâà, äà ñå öàïà ñ òåá. Ñåñòðà òè ñå ãðèæè, íî òÿ òè å ñåñòðà! Êàçâà òè, ÷å òå ïî÷óêâà ïî ìåõóðà, çà äà ñå îïðàâèø. È êàêâî óñåùàø? Íà êàêâî ðàç÷èòàø?... Òà òåá òè å àäñêè ïðèòåñíåíî îò òîâà. Ñåñòðà òè òå îáè÷à, íî òÿ íå å æåíà òè, çà êîÿòî ìèñëèø ïî öÿëà íîù. Çàùî íå ñå ïðèáèðà ó äîìà. Íèìà íå çíàå, ÷å ÿ ÷àêàø è é ñå íàäÿâàø. Äà ëåãíå äî òåá. Äà òå ïðåãúðíå. Äà ïîïëà÷åòå çàåäíî. Äà èçâàäè îíàÿ òåë îò òåá è äà òå ïîäñóøè âíèìàòåëíî. È ïîñëå äà ñëîæè ðúêàòà ñè òàì. Íåéíàòà ðúêà. Êàêòî íÿêîãà. Êàêòî ìíîãî ïúòè. Äà çàòîïëè ìÿñòîòî òè. Äà ïî÷óêà ëåêè÷êî ñ íîêòè. Äà çàïúðõà ñ ìèãëè. È äà òè êàæå... Äà òè êàæå, ÷å òå îáè÷à... Íèìà íå ñè ãî ïðåäñòàâÿø âñÿêà ñòðàøíà íîù ñëåä îïåðàöèÿòà. Íèìà ùå ñïðåø äà ñè ãî ïðåäñòàâÿø, äîêàòî ñè æèâ. Íèìà ùå ñïðåø äà ñå íàäÿâàø òÿ äà ñå âúðíå. À êàòî ñå âúðíå. Íèìà ùå ñè îòèäå îòíîâî? Ðúêàòà íà æåíà òè. Íà åäíà æåíà, êîÿòî âÿðâàø, ÷å òå îáè÷à. À àêî íå òå îáè÷à? À àêî ñå ãíóñè îò òåá è òîâà, êîåòî ÷àêà, å ñìúðòòà òè! Àêî òàéíî èñêà äà óìðåø, òàêà, âíåçàïíî, èçâåäíúæ, çàâèíàãè... Òîãàâà ïîæåëàâàø äà óìðåø. Çà äà îñòàíåø ìúæ, òàêúâ, êîéòî áè áèë äîñòîåí çà ðúêàòà íà åäíà æåíà... Òîëêîâà å ïðîñòî...
Ïîëêîâíèêà ìëúêíà. Ëèöåòî ìó èçðàçÿâàøå òàêàâà òúãà è áåçíàäåæäíîñò, ÷å çàòâîðèõ î÷è äà íå ãî ãëåäàì.
È òîãàâà âèäÿõ ðúêàòà. Áåøå íÿêàêâà ïîçíàòà æåíñêà ðúêà, êîÿòî ïëóâàøå èç ñòàÿòà. Ðúêàòà ñïðÿ íàä âñåêè îò íàñ è äîêîñíà ñ ïðúñòè ÷åëàòà íè. Ïîñëå ëåãíà â ñêóòà íà Êàëîÿí è ñÿêàø èç÷åçíà.
Íå ïîìíÿ êîëêî âðåìå ñúì ëåæàë òàêà. Åäíà äúëáîêà âúçäèøêà ñå îòðîíè îò ëåãëîòî â úãúëà.
Âñè÷êè ïîäñêî÷èõìå â êðåâàòèòå ñè.
Áîëíèÿò ñå áå âúðíàë íà òîçè ñâÿò.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 21.02.2013 @ 11:09:13 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   vladolubenov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
316 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 1504
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ðúêàòà íà æåíà ìó" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ðúêàòà íà æåíà ìó
îò anonimapokrifoff íà 21.02.2013 @ 11:19:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íåîáîçðèìà å ÷îâåøêàòà áîëêà. Õóáàâ ðàçêàç!


Re: Ðúêàòà íà æåíà ìó
îò mariq-desislava íà 21.02.2013 @ 12:51:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñòðàøíî ðàç÷óâñòâàù òåêñò, íàïðàâî ñè ïëà÷å çà "èçáðàíî".:)


Re: Ðúêàòà íà æåíà ìó
îò igeo íà 21.02.2013 @ 14:39:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://iv0georgiev.blogspot.bg/
Äîáúð íàèñòèíà!
Íåâèäèìèòå àïîêàëèïñèñ÷åòà íà îáèêíîâåíèòå õîðà!



Re: Ðúêàòà íà æåíà ìó
îò zebaitel íà 22.02.2013 @ 09:42:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïî÷òè íåîñåçàåìèÿ çà îêîëíèòå àä íà áîëíèÿ ÷îâåê âèäÿí ïðåç ÷óâñòâèòåëíèÿ ïîãëåä íà åäèí îñîáåíî çðÿù äóøåâåä! Ïîçäðàâëåíèÿ, Èíñïàéúðä!


Re: Ðúêàòà íà æåíà ìó
îò rajsun íà 24.02.2013 @ 08:24:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åäèí äåí ùå òè ðàçêàæà çà ìîÿ ïðèÿòåë, áàé Èëèÿ. Ëåêàðèòå ãî áÿõà îòïèñàëè, æåíà ìó ãî ñïàñè, íî îñòàíà ïúëåí èíâàëèä - ñàìî ãëàâàòà ìó ðàáîòåøå, èíàê íå ìîæåøå è äà ñå ïî÷åøå. 16 ãîäèíè íà åäíî ëåãëî...
...

Êàçâàë ñúì ãî, ÷åòà òå çà óäîâîëñòâèå, íå îò ëþáîïèòñòâî)))