Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 804
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 807

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: Ray_Jay

Ñðåùíàõ òå â åäèí îáèêíîâåí äåí, íàé-íîðìàëåí îò âñè÷êè äðóãè, ïðåäè òåá "ñòðàííèêî"! Òàì íÿêúäå îò Áåçêðàÿ, òè ñå ïîÿâè èëè ïúê àç âíåçàïíî ñå îçîâàõ òàì, êúäåòî áåøå òè.
Êîé çíàå? Ìîæå áè Âå÷íîñòòà? Ìèñëåõ ñè, ÷å âñè÷êè ðàáîòè â ãëàâàòà ìè, êîèòî ìîçúêúò ìè îòêàçâàù äà âúçïðèåìå óñïÿ äà "èçòðèå" ñà ïëîä íà âúîáðàæåíèåòî ìè.
Åõ, äà çíàåõ òîãàâà, ñàìî...
Íå, ÷å è ñåãà çíàÿ! :-D Ðàçáèðà ñå, ÷å íå.
Çíàì, ÷å ñå óñìèõâàø, ÷óâàéêè áðúòâåæèòå â ìîÿòà ãëàâà. Ðåøèõ äà ñå èçïîâÿäàì, ðàçáèðàø ëè!
Èçáðàõ "Ïúò áåç èçõîä", ïúò, êîéòî âîäè ñàìî äî Òåá! È Íèêîé Äðóã!!!!!
Ñàìî äà çíàåõ ïðåäè íÿêîëêî ìåñåöà òîâà, êîåòî äíåñ. Ïðåäïîëàãàì, ÷å áèõ òè ñå õâúðëèëà íà âðàòà è íèêîãà ïîâå÷å íå áèõ òå ïóñíàëà... Ñàìî, äåòî è äâàìàòà áÿõìå íàÿñíî, ÷å îíîâà "æèâîòíîòî" â ìåí ñëåäâà äà áúäå îïèòîìåíî, çà äà ìîæåì äà ñè ïîãîâîðèì, äâàìàòà íàñàìå.
Ñàìî äâàìàòà!
Òå ãëåäàò, íî íå âèæäàò! "Êüîðàâè" ñà, êàêòî êàçâàøå åäíà ñêúïà ìîÿ ïîçíàòà, êîÿòî îáà÷å îòêàçà äà ïîíåñå èçïðàâÿíåòî ïðåä íåùàòà, êîèòî å ïîãðåáàëà íàâúòðå â ñåáå ñè... Íî êàê äà è ñå ñúðäÿ, ñëåä êàòî ñúùîòî áÿõ àç íàïðàâèëà ñ Òåá?!?
Âèäÿõ òå, çíàåõ ñè, ÷å èìàøå íåùî "ñïåöèàëíî" â îíçè Ïîãëåä! Ïîíÿêîãà áåçóìíèòå è äåòñêèòå íàé-ïúðâè ìèñëè, â ãëàâàòà íè ñà íàé-ïðàâèëíèòå. Òàêà ñå îêàçâà â ïîñëåäñòâèå!
Èìàø ïðèñúñòâèå êàòî ïîâåé, êàòî âÿòúð! Óñåùàõ òå, íî ëúæåõ ñåáå ñè, ÷å "òè" íèêîãà íå ñè ñúùåñòâóâàë çà ìåí... Ëúæåõ ñå, ÷å ñúì íåùî ïî-ðàçëè÷íî îò òîâà, êîåòî ñúì!
Àç èçáðàõ äà ñúì íèùîæíà è æàëêà, åäíî íèùî, çà äà çàáðàâÿ Òåá! Ñëåäâàøå äà ãî íàïðàâÿ...
Çíàåø! Íî èçïðàâÿéêè ñå ïðåä îíåçè Òâîé "î÷è", êàê äà îòêàæà äà ñè ñïîìíÿ? Èìà ëè òàêàâà îïöèÿ âúîáùå, çàùîòî îáèêíîâåíèòå õîðà ñå âëþáâàò â òåáå èëè ïðèìèðàò îò ñòðàõ! Ìèñëÿò ñè, ÷å "ëè÷íîñòòà" èì òè ãè ïëàøè, õàõàõà.
Àç ïúê çíàåõ, ÷å ìå ïëàøè òîçè òèï "âëþáâàíå". ×å âëþáÿ ëè ñå â òåá èëè ïðåãúðíà ëè òå, èçãóáåíà ñúì! À àç îòêàçâàõ, äà ñúì îò ïîãóáåíèòå! Îòêàçâàõ è îò ñïàñåíèòå äà áúäà!
Òúðñåõ íåùî, òúðñÿ âñå îùå íåùî êàòî "áåçóìåö" èçïàäíàë â äåëèðèóì è îòêàçâàù, äàæå äà ñå ëþáè, äîêàòî íå ãî íàìåðè...
Íàìðàçèõ òå! Íàìðàçèõ 1 âñåêè òâîé æåñò, íàìðàçèõ âñè÷êî, êîåòî ìîæåøå äà áúäå "íàìðàçåíî"...
Äîòàì ñå "èçòàðèêàòèõ", ÷å â òâîå ïðèñúñòâèå ñè ôàëøèôèöèðàõ ìèñëèòå... Ðàçáèðàõ, ÷å ãè ÷åòåø! Íî íå ñè ïîçíàë, äðàãè!
Íàïóê, íàðî÷íî íàîáðàòíî íà ñîáñòâåíàòà ñè ïðèðîäà è æåëàíèÿ, îòêàçâàõ äà òå ïóñíà â ñåáå ñè. Äàæå ñåãà ãî ïðàâÿ!
Ó÷èø ìå âñåêè äåí íà èñòèíñêî "ñ-ìèð-å-íèå", ïðåäè òåá, äàæå íÿìàõ "ïðåäïîëîæåíèå", ÷å ñìå "íèå"! Çíàåø ëè, âúïðåêè âñè÷êî ëèïñâàø ìè! Çíàì, ÷å ñå äúðæàõ êàòî "ïàòêà"!
Íî ðàçáåðè, îòêàæà ëè äà ñå çàïîçàïàëÿ è îòêàçâàéêè äà ãîðÿ â òâîèòå ïëàìúöè, âìåñòî äà ñè äðàñíà êëå÷êàòà íà ìåí ñàìàòà-öÿë æèâîò ùå òè áúäà ðîáèíÿ! Íÿìàø òè íóæäà îò òîâà, òúðñèø íÿêîé, ñ êîéòî "çàåäíî" äà ëåòèòå... "Ëþáîâ Ìîÿ", Ñáîãîì! :-)


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 21.02.2013 @ 09:00:56 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   Ray_Jay

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 08:45:45 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re:
îò mariq-desislava íà 21.02.2013 @ 12:55:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî ñòðàííî áåççàãëàâíî íåùî è ïðåêàëåíî îáúðêàíî, íî òî ùå å çàðàäè ëþáîâòà.:)


Re:
îò Ray_Jay íà 02.03.2013 @ 20:00:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òî, îò êàêâî äðóãî ùå äà å! :-D

]