Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 651
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 651

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçãóáåíà èñòèíà 10
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: samotnik

Êîëàòà ïúïëåøå íà âòîðà ñêîðîñò ïî ñòðúìíèÿ ïúò, çàîáèêàëÿéêè äóïêèòå îáðàçóâàíè îò çèìíèÿ ñíÿã. Òî÷íî íà âúðõà èìàøå îãðàäåíà ðåòðàíñëàòîðíà ñòàíöèÿ ñ ìíîæåñòâî àíòåíè è ïðåäè ãîäèíè áå èçãðàäåí òåñåí ïúò, ïî êîéòî ðàáîòåùèòå ñòèãàõà äî ñúîðúæåíèÿòà.
Íå áåøå ÷àñò îò ðåïóáëèêàíñêàòà ïúòíà ìðåæà, çàòîâà íèêîé íå ãî ïîääúðæàøå è ñ òå÷åíèå íà âðåìåòî ñå áå ðàçáèë äî íåóçíàâàåìîñò.
Ïðåä âðàòèòå íà ñòàíöèÿòà èìàøå îùå äâå êîëè è Ïåòúð ïðåäïîëîæè, ÷å ñà íà ñëóæèòåëèòå, ìàêàð è äà íå âèäÿ íèêîé çàä òåëåíàòà îãðàäà.
Ïðåäè ãîäèíè áå èäâàë íà åêñêóðçèÿ äî òîçè âðúõ è ïîìíåøå, ÷å ñå èçëèçà íà ãðóïà ðàâíè ñêàëè, îò êîèòî ñå îòêðèâàøå çàøåìåòÿâàùà ãëåäêà êúì öåëèÿ Áóðãàñêè çàëèâ. Çà äà ñå ñòèãíå äî ñêàëèòå ñå ìèíàâàøå ïî êðèâà ïúòåêà ïðåç ãîðàòà. Íå áåøå íèêàê òðóäíî äà îòêðèå íà÷àëîòî è, òúé êàòî òóðèñòèòå ÷åñòî ïîñåùàâàõà ìÿñòîòî è íå ïîçâîëÿâàõà äà îáðàñíå è äà ñå çàãóáè.
- Áîðå, çíàåø ëè, ÷å íà òîçè âðúõ ìó êàçâàò Ãðúöêèòå ñêàëè? – îáúðíà ñå êúì íåÿ, âúðâåéêè. Òÿ ïîíå÷è äà îòãîâîðè, íî ïðèâåòëèâ ìúæêè ãëàñ ÿ ïðåêúñíà.
- Îîîî, äîáðå äîøëèèè...
Ïúëåí ìúæ ñå óñìèõâàøå êúì òÿõ, îáëåãíàò íà äåáåëî äúðâî íà äåñåòèíà ìåòðà â ãîðàòà. Îêîëî âðàòà ìó âèñÿõà ïðåïëåòåíè çëàòíè ëàíöè, êîéòî íàâÿðíî òåæàõà êèëîãðàìè.
Ïåòúð è Áîðÿíà ñïðÿõà è ãî çàãëåäàõà èçíåíàäàíè.
- Äîáúð äåí – ïîçäðàâè Ïåòúð, îçàäà÷åí.
- Äààà... – ïðîäúëæè äà ïðîâëà÷âà äóìèòå ìúæúò, êàòî íåáðåæíî ñå îòáëúñíà ñ ðàìî îò äúðâîòî – Ìíîãî å äîáúð, äààà... Çàïîâÿäàéòå, ìîëÿ, îòòóê.
Îáúðíà ñå íàñòðàíè ñ òåàòðàëåí ïîêëîí è ãè ïîäêàíè ñ øèðîê æåñò êúì ïúòåêàòà.
Ïåòúð ñå ñåòè êàêâî ñå ñëó÷âàøå, íî âå÷å áåøå êúñíî. Âèñîê, äîáðå ñëîæåí ìúæ ñ êúñà ïðè÷åñêà, íà îêîëî ïåòäåñåò ãîäèíè, èçñêî÷è èççàä ãîëÿìà êàíàðà. Îáëå÷åí â ñâîáîäíà çåëåíà ðèçà, òîé ãè ãëåäàøå ñ ïðèñâèòè ñèâè î÷è.
- Èçïúëíÿâàéòå – êàçà òèõî. – È áåç èçëèøåí ãåðîèçúì.
Ïåòúð áè ìîãúë äà ñå ñïðàâè è ñ äâàìàòà áåç äà ñå çàòðóäíè, íî ïèñòîëåòúò â ðúêàòà íà îíçè ñúñ çåëåíàòà ðèçà ãî íàêàðà äà ðàçìèñëè. Ïèñòîëåò Ìàêàðîâ, 9 ìì, ìîæå è äà íå å íàé-äîáðîòî îðúæèå íà ñâåòà, íî ñúñ ñèãóðíîñò îò òàêàâà äèñòàíöèÿ áè áèë ñìúðòîíîñåí. Ïðåöåíè âúçìîæíîñòèòå, íî íèòî åäèí îò äâàìàòà íå áåøå äîòîëêîâà íàáëèçî, ÷å äà ìîæå äà ãî îáåçâðåäè, ïðåäè ïîëó÷è êóðøóì â ãúðäèòå. Èçãëåæäà ñå íàëãàøå äà ñå ïîä÷èíÿò, ïîíå çàñåãà.
Áîðÿíà ñå îãëåæäàøå áåçìúëâíî ñ ðàçøèðåíè îò óæàñ î÷è.
Òîé ÿ õâàíà çà ðúêàòà è áåç äà êàæå íèùî ÿ ïîâåäå ïðåç ãîðàòà, êàòî ðåãèñòðèðàøå âñåêè äåòàéë, êîéòî áè ìîãúë äà ìó áúäå ïîëåçåí. Çàä òÿõ, ïàçåéêè áåçîïàñíà äèñòàíöèÿ, âúðâåøå ÷îâåêúò ñ ïèñòîëåòà. Ïúòåêàòà ëúêàòóøåøå ìåæäó êàíàðè è äúðâåòà, íî íèêîé íå îáðúùàøå âíèìàíèå íà ãëåäêàòà.
- Ñïðåòå – ÷ó ãëàña íà ìúæà çàä ñåáå ñè.
Ïåòúð èçïúëíè êîìàíäàòà, áåç äà ñå îáðúùà. Óñåùàøå ïîòíàòà äëàí íà Áîðÿíà â ñâîÿòà.
- Ïðåòúðñè ãè – êàçà îíçè è äåáåëèÿ ñå íàñî÷è êúì òÿõ. Ïðèáëèæè ïðåäïàçëèâî è êàçà:
- Äà âè âèäÿ ðúöåòå. Âèñîêî ãîðå.
Ñòîÿõà ñ âäèãíàòè ðúöå, äîêàòî ïîòíèòå ìó äëàíè ãè îïèïâàõà. Ïåòúð âèäÿ êàê Áîðÿíà ñå íàìðúùè, êîãàòî ðúöåòå íà äåáåëàêà ñå çàäúðæàõà âúðõó ãúðäèòå è.
- Íå ñå áåçïîêîé, ùå ñå îïðàâèì – îáúðíà ñå êúì íåÿ, íî îíçè ñ ëàíöèòå ãî ñðÿçà:
- Ìëúê! Äà íå ñúì ÷óë äóìà, ÿñíî?
Ñëåä òîâà ñå îáúðíà êúì ìúæà çàä òÿõ è êàçà:
- ×èñòè ñà.

***

Ñòúïêèòå èì ãè èçâåäîõà íà ñðàâíèòåëíî ðàâíà ñêàëíà ïëîùàäêà, îò êîÿòî ñå ðàçêðè îáøèðíà ãëåäêà êúì ìîðåòî. Ñúùàòà, êàêâàòî Ïåòúð ÿ ïîìíåøå, òÿ ñïèðàøå äúõà ñ ïðîñòîðà ñè.  öåíòúðà íà Ñîçîïîëñêèÿ Çàëèâ, ïîäîáíî íà çåíèöà, ñå âèæäàøå ñêàëèñòèÿ îñòðîâ Ñâåòè Èâàí. Àêî íå áÿõà â ïîäîáíà ñèòóàöèÿ, Ïåòúð áè ñå îñòàíàë òàì ÷àñîâå, ñúçåðöàâàéêè êðàñîòàòà.
Ñëàâåÿ èçáóòà äâàìàòà êúì ðúáà è ñå îáúðíà êúì äðóãèÿ.
- Ñåãà êàêâî?
Òîé íå ìó îáúðíà âíèìàíèå, à ñå íàñî÷è êúì Áîðÿíà.
- Äîêòîð Êàçàêîâà? – ãëàñúò ìó áå ìåê è âíèìàòåëåí.
- Êîé ñè òè? – îïèòâàøå ñå äà çâó÷è óâåðåíî, íî Ïåòúð äîëîâè ïàíèêàòà â ãëàñà. - Êàêâî èñêàø?
- Ìîëÿ, óñïîêîéòå ñå, íèùî ëîøî íÿìà äà âè ñå ñëó÷è.
- Êàêâî èñêàø îò íàñ? - ïîâòîðè òÿ ñ øèðîêî îòâîðåíè î÷è. Çàäúõâàøå ñå.
- Ìàëêî ïîìîù, òîâà å âñè÷êî.
Óñìèõâàøå ñå êúì íåÿ, íî ïèñòîëåòúò ñî÷åøå ãúðäèòå íà Ïåòúð, çàñòàíàë íà êðà÷êà âñòðàíè.
- Íèùî íÿìà äà âè êàæà! Èçðîäè, óáèéöè! – ïîâèøè ãëàñ Áîðÿíà.
Ñëàâåÿ ïðèñòúïè íàïðåä è íåáðåæíî ÿ çàøëåâè ïðåç ëèöåòî. Ãëàâàòà è ñå îòìåòíà íàçàä è çàâúðòÿ òÿëîòî è. Ïåòúð ïîñåãíà êúì íåÿ, íî ïèñòîëåòúò ñå âäèãíà ðÿçêî è òîé ïîãëåäíà â ÷åðíàòà áåçäíà íà äóëîòî.
Áîðÿíà õâàíà óäàðåíàòà áóçà è ïîãëåäíà êúì Çëàòàíîâ. Ïðîòèâíî íà î÷àêâàíîòî, òîé ïðî÷åòå â î÷èòå è åäèíñòâåíî ÿðîñò è çëîáà. „Òàÿ ùå å òðóäíà” - ïîìèñëè ñè Ñëàâåÿ. Íèùî, òîé ãè õàðåñâàøå òðóäíè, õàðåñâàøå ìó äà ãè îïèòîìÿâà. Äîêàòî íàêðàÿ ñå ïðå÷óïÿò. Îáè÷àøå äà ïðå÷óïâà õîðàòà, à ñèëíèòå æåíè ãî âúçáóæäàõà.
Âäèãíà ðúêà îòíîâî.
- Ñòèãà! – ðÿçêî êàçà ìúæúò ñ ðèçàòà. Ðúêàòà óâèñíà âúâ âúçäóõà.
- Âèæäàòå ëè, íåêà íå ñòèãàìå äîòàì îòíîâî – ïðîäúëæè ìúæúò ñ ìåê ãëàñ. - Íèå çíàåì äîñòàòú÷íî, òðÿáâà íè âàøàòà ïîìîù ñúâñåì çà ìàëêî.
- Íèêîãà! – ïðîñúñêà Áîðÿíà. – Çíàì, ÷å ùå íè óáèåòå...
Îíçè ÿ ïîãëåäíà êðàòêî â î÷èòå è êèìíà íà Ñëàâåÿ.
Ïåòúð çíàåøå êàêâî ñëåäâà, íî íå ìîæåøå äà íàïðàâè íèùî. Óäàðúò ìó èçêàðà âúçäóõà è òîé ñå ñòðîïîëè íà çåìÿòà, ïðåâèò íà äâå. Äîêàòî ïàäàøå ÷ó êúñèÿ ïèñúê íà Áîðÿíà, ïîñëåäâàí îò çâóêà íà íîâ øàìàð. Ëåæåøå íà ñêàëèòå, áåç äà ìîæå äà íàïðàâè íèùî.
- Âèæäàòå ëè, íå òðÿáâà, íèêàê íå ìè å ïðèÿòíî òîâà. Íî àêî ñå íàëîæè ìîãà äà áúäà è ìíîãî ïî-ãðóá, óâåðÿâàì âè.
Òåæúê ðèòíèê ñå ñòîâàðè âúðõó ãúðáà íà Ïåòúð è ãî íàêàðà äà èçñóìòè îò áîëêà, ïîñëåäâàí îò ñèëåí óäàð â áúáðåöèòå. Áîëêàòà ãî îñëåïè è èçìåñòè âñè÷êî äðóãî îò ñúçíàíèåòî ìó.
- Ñïðåòå! – èçâèêà Áîðÿíà – Íå ãî óäðÿéòå ïîâå÷å, êàæåòå êàêâî èñêàòå?
Ìúæúò ñúñ çåëåíàòà ðèçà ñå óñìèõíà êúì íåÿ è ñâàëè ðúêàòà ñ ïèñòîëåòà.
- Äà ìè ïîìîãíåòå äà íàìåðèì âõîäà.
- Êàêúâ âõîä?
- Îíçè, çà êîéòî âñè÷êè ñìå òóê.
Äîêàòî ãîâîðåøå, çàä òÿõ ñ áúðçè êðà÷êè ñå ïðèáëèæè ìëàäåæ â ÷åðíà ðèçà ñ êúñè ðúêàâè è ìúë÷àëèâî çàñòàíà íàä Ïåòúð. Âúïðåêè áîëêàòà, òîé îñúçíà, ÷å áàëàíñúò íà ñèëèòå ñå ïðîìåíÿ è øàíñúò äà ñå èçìúêíàò å ïî÷òè èçãóáåí.

***

- Íå çíàì, íàèñòèíà – íàñòîÿâàøå Áîðÿíà – ïðîôåñîðúò íå íè êàçà íèùî çà òîâà.
Ñòîÿõà íà ïëîùàäêàòà è ñå ãëåäàõà áåçìúëâíî. Ïåòúð ñòîåøå íà êîëåíå âñòðàíè, ñ îïðÿí â òèëà ïèñòîëåò. Ïðåäè äà ãè çàëîâÿò, òðèìàòà áÿõà ïðåòúðñèëè ñêàëèòå, äî êîèòî èìàõà äîñòúï, íî íå íàìåðèõà îáðàçà íà Õåðîñ. Ñëàâåÿ çàïî÷âàøå äà ãóáè òúðïåíèå
- Ìèñëè áå, èëè òîÿ çàìèíàâà! – ïîñî÷è êúì Ïåòúð.
Áîðÿíà ñå áå óñïîêîèëà è âúçâúðíà ñàìîîáëàäàíèåòî ñè. Çíàåøå, ÷å íèùî íÿìà äà ìó íàïðàâÿò, íå è äîêàòî èìàõà íóæäà îò íåÿ.
- Íèñêî ñå ïîêëîíè – êàçà òÿ íà ñåáå ñè - íèñêî ñå ïîêëîíè... íà îñòðîâà...
Íàïðàâè êðà÷êà íàïðåä è çàñòàíà íà ðúáà íà ñêàëàòà. Ïîãëåäíà íàçàä è ïðîìåíè ïîçèöèÿòà ñè òàêà, ÷å äà å òî÷íî íà ëèíèÿòà, êîÿòî ñâúðçâàøå âúðõà è îñòðîâ Ñâåòè Èâàí. Ñëåä òîâà íàâåäå ãëàâà è ïîãëåäíà â êðàêàòà ñè. Íå âèäÿ íèùî, çàòîâà ñå íàâåäå îùå íàïðåä, â àáñóðäåí ïîêëîí. Ãëàâàòà è ñå ïîêàçà íàä ðúáà è î÷èòå è ïðîáÿãàõà ïî äúëáîêàòà ïðîïàñò, íà ÷èéòî ðúá ñòîåøå. Îãëåäà âñåêè êâàäðàòåí ñàíòèìåòúð. Íèùî. Îáúðíà ñå íàçàä è ðàçïåðè ðúöå.
- Íèùî íå ñå âèæäà. Íå çíàì êúäå äà òúðñÿ...
Ñâèòèòå î÷è íà âúçðàñòíèÿò ìúæ è ïîêàçàõà, ÷å òîé ïðåöåíÿ âúçìîæíîñòèòå. Òÿ ìó áåøå íåîáõîäèìà, à çàåäíî ñ íåÿ è Ïåòúð. Ïðîâàëåøå ëè ñå â îïèòà äà íàìåðè çíàêà, âå÷å íèòî åäèí îò òÿõ íÿìàøå äà èì å íóæåí.
- Íåêà äà ïîìèñëèì ïàê – êàçà òÿ. - Ùîì ïðîôåñîðúò å ðàçáðàë òîâà, çà êîåòî ñå ñåòèõìå è íèå, çíà÷è ìÿñòîòî å òóê. Ùå ãî íàìåðèì.
Ìúæúò ÿ ïîãëåäíà òâúðäî.
- Èìàòå ïåò ìèíóòè. Ñëåä òîâà ùå ñå íàëîæè äà ñè òúðñÿ äðóã àðõåîëîã.
Çàïëàõàòà íàêàðà êîðåìúò è äà ñå ñâèå íà òîïêà.
- Òàêà èëè èíà÷å ùå íè óáèåø ñëåä òîâà – íàìåñè ñå Ïåòúð. Ãëåäàøå íàïðåãíàòî, êàòî ñèíèòå ìó î÷è ñå âçèðàõà â ìúæà.
Òîé âäèãíà ðàìåíå è êàçà:
- Íå å íåîáõîäèìî, ìîæå äà èìàì íóæäà îò âàñ. Íî àêî íå ñòå ìè ïîëåçíè, ùå ñå íàëîæè äà ñå... îñâîáîäÿ îò âàñ.
Ãëåäàõà ñå áåçìúëâíî íÿêîëêî ñåêóíäè, êàòî Ïåòúð ïðåöåíÿøå äîêîëêî ìîæå äà ñå âÿðâà íà äóìèòå.
- Ïîêëîíúò – êàçà òîé è îáúðíà ãëàâà êúì Áîðÿíà. – Íèñêî ñå ïîêëîíè. Áîðå, íèñêî, ëåãíè íà ðúáà.
Òÿ ãî ïîãëåäíà è êîëåíè÷è íà ãîðåùèòå ñêàëè. Ïîñòàâè ðúöåòå ñè ïðåä òÿëîòî è ëåãíà ïî êîðåì. ×ó êàê çàä íåÿ Ñëàâåÿ ñå èçõèëè, íî íå ìó îáúðíà âíèìàíèå. Íàâåäå ãëàâà íàä ðúáà è îãëåäà âñÿêà ïîâúðõíîñò. Îòíîâî íèùî. Èçáóòà òÿëîòî ñè îùå íàïðåä, äîêàòî ïî÷òè óâèñíà íàä ïðîïàñòà è ïîãëåäíà íàäîëó.
Òîãàâà ãî âèäÿ.
Íÿêîëêî ìåòðà ïîä íåÿ, çàêúòàíà ìåæäó äâå ñêàëè, ñå âèæäàøå îíàçè îñîáåíà îêðúæíîñò, êîÿòî áåøå èçäúëáàíà íà ãúðáà íà ïëî÷àòà ñ áàðåëåôà. Ìÿñòîòî áåøå ïîäáðàíî òàêà, ÷å åäèíñòâåíî îò òîçè úãúë áè ìîãëî äà ñå ðàçëè÷è êàêâî ïðåäñòàâëÿâà. Àêî êàòåðà÷ ïîïàäíåøå íà íåãî ïî ïúòÿ ñè îòäîëó íàãîðå, íå áè îáúðíàë âíèìàíèå, çàùîòî òÿ ÷óäåñíî ñå ñëèâàøå ñ îñòàíàëèòå íåðàâíîñòè ïî ñêàëàòà. Îò òóê, îáà÷å, ïîãëåäúò ïàäàøå äèðåêòíî âúðõó îêðúæíîñòòà è íÿìàøå ñúìíåíèå â òîâà, êîåòî ñå âèæäà. Èçïúêíàëèòå ðúáîâå áÿõà ïðåêúñíàòè íà ðàâíè ðàçñòîÿíèÿ îò øåñò ìàëêè ïðàâîúãúëíèêà. Òî÷íî êàêòî îíåçè íà ïëî÷àòà, ñàìî ÷å èçïúêíàëè.
Îñòàíà òàêà, áåç äà ðåàãèðà, êàòî ñå ÷óäåøå êàêâî äà íàïðàâè. Îïèòâàøå ñå äà ñïå÷åëè âðåìå, çà äà íàìåðÿò íà÷èí äà ñå èçìúêíàò.
- Ìíîãî ñè ãîòèíà òàêà, äà çíàåø... Èìà ëè íåùî? – èçêèñêà ñå ìàçíèÿò äåáåëàê çàä íåÿ.
Áîðÿíà íå îòãîâîðè. Íå çíàåøå êàêâî ùå ïîñëåäâà, àêî èì ðàçêðèå çíàêà. Îò äðóãà ñòðàíà, òîâà áåøå ïðîñòî çíàê, íàîêîëî íÿìàøå íèùî. Òúðñåíåòî èì áåøå íàïðàçíî. Êàêâîòî è äà å èìàëî òóê âå÷å ãî íÿìàøå.
Óñåòè ñòúïêè çàä ãúðáà ñè è ãðóáà ðúêà ÿ èçäúðïà íàçàä. Âúçðàñòíèÿò ìúæ ñ íàèâèòè ðúêàâè ñå âçèðàøå â î÷èòå è. Èçó÷àâàøå ëèöåòî è ñúñ ñòóäåíèòå ñè ñèâè î÷è. Èçáóòà ÿ íàñòðàíè è ëåãíà íà íåéíîòî ìÿñòî. Ñòîÿ òàêà ìèíóòà, ïîñëå ïúðãàâî ñå èçïðàâè.
- Êàêâî ñè ìèñëåõòå, ÷å ùå íàïðàâèòå, äîêòîðå? – íàñìåøëèâî ïîïèòà. Ïîñëå ñå îáúðíà êúì Ñëàâåÿ – Äîíåñè ïëî÷àòà.
- Íàìåðèõìå ëè ãî, áå? À? – î÷èòå Ñëàâåÿ áëåñòÿõà – Êàæè, òàì ëè å?
- Ïëî÷àòà – ïðîöåäè ìúæúò.
Çëàòàíîâ ñå îòïðàâè ñ áúðçè êðà÷êè ïî ïúòåêàòà ïðåç ãîðàòà, êàòî êîðåìúò ìó êîìè÷íî ïîäñêà÷àøå.
- Íå ñå îïèâàéòå äà ñè èãðàåòå ñ ìåí, ãîñïîæèöå, ìîãà äà áúäà ìíîãî ëîø, êîãàòî ñå ÿäîñàì – îáúðíà ñå îòíîâî êúì Áîðÿíà.
- Áîãäàí ÿäîñà ëè âè? – ïðîöåäè òÿ.
- Î, Áîãäàí? Íî ðàçáèðà ñå, âèå ñòå êðàñèâà æåíà, à ïðîôåñîðúò... õì, áåøå èçâåñòåí ñúñ ñëàáîñòòà ñè êúì íåæíèÿ ïîë.
Áîðÿíà ñå èçïðàâè è ñå äîáëèæè äî íåãî, ïî÷òè çàâèðàéêè ëèöåòî ñè â íåãîâîòî.
- Íå ñè ïîçâîëÿâàéòå äà ãîâîðèòå òàêà çà íåãî, âèå íèùî íå çíàåòå! – ïîñëå ãî çàïëþ â ëèöåòî – Óáèåö!
- Çàùî òðÿáâàøå äà ãî óáèâàòå! – êðåùåøå òÿ, ñòèñíàëà þìðóöè – Íàëè âçåõòå êàêâîòî èñêàõòå, ñåãà âå÷å èìàòå âñè÷êî, ìîæåõòå äà ãî îñòàâèòå æèâ!
×îâåêúò áàâíî îáúðñà ëèöåòî ñè ñ îïàêîòî íà ðúêàòà. Ñëåä òîâà, áåç äà îáðúùà âíèìàíèå íà Áîðÿíà, çàìèñëåíî ñå îáúðíà êúì Êèðåòî.
- Ïðîôåñîðúò å ìúðòúâ?
- Àìè... ñëó÷àéíî ñòàíà. Îíÿ íå èçäúðæà ðàçãîâîðà – âäèãíà ðàìåíå áèÿ÷à. – Øåôà êàçà, ÷å å âúïðîñ íà æèâîò è ñìúðò. Íÿìà êàê, çà íåãî áåøå ñìúðò.
Ïî ëèöåòî íà âúçðàñòíèÿ ìúæ íå òðåïíà ìóñêóë. Î÷èòå ìó ãëåäàõà â èäèîòñêàòà óñìèâêà íà Êèðåòî, ñÿêàø íàáëþäàâàõà íÿêàêâî èíòåðåñíî æèâîòíî.


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 17.02.2013 @ 17:08:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   samotnik

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 01:08:59 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Èçãóáåíà èñòèíà 10" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (7 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçãóáåíà èñòèíà 10
îò secret_rose íà 17.02.2013 @ 17:21:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Óâëåêàòåëíî. Àç âñå ñå íàäÿâàõ, ÷å ñðåùàòà èì ñ îíåçè ãîñïîäà ùå ñå çàáàâè ìàëêî...


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 10
îò samotnik íà 17.02.2013 @ 20:17:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ååå... àìà òÿ å ñëó÷àéíà, ïðè òîâà íÿìà äà å åäèíñòâåíà... âåðîÿòíî. Ñúæàëÿâàì, íàèñòèíà, ÷å íå îïðàâäàâàì î÷àêâàíèÿòà òè. Îò äðóãà ñòðàíà, èçíåíàäèòå ìîãàò äà áúäàò çàáàâíè, íå ìèñëèø ëè :-)

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 10
îò secret_rose íà 17.02.2013 @ 20:25:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Äîáðå ñè å òàêà, íå ìå ñëóøàé :)) Íàëè çíàåø êàê êàòî ãëåäàø èíòåðåñåí ôèëì ñè ïîä íàïðåæåíèå è ñè êàçâàø - åõ, äà áÿõà èçáåãíàëè òî÷íî òàçè ñèòóàöèÿ.  òîçè ñìèñúë ñïîäåëèõ. Ðîìàíà âúðâè ÷óäåñíî...

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 10
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 17.02.2013 @ 17:26:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâè çà èíòåðåñíàòà è óâëåêàòåëíà èñòîðèÿ!:)


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 10
îò samotnik íà 17.02.2013 @ 20:18:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ!

]


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 10
îò libra íà 26.02.2013 @ 19:39:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
à àç ÷àêàì ïðîäúëæåíèå..
ïîçäðàâ :)


Re: Èçãóáåíà èñòèíà 10
îò samotnik íà 27.02.2013 @ 22:23:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèñòèãíà âå÷å, òîïëî å îùå :-) Íàäÿâàì ñå äà òè õàðåñâà.

]