Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 903
ХуЛитери: 0
Всичко: 903

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзгубения твой идеал
раздел: Есета, пътеписи
автор: Royzi

Затваряш очи за да прогониш миналото,сваляш завесите за да не те гледат лъчите на слънцето.Компаса на мислите ти сочи север вместо юг. Идва следващия ден представи си ,че си младеж гонещ мечти,обичаш приятелите си но не обичаш да гледаш лицата им смутени и утешени от алкохол и цигари.Колко можеш да търпиш изгубения свой идеал?
Кой е той? Има ли го изообщо? Да, има го въпреки всичко млади човече.Но представи си : Ти си човек с амбиций,искаш да завършиш,да следваш,да пътуваш,да учиш още и иследваш света за да разбулиш тайните му и да постигнеш всичко дори и с идеята на перфекцйонизма да гониш и хванеш идеалът на своето аз и зграбчил мига да погледнеш в огледалото на едно стоиностно бъдеще.Ах на крилете на мечтите е лесно нали? Днес не ,че е не възможно всичко това да ти се случи обаче истината е ,че търсейки приятели и намираики "приятели" .;Забравяш целите си ,забравяш ги нали? Питаш се -къде е онова мое слово от преди строщо път в онзи миг,миг на искреност и величие? Без отговор носиш се по течението за да откраднеш усмивка от всеки следващ ден,а когато видиш,че може да не осъществиш все-пак мечтите си за жалост разбираш,че ти е твърде трудно да навлезеш в ритъма на този ти от преди,почти смазващо може би .Минават дните но ти още чакаш нчкой да ти донесе изгубения твой идеал,самоче този някой е просто химера,той е в ума ти но не е рален.Остава ти само едно да отвориш очите си и да си спомниш кой си . Онзи от предишните години с наградите и успех който всеки може да мечтае а сега вече и ти .Питането от теб към теб съмият е : Ще го върнеш ли? Думите са силни ,могат да стигнат далеч,болят повече от шамар но трябва не просто да си играем на думички а да ги съберем с действията.Хвани мечтите на живота си дръж ги здраво и сложи Бог на 1 място за да издигне платната на твоя кораб и, когато това се случи припомни си за изпитанията и загубения но и намерен свой идеал и виж кои си станал и какво си постигнал днес.


Публикувано от aurora на 04.02.2013 @ 09:25:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Royzi

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 10059
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Изгубения твой идеал" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.