Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 847
ХуЛитери: 5
Всичко: 852

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: Georgina
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКак се прави секта
раздел: Разкази
автор: YouNeedLobotomy

Най-сетне се опознах достатъчно, за да разбера с какво искам да се занимавам. Искам да стана Гуру в собствен култ.
- Но как ще го направиш? - попитах се.
- Ами не знам. Ще трябва да започна да се уча от класиците - отговорих си.
И започнах да създавам своя план по култопроизводство.

1. Оригинален грях.
Всеки неопитен създател на секти трябва да осъзнава важността на оригиналния грях. А тя, основно, се изразява в 5 функции.
1.1 Оригиналният грях кара участниците в култа Ви да се чувстват отговорни за неща, които не са правили и ги кара да изпитват гняв към всеки, който проявява арогантността да не се чувства така.
1.2 Усещане за благодарност за неща със съмнителна истинна стойност, с които участниците в култа Ви навярно не биха били съгласни, ако се случваха пред тях.
1.3 Надменност и нарцистични халюцинации в участниците в култа, породени от делюзията, че са по-добри хора, след като почитат "обекта", изкупил оригиналния им грях.
1.4 След като са прекарали достатъчно време да гледат надменно на всички, които не вярват в безумието, участниците започват да намират за все по-невъзможно да се махнат от култа Ви, защото ще загубят цялото си усещане за превъзходство пред "невежите" или "предателите" (ще започнат да смятат всички извън култа Ви за такива).
1.5 Чувството за вина прави още по-трудно оспорването на идеята Ви.
Отличници в категорията: Епопея на забравените, Джийзъс, Чалгомразците, Епопея на забравените, Епопея на забравените (Фак ю, Вазов)

2. Задължителни персонажи.
Тук ще изброим задължителните архитипове и качествата, които трябва да притежават.
2.1 Спасителят
Спасителят е човекът, жертвал се в името за изплащането на "Оригиналния грях". Той винаги обича безпределно много клетниците, над които тегне грехът и вярва в правото им на свобода и глас. Освен това винаги говори от тяхно име и определя всички от тях, които не са съгласни с него, като раболепни страхливци или предатели. Фак ю, Ботев.
Спасителят трябва да е патологичен нарцисист. Да е толкова обсебен от образа си, че да е готов да умре или убие в името му (и в името на изкупуването на оригиналния грях/извоюването на свободата на хората, на които е взел правото на мнение и които е опростил до едноизмерни същества, които да поддържат в историята, написана за него.) Фак ю ъгейн, Ботев.

2.2 Жертвата - неспособна на мнение или на глас, потъпкана, поробена, унизена и безкрайно обичана от Спасителя.

2.3 Злодеят - безпределно зъл . Зъл в името на злото. Служителите му са почти толкова несъществени, колкото "Жертвата". Не можеш да станеш него, ако пожелаеш, той е само един.

2.4 Предателят - образът му е изключително важен, за да могат участниците в култа Ви да мразят някого и да се страхуват да не се окажат него. Предателят, за разлика от "Злодеят“, никога не е величествен. Обикновено е грозен, продажен, лицемерен, подмолен и съвсем малко по-сложен от "Жертвата". Тъй като е единственият образ, който не е „Злодеят“, но въпреки това съзнателно е против "Спасителят", участниците в култа Ви ще свържат всеки несъгласен с него. Фак ю, Ботев.

2.5 Носителят на идеята - участниците в култа Ви.

В следващия брой очаквайте "Курвите" или как мъжете с патологично малки пениси си обясняват живота.


Публикувано от Administrator на 02.02.2013 @ 18:06:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   YouNeedLobotomy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
392 четения | оценка 5

показвания 48274
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Как се прави секта" | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Как се прави секта
от otklonenie на 02.02.2013 @ 18:51:18
(Профил | Изпрати бележка)
Уважаеми,

ще си позволя няколко забележки:

1. СЕКТАТА е отцепление/ израаждане на някаква религия (section). Описаните персонажи са част от самата религия, християнската в случая, повтарят я без да са сектантство.

2. КУЛТ пък е други нещо, незадължително религиозно (фак ю, Сталин, Ленин и ББ), макар пак може да има митология.

3. Original sin се превежда като Първороден грях.

Успех с темата.


Re: Как се прави секта
от YouNeedLobotomy на 02.02.2013 @ 19:20:17
(Профил | Изпрати бележка)
Използвам "оригинален грях" образно.
Във всички култове(фак ю Ботев) има образ, който се жертва, за да изкупи грях, който хората постоянно носят със себе си.
В случая с Ботев е липсата на свобода.
В случая с Иисус е първородния грях.

Иначе в останалото не виждам къде нещо в текста ми противоречи на това което си казал.

]


Re: Как се прави секта
от Solara на 02.02.2013 @ 20:59:05
(Профил | Изпрати бележка)
За създаването на култ не мога да ти помогна, но виж в провалянето му съм спец. ;)
Иначе...пиши, пиши! Имаш потенциал.


Re: Как се прави секта
от Iszaard на 03.02.2013 @ 08:50:26
(Профил | Изпрати бележка)
Напомни ми за доброто старо време, когато ме викаха при директорката на гимназията, ужасени че разглеждам по "странен" начин постъпката на Иуда:) Впоследствие се оказа, че някакъв кардинал в началото на 20 век изказал много подобна на моята теза. Така че, дерзай:)