Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 869
ХуЛитери: 3
Всичко: 872

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМечти, ябълки и канела /пета част/
раздел: Разкази
автор: Valens

- Нина! – тихо каза тя.
Настъпи неловко мълчание, мълчание, което Нина реши да счупи.
- Много красиви момиченца... - и в следващия миг се изчерви от мисълта си. Как неволно щеше да продължи с „... като татко си“!
След това / „Слава Богу!“ - въздъхна тя/ заговориха за времето, вятъра и леда, за сесията, изпитите и работата му, даже за сладкиша с ябълки и канела на баба ú, който ú носи топлина в студените дни. За всичко и всички, само и само да не говорят за това, което провокира погледите, с които крадешком се изпиваха и които взаимно си залавяха. А после собственикът на погледа си го прибираше обратно в себе си с късчето информация получил за другия за да избухне отново, нетърпелив, изследващ и очакващ. Поглед. Един, два, много... Погледи, погледи с приливи и отливи, които заливаха с все по-голяма сила и нетърпение.

Няколко дни по-късно започна Зимната сесия, но тя не можеше да се концентрира. Очите на Петър, излъчването, парфюмът му и всичко, всичко, което бе той, и което тя нямаше право да иска. Ах, как пробляскваше само тази халка! Но пък колко мило и се представи чрез сърцето си. Сякаш каза, това съм аз, такъв, какъвто съм.
Първата двойка. До сега не бяха я късали на изпит. Даже не се ядоса. Доцентът бе прав, тя не беше учила. На втория изпит въобще не влезе. Знаеше, че това е сигурна двойка и че бе безсмислено.
В главата ú бе мъгла, абсолютна мъгла, която се просветляваше само от един-единствен слънчев лъч, и той се казваше Петър, и от две малки звездички - неговите дъщерички. Той и децата бяха семейството, за което винаги бе мечтала.
Още тогава, в сладкарницата, на рождения ден на Ани, бе решила да подари и на двечките по една кукла. Нищо, че само Ани имаше рожден ден. Нина нямаше братя и сестри и не знаеше как точно се процедира, но така ú се стори правилно.
Няма начин да не обичат кукли, така както ги обичаше и тя в годините, когато ходеше с панделка, вързана на кукуригуто.
Купи две красиви кукли и тръгна към автосервиза.

- Пешо! Пешо! Адаш! – Извика Петър на колегата си. – Излизам за малко.
Негов бе автосервизът и магазинът за авточасти до него, но се държеше с подчинените си като с приятели и колеги. А това създаваше своеобразен уют и спокойствие. Как би работил добре човек подложен на стрес, казваше. Достатъчен е навсякъде около нас, защо да го предизвиква и той допълнително.
- Благодаря, Нинче! Много ще им се зарадват. Ела да пийнем по кафе! – посочи той близкото барче. - Исках да те видя, исках да ти кажа...Толкова много неща искам да ти кажа... – Приглушено промълви Петър след като седнаха на единствената свободна, която после наричаха „наша“, маса зад една красива финикова палма.
- И аз... – отвърна тя и наведе глава. А той повдигна лицето ú и нежно я целуна.
После думите бяха излишни.
Думите... думите са само пъстра хартиена панделка, с която връзваме букета от чувства.
А когато чувствата са истински и живи дали имат нужда от украса?


Публикувано от aurora на 31.01.2013 @ 08:34:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Valens

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
386 четения | оценка 5

показвания 21556
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Мечти, ябълки и канела /пета част/" | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мечти, ябълки и канела /пета част/
от kasiana на 31.01.2013 @ 09:22:19
(Профил | Изпрати бележка)
"Думите... думите са само пъстра хартиена панделка, с която връзваме букета от чувства."

Харесвам много стила ти на разказване!!!!!
Поздрави!!!!!


Re: Мечти, ябълки и канела /пета част/
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 31.01.2013 @ 10:05:55
(Профил | Изпрати бележка)
Направо се разтопявам като сладолед на слънце като чета този разказ :)
Поздрави Валка:)))


Re: Мечти, ябълки и канела /пета част/
от erka (elokolska@abv.bg) на 31.01.2013 @ 11:13:05
(Профил | Изпрати бележка)
Valens...


Re: Мечти, ябълки и канела /пета част/
от tzvetcomarinov на 31.01.2013 @ 12:10:49
(Профил | Изпрати бележка)
Хубав текст. Балансиран в емоции и движение. Успешно, продължавайте.


Re: Мечти, ябълки и канела /пета част/
от agripina на 31.01.2013 @ 13:57:02
(Профил | Изпрати бележка)
Красива, истинска и добре разказана любов! Поздрави!