Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 769
ХуЛитери: 6
Всичко: 775

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Boryana
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМечтата за Принц
раздел: Хумор и сатира
автор: life_creator

Веднъж в часа по БЕЛ в 9-ти клас ни бяха дали домашно да напишем текст описващ идеала ни за момиче/ момче. Не помня повода и кое произведение сме разглеждали точно, но беше нещо с мечти, идеали и подобни. Никога не се бях забавлявала толкова да пиша домашно, колкото тогава :) В текста има голямо разнообразие от всякакъв вид грешки, но това е защото е автентичен с оригинала от преди 9 години :) (търся си оправдание)
Всеки човек иска най-доброто за себе си. Това е ясно. Въпросът е дали знае какво е най-доброто за него. Дали един принц ще оправи живота ни? Ако става дума за днешните принцове – съмнявам се. Но ние говорим за онзи идеален принц-мечта – с бели прави зъби (но не много големи, за да не го объркат с коня му), с едни пъстри очи (компромис между любимите ни цветове). В никакъв случай да не е кривоглед! Представяте ли си – кривоглед принц?! Тук определено ще става дума за самозванец. Е, възможно е малко да недовижда (все пак компютърните игри си казват своето), но в крайна сметка има контактни лещи (и то във всички цветове на дъгата). За предпочитане той трябва да е малко по-висок от нас (за да не ни създава комплекси и да не ни гледа от високо). Мисля всички ще сте съгласни, че един принц трябва да е забавен, оригинален и остроумен. Коефициентът му на интелигентност да не е много по-голям от нашия (всеки случай никой не обича хора по-умни от него). Относно телосложението му – тук няма две мнения – никакви тлъстини, но и скелетите не са за предпочитане. Все пак трябва да има какво да щипнем или гушнем. Мускулите никак не са излишни (всеки обича да бъде носен). В големия му гардероб с огледални врати ще намерите от мъжки прашки, къси шорти и развлечени блузи до грижливо изгладени костюми и вратовръзки на доларови банкноти (с една дума дрехи от най-нашумелите дизайнерски къщи). Но не мислете, че нашият принц е материалист, защото дори дюшеците му са пълни с пари, напротив! Той е много над тези неща (дори е възможно до намерите в безценната му кутия с цигари грижливо сгъната брошура за курсове по медитация и йога). Идеалният принц несъмнено е милостив и състрадателен. Поне веднъж седмично прави дарения. А колко само обича животните! Само да го чуете как ахка като мине покрай някой зоомагазин. Това обаче да не ви заблуждава! Той може да бъде много сериозен и сдържан (особено когато докторът му е забранил да пие кока кола заради зачервеното гърло). Характерна черта за принца – мечта е, че е много услужлив и внимателен (дори на непознати дами в градския транспорт подава ръка, за да слязат или им отстъпва мястото си). О, и нека не забравяме, че нашият амбициозен принц владее повече от един език – книжовен, жаргон и няколко диалекта (което гарантира, че напълно ще ви разбере)
Ако момчето, което седи на първия чин откъм вратата, е отговаряло на повечето изроени характеристики, това не означава нищо. Нека ви обърна внимание, че преди малко същото това създание от мъжки пол си чоплеше носа. Това означава, че е само обикновен имитатор – принцовете никога не биха си позволили да правят такива отвратителни неща (или пони нe пред хора). Всъщност техните лоши черти и навици са на изчезване.
Е, какво ще кажете – не е ли това идеалният принц от вашите блянове?!
Не ли!?
Е, съгласна съм с вас!
Глупаво е да правиш точна рамка на човека, когото обичаш. И ако дори само пръстите на краката му излизат от нея, да го зарежете. Не трябва да забравяме, че идеални хора няма (или поне не са открити). И трябва да признаете, че често се случва някой, който има предпочитания към определен тип хора, да се влюби в такъв, който е пълна противоположност на идеалите му. Не случайно се казва, че “любовта е сляпа”.
Няма нищо лошо в това човек да мечтае за своя принц или принцеса. Но ако се влюбва в идеалите си, а не в несъвършените хора, рискува да си остане стара мома или ерген за дълго време (да не кажа за цял живот).
Не забравяйте, че всъщност красиво е всичко, което гледаме с любов!


П.П. Благодаря за проявеното търпение четейки този текст. Не е идеалното домашно, но и аз не съм идеална!



Публикувано от viatarna на 16.01.2013 @ 14:25:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   life_creator

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:57:14 часа

добави твой текст
"Мечтата за Принц" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мечтата за Принц
от mariq-desislava на 18.01.2013 @ 17:38:26
(Профил | Изпрати бележка)
Ама че искрено и възторжено четиво, смуча пръст в захлас.:) Ако се чудиш какво искам да кажа - просто, че ми хареса.


Re: Мечтата за Принц
от life_creator на 19.01.2013 @ 11:20:32
(Профил | Изпрати бележка)
О, благодаря за така по детски искренния коментар! Радвам се, че ти е донесъл положителни емоции! Това му беше главната цел :)

]


Re: Мечтата за Принц
от angar на 16.01.2013 @ 14:48:46
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
"Не трябва да забравяме, че идеални хора няма."
Как да няма - ами аз?
Дори бях по идеален от твоя въображаем принц, защото той, както се подразбира, пуши.
"Красиво е всичко, което гледаме с любов!" - а това, финалното ти изречение, наистина е много красиво!



Re: Мечтата за Принц
от life_creator на 16.01.2013 @ 23:40:44
(Профил | Изпрати бележка)
Язък тогава, че не сме били в една класна стая значи :)
Макар, че описаният тип в разказа е моя пародия на мечтата за принца, но щеше да е любопитно да се види негово и то подобрено издание ;)

Да, да, последното изречение е едно от малкото, които съм написала сериозно мислейки ги :)

Благодаря за отделеното време за четене и коментиране!

]