Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 740
ХуЛитери: 5
Всичко: 745

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: tehnomobi
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГласът на Аш...
раздел: Разкази
автор: secret_rose

Здравей. Говоря ти от много дълбоко, от там, от където свършва напластената човешка същност и започва мъглата на росата.
Гласът ми е всеобхватен но се изменя, преминавайки безкрая от началото през фауната и флората на нейното същество, пустините на мислите и, водопада на любовта, после резеца на гласните струни, подредбата на поезията, живеца на пръстите, студената клавиатура и сухото, белезникаво, безжизнено поле на уърда, на който стъпва, за да достигне до теб, почти анемичен, изхлузен, неведом, но облечен в странните изображения на човешкото слово.
Аз съм тук. В най-закътаното блатисто пространство на нейното сърце. Живея в непроходима, миниатюрна еко среда, затворена за присъствия. Обичам самотата си и единението с растенията, влакнестата влага, топлината и живителния хлад, когато открехвам ресници за да погледна към нея. В такива моменти тя усеща бодване и бързо започва да разлиства страниците на древни духовни мислители от Изтока и Запада, които през вековете са долавяли знанието за мен и са изграждали с думи красиви и пълни терариуми и палудариуми, посявали са семената на истината, успявали са да отгледат цвят, да се сдобият с плод, който е давал още семена и е хранел душите им. Прохладата на погледа ми смразява сърцето и, по повърхноста му се заражда живот и тя опитва да го съхрани, за жалост незнаейки как и ползвайки мъртвите метални пинсети на кръвта си, за да изтегли от мен гемите на съществото ми и да ги опази. Малко ме боли... когато се осъществява отскубване... частичките веднага изсъхват като изтръгнат от мочурище сфагнум и попадайки в пространства, които не са стерилни, населявани от нейния дъх бързо губят светлина и завяхват, посърват, защото те нямат корени с които да се приспособят. Човешката атмосфера трудно им понася, и тези малки послания изгасват... Аз протягам пълзящи ризоми към нея, сътворявам от сълзите си малки чашелистчета, съзрявам стъбълца и провождам нишковидни цветоноси за да улови аромата им... но не мога да я достигна. Всичко, което се ражда от опитите ми да осъществя докосване до нея завършва като неспособен, неприспособим хибрид с кратко съществуване. И тя тъгува повече от преди.
Затова говоря на теб. Само ти можеш да проникнеш в дълбините на сърцето и и да усетиш диханието. През нейните очи, преминавайки огледалните стени на нейния съвършено изграден, гладък в безотверстия затвор. Опитай. Аз съм тук и те очаквам. Очаквах те еони наред, до днес. И ако ме достигнеш... и не забравиш да изключиш нагревателя на емоциите си, ако капка от мен се прелее с движението на погледа ти в нейната изпълнена с цветове атмосфера, ще се случи истинско чудо.
Ако не... моля, кажи и... Кажи и, че не е необходимо нищо да се променя. Необходимо е само да бъде запазено онова, което не трябва да се разрушава с промени.


Публикувано от hixxtam на 09.01.2013 @ 06:14:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   secret_rose

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 15:05:11 часа

добави твой текст
"Гласът на Аш..." | Вход | 6 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Гласът на Аш...
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 22.01.2013 @ 21:37:23
(Профил | Изпрати бележка)
Променяй само в краен случай!!! Консерваторът в мен ликува!


Re: Гласът на Аш...
от GINKO_PRIM на 09.01.2013 @ 08:31:57
(Профил | Изпрати бележка)
Диване! :)
Ако... нарочно ще забравя да изключа нагревателя на емоциите си, за да не те достигне студът на липсата им. :)
Онова, което... е не(раз)рушимо и се променя самО, когато узрее за Промяната.

P.S. Градинарските (ни) увлечения са универсален метод за релакс. Тук-там и във философията могат да дадат отражение. :)


Re: Гласът на Аш...
от Jenia (jivkova@hotmail.com) на 09.01.2013 @ 11:39:45
(Профил | Изпрати бележка)
!!!!!!!!!!!!!!!


Re: Гласът на Аш...
от zebaitel на 09.01.2013 @ 13:49:34
(Профил | Изпрати бележка)
А как ли се запазва онова, което не трябва да се разрушава?!?!


Re: Гласът на Аш...
от Milvushina на 09.01.2013 @ 14:34:10
(Профил | Изпрати бележка)
Само си мислим, че растенията нямат души и език. Когато им говорим, те ни отговарят обратно...

В тази връзка, започвам да забелязвам, че си на път (ако ли не си го минала) да се срастнеш с градината си. :)


Re: Гласът на Аш...
от zaltia на 09.01.2013 @ 22:56:28
(Профил | Изпрати бележка)
Невероятна си Меги...
Толкова е хубаво при теб!!!
Радвам ти се много...