Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 713
ХуЛитери: 2
Всичко: 715

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКомарджията- II- 41, 42, 43
раздел: Романи
автор: ATROPA

41.
Постави го по средата на мраморния под и отново се доближи до огледалото , върху което запалените свещи образуваха разноцветна мозайка от светлинни нюанси и оттенъци.
Чукна в долната лява част на огледалото за да се появи „менюто” и показалеца й се спря върху едно празно бутилка . Чукна по нея и тя се появи на повърхността на огледалото. Евридика го взе с лявата си ръка , а с дясната продължи да търси това, което й беше необходимо за извършване на магическия ритуал, а именно седемте духа, които да затвори в бутилката. Първият- на Серафимите /огъня и любовта /, който беше на изток до златистата свещ, Втория- на Херувимите /земята и страстта/ на север до синята свещ, Третия- на Престолите/движението и въздуха/ на Запад до зелената свещ, Четвъртия- на Господствата/мъдростта и водата/ на Юг до червената свещ, Петия- на Силите/формата и личността/ точно по средата на огледалото , а малко под него Шестия- на Архангелите/ душата и силата/ и последния Седми- на Ангелите/тялото и вечността/. След като ги привика и вкара в шишето Евредика покри отвора му с палеца си и се отправи по средата на стаята, където беше поставила меча си. Вдигна го и така, както ги беше учила Великата Магьосница/Горската Царица/, с острия му връх, след като отвори шишето, започна да вади един по един духовете и очерта с тях около себе си седем окръжности. После вдигна меча над главата си и очерта кръг, като вписа в него петолъчка, която засия.
Следваше най-важната част...

42.
След като над нея , като ореол засия окръжността с вписана в нея петолъчка, Евридика обиколи седем пъти, обратно на часовниковата стрелка вътрешната страна на кръга, с изправен, докоснат до устните й меч. После направи по седем последователни поклони към четирите посоки на света, остави меча си по средата на мраморния под и седна , обърната на изток, заемайки позата, която беше учила още в началото на седемгодишното си обучение за Самодива, поза, която след хиляда години Горската Царица щеше да научи да я прави и единствения мъж последовател на тяхното учение, който щеше да открие заспал под едно смокиново дърво.

43.
И да го нарече Спящия Буден, като го пренесе в корубата на това дърво и в продължение на седем седмици по време на непробудния му сън, да му предаде седем правила на поведение. И когато той се събуди да започне да ги проповядва. Но грешката му ще бъде, че ще прибави и още едно, осмо правило, чрез което ще обезсмисли първите седем и то ще гласи че; целта на всяко човешко същество е чрез „медитация”, която на разбираем език означава „да спиш буден”, е да достигне до състояние в което да се освободи от нагласите, които го правят зависим от любов и омраза, живот и смърт, богатство и бедност, радост и скръб, добро и лошо и са причина за вечния кръговрат на живота.
Защото в такъв случай какъв ще бъде смисълът изобщо да се живее?


Публикувано от hixxtam на 07.01.2013 @ 10:09:22 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   ATROPA

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 09:36:05 часа

добави твой текст
"Комарджията- II- 41, 42, 43" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Комарджията- II- 41, 42, 43
от kasiana на 07.01.2013 @ 10:16:56
(Профил | Изпрати бележка)
Красиво, вълнуващо повествование!!!!!

Сърдечни поздрави!!!!!