Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 553
ХуЛитери: 4
Всичко: 557

Онлайн сега:
:: rhymefan
:: LioCasablanca
:: AGRESIVE
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКлоун
раздел: Разкази
автор: bubzz

Тишината в стаята беше нарушавана единствено от звука на четката.Бавно нанасях боята, пласт след пласт, върху лицето си.Не бързах за никъде,това което предстоеше беше неизбежно и резултата щеше да е в моя полза.Това щеше да бъде третия ми случай за този град и скоро ми предстоеше отново местене
Винаги спазвах правилото,което сам си бях наложил „ Не повече от три на град”.И тогава просто щях да продължа пътя си към следващия град,към следващите жертви.Избирах големи градове,където никой не можеше да свърже случаите с мен.Понякога за съжаление ми се налагаше и да минавам през малки градчета, а как само ги мразех.Всички се познаваха,всички ме гледаха сякаш бях някаква напаст,дошла да разбие на пух и прах спокойното им ежедневие.Всъщност това последното,като се замисля, беше вярно. Оставих бавно четката при останалите ми принадлежности и нежно затворих кутията.Без нея бях за никъде,това нещо ми помагаше да живея ден след ден,откакто тя ме прокълна.Погледнах се отново в огледалото.Бях готов.Бялата боя идеално пасваше върху лицето ми,нямаше и едно оставено петънце,която да показва цвета на истинската ми кожа или истинската ми възраст.Изкусно нарисувана фалшива усмивка стоеше върху лицето ми.Сложих и последния детайл-червения нос,сега наистина бях готов да започна.Мъжът се беше превърнал в клоун.Обожах метаморфозата,която претърпявах.Сякаш се превръщах в друг човек,в моето истинско Аз.Облечен в шарените си дрехи поех към поредната къща.Хората ме приемаха с усмивки на лицата,пускаха ме доброволно в домовете си ,без да предполагаха какво бях аз и какво щеше да остане след моето заминаване.Позвъних на звънеца и привидно търпеливо чаках да ми отворят.Кракът ми потропваше нервно върху дъсчения под на верандата.Отвътре се чуваха детски викове и смях.Прокарах езика си по зъбите,вече предвкусвах това,което предстоеше.Вратата ми отвори млада жена,не беше на повече от 30години.

-Здравейте.Вие сигурно сте клоунът-очевиден факт,след като съм облечен като такъв и имах тъпа усмивка на лицето.Но вместо острия отговор,който ми беше на езика,отговорих:
-Да,аз съм клоуна Чарли.Къде е партито?-настроението ми беше доста приповдигнато,нека сега видим кой ще се засмее пръв.
-Насам.Това там е сина ми,той е рожденника и става на шест години.Какъв късмет,че точно на неговия рожден ден минавахте през града.-да,наистина какъв късмет,но за кого.Показа ми едно дребничко момченце,с руса коса и сини очи,колко банално само.
-Има ли тук един рожденник?-извиках за да привлека вниманието на децата,които както си и знаех,щом ме видяха започнаха да пискат още по-силно и да подскачат нагоре-надолу.Рожденникът погледна майка си с изненадано изражение,явно бях изненада и то каква.Децата вече ме бяха наобиколили и задаваха от безбожно глупавите си въпроси.”Ама ти наистина ли си клоун?”, „Защо носа ти е червен?” , „Къде са балоните?”.Отговарях търпеливо на всеки един въпрос,колкото и да кипях от гняв вътрешно.
-Чарли е тук да ви забавлява.Чарли е ваш приятел и знае много фокусии-декларирах наизуст заучената реплика,а при думата фокуси всички пощуряха още повече,ако това беше възможно.-Чарли иска да си играе с вас,но трябва да седнете.
Веднага започна блъсканица кой ще седне първи на пейката.Беше един от малкото топли есенни дни и рождения ден се беше пренесъл вън на двора,където децата се замерваха с купчини изпопадали листа или просто се въргаляха в тях.Изчаках докато всички вече бяха седнали.Сега шоуто можеше да започва.Извадих един продълговат син балон
-Знае ли някой какво е това?
-Балон-закрещяха в един глас децата.
-Не,как не можахте да познаете.Аз пък ще ви кажа,че е кученце-с няколко извъртания на балона и кученцето беше готово.Те запляскаха с ръце и едно момиченце се засмя с ентусиазма на шест годишно.Атмосферата вън на двора веднага се промени,но само аз можех да усетя това.Докато се смееше от устата на момичето започна да струи синя светлина във формата на нишки,започна да се извива около нея и около другите деца,докато в един момент аз не започнах да я изсмуквам към мен.Заби се право в сърцето ми и веднага усетих силата,която получих от енергията на нейния смях.Тялото ми реагира на новата доза,която получи.Топлината се разстилаше бавно по вените ми,тръгвайки от сърцето щеше да достигне до всяка една част на изтощеното ми тяло и щеше да го регенерира.Но никой друг нищо не беше усетил,силата беше само в мен,около мен всичко продължаваше както преди това.
-Хареса ли ви кученцето?А знаете ли,че мога да жонглирам.
-Лъжеш-викнаха децата сияейки.
-Чарли никога не лъже.Може би трябва да ви покажа
-Да-извикаха децата и най-вече рожденика.Да,за него бях дошъл.Смехът на децата беше толкова чист,непокварен,но на рожденика.Това беше като най-вкусната храна,деликатеса на деня.На този ден,детето знаеше,че всичко му е позволено,че това е неговия ден,само в негова чест.Е,аз имах малък подарък за хлапето.Извадих две червени топки и започнах да ги мятам една след друга,докато образуваха елипса.
-Това дори и баба ми го може-изкрещя едното дете,очевидно засегнато,очаквайки нещо повече от Чарли.
-А това може ли го?-извадих още две топчета,които включих към останалите две.
-Уау-децата ме гледаха изумено,колко лесно се впечатляваха само.Както жонглирах нарочно изпуснах топките и една от тях падна на главата ми.Докато се наведох да събирам другите се направих,че се подхлъзвам на една от тях и се изтърсих здраво на земята.Всички деца започнаха да се смеят,точно какъвто беше замисъла.После не били жестоки,а да ги разсмива чуждото нещастие,затова и си заслужаваха това,което щеше да им се случи.Потърсих с очи рожденника,той се смееше най-силно от всички.Синята енергия направо изпълваше всичко,цели кълбета обикаляха около тях.Съсредоточавайки се бавно я издърпах към мен,докато не стана едно с мен.Това напълно ме засити,тялото ми на старец допреди това,вече напълно се беше променило.Отново бях на двадесет и пет,поне за около седмица.Вгледах се в смеха на другите деца.Сигурно никой не ви е казвал,че всеки един смях е уникален,като човека от който идва.Имаше зелени,червени,розови,лилави нишки на енергията.Но аз,аз се хранех именно от синята светлина,тя беше най-силната,най-искрената,идваща право от сърцето.Забавлявах ги още половин час,въпреки че вече тръпнех да се прибера,тук работата ми беше свършила.Платиха ми и се отправих към стаята в хотела с усмивка на лицето.Но тази усмивка беше истинска,не като клоунската нарисувана на лицето ми.Бях наистина щастлив,до следващия път.
На другия ден,докато пътувах в автобуса отгърнах страниците на вестника и там именно на първа страница с големи букви гласеше
„Още две деца изпаднаха в кома.Лекарите нямат представа какво предизвиква това.Родителите разказват как децата им се строполили изведъж,сякаш в някакъв ужасен момент нещо било изсмукало целия живот от тях.”


Публикувано от hixxtam на 20.12.2012 @ 07:00:56 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   bubzz

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 22:32:39 часа

добави твой текст
"Клоун" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.