Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 869
ХуЛитери: 1
Всичко: 870

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСреднощен монолог
раздел: Други ...
автор: milanov

Ще ми повярваш ли? Аз искам да те имам и си признавам, че думите и красотата ти ме преследват. Спречквам се тайно с моя разум, защото понякога ми го отнемаш. А темперамента, който се разхожда в очите ти разбулва въображението ми- без да съзнавам, че някоя реалност ще го разочарова...
Но ако това се случи, прозата ще нахлуе в нашето ежедневие и ние ще бъдем едни от безбройните примирени същества, които с отегчение разминават половинките си сред неканената сивотата.
Вълшебство е да се обичаме. Но идва момент, в който като всички разочаровани, ще потънем в парадоксалната мъгла. А там безсънните нощи на влюбените ще бъдат все по-далечно и неосъществимо минало.
Бих могъл хиляди пъти да изрека баналните думи- че си най-желаното и скъпо за мен същество. Да, бих могъл. И тогава ти ще бъдеш повече от щастлива. Но колко ще продължи това?
На природата всички желания ще бъдат изпълнени.
Някъде по средата на твоето тяло ще се сгуши неусетно ново създание- вест от любимия човек, пред която би трябвало да се изпитва огромно уважение.
Но животът ме дърпа за оределите ми коси и пита:” Къде е твоя път глупако? ” Негодувам, но съм смутен, защото сегашното ми поведение няма как да не бъде свързано с миналото, с това което съм бил, а и с каквото се надявам да бъда...
Дирята от годините зад гърба ми мълчаливо ме преследва. И когато протягам ръце към непознатото, но примамливо щастие- съдбата се усмихва надменно и си взема това, което е решила...
Усещам че мога да те имам. И тайно се взирам в прелестите на твоето тяло.
В душата ти мога да ликувам като очакван и желан гост. Но някъде там, сред незримата й тишина, след време ще се разхождам неудовлетворен от моето присъствие в отдавна превзетата крепост.
Почакай! Насладата е и в очакването на това, което би могло да се случи. Неизживените чувства летят по-високо от любовното присъствие...
Да, един глупак си признава странното удоволствие от мечтите, вместо с безкрайно усърдие да се рови в пищните ти реалности.
Но тази нощ те моля да останем сред звездите. И с погледи на топлината им подвластни- там да кръжим...
А после ще се върнем към неписаните правила на любовта.
И ще знам, че каквото и да се случи- за необичайния ни полет ще си спомням с любов и умиление- дори и когато от всичко земно аз си отида!...


Публикувано от alfa_c на 17.12.2012 @ 20:05:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   milanov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:31:27 часа

добави твой текст
"Среднощен монолог" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.