Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 807
ХуЛитери: 3
Всичко: 810

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПовелителката на небесните коне (част ІІ-ра, 4- та глава)
раздел: Романи
автор: kasiana

(фентъзи)

         Небето над Венеция леко светлееше, когато етерното и физическото тяло на Имеона се сляха отново. Тя въздъхна дълбоко и моментално заспа, отмаляла, но щастлива…


         Малко преди да се събуди обаче я споходи един сън, който натрапчиво се повтаряше през тийнейджърските ù години… Той понякога я стряскаше, а друг път – очароваше с приказния си магнетизъм: Земята, Слънцето и центърът на Млечния път се изравняваха в една линия. Това бе миг на любовен акт между Слънцето и Ядрото на Галактиката, вследствие на което Слънцето-Андрогин забременяваше, увеличаваше масата си и раждаше нова планета... Тя засияваше силно в небето и всички хора мислеха, че това е нова звезда...

* * *

         Най-близкият до Земята от Владетелите на Млечния път – Доброто старо Слънце, надникна през открехнатия люк на каютата. Още докато беше далече на Изток – над древната планина Имеон, то видя от недрата ù да излита малка сребриста сфера, която се понесе на Запад със скоростта на мисълта, затова не успя да я догони, но проследи пътя ù до яхтата в устието на река Маламоко. И когато лъчите му огряха приказната Венеция, то проникна в каютата, в която се бе вмъкнала тя. Но вместо нея, откри на дивана девойка с пленителен образ.
         Тъмнорусите ù коси се открояваха красиво върху възглавница с цвят и ухание на планински бор, а дългите ù черни мигли трепнаха като криле на пеперуда, когато я докосна по лицето…

* * *

         Имеона отвори очи и се усмихна весело на палавите му лъчи, които гъделичкаха ноздрите ù, в желанието си да я събудят. Тя се прозя сладко, протегна ръце към светлината с желанието да се наслади още малко на тръпката от Слънчевата милувка. После стана, отвори широко люка и прати въздушни целувки на небесния си обожател…Той се изчерви като момък, току-що разкрил чувствата си пред любимата девойка… И огря света със златисто-алени зари…

* * *

         Беше неделя. писателката си спомни, че обеща на баща си да отидат на утринната служба в катедралата „Сан Марко”.
„Какво ли го е прихванало? Той не е ревностен християнин, още по-малко – католик. За него религиозните храмове са преди всичко паметници на архитектурата и изкуството” – мислеше девойката, но махна с ръка и влезе в банята, за да се освежи след нощното приключение в далечното минало…

* * *

         Докато струите хладка вода обливаха тялото ù, тя се опита да си спомни какво бе чела за свети апостол Марко, освен това, че е написал едно от Евангелията в Новия Завет…Имаше нещо интригуващо около личността му. Нещо, което отдавна вълнуваше писателката…И то беше спорът за мощите му, който се водеше в научните и религиозните среди…Имеона беше чела „Загубеният гроб на Александър Велики” от британския историк Ендрю Чага, според който под олтара на базиликата “Сан Марко” във Венеция се намират не мощите на светия апостол и евангелист, а останките на Великия пълководец Александър Македонски…

* * *
         Мобилният телефон на Имеона запя „Спомени на сърцето” на Amedeo Minghi.
         Беше Алекс Магнум.

МУЗИКА:

СПОМЕНИ НА СЪРЦЕТО

Следва


Публикувано от alfa_c на 04.11.2012 @ 10:37:32 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   kasiana

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 15:27:33 часа

добави твой текст
"Повелителката на небесните коне (част ІІ-ра, 4- та глава)" | Вход | 9 коментара (22 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Повелителката на небесните коне (част ІІ-ра, 4- та глава)
от mariniki на 04.11.2012 @ 10:57:15
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
ех, мила Каси... това... спомени на сърцето
веднага ми прикова очите... обща допирна
точка помежду ни... прегръщам те...
за всичко, което пишеш... с обич..


Re: Повелителката на небесните коне (част ІІ-ра, 4- та глава)
от ATROPA на 04.11.2012 @ 11:55:24
(Профил | Изпрати бележка)
Свежо и неподправено. Сякаш се случва пред очите ми!
Поздрави!!!


Re: Повелителката на небесните коне (част ІІ-ра, 4- та глава)
от Narwal на 04.11.2012 @ 12:21:52
(Профил | Изпрати бележка)
Супер! Хвърляш нови факти в историята!!! Гробът на Александър Македонски значи не е в Египет, в базиликата "Сан Марка" във Венеция. Страхотно! Поздравявам те! Наситина романът е много интересен.


Re: Повелителката на небесните коне (част ІІ-ра, 4- та глава)
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 04.11.2012 @ 14:47:16
(Профил | Изпрати бележка)
Едно време харесвах онези сериали, в които предишният епизод свършваше така, че с нетърпение да очаквам следващия. Така е и с твоите откъси, Каси! Успех нататък!!!:)))



Re: Повелителката на небесните коне (част ІІ-ра, 4- та глава)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 04.11.2012 @ 16:18:37
(Профил | Изпрати бележка)
Става все по-вълнуващо и интересно!Продължавай Кас !
Сърдечни поздрави :)))


Re: Повелителката на небесните коне (част ІІ-ра, 4- та глава)
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 04.11.2012 @ 16:27:21
(Профил | Изпрати бележка)
Харесаха ми красивите образи, както и видеоклипа, подбран с много вкус.
Ще бъде швтересна тази нова загадка в катедралата...


Re: Повелителката на небесните коне (част ІІ-ра, 4- та глава)
от Omaia на 04.11.2012 @ 16:33:09
(Профил | Изпрати бележка)
Естетично преминаваш през реални и фантастични пространствени параметри.
Поздрави, Кас!


Re: Повелителката на небесните коне (част ІІ-ра, 4- та глава)
от Hulia на 06.11.2012 @ 21:31:27
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Всичко, за което пишеш, ми допада, Кас, но сякаш най-ме впечатли тук сънят за мига на любовния акт между Слънцето и Ядрото на Галактиката - и неговата оригинална интерпретация от теб:)))


Re: Повелителката на небесните коне (част ІІ-ра, 4- та глава)
от zaltia на 06.11.2012 @ 22:46:30
(Профил | Изпрати бележка)
Искам да го почна от А до Я и все не ми стига времето...
Дано не ти прозвучи като някакво тъпо оправдание...
Сигурен съм, че ще ме разбереш Пепи...
Наистина много ти се радвам!!!