Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 799
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 803

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàUna testa, un peccato *
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: Milvushina

èòàë. - åäíà ãëàâà, åäèí ãðÿõ

Çàáåëÿçàëè ëè ñòå, ÷å ÷óâñòâîòî çà åñòåòèêà ó ÷îâåêà å îáðàòíîïðîïîðöèîíàëíî íà óìîðàòà ìó? Òî÷íî íàä òîâà ðàçñúæäàâàõ äîêàòî âèñÿõ íà ïðîêëåòàòà îïàøêà ïðåä Ïðèîðèÿòà. Óâåðÿâàì âè, ÷å êîãàòî êðàêàòà âè ñà íåùàñòíè, èçòåðçàíè îò ïðîäúëæèòåëíî õîäåíå è âè áîëÿò âúïðåêè óäîáíèòå îáóâêè, è íàé-êðàñèâàòà ãëåäêà íÿìà äà âè ñòîðè âúçõèòèòåëíà.

Íå ñå ñìóùàâàéòå, àêî èìåòî Ãàáðèåëå Äàíóíöèî íå âè ãîâîðè íèùî. Òîé å ïðî÷óò èòàëèàíñêè ïîåò, ïóáëèöèñò è äåêàäåíò îò âðåìåòî íà Ïúðâàòà ñâåòîâíà âîéíà, íî è àç çà íåãî ÷óõ çà ïúðâè ïúò åäâà êîãàòî ñå íàìåðèõ ïðåä ïîðòèòå íà Il Vittoriale - çíàìåíèòîòî ìó èìåíèå íà åçåðîòî Ãàðäà. È òàêà, ñëåä öÿë ÷àñ íà îïàøêàòà, êèñåëà îò äúëãîòî ÷àêàíå è ãîòîâà äà ïðèïàäíà îò óìîðà, âëÿçîõ â êúùàòà íà Äàíóíöèî. Çàùî ÿ íàðè÷àò Ïðèîðèÿ ñòàâà ÿñíî íà âñåêè ïîñåòèòåë, äîðè äà íå ãîâîðè èòàëèàíñêè: âúòðå å íàáëúñêàíà ñ âñåâúçìîæíè ñ ïðåäìåòè íà êè÷à è èçêóñòâîòî, ïîâå÷åòî îò òÿõ ðåëèãèîçíè. Ìàëêî ðàçáðàõ è ìàëêî äåòàéëè çàïîìíèõ îò êúùàòà, çàùîòî íå ìîæåøå äà ñå ñíèìà âúòðå, íî åäíî ìè íàïðàâè ìíîãî ñèëíî âïå÷àòëåíèå.  åäíà îò ñòàèòå â êðàÿ ñå íàìèðàøå ñòàòóÿ â öÿë ðúñò íà Ñâåòà Ñåñèëèÿ, êîÿòî áåøå âïåðèëà ïîãëåä â èçÿùíàòà äðàïåðèÿ íàä âðàòàòà. Íà íåÿ ïèøåøå: “Cinque le dita, cinque le peccata”.

Íà èòàëèàíñêè îçíà÷àâà “ïåò ïðúñòà, ïåò ãðÿõà”. Îò ñåäåìòå ñìúðòíè ãðÿõà Äàíóíöèî èçêëþ÷âà ïîõîò è àë÷íîñò. Òîâà ãî íàó÷èõ îò àóäèî ïúòåâîäèòåëÿ, êîéòî ñå ñåòèõà äà ìè äàäàò ÷àê ñëåä êðàÿ íà îáèêîëêàòà. “Ãàáðèåëå, äðóæå,” ïîìèñëèõ ñè àç ñ íàñìåøêà. “Êîëêî íàõîä÷èâî äà èçêëþ÷èø èìåííî îíåçè ãðåõîâå, êîèòî ñà ïðèñúùè íà êîíòå-äåêàäåíò êàòî òåá.”

Îïúíàõ èçòîðìîçåíèòå ñè êðàêà íà ïåéêàòà â ãðàäèíàòà è ñå çàãëåäàõ â ñïîêîéíèòå âîäè íà åçåðîòî Ãàðäà. Çàùî òîé èçêëþ÷âà äâà, çàùî àç äà íå ãè èçêëþ÷à âñè÷êèòå? Íå ñà ãðåõîâå òåçè ñåäåìòå, êàçàõ ñè, à íàïðîòèâ: ÷îâå÷åñòâîòî äúëæè ïðîñïåðèòåòà ñè íà òÿõ. Íèìà íå å òàêà? Ïîõîòòà íè å äàäåíà îò Áîãà, òà äà èìàìå ìîòèâ è æåëàíèå äà ñå ðàçìíîæàâàìå. Íÿìà ëè ïîõîò, íÿìà è áåáåòà. Íå äðóãî, à ëåíîñòòà íè ïîäòèêâà êúì òåõíè÷åñêèÿ ïðîãðåñ. Êîé ùåøå äà ñúçäàäå êîìáàéí, àêî íå ìè ìúðçåøå äà æúíåì ñúñ íà ïîëåòî? Àë÷íîñò. Òîé ïúê àêî íå å â îñíîâàòà íà íàøèÿ ëþáèì, áëàãîñëîâåí îò ïîëèòèöè è Õîëèâóä êàïèòàëèçúì. Àêî õîðàòà íå ìå÷òàåõà äà ïîâå÷å ïàðè, çà ïî-äîáðà êàðèåðà, ùåøå ëè íÿêîé äà èíâåñòèðà â îáðàçîâàíèå, â ñîáñòâåí áèçíåñ? À íåêà ñêðîìíîñòòà êðàñè õîðàòà áåç äðóãè êà÷åñòâà, êîèòî äà ãè ïðàâÿò ãîðäè.

Çÿïàõ ãëàäíî íàðîâåòå â ãðàäèíàòà è ðàçñúæäàâàõ. Âèíîâíà ñúì, âèíîâíà ñúì è ãðåøíà! Àêî íå ïîçíàâàõ ïîõîòòà, íÿìàøå è äà çíàì êîëêî ïðåêðàñíî å äà öåëóâàø è ïðåãðúùàø ëþáèìèÿ. Íÿìà íèùî ïî-áëàæåíî îò ïàð÷åíöå øîêîëàä, êîåòî áàâíî ñå ðàçòàïÿ íà åçèêà ìè. Ãëåçÿ ñå è ðÿäêî ñòàâàì ïðåäè 10 â íåäåëÿ. Ìíîãî ñå ãîðäåÿ è ìè å ãîò, êîãàòî õîðàòà ÷åòàò òâîðáèòå ìè è ìå õâàëÿò. È êúëíà ñå, ñòðàøíà ðàäîñò ïàäà êàòî âèäÿ íà ôèøà ñè çà çàïëàòàòà è ñòî ëåâà êîëåäåí áîíóñ. Âèíîâíà ñúì, âèíîâíà è ãðåøíà, íî èñòèíàòà å, ÷å ïðîñòî ñå íàñëàæäàâàì íà æèâîòà.

Íå òâúðäÿ, ÷å íå âèæäàì êëîïêè â ñåäåìòå íàáåäåíè çà ñìúðòíè ãðåõîâå. Íÿìà êàê äà íå ñå ñåòÿ çà åäíà ÷åðíîêîæà æåíà, çà êîÿòî äàâàõà ïî Äèñêàâúðè ïðåäè èçâåñòíî âðåìå. Òåæåøå ïîâå÷å îò 220 êèëîãðàìà. Áåøå òîëêîâà òåæêà, ÷å íå ñàìî íå ìîæåøå äà ñå ãðèæè çà ïåòòå ñè äåöà, à è âå÷å íå ìîæåøå äà ñòàâà îò ëåãëîòî. Åòî ãî êúäå âîäè ëàêîìèÿòà, ñÿêàø êàçâàõà ñöåíàðèñòèòå. À àç ñè êàçàõ äðóãî. Êúäå å îòèøëà ãîðäîñòòà íà òåçè æåíà? Êàêâî ñè êàçâà, êîãàòî ñå ïîãëåäíå â îãëåäàëîòî? Êúäå å àë÷íîñòòà é, ùîì åäâà ïðåæèâÿâà ñ ïàðèòå, êîèòî é äàâàò äà ïðåæèâÿâà äúùåðèòå é? Êúäå å òåõíèÿò ãíÿâ, ùîì èì ïîçâîëÿâàò òîâà?

Åòî â òîâà å ãðåøêàòà, êàçàõ ñè, äîêàòî ëåíèâî ðàçòðèâàõ ñìàçàíèòå ñè îò õîäåíå êðàêà. Äóìèòå èçïîëçâàíè â Áèáëèÿòà çà ãðÿõ ñà hamartia (ãðúöêè) è chattath (èâðèò). È äâåòå â áóêâàëåí ïðåâîä îçíà÷àâàò åäíî è ñúùî: äà ïðîïóñíåø öåëòà èëè ïî-ñêîðî äà óëó÷èø ãðåøíàòà öåë. Ãðåõîâåòå ñà êàòî ñîëòà – â ìàëêè êîëè÷åñòâà äàâàò âêóñ íà æèâîòà, à â ãîëåìè – ãî îòðàâÿò. Ïîðèâèòå çà õðàíà, ïî÷èâêà è ïðèçíàíèå ìîãàò äà äîâåäàò äî íàé-äîáðîòî èëè äî íàé-ëîøîòî. Âñè÷êî, îáà÷å, ñå ñâåæäà äî åäíî: äàëè ñëóæàò íà ìåí èëè àç ñëóæà íà òÿõ?

Ïðåêàëåíèÿò ñâåòåö è Áîãó íå å äðàã. Íå äåëîòî å ïîãðåøíî, à ìÿðêàòà, èëè ïî-ñêîðî íåéíàòà ìÿðêà. Íÿìà íèùî ïî-ôàòàëíî îò òîâà äà ïðåêàëèø.

Una testa, un peccato.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 17.10.2012 @ 16:53:08 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   Milvushina

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 10:00:57 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Una testa, un peccato *" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (10 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Una testa, un peccato *
îò azzurro íà 18.10.2012 @ 16:20:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé Milvushina, ìíîãî ìè õàðåñà !!! Âñè÷êî çàâèñè îò ïðåêàëÿâàíåòî
, à îñòàíàëî å ïðåäðàçñúäúöè :)


Re: Una testa, un peccato *
îò secret_rose íà 18.10.2012 @ 09:08:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Õåäîíèçúì, ìàçîëè è ÷óäåñåí êè÷. Ïîâå÷å îò òÿõ òè ïîæåëàâàì :ð


Re: Una testa, un peccato *
îò Ufff íà 18.10.2012 @ 04:04:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òåêñò ñàìî êàòî çà ìåí) Ìíîãî ìè äîïàäíà, ìíîãî.
Ä`Aíóíöèî - âñå ãî ñïîìåíàâàò ñ ïîëîâèí óñòà çàðàäè ôàøèñòêèòå ìó èçÿâè. Ãðåøêè ÷îâåøêè, íî íåïðîñòèìè.





Re: Una testa, un peccato *
îò zebaitel íà 17.10.2012 @ 19:32:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åååååå, ìíîãî ìè õàðåñà! Ïðèåìàì ïî÷òè êàòî ñâîÿ ìàêñèìàòà nothing in excess, çàùîòî ñàìî òÿ îáÿñíÿâà íîðìàëíèÿ ÷îâåøêè æèâîò è ñå ðàäâàì, ÷å òè ïðàâèø ñúùèÿ èçâîä! À âñè÷êî òîâà, äîñòèãíàòî ñëåä ðàçêàçà çà âèëàòà íà Ä,Àíóíöèî, êîÿòî ñèãóðíî íèêîãà íÿìà äà èìàì êúñìåòà äà âèäÿ, å ðàçêîø. Õèëÿäè áëàãîäàðíîñòè, Ìèëåíêà!!!


Re: Una testa, un peccato *
îò verysmallanimal íà 01.12.2012 @ 10:56:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå äåëîòî å ïîãðåøíî, à ìÿðêàòà. È ïîäòèêúò, êàçâàì àç :)
Èíòåëèãåíòíî è ñ âêóñ íàïèñàíî!