Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 838
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 838

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÓðîê 2
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: shefkata

„Êúäå ñòå ?” – óìîëèòåëíèÿò âúïðîñ ñå îòðîíè íåêàíåí îò óñòíèòå è è óâèñíà â ïîñëåäâàëàòà ãî òèøèíà.
Î÷èòå è áÿõà ïðåìåðåæåíè îò ñúëçè. Êðàêàòà íå ÿ äúðæàõà âå÷å. Óìîðàòà òåãíåøå âúðõó êðåõêèòå è ðàìåíå. Ìå÷òàòà è – òàçè, êîÿòî áåøå ÷àêàëà òîëêîâà äúëãî ñå èçïëúçâàøå ìåæäó ïðúñòèòå è. Íåéíèÿò ñîáñòâåí ñâÿò ñå ñðèâàøå ïðåä çàìúãëåíèÿ è ïîãëåä ñ ãðúì è òðÿñúê. Äà, òî÷íî â òîçè ìîìåíò èìàøå íóæäà îò ïðèÿòåëè. Îò òåçè, ïðåä êîèòî ìîæåøå äà ïëà÷å, äà èçëåå ìúêàò ñè, èìàøå íóæäà äà óñåòè íå÷èå ðàìî ïîä êëþìíàëàòà ñè ãëàâèöà...Çàòîâà è âúïðîñúò íåâîëíî ñå èçïëúçíà îò òðåïåðåùèòå è óñòíè...Íî íÿìàøå íèêîãî. Íèêîé íå è îòãîâîðè.
Îñòàíàëà áåç äúõ, òÿ ñå ñâëå÷å íà çåìÿòà è çàðîâè ïðúñòè â êîñàòà ñè.
Çàùî òðÿáâà äà å òàêà ? – ïîìèñëè ñè òÿ - Çàùî, êîãàòî èìàø íàé-ãîëÿìà íóæäà îò íåùî èëè îò íÿêîãî, òî íèêîãà íå å íà ìÿñòîòî ñè ?! Çàùî âñè÷êè èìàò ïðàâî äà èçèñêâàò îò òåá, äà òè ñå ñúðäÿò è äà èìàò íÿêàêâè î÷àêâàíèÿ ? Çàùî ìîãàò äà òå ñêàñòðÿò ïóáëè÷íî è äà òå óïðåêíàò, êîãàòî ñàìè íå ñà ñè çàäàëè âúïðîñà - òîâà ëè òè òðÿáâà ?! Çàùî ïðîñòî íå òå ïîïèòàò îò êàêâî èìàø íóæäà ?! Çàùî âñè÷êè òúðñÿò ðàçáèðàíå â î÷èòå òè, à â òåõíèòå íå âèæäàø òàêîâà ?! Êàê äà âèäèø íåùî, êîåòî ãî íÿìà...”Ãëóïà÷êà” – èçðóãà òÿ íà ãëàñ è ñòèñíà â þìðóöè ìúíè÷êèòå ñè äëàíè. Âèíàãè ñè áèëà ãëóïàâà. – óïðåêíà ñå - Âèíàãè ñè ñå îïèòâàëà äà ïîñòúïâàø ïðàâèëíî, äà áúäåø òàì, êúäåòî ñè íåîáõîäèìà, äà äàâàø âñè÷êî îò ñåáå ñè è äà èñêàø äà äàâàø îùå. Âèíàãè ñè òúðñèëà åäèí ïî-äîáúð è ïî-óñìèõíàò ñâÿò è âèíàãè ñè ïðåíåáðåãâàëà ñåáå ñè. Åòî è â ìîìåíòà ãî ïðàâèø. Ìíîãî äúëãî ÷àêà, ìíîãî ñèëíî èñêàøå, ìíîãî âÿðâàøå â ñîáñòâåíèÿ ñè óñïåõ, à ñåãà âñè÷êî áàâíî èçòè÷à ìåæäó ïðúñòèòå òè. Ñàìà ñå ïðîâàëè. Ñàìà îñòàâè âÿòúðà äà îòíåñå æåëàíèåòî òè, çàòîâà ñåãà è ñàìî òðÿáâà äà ñå ñïðàâèø. Íå òè òðÿáâà ðàìî, íà êîåòî äà ïëà÷åø. Ñàìî ùå ñúñèïåø è íàìîêðèø íå÷èÿ íîâà, õóáàâà ðèçà. Ñàìî ùå íàòîâàðèø íÿêîé ñúñ ñâîèòå ãðèæè è ïðîáëåìè. Ñàìî ùå äîñàäèø íÿêîìó.
Òðÿáâà òè òúðïåíèå, äà ïðèåìåø íåùàòà, êîèòî âå÷å íå ìîæåø äà ïðîìåíèø. Òðÿáâà òè âîëÿ, çà äà ñå áîðèø çà îíåçè, êîèòî âñå îùå ìîæåø äà ïîñòèãíåø, çàùîòî íàé-âàæíîòî îùå òè ïðåäñòîè è âÿðà, â ñîáñòâåíèòå òè âúçìîæíîñòè. Ñòàíè îò òóê è èçáúðøè ñúëçèòå ñè. Âðåìå å âå÷å äà ñå íàó÷èø, äà ðàç÷èòàø ñàìî è åäèíñòâåíî íà ñåáå ñè. Âðåìå å äà îñúçíàåø, ÷å õîðàòà êîèòî îáè÷àø è íà êîèòî äúðæèø, íÿìà äà ñà äî òåá âèíàãè, çà äà òè ïîäàâàò ðàìî. Âðåìå å, äà ñïðåø äà ïèòàø...
Êîãàòî ïîãëåäúò è ñå ïðîÿñíè è ìàëêèòå òîïëè ñòðóéêè ïðåñòàíàõà äà ìîêðÿò ëèöåòî è, òÿ ñå èçïðàâè. Ïîäòèñíà áîëêàòà â êðàéíèöèòå ñè, ïðåãëúòíà ãîð÷èâèÿ âêóñ â óñòàòà ñè, îïðàâè ðàçïèëÿíàòà ñè êîñà è òðúãíú íàïðåä...ñàìà !


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 13.10.2012 @ 22:02:20 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   shefkata

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 04:14:18 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Óðîê 2" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.