Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 760
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 765

Îíëàéí ñåãà:
:: Elling
:: Boryana
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇâèãîèòå
ðàçäåë: Ôàíòàñòèêà
àâòîð: fadul

Çâèãîèòå áèëè äðåáíè ñúùåñòâà, íåïîïóëÿðíè â ïî÷òåíèòå ñðåäè. Ñìÿòàëè ñåáå ñè çà íàé - äîáðèòå îðàêóëè â Ñêëú÷, è õîäåëè ñ äúëãè ÷åðíè ðîáè, áåçâêóñíî èçðèñóâàíè ñúñ çåëåíè çâåçäè. Çàëåïâàëè ñè ôàëøèâè áðàäè (ïî ðîæäåíèå áèëè êüîñåòà), à íà ãëàâèòå èì ñå ìúäðåëè îñòðîâúðõè êàðòîíåíè øàï÷èöè, ñ êîèòî îòäàëå÷å ïðèëè÷àëè íà îáúðíàò ñëàäîëåä.

Áëåùåëè ñå íà âñåêè ñðåùíàò, áðúùîëåâåëè çà „íàáëèæàâàù Àïîêàð?!èïñèñ“ (äà, èìåííî ÀïîêàÐèïñèñ, íå å ïå÷àòíà ãðåøêà), è îáãðúùàëè íåâåæåñòâîòî ñè â òàêàâà ìèñòåðèîçíîñò, ùîòî âñåêè, âëÿçúë çà ïðúâ ïúò â äîñåã ñ òÿõ, ñå õâàùàë íà óëîâêàòà èì. Âñúùíîñò íèêîé, êîéòî èì äîâåðÿë áúäåùåòî ñè, íå ïðîêîïñàë, íî òîâà íå ïðå÷åëî íà çâèãîèòå äà çàëèâàò óëèöèòå íà Ñêëú÷ ñ ðåêëàìíè òðàíñïàðàíòè. Îñâåí, ÷å çàêðèâàëè ôàñàäèòå íà ïîëîâèíàòà ñãðàäè îáà÷å, ðåêëàìè îò ñîðòà íà "Èìàø êàìúíè â áúáðåöèòå? Åëà ïðè íàñ, íèå ùå òè êàæåì êîëêî îùå òè îñòàâà, õà-õà-õà!" íå äîïðèíàñÿëè ñ íèùî çà äîáðîòî íàñòðîåíèå, âúïðåêè âèäèìèÿò îïèò çà âåäðîñò â ïîñëàíèåòî. Åäèíñòâåíîòî èì óìåíèå áèëî äà íàäóøâàò ïî - ñúñòîÿòåëíèòå ñêëú÷àíè è òàêà ãè îìàéâàëè, ÷å òå èì äàâàëè âñè÷êî äî ïîñëåäåí ãðîø. Îòðåçâÿâàíåòî èäâàëî äåí ïî – êúñíî è òàêà âðúõëèòàëî ïñèõèêàòà íà èçìàìåíèòå, ÷å ïî – ëàáèëíèòå ñêà÷àëè îò Òàøð Ãàò – ëþáèìèÿò ìîñò íà ñàìîóáèéöèòå ïî ôèíàíñîâè ïðè÷èíè.
Çà ðàçëèêà îò çâèãîèòå, îíèäèòå íàèñòèíà ïîçíàâàëè – è áúäåùåòî, è ìèíàëîòî. Çàðàäè âòîðîòî ñêëú÷àíèòå ñå áîÿëè îò òÿõ, è êàòî ÷å ìàëêî ãè ìðàçåëè. Ðàçáèðàåìî å – íà íèêîé íå ìó å ïðèÿòíî äà ñå ÷óâñòâà êàòî ïðî÷åòåíà êíèãà, à êîìïàíèÿòà íà îíèäèòå âíóøàâàëà èìåííî òîâà. È ìàêàð âñè÷êè äà çíàåëè, ÷å îíèä å ñèíîíèì íà äèñêðåòíîñò, ïðèáÿãâàëè äî óñëóãèòå èì ñàìî â êðàåí ñëó÷àé. Çâèãîèòå, çà êîèòî òúðñåíåòî íà èñòèíàòà å åäèí íàèñòèíà ñìàõíàò íà÷èí äà ñè óáèâàø âðåìåòî, ÷åñòî èì ñå ïðèñìèâàëè, íî òúé êàòî ðàáîòà èìàëî çà âñè÷êè, äî ñáëúñúöè ñå ñòèãàëî ñðàâíèòåëíî ðÿäêî. È åäíèòå, è äðóãèòå ïî÷èòàëè îáù Áîã – Âñåìîãúùèÿò Ãèê, íî âìåñòî äà ãè ñáëèæàâà, òîçè ôàêò ñòàíàë ÿáúëêàòà íà ðàçäîðà. Ðàáîòàòà áèëà ñëåäíàòà:
Ñïîðåä Îáùîïðèåòàòà è Ïàðàôèðàíà ñ Ïå÷àòà íà Ñêëú÷àíñêèÿ Èíñòèòóò ïî Ïðåäàíèÿòà Ëåãåíäà (ÎÏÏÑÈÏË), ïðåäè èçâåñòåí áðîé ãîäèíè åäèí ñêëú÷àíèí îòêúñíàë öàðåâè÷íî çúðíî, îïèòàë ãî è ñáúð÷èë ôèçèîíîìèÿ – ïî – ãàäíî íåùî íå áèë ÿë â æèâîòà ñè. Òúé êàòî â ìîìåíòà íÿìàë ïî – ñìèñëåíî çàíèìàíèå, à è áèë äîñòàòú÷íî ïúðâîáèòåí äà íå ïîçíàâà ïðîöåñà íà âàðåíåòî, òîé ðåøèë äà óíèùîæè öÿëîòî öàðåâè÷íî ïîëå, êàòî ãî çàïàëè. Ãèê, êîéòî â ìîìåíòà ïðåãðóïèðàë îáëàöèòå, óñåòèë ìèðèçìàòà íà èçãîðÿëî, ïîãëåäíàë íàäîëó è ÷óë ïèñúöèòå íà ìàìóëèòå. Ìèãîì èçïðàòèë íàé – áóðåíîñíàòà îáëà÷íà ãðóïà, äúæäúò ëèâíàë êàòî èç âåäðî è èçãàñèë ïëàìúöèòå. Äîêàòî ïîäïàëâà÷úò ñå ÷óäåë êúäå äà ñå ñêðèå, îñëåïèòåëíîáÿëà ãðúìîòåâèöà ñå ñòîâàðèëà íà ãëàâàòà ìó è ìó ðåøèëà ïðîáëåìà.
Âúïðåêè òðóäîâàòà ñè õàðàêòåðèñòèêà íà Áîã, Ãèê íå ìîæåë äà îãðåå íàâñÿêúäå. Çàòîâà òîé âäúõíàë æèâîò íà ìàìóëèòå - äà ìîãàò ñàìè äà ñå ãðèæàò çà ñåáå ñè. Òàêà ñå ïîÿâèëè ïúðâèòå îíèäè.  çàìÿíà íà ñâîåòî ÷óäîòâîðíî âåëèêîäóøèå, Ãèê ïîèñêàë îò òÿõ äà ãî ïî÷èòàò è ðàçíàñÿò ñëàâàòà ìó. Ïðèçíàòåëíèòå îíèäè íå ïðîïóñêàëè åæåãîäíî äà ÷åøàò òùåñëàâèåòî íà ñâîÿ Ñúçäàòåë: âñåêè ïîñëåäåí ÷åòâúðòúê îò ÷åòâúðòèÿ ìåñåö íà ãîäèíàòà, åêçåëòèðàíî îíèäñêî øåñòâèå îáèêàëÿëî óëèöèòå íà Ñêëú÷, õâúðëÿëî öàðåâè÷íè êî÷àíè è ïååëî ïåñíè â ïðîñëàâà íà Ãèê – Âåëèêèÿò Ñúçäàòåë. Íà Ãèê òîâà òîëêîâà Ìó õàðåñàëî, ÷å âäúõíàë æèâîò è íà åäèí ïîäïàëåí áîñòàí ñ òèêâè, çà äà ãî ñëàâîñëîâÿò è òå - òàêà ñå ïîÿâèëè çâèãîèòå. Òå îáà÷å õè÷ íå ñå ãîðäååëè ñ ïðîèçõîäà ñè, êîåòî íå å èçíåíàäà – è â äíåøíî âðåìå ïîäîáåí ðîäîñëîâåí ëàñòóí íå ñå ðàäâà íà ïðåñòèæ. Çàòîâà, êîãàòî äîéäåëî âðåìå äà ïðàçíóâàò, çâèãîèòå ñå ìàñêèðàëè, êàòî ñ òîâà èçðàçÿâàëè íåñúãëàñèå ñ îôèöèàëíàòà Âåðñèÿ, ïàëåëè ñâåùè â èçäúëáàíè òèêâè è îáèêàëÿëè îò âðàòà íà âðàòà äà ñúáèðàò ïîäïèñêè çà îòìÿíà íà Ëåãåíäàòà. Èñòîðè÷åñêàòà áëàãîñêëîííîñò îáà÷å áèëà êàöíàëà íà ðàìîòî íà îíèäèòå, ÷óðóëèêà íàõàëíî è ãëåäàëà ïðèñìåõóëíî îïèòèòå íà çâèãîèòå äà ðåâèçèðàò ïðîèçõîäà ñè. Íàêðàÿ çâèãîèòå ñå ïðèìèðèëè, è äîðè ñå íàñèëèëè äà ïîääúðæàò ïðèâèäíî äîáðè îòíîøåíèÿ ñ îíèäèòå. Äî äåíÿ, â êîéòî êìåòúò Òîðêè íå ïîëó÷èë çàïåê.
 íà÷àëîòî âñè÷êè ñìÿòàëè, ÷å Òîðêè ùå ñå îïðàâè áúðçî, íî äâå ñåäìèöè ïî – êúñíî ðàçáðàëè, ÷å ãðåøàò. Ñêëú÷àíèòå îáè÷àëè ñâîÿ êìåò, è ñòðàäàëè çàåäíî ñ íåãî. Âñåêè ñå îïèòâàë äà ïîìîãíå ñ êàêâîòî ìîæå, íî…áåç åôåêò. Çâèãîèòå ñå ïîÿâèëè ñ ÷åðíèòå ñè ðîáè, è ñúñ ñàìî÷óâñòâèåòî íà ñïàñèòåëè ïðåäëîæèëè äà íàïðàâÿò íà êìåòà ÷óäîäåéíà êëèçìà ïî îðèãèíàëíà çâèãîéñêà òåõíîëîãèÿ. Çà âñåîáùà èçíåíàäà, ñëåä íåÿ Òîðêè íàèñòèíà ñå îòïóøèë. Îùå íà äðóãàòà ñóòðèí îáà÷å çàïåêúò ñå âúðíàë, ïî – ìîùåí îòâñÿêîãà. Ïîëîæåíèåòî ñòàíàëî íàèñòèíà íàïå÷åíî. Äàæå çàïå÷åíî.
 òîçè òåæúê çà Ñêëú÷ ìîìåíò, îíèäèòå ïðåäëîæèëè óñëóãèòå ñè. Òå äàëè íà êìåòà ñïåöèàëíà îíèäñêà îòâàðà,â êîÿòî ïî èðîíèÿ íà ñúäáàòà ãëàâíàòà ñúñòàâêà áèëà ïàñèðàíà òèêâà, îò êîÿòî ãðàäîíà÷àëíèêà ïèë òðè ïúòè è âçåë, ÷å ñå îïðàâèë. Îíèäèòå áèëè çàòðóïàíè ñ ïðèâèëåãèè, à ëèöåìåðíèÿò ìèð ìåæäó çâèãîè è îíèäè èçëÿçúë â íåïëàòåí îòïóñê, áåç èçãëåäè ñêîðî äà ñå âúðíå íà ðàáîòà. Íà âñè÷êîòî îòãîðå, ñêëú÷àíèòå çàïî÷íàëè äà õîäÿò çà ãàäàåíå ñàìî ïðè îíèäèòå, è ñëåä íÿêîëêî ìåñåöà íàïðàçíî î÷àêâàíå íà êëèåíòè, íà çâèãîèòå âçåëè äà èì óâÿõâàò áåç äðóãî ñïèõíàòèòå øàïêè. Òðÿáâàëî ñïåøíî äà íàïðàâÿò íåùî, èëè ùÿëî äà ñå íàëîæè äà ñè èçêàðâàò ïðåõðàíàòà ñ ÷åñòåí òðóä. Ïîìîùòà äîøëà ñêîðî, áóêâàëíî îò íåáåòî.
 êà÷åñòâîòî ñè íà âå÷å îôèöèàëíè îðàêóëè íà Ñêëú÷, îíèäèòå ñå ñäîáèëè ÷åñòòà äà ïðîãíîçèðàò äàëè ðåêîëòàòà ùå å áîãàòà, à àêî íå - äà êàæàò êîé òðÿáâà äà áúäå ïðèíåñåí â æåðòâà, çà äà óìèëîñòèâÿò íåáåñàòà. Êîãàòî äîøëî âðåìå çà ïúðâîòî ãàäàåíå, Êëèíê - îíèäñêèÿò ñòàðåéøèíà, òúðæåñòâåíî èçïàäíàë â òðàíñ, è ñå ñâúðçàë ñ Áîã Ãèê. Ïúðâîòî, êîåòî ÷óë, áèëî ñúîáùåíèå „Â ìîìåíòà íÿìàòå âðúçêà ñ òîçè Áîã“ – Ãèê ñè ïàäàë ïî áåçâêóñíèòå øåãè. Ñëåä òîâà ïðèñòúïèëè ïî ñúùåñòâî êúì âúïðîñà çà ðåêîëòàòà, è Êëèíê èçïàäíàë â óæàñ - ðåêîëòà íÿìàëî äà èìà íå ñàìî òàçè, íî è ñëåäâàùèòå ïåò ãîäèíè!! Åäèíñòâåíèÿò íà÷èí òîâà äà áúäå ïðåäîòâðàòåíî áèë äà äàäå äúùåðÿ ñè – õóáàâàòà Åñìå, çà æåíà íà ñòàðåéøèíàòà íà çâèãîèòå Êñè. Äîêàòî Êëèíê ñè ñêóáåë êîñèòå è ñå ÷óäåë êàêâî äà ïðàâè, Áîã Ãèê èñêðåíî ñå çàáàâëÿâàë: íå ñëó÷àéíî â Íåáåñíàòà Çàäðóãà íà Íåçàâèñèìèòå Áîæåñòâà ãî èìàëè çà íàé –ãîëåìèÿò èíòðèãàíò.
- Çàùî òàêà ìå íàêàçâàø, Ãîñïîäè! Òîâà ëè çàñëóæèõ çà âñåîòäàéíàòà ñè ñëóæáà â Òâîÿ ïðîñëàâà?! – ïðîåõòÿë âèêúò íà ãîðêèÿ ñòàðåéøèíà. Ãèê îáà÷å îñòàíàë íåïðåêëîíåí - çíàåë, ÷å âåäíúæ îòñòúïè ëè, â Çàäðóãàòà ùå ãî çàïîäîçðàò â ïî÷òåíîñò è ñúñòðàäàíèå. Çàòîâà ïîñòàâèë êðàåí ñðîê çà ñâàòáàòà, ïðîçÿë ñå è âðúçêàòà ñå ðàçïàäíàëà.
Êëèíê ñúáðàë Âèñøèÿò îíèäñêè ñúâåò, çà äà îáñúäÿò ïîëîæåíèåòî. Îò åäíà ñòðàíà èì áèëî âñå òàÿ äàëè òúïèòå ñêëú÷àíè ùå èìàò ðåêîëòà èëè íå. Îò äðóãà ñòðàíà, àêî íàïðàâåëè æåðòâàòà äà äàäàò Åñìå çà æåíà íà îíçè íåùàñòíèê Êñè, ìÿñòîòî èì íà Åäèíñòâåíè è Íåñìåíÿåìè îðàêóëè íà Ñêëú÷ îñòàâàëî áåòîíèðàíî çà öåëè øåñò ãîäèíè. Òîâà îçíà÷àâàëî ìíîãî âëàñò, áîãàòñòâî è âëèÿíèå, êàêòî è áåçïëàòíî èçïîëçâàíå íà ãðàäñêàòà òîàëåòíà. Ñòðóâàëî ñè äà îïèòàò, çàòîâà èçïðàòèëè Ãüîê – íàé –êðàñíîðå÷èâèÿò èçìåæäó òÿõ, íà ïðåãîâîðè ñ Êñè.
Êñè ïðèåë Ãüîê, èçñëóøàë ãî è èçðèãíàë:
- Ñìååø äà èäâàø òóê, è ñëåä âñè÷êèòå óíèæåíèÿ, êîèòî íè ñòðóïàõòå íà ãëàâàòà, ìè ïðåäëàãàø äà ñå îæåíÿ çà îíàçè ãðîçíèöà, ñ ïúïêè ïî öÿëîòî òÿëî è ñ ëèöå êàòî íàõàïàíà áóõòà?!?! Êàðàø ìå äà ñå ñìåÿ!
Ñëåä òåçè äóìè Êñè ñå ðàçñìÿë, ñ òàêà õàðàêòåðíîòî çà íåãî „Êñ êñ êñ êñ“, êîåòî ìîæåëî äà äîêàðà äî ïîëóäà íåïîäãîòâåí ñëóõ. Ãüîê ñå âúðíàë ñ ëîøè íîâèíè, à Êñè ïîòðèë ðúöå: „Õâàíàõìå ãè çà òîïêèòå!“


ÊÐÀÉ ÍÀ ÏÚÐÂÀ ×ÀÑÒ


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 02.10.2012 @ 11:32:51 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ôàíòàñòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   fadul

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 11:35:14 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Çâèãîèòå" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Çâèãîèòå
îò mariq-desislava íà 02.10.2012 @ 17:28:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òîâà ãî ÷åòîõ îùå íà îáÿä, íî ÷àê ñåãà ñïðÿõ äà ñå êèêîòÿ è ñúóìÿõ äà íàïèøà òóéöúê.:)